Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Ar normali pakabos tvarkymo kaina :)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 48

#21 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gruodžio 21 - 17:25

Na, nesijauciu kreivarankis, bet su nevisai haiendiniais irankiais (zvaigzdutes, ar kokie sesiakampiai cia dar ne viskas...) ir turedamas visas detales, as pats, manau, knisciausi kokias dvi dienas su tiek pakeitimu. Ten lengviausia tik sarnyrai pasikeisti... Sailenblokai ir t.t. kai keitimas kujo pagalba, labai nekoks metodas ir kokybe gaunasi. Be viso to, nepasidaryciau pats idealaus suvedimo/isvirtimo po to. Reziumuojant: nemanau, kad taip greitai ir lengvai permesi viska. Kai ilendi i pakaba, pamatai, kad neviskas atsisukineja ir t.t. zodziu imk kuo daugiau patyrusiu patareju (atitinkamai ir alaus) ir daaaaug WD-40... :rolleyes:
  • 0

#22 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2006 gruodžio 21 - 17:29

Na, nesijauciu kreivarankis, bet su nevisai haiendiniais irankiais (zvaigzdutes, ar kokie sesiakampiai cia dar ne viskas...) ir turedamas visas detales, as pats, manau, knisciausi kokias dvi dienas su tiek pakeitimu. Ten lengviausia tik sarnyrai pasikeisti... Sailenblokai ir t.t. kai keitimas kujo pagalba, labai nekoks metodas ir kokybe gaunasi.
Be viso to, nepasidaryciau pats idealaus suvedimo/isvirtimo po to.
Reziumuojant: nemanau, kad taip greitai ir lengvai permesi viska. Kai ilendi i pakaba, pamatai, kad neviskas atsisukineja ir t.t. zodziu imk kuo daugiau patyrusiu patareju (atitinkamai ir alaus) ir daaaaug WD-40...
:rolleyes:

Tai as gal net pas pazystama i servisa varysiu. Bet dar zodziu spresiu si klausima.
Be to, kaip minejo vienas zmogus, jeigu jie ten vistik padaro nuolaidele ir sumoje gaunasi geri 800 lituku, tai visai padori kaina. Zodziu, dar ziuresime. :) Sendiena dar paskambinsiu vienam serviso darbuotojui pazystamam. Tik jis jauciu nelabai pezus megsta. :D
  • 0

#23 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gruodžio 21 - 17:47

Na, nesijauciu kreivarankis, bet su nevisai haiendiniais irankiais (zvaigzdutes, ar kokie sesiakampiai cia dar ne viskas...) ir turedamas visas detales, as pats, manau, knisciausi kokias dvi dienas su tiek pakeitimu. Ten lengviausia tik sarnyrai pasikeisti... Sailenblokai ir t.t. kai keitimas kujo pagalba, labai nekoks metodas ir kokybe gaunasi.
Be viso to, nepasidaryciau pats idealaus suvedimo/isvirtimo po to.
Reziumuojant: nemanau, kad taip greitai ir lengvai permesi viska. Kai ilendi i pakaba, pamatai, kad neviskas atsisukineja ir t.t. zodziu imk kuo daugiau patyrusiu patareju (atitinkamai ir alaus) ir daaaaug WD-40...
:rolleyes:

Tai as gal net pas pazystama i servisa varysiu. Bet dar zodziu spresiu si klausima.
Be to, kaip minejo vienas zmogus, jeigu jie ten vistik padaro nuolaidele ir sumoje gaunasi geri 800 lituku, tai visai padori kaina. Zodziu, dar ziuresime. :) Sendiena dar paskambinsiu vienam serviso darbuotojui pazystamam. Tik jis jauciu nelabai pezus megsta. :D

Kas del kainos, man tai uzmusantys ksaiciai... Na, bet cia gal Vilniaus, kaip Sostines privilegija... :blush:
Kas del Peugeot'o vaziuokles: bent jau priekine pakaba tai tikrai elementari, transmisija net paprastesne, sakyciau, uz tarkime VW ar OOOO. Na, galine pakaba, aisku, viskas del torsionines konstrukcijos, nors ir ten buvo galima padaryti bent dvigubai ilgaamziskiau.
As tik nupirkes vieninteli karta - kancia diena, dar kai bijojau kisti savo grubletus pirstus :D , nuvariau i servisa, pries tai mantyruote perkrates visa priekine pakaba, kad atrestauruotu sarnyra, sakiu "sailentblokus" antgali traukes stabilizatoriaus traukute ir gal dar kazka, zodziu ~7 detales. Kaina su darbais buvo 220Lt... :rolleyes:
Tai kai pasako, kad 1000 tai man silpna turbut pasidarytu. Dabar daryciau pats, nes viskas ten elementaru (net Zigulio priekine pakaba, kadangi dvisvirte, o ne MC-Person'as, tai kelis kartus sudetingesne :) ), nepaisnat to, kad dar ir minuse sedziu.
  • 0

