Peršokti prie turinio


96m, 406 16V, 1.8 problemos su vedimu bei trauka


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Svečias_PriMaXL_*

Svečias_PriMaXL_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 21 - 18:20

Sveiki, kolegos, visai neseniai teko persesti prie Peugeot 406 vairo. Pagaminimo metai - 1996, varikilis 1.8 16V. Nepavazinejau nei savaites, kaip pradejo lysti tokios problemeles: 1) Jei vedi salta varikli, uzsiveda puikiausiai, trauka puikiausia. Jei variklis nespeja atausti, sakykim uzsivedi po 45 min ar 1 val. - uzsiveda normaliai, bet bandant pajudet visiskai netraukia, nors ir gazuoji, tai trunka 5 - 10 sek.( taip pat dega K raide) po to trauka atsiranda ir masiniukas rieda puikiausiai jokiu problemu. Nuvariau i diagnostika Zibinte, pasak ju lemda zondas. Pakeitem. Bet problema nedingo, ir dar atsirado dar viena, arba ji jau ir buvo, tiesiog neatkreipiau demesio. 2) Sakykim po nakties uzsivedineji, uzsiveda puikiausiai, truputi pavaziuoji ir netycia nedagazuoji ir uzgesti. Bandai vesti, ne per kur... tik is 5 ar 6 karto uzsikuria. Toliau riedi kuo puikiausiai... Stai tokios problemeles kankina, galbut tai susije. Prasau patarkit, pakonsultuokit. P.S. zinau kad yra panasios temos, bet atsakymo neradau.
  • 0

#2 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 21 - 18:43

O nebuvo auto iki pačio nusipirkimo važinėtas Lietuvoj? Gal papilta kontrabandinio benzo (etiliuoto) ir pasikimšo katalizatorius. Pažystamam žmogeliui panašus atvejis buvo, tai diagnostikoj rodė, kad zondas "grybauja". Tikrai negarantuoju, bet pagal bibliją katalizatorius keičiamas kas 150000km, arba lietuviškai- duriama skylė.
  • 0
... labai piktas diedas...

#3 Svečias_PriMaXL_*

Svečias_PriMaXL_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 21 - 21:29

Remiantis dokumentais LTU automobilis isbuvo apie savaite ir pagal viska aiksteleje, nors nera jokiu garantiju. Pirma karta registracija LTU - mano. Masiniukas atvarytas ir Vokietijos. Be to technine praejo-Co lygis buvo normalus, tad lyg turetu buti viskas gerai su katalizatorium.. :rolleyes: Aciu uz info. ;]

Šį pranešimą redagavo PriMaXL: 2006 lapkričio 21 - 21:35

  • 0

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 lapkričio 22 - 08:09

Panašios bėdos pas švogerkos 106. Įtariu kažkurį temperatūrinį daviklį. Niekaip neprisiruošiu pažiūrėt tiksliai
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 22 - 09:09

To PriMaXL

Teatleidzia man klubiaciai, bet as abejojiu kad sitame forume tau kas is musu duos gera ir konkretu patarima kas pas tave negerai.... Siulyciau dar karta vaziuoti i bet kuri rimta servisa (nebutinai kad ir i Zibinta - jie vistiek tik tepalus keist ir moka :lol: ) ir daryti diagnostika.... Tik taip greiciausiai galesi rasti gedima....

Ir dar sis bei tas - gali pabandyti "nuresetint" masinos kompa ir grazinti ji prie gamikliniu nustatymu - nuimk klema nuo akumo ir palauk garantuotai 10 min. , tada uzdiek atgal, ijunk degima, palauk kokia 1min. (kompas surenka informacija is visu davikliu), isjunk degima, ir tada jau gali vesti. Toks budas padeda tik tais atvejais kai kompas pagavo atsitiktine kokia klaida, o ne fiksuoja pastovu gedima. Nenustebk, jei po kompo Reseto, masina kokia diena ar dvi bus biski "ne sava" - sokines laisvos eigos apsukos, keisis trauka, ar jausi benzo kvapa is duslintuvo garu - tai normalu, nes kompas per ta laika "adaptuoja" idealia variklio valdymo programa prie realausvariklio....
  • 0

#6 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 22 - 19:32

O po tokio resetavimo neatsiriš dujų įrangos kompas?
  • 0
... labai piktas diedas...

