Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Ar normali pakabos tvarkymo kaina :)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 48

#41 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 sausio 12 - 09:58

skaitau ir nesuprantu - ar tau tikrai varzto reikia, o ne verzles :wacko:
  • 0

#42 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 12 - 10:26

Reikejo verzles. :D :D :D Ne taip suformulavau minti. :D Bet siaip problemos jau nebera. Tevas pas drauga sename Peugeot 605 surado tokia verzle (tas peugeot su uzkaltu varikliu tai detalemis isrenkamas) ir jau galas pas mane sutvarkytas. :) Dabar tvarkomas priekis - sarnyras, vairo trauke ir sailentblokas. :) Sendiena jau greiciausia (jei tik viskas eisis gerai) vel dziaugsiuosi savo aparatu. :D Plius - sutaupiau 500 lt. O kas del traukes, tai jos abi buvo be verzliu. Tik pliki "pirstai". Nors kaip jau minejau, tos pacios firmos kitos traukes turejo verzles. Ant abieju traukes galu buvo po verzle. Keistoka... Tiesa tos traukes kad ir sasic'o bet pirktos meharyje (su verzlem) ir cia siaures mietelyje (be verzliu) nepamenu kaip vadinasi parduotuve kuri randasi ogmios perkybos mieste.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 sausio 12 - 10:29

  • 0

#43 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 12 - 19:38

Na va - viskas pakeista, apart sarnyro. :) Rakto neturime jam, tai kai isigysime ir pasikeisime. :) Zodziu, buvo sutaupyta 500 Lt. :) Tam sugaista ~16 valandu. peugeot isrinkinetas pirma karta. :D
  • 0

#44 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 vasario 22 - 14:44

ATNAUJINIMAS. :D Pakaba sutvarkyta. :) Pakeista: Priekyje - sarnyras, abu priekio sailentblokai (ant sakes kur priekyje stovi). Gale - stabilizatoriaus traukes ir traukes - laikikliai kuriomis reguliuoja ratus, o taip pat vienas galo salentblokas. Pastarasis keistas servise, nes maniau pats neislupsiu, bet kai pamaciau kaip servise pakeite (ismuse ir imuse plaktuku :D) tai nusprendziau kita karta keistis irgi pats. :D Servise teko palikti 220 lt, uz sailentbloko pakeitima (pati sailentbloka turejau savo), ratu suvedima/isvirtimo reguliavima ir... ventilio pakeitima. :D P.S. Reguliuojant isvirtima niekaip negalejome iki 0.12 datempti ratu. Sake gal kiek per trumpos traukutes. Ar kam teko susidurti su tokiu "bajeriu" ant p406? :D
  • 0

#45 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2007 vasario 22 - 16:20

Nzn kaip darbai su guoliais bei vairo trauke, bet salinbloko bei sarnyro pakeitimai kainuoja 15-35 lt

kur cia taip pigei keicia??
pas mus klp tai normalem servise, ne garaze, kainuoja nuo 40-50lt
uz 1sailentbloka, 1sarnyra,
  • 0

#46 Virgis961

Virgis961
  • Nariai
  • Pranešimai: 216
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot407

Parašyta 2007 vasario 22 - 22:21

Pasikartosiu, bandau http://www.peugeot-k...533;entry225730 Aišku pačiam darant tai būtų pigiau :rolleyes: Tačiau reik turėt tam salygas (bent jau garažiuką) :)~

Šį pranešimą redagavo Virgis961: 2007 vasario 22 - 22:30

  • 0

#47 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 vasario 26 - 09:00

Siaip sailent bloekus ir sarnyrus, tuo labiau priekio, garaze pasikeisti ne problema. Svarbu raktu turetu po viena zingsni (15,16,17,18 ir t.t.) ir siek tiek laiko. Pirma karta viskas atrodys sudetingai, bet po to bus viskas labai aisku. :) Sakes priekyje nusiima, sarnyras issisuka ir be rakto. Zodziu, problemu neturetu tai sukelti.
  • 0