#24 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2006 gruodžio 21 - 18:16

Na va. Geras komentaras. :) Man tai detaliu maziau (daugiausia desinysis ratas pakleres: sarnyras, sailentblokas ir vairo trauke), gale isvis tik po 2 dalis ant vieno rato eina (sailentblokas ir atrodo sakes stabilizatorius ar kazkas pan.), tai kazkaip labai jau idomus tie skaiciai. :D Beja, suvedima as daryciau jau kokiam servise - nepagaileciau ten 100 lt. Bent jau sitam Vilservis'e labai maloniai bendravo toks jaunuolis. Bet kaina man siek tiek itartina. Turiu omeni darbu kaina.
  • 0

#25 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gruodžio 21 - 19:07

Na va. Geras komentaras. :)
Man tai detaliu maziau (daugiausia desinysis ratas pakleres: sarnyras, sailentblokas ir vairo trauke), gale isvis tik po 2 dalis ant vieno rato eina (sailentblokas ir atrodo sakes stabilizatorius ar kazkas pan.), tai kazkaip labai jau idomus tie skaiciai. :D
Beja, suvedima as daryciau jau kokiam servise - nepagaileciau ten 100 lt. Bent jau sitam Vilservis'e labai maloniai bendravo toks jaunuolis. Bet kaina man siek tiek itartina. Turiu omeni darbu kaina.

Ratu geometrijos atstatymas Kaune, su lazeriniu stendu, jei neklystu sukasi ~40-50Lt. Gal kiek ir brango, bet nekazinka, manau...

Šį pranešimą redagavo Weberis: 2006 gruodžio 21 - 19:08

  • 0

#26 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 gruodžio 21 - 20:48

Nesistebėkit, vyručiai, kainom servisuose. Kauno Eolte už silkės priekinių kaladžių keitimą prašo 50 lt. Jei kas esat susidūręs su tuo, tai žinot, kad senai audinei tas darbas atliekamas be skubos per 20 minučių abiems ratams. Paklausiau draugelio, kuris ten dirba, kodėl tokia aukšta kaina. Atsakymas pastatė mane į vietą. Sako, "jei dirbsim garažinėm kainom, kada bosams atsipirks investicija į servisą?"
  • 0
... labai piktas diedas...

#27 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2006 gruodžio 21 - 21:21

Nesistebėkit, vyručiai, kainom servisuose. Kauno Eolte už silkės priekinių kaladžių keitimą prašo 50 lt. Jei kas esat susidūręs su tuo, tai žinot, kad senai audinei tas darbas atliekamas be skubos per 20 minučių abiems ratams. Paklausiau draugelio, kuris ten dirba, kodėl tokia aukšta kaina. Atsakymas pastatė mane į vietą. Sako, "jei dirbsim garažinėm kainom, kada bosams atsipirks investicija į servisą?"

....kas tiesa, tai tiesa ....
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#28 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 gruodžio 21 - 21:30

o man rodos jog kainoms itaka dar daro emigracija, t.y. pakelti atlyginimai, jog neissilakstytu meistrai... pries kelias dienas ziurejau kazkokia laida apie airijoje servisa atidariusius lietuvius. uzkliuvo ant sienos kabantis uzrasas, jog tepalu ketimo kaina 20 euru, be tepalu kainos...

Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2006 gruodžio 21 - 21:30

  • 0

#29 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gruodžio 21 - 21:40

o man rodos jog kainoms itaka dar daro emigracija, t.y. pakelti atlyginimai, jog neissilakstytu meistrai...
pries kelias dienas ziurejau kazkokia laida apie airijoje servisa atidariusius lietuvius. uzkliuvo ant sienos kabantis uzrasas, jog tepalu ketimo kaina 20 euru, be tepalu kainos...

Pofig tos emigracijos. Mechanikos servisai dar ne statybos sektorius. Kolkas nedakilo atlyginimai iki tokio lygio. Nesvarbu kiek gauna mechanikas, ar serviso meistras, esme, kad reikia issipirkti sefukams Bentlius; Hammerius... Gi ne uz aciu jos ateina i firma. O meistrelis gauna dabar ne daugiau 1200Lt, bent Kaune. Sita zinau puikiausiai. jei dar naujas, tipo del to blogiau turetu dirbti, tai numeta vos 800Lt ir laimingas. jei su juoda buhalterija kontorele sukasi, i rankas visi vargdieniai tepaluoti gauna max 1500Lt. Ir viskas. Visa kita ADMINISTRACIJAI. Paprastai vadovaujancio personalo pas mus buna panasiai arba lyyygiai tiek, kiek tiesiogiai dirbanciu darba! Tokia realybe.
O del to alyvos keitimo uz 20 Eur, tai pasakysiu taip: duok man 6000 Euru per menesi ir as mokesiu du kartus i metus uz ta darba kad ir po 50 Euru, lengva ir netepaluota ranka.
Tokia mano nuomone, manau pagrista.
  • 0

#30 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2006 gruodžio 