Peugeot 307 sunkiai jungiasi pirmas begis
#1 Svečias_tomazinas_*
Parašyta 2006 gruodžio 05 - 22:42
#2
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 00:06
#3
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 01:03
#4 Svečias_tomazinas_*
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 09:02
Šį pranešimą redagavo tomazinas: 2006 gruodžio 06 - 09:03
#5 Svečias_ZnD_*
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 09:11
Pas mane 307 2.0HDI 110 AG ir tu teisus. Man garantiniu laikotarpiu pakeite visa sankaba ir kas ten salia buvo, nes tai silpniausia vieta tu modeliu.Pas aną gal jau ne traukės o trosai.
O beje - koks motoras?
Blogų gandų girdėjęs apie 2.0 HDi (110AG) sankabą-smagratį. Bet čia tik "Mehario" (toks francūzų servisas Kaune) prielaidos. Pas mane tokie patys simptomai - kol kas kankinuosi
#6
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 10:22
O jei apie nuliukus pradėjai - tai kaip supratau, kalbi apie variklio alyvos lygio indikaciją prietaisų skydelyje ;)... tepalu lygis penki is sesiu nuliuku.
O reikėtų patikrinti pavarų dėžės tepalų lygį ;) Pats to taip lengvai nepadarysi - ko gero bjaurus priėjimas (gal tik iš apačios ir pan.), rankas teptis reikia (matuoklės greičiausiai nėra, alyva pilama pro skylę pavarų dėžės karteryje iki tos skylės krašto - kol nepradeda bėgti lauk). Manau bet kuriam padoresniam servise už nedaug pinigų patikrins ir papildys jei reikia. O tada galėsi toliau žiūrėti, jei nepadės.
#7 Svečias_tomazinas_*
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 10:26
#8 Svečias_Augustinas_*
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 13:11
Uzjauciu ir tave nes pas mane tas pats tai nejoks sinchronizatorius, o smagratis kuris naujas kainuoja 2600lt plius sankabos komplektas vienu zodziu mums "pasiseke" remontas apie 3500lt - savartynuose nera smagraciu!Sveiki,
Peugeot 307 sunkiai jungiasi pirmas begis. Gal kas turit minčių, kur ieškot sliekų?
Pavažinėjus kažkiek prasivaikšto, bet pastovėjus ir vėl sunkiau.
Ačiū.
Ir sitas smagratis eina tik pas 79-82kw 307 dizeliniu modelius - girdejau kad ir pas 406 2001m dizelinius
jis tiek daug kainuoja nes sankaba eina be spyruokliu - jos yra ant smagracio ir jos susidevejusios. Kazkada kitatauciai... restauravo Vilniuje bet uz kontrobanda juos suseme
Zinai dabar vazinejam nes kad pamatyti kiek jam liko dar gyvenimo reikia nuimineti greiciu deze o tai kainuoja apie 300lt
Tepalai cia neprie ko! Zinok biski ir turi buti sunkesnis jungimas kai masina pastovi ant begio ypac nuokalneje ar ikalneje!
KLAUSIMAS: o pas tave kai jungineji begius metalo girgzdejimo garsas yra. Pas mane ypac kai pastovi masina vaziuojant atbuline eiga ziaurus garsas!
#9 Svečias_tomazinas_*
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 13:43
#10
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 14:03
#11 Svečias_Augustinas_*
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 14:21
Matai smgratis su spyruolem paprastai buna tik dizeliuose kad sumazinti vibracija.Nu. Pas mane 2000m. 406 2.0 HDi 80kW. Ir tavo nupasakotą istoriją Meharyje išklausiau. kainų tiksliai nepamenu - bet supratau, kad dantis sukandu dar važinėsiu. Sako lyg deda nuo 66kW (irgi 2.0HDi, bet be itercoolerio) sankabas, smagračius (ten mol sankaba įprasta). Bet kažkodėl nelabai pasitikiu tokia mėgėjiška chirurgija - jus agregatas kitokiams sukimo momentui konstruotas...
As irgi sukandes dantis vazineju po kol sustosiu - ta prasme po kol is vietos nepavaziuosiu> paskutine stadija bus tada kada variklis uzvesta labai sokines...
Meistrai sako kad galima kazka galvoti kad taip skausmingai nesijaustu per kisene bet reikia maziausiai savaites, nes reikia matuoti detales milimetru tikslumu!
#12 Svečias_Augustinas_*
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 14:25
To TomazasKartais jungiant atbulinį pasigirsta toks trekštelėjimas, bet vaziuojant siaip tylu buna.
O šiaip aš nepalikinėju an bėgio, rankinį naudoju.
Beje pas mane 1.6 benzas, cia pas Maskoli HDI.
Ai dar sake vieni meistrai kad cia greiciu dezeje kazkoks diferencialas, kuri is esmes galima restauruoti, bet pagal anciklopedeje tai jis padeda ratams vienodai suktis
Vazinejam kai subyres kazka galvosim!
#13
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 15:08
Panašiai, bet ne visai - diferencialas kaip tik leidžia ratams suktis skirtingu greičiu, kai to reikia. Pvz. darant posūkį - vidinis ir išorinis ratai nukeliauja skirtingą atsumą, taigi jiems ir skirtingu greičiu reikia vyniotis. Jei ratai būtų sujungti standžiai (kaip tarkim vaikško triratuko galinė ašis) ašis būtų laužiama dėl skirtingų ratų sukimosi greičių.... Ai dar sake vieni meistrai kad cia greiciu dezeje kazkoks diferencialas, kuri is esmes galima restauruoti, bet pagal anciklopedeje tai jis padeda ratams vienodai suktis ...
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0