Doch V-tech Z-tech
#1
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 19:19
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car
#2
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 20:29
tem pat manau rasi ir apie vtec, ztec ir panasiai...
jei ten nera, dar gali cia paskaitineti
Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2006 lapkričio 24 - 20:32
#3 Svečias_rally69_*
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 20:55
nu kudel, bun gi - dochlu, zabytu, neafigienu ....visu pirma ne doch o dohc, ...
#4 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 22:21
SOHC arba OHC - vienas duju paskirstymo mechanizmo velenelis tiek isiurbimo, tiek ir ismetimo voztuvams.Tai wat susiriejom su pazisatmajs del siu triju varikliu tipu, Jau senokai tai buvo, bet man vis dar idomu kas te kur ten kajp ten...
1. Kas yra Doch? Kajp jis ten vejkia juk nei suspaudimo laipsnio didina nei oro turi padidina nei.. dar ten ka...vat, o skirtumas tarp 1.9GTI 8v ir 1.9GTI 16v ~40 AG - kajp ce tajp? Apsukos, kuras, oras ar kas ten per... niekaip neissiaiskinu.
2. V-tech kas tai? Kajp vejkia?
3. Z-tech kas tai? Kaip vejkia?
P.s. Google s...
DOHC - vienas duju paskirstymo mechanizmo velenelis isiurbimo voztuvams, kitas ismetimo voztuvams. Abu veleneliai "kietai" susieti tarpusavyje ir kartu su alkuniniu velenu.
Vanos (BMW); V-Tech(HONDA...); VVTi(TOYOTA) - siektiek skirtingos duju paskirstymo mechanizmo sistemos, bet jos visos skirtos duju skirstymo mechanizmo voztuvu faziniams kampams keisti (keletu skirtingu metodiku - rezultatas analogiskas). Vienas ar abu veleneliai pasukami apie savo isilgine simetrijos asi (tuo atveju kumsteliai turi erdvini profili), arba paslenkami (asine kryptimi), dazniausiai hidraulinio mechanizmo, tokiu budu duju srautui patekti i degimo kamera ir ismesti is jos po darbo takto, sudaromos tinkamiausios salygos. Is cia ir sukimo momentas (Nm) ir galingumas (AG; kW)...
Reikia pamineti, jog jei automobilis turi varikli R-4 (vienaeilis, keturiu cilindru), su sesiolikos voztuvu duju skirstymo sistema (po 4 voztuvus i cilindra), tai dar nereskia, kad jis yra DOHC, nes tuos visus voztuvus kaikuriose konstrukcijose valdo vienintelis velenelis !!! ;) Atitinkamai - jei variklis turi tik 8 voztuvus, nereiskia, kad jis negali buti DOHC (pvz Fiat Tipo 2.0cc DOHC - viena konstrukcija turi du skirstymo velenelius, bet voztuvu tai tik 8vnt ;) (paprasciausiai po du i cilindra) )...
Jei du lyginami varikliai konstrukciskai yra absoliuciai identiski, isskyrus galvute ir jos mechanizmus, tai galingumas didesnis pas 16v yra tik todel, kad tas variklis "kurkas lengviau kvepuoja" (jei labai literaturiskai ir nelabai techniskai pasakius). O varikliu teorijos zodziais kalbant, tas variklis turi kurkas geresni degimo kameros uzpildymo koeficienta.
Šį pranešimą redagavo Weberis: 2006 lapkričio 24 - 22:26
#5
Parašyta 2007 sausio 16 - 14:13
#6 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2007 sausio 20 - 16:48
Vien keisti veleneli, nebutu tokio efekto is jo, kaip tarkim dar patobulinus ir galvute. Gal kanalus, gal net ir degimo kamera. Nemaciau atvoztos galvos nei migo nei gti, negaleciau nieko konkretaus pasakyti...nu jei apie velenelius, tai www.vimota.lt siulo kazkokius lenkiskus sportinius, didesnes fazes... kiek maciau yra 1.6, 1.9 gti ir mi16... kaip manot ar vertas demesio daiktas dejimui i gtiiske ar miga?
Jei patobulintum: isiurbimo traktas/ismetimo traktas/velenelis/kuro padavimas... tai rezultatai butu neabejotini.