#48 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2007 vasario 28 - 13:12

Na va - viskas pakeista, apart sarnyro. :) Rakto neturime jam, tai kai isigysime ir pasikeisime. :) Zodziu, buvo sutaupyta 500 Lt. :) Tam sugaista ~16 valandu. peugeot isrinkinetas pirma karta. :D

Dar neardes+saltoka+slapia+garazo neturiu :( . Gal gali papasakoti kokio reikia rakto ir etc. ;)
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#49 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 kovo 02 - 18:25

Jau pavasaris ir silta.
Siaip tai, trumpai galiu nupasakoti. Reikai raktu pradedant kokiu 16 ir baigiant 24 - kas zingsni. (16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ir be jokiu probelu). Nesakau, kad is ju visus panaudosite (nes ir as jau nebepamenu kuriuos naudojau, o kuriu nereikejo), bet gali nutikti taip, kad pvz. prireikia kokio 18 ir nera. :D Geriau tureti po kai kuriu po 2. Nes reikia viena gala sukti, o kita prilaikyti. Be to, keiciant traukutes reikia tureti sesiakampius tokius (nezinau kaip jie vadinasi - kaip metalo strypeliai tokie raktai, kur isikisa ir suka - kaip ir atsuktuvai gal) jais prilaikoma besisukanti dalis.
Priekine sake nusiima (piesinys): nuemus rata, atsukus sarnyro verzle Nr. 75 ir sakes salientblokus (priekine dalis varztas Nr. 70, galine dalis varztai Nr. 71 ir Nr. 72). Tik atsargiai su sarnyru, kad neismautumete granatos (toki malonuma apturejome su draugu ir tevuku - knisomes valanda kol sudejome tas "adateles". Ir tai gerai, kad tik vienas is triju ziedu issimove :)). Nors tai labiau aktualu, jei keiciate pati sarnyra.
Zodziu kai numauname sake, tai ja galime ramiai pasideti i spaustuvus ir ipresiuotis abu sailenblokus. Tiesa galinio kuris tvirtinasi dviem varztais (72 ir 71 numeriais) neteko keisti, bet jis toks specifinis. Turekite omenyje. :)

Kas del galo, tai galiu pasakyti paprastai (piesinys). Trauke Nr. 6 keiciasi manau suprantate kaip. :) Tiesiog paprastai, be jokiu problemu. Tik pastebejimas. Jos varztas yra specifinis (Nr. 10). Juo reguliuoja jei neklystu suvedima (o gal isvirtima) galo. Tai nepjaukite kaip, kad mes su tevu padareme. Kitu atveju iseis uz varzta ir verzle moketi 16 lt zibinte (pjoveme nes neissukome). :)
Sitos traukes keiciasi simetriskai - desineje ir kaireje.
Sailentblokas Nr. 7 buvo pakeistas servise (uz tai sumokejau 120 lt - bet ta pati jauciu buciau ir garaze padares). Bet niekas nieko nepresavo ir nezaide (nearde visos stebules ar kaip vadinasi tas daiktas i kuri kisasi sailenblokas) kaip as maniau. Tiesiog atsuko varzta Nr. 73, pakele stebule, zemyn nuleido ta dalyka Nr. 2 (i ji remiasi amortizatorius) ikiso tarp stebules ir to Nr. 2 vamzdzio gabala, kad nesueitu vel, ir graziai ismuse/imuse sailenbloka. :)

Paskutine dalis tai stabilizatoriaus traukes (piesinys) Nr. 5. :) Keiciasi be problemu. Issukai ir vel isukai.

Kaip ir viskas. :)
Sarnyras issisuka paprastai. Iskalamas. Nors jam reikia specialaus rakto (kaip matote cia jo krastai tokie su ipjovom ), bet Tik dar karta kartoju, atsargiai, prilaikant ta daryti, kad neislupti granatos.

P.S. Labai atsiprasau uz stiliaus ir gramatines klaidas. Labai skubejau, del to tekstas gal nelabai rislus gavosi. :D Jei ka - klauskite. :)

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 kovo 02 - 18:33

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0