Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kaip nebrangiai padaryt galingesne auto sirdele


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje nėra atsakymų

#1 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 lapkričio 24 - 22:53

1.1 60ag mazoka , o norisi daugiau ir nebrangiai!!! gal kas zinot kokiu gudrybiu kaip pakelt galinguma ar kokiu nebrangiu patobulinimu? :D  :D  :D

Visu filtru; uzdegimo sistemos elementu (laidai zvakes ir t.t.) pasikeitimas ir panasios operacijos tai tik techninis aptarnavimas ir galingumo tai tikrai niekada nepadidins. Tiesiog atstatys dali prarastu AG is tu 60-ties... Bet varikliukas mates >150.000-200.000km tikrai tu 60 AG jau neparodys. Beje, kuras, ar is Kaimo degalines ar is Statoil'o, visur vezamas is tos pacios vietos, tik kaina skirtinga, o chalturinimu atsitinka visuose tinkluose, taip kad kuras visur labai panasiu savybiu. Is cia vel nulis galios kelimo.
Jei noras butu rimtai forsuoti varikli, tektu sudeti panasiai nuo 1500Lt, ziurint ka ir kokios firmos deti, plius kainuotu ne vien mechanika ( spec. stumokliai, tarkim kaltiniai; svaistiklai; paskirstymo velenelis; darbai su galvute... ), bet ir programavimas ir viskas su tuo susije... Zodziu, pridejus keleta neisvengiamu prasukimu ant DYNO, kaina be problemu pasistotu virs ~3000Lt (priklausomai nuo detaliu gamintoju ir tiekeju, kad ir iki 10.000Lt). Jei variklis butu tikrai gerokai piktesnis, garantuotai nueitu sankaba, deze ar pusasiai... Zodziu ir cia reiketu kisti pinigus, kad montuoti spec. stipresnius agregatus, jau net nekalbant apie tai, kad turinciam kurkas geresnia isibegejimo dinamika automobiliui, reiketu ir gerokai geresniu stabdziu ir kitokiu charakteristiku pakabos darbo ir t.t.t.t.t...

© Weberis
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0