#7 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 22 - 21:43

To Jimmy:

100% garantuoju, kad po tokio resetavimo ir apskritai nuo akumo atjungimo, dujinis kompas nepamirs savo nustatymu. Visu pirma, jis niekaip "nesuristas" su benzo kompu, o tik pagal oroginalius benzo purkstuku valdymo impulsus paduoda savus impulsus dujiniams purkstukams pagal atmintyje suderinta programa. Antra - dujinio kompo atmintis nepriklauso nuo maitinimo.
  • 0

#8 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2006 lapkričio 23 - 19:58

Visu pirma, jis niekaip "nesuristas" su benzo kompu, o tik pagal oroginalius benzo purkstuku valdymo impulsus paduoda savus impulsus dujiniams purkstukams pagal atmintyje suderinta programa.

drysciau papriestarauti!is praktikos sneku kad duju kompas "nutempia" ir bendzinini kompa! kai dejausi dujas (4 kartos) girdejau kad mano kompo jos "netems" nes stovi Bosh o ne Magneti Mareli(pastaraji labai "tampo") taciau saltas jis pradejo nesivesti ant bendzino ir kiek buvau pas meistrus ir diagnostikas darem tai tik rodo kad liesas misinys o kodel jis liesas taip niekas ir nepasake.Tada nuvariau pas dujininkus tie perprogramavo (sukalibravo)duju kompa isnaujo ir visos bedos pasibaige.l

Šį pranešimą redagavo devil: 2006 lapkričio 23 - 19:58

  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#9 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 23 - 21:19

Gal ir mano kai kurios bėdos užsirištų po resetavimo, bet pradžioj gal nuvažiuosiu į "Propaną" palaiminimo, arba pažado perprogramuot, jei kas....
  • 0
... labai piktas diedas...

#10 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 11:06

drysciau papriestarauti!is praktikos sneku kad duju kompas "nutempia" ir bendzinini kompa! kai dejausi dujas (4 kartos) girdejau kad mano kompo jos "netems" nes stovi Bosh o ne Magneti Mareli(pastaraji labai "tampo") taciau saltas jis pradejo nesivesti ant bendzino ir kiek buvau pas meistrus ir diagnostikas darem tai tik rodo kad liesas misinys o kodel jis liesas taip niekas ir nepasake.Tada nuvariau pas dujininkus tie perprogramavo (sukalibravo)duju  kompa isnaujo ir visos bedos pasibaige.l

Visu pirma,

kalba ejo apie tai, kad JIMMY paklause, ar po benzo kompo Reset'o, dujinis kompas "neatsiris" ar ,kitaip tariant, nepamirs savo nustatymu ?

As ir atsakiau, kad "neatsiris", nes jis (Dujinis kompas) niekaip "nesuristas" su Benzo kompu.

O jus jau snekate apie visai kita dalyka - apie tai, kad prastai sureguliotas dujinis kompas "neteisingai apmoka" benzinini kompa ! Tai yra situacija, kad del prasto duju misinio sureguliavimo, dujinis kompas nuolat paduoda i varikli per riebu/per liesa misini. Benzo kompas tai mato is Liambda zondu ir pagal savo logika stengiasi sumazinti/padidinti atseit benzo ipurskimo laika tam kad pamazint/padidint benzo padavima ir atitinkamai normalizuoti misini. Kadangi benzo ipurskimo laikas tiesiogiai itakoja duju ipurskima laika, tai mazindamas/didindamas atseit benzo ipurskima laika, kompas pagauna idealu misini (taciau jam nezinant, masina juk veikia dujomis) ir jus sau laimingas vazinejate. Taciau, taip pavazinejus nors kelias dienas, benzininis kompas adaptuoja gamikline valdymo programa (default settings) ir pradeda nuolatos veikti pagal iskraipyta programa. O tada, ir parsideda sunkumai vedant ryte (juk daroma ant benzo) del per lieso/riebaus misinio, traukos pasiketimas, sanaudu didejimas ir t.t. ..

Tikiuosi dabar viskas bus aisku.... ;]
  • 0

#11 Radradratorius

Radradratorius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 377
  • Vieta:Leigh-On-Sea, essex, UK
  • Automobilis:306 GTI-6, Jinlun Texan 125

Parašyta 2006 lapkričio 29 - 22:28

net ash supratau :blink:
  • 0
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0