Šį pranešimą redagavo Weberis: 2007 sausio 20 - 16:49
#7 Svečias_danas666_*
Parašyta 2007 gegužės 01 - 17:51
#8
Parašyta 2007 gegužės 01 - 18:46
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#9 Svečias_danas666_*
Parašyta 2007 gegužės 02 - 19:13
Šį pranešimą redagavo danas666: 2007 gegužės 02 - 19:13
#10
Parašyta 2007 gegužės 02 - 21:02
apie vtecus cia nedauk kas pasakys... aik hondu foruman...neklausiu ar dyzeliai sportiski,o kurie is ivardytu,nesamone cia stumi,gal kvailas esi ar tik apsimeti? :mad:
#11 Svečias_danas666_*
Parašyta 2007 gegužės 03 - 18:58
#12 Svečias_mmx_*
Parašyta 2007 gegužės 03 - 19:46
#13
Parašyta 2007 gegužės 03 - 19:52
Kas, kaip, ka, kur?o del deziu.. pavizdys:) yra tokia masina Audi B4 (bulka restailinguota..) su 1.9 TDi varikliu.. tas 1.9 varikliukas yra nekas kitas kaip PSA Peugeot kurinys, kuri oficialiai pasiskolino ir Audi koncernas
informacijos saltinis ?
#14 Svečias_mmx_*
Parašyta 2007 gegužės 04 - 08:54
informacijos saltinis? atsidarius audi kapota ir pugo kapota..Kas, kaip, ka, kur?
informacijos saltinis ?
#15
Parašyta 2007 gegužės 04 - 09:37
po kapotu ir ant vieno ir ant kito parasyta buvo 1.9informacijos saltinis? atsidarius audi kapota ir pugo kapota..Kas, kaip, ka, kur?
informacijos saltinis ?
nu nepatingejau pabrowsint inete - 1.9TDI su 90AG tikrai ne tas pats kaip i peugeotus statesi. skiriasi net cilindro skersmuo, eiga ir suspaudimo laipsnis...
beje - pagal teorinius skaiciukus, B4 iki 100 beveik 2 sekundem atsiliktu nuo 306 1.9TD.
306-tas ne tik kad apie pusantro simto kilu lengvesnis, bet ir PSA variklis geresni sukimo momenta turi.
taciau, pasak wikipedijos, tas audi variklis buvo jau su tiesioginiu ipurskimu ir dar radau, kad nepaisant didesnio svorio, audi popierines sanaudos trasoj geresnes uz 306-to.
jei jau B4 pakrove 306-tam, tai cia tarpines, nudvesusiu arkliu po kapotu ir greiciu dezes originalumo klausimas.
P.S. bet pvz roveriai ir dar kazkuris japonas is tikruju po savo kapotu kiso psa 1.9TD varikli...
#16
Parašyta 2007 gegužės 04 - 09:56
Tas japonas suzukisP.S. bet pvz roveriai ir dar kazkuris japonas is tikruju po savo kapotu kiso psa 1.9TD varikli...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#17 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2007 gegužės 04 - 10:52
suzukis 90 AG dvilitri HDi dejo.Tas japonas suzukis
Bet mmx gerai pavare. Praktiskai baltos eiles
Danai- velniau, nei vienas velenelis nelaikomas sportisku. Yra sukurta kruva labai geru motoru su 2 voztuvais cilindre ir su viengubais velenais. Geriausias pavyzdys - Golf II GTi, kurio 8 voztuvu degimo kamera buvo gerokai teisingesne nei 16 voztuvu ir geriau pasiduoda perdarymams. Nors daugiau voztuvu ir uztikrina geresni kameros uzpildyma ir isvedinima. Naturalu, kad nauji sportiniai varikliai renka visas imanomas technologijas. kintamas fazes ir valdyma - taip pat. Sportiniai veleneliai nuo dačnų skiriasi praktiskai visais parametrais.
#18 Svečias_mmx_*
Parašyta 2007 gegužės 04 - 10:53
#19
Parašyta 2007 gegužės 04 - 11:00
Nū...na nezinau, vokietis turi gana nemazai tu dyzeliuku modifikaciju, tiesiog kai turejau 405uka 94" keiciant pagrindini dirza ten net guoliai vienodi buvo..
405'am dar tinka maskvyčiaus amortizatoriai
Jei vienodi guoliai, tai dar nereiskia jog ir varikliai vienodi.
#20 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2007 gegužės 04 - 11:44
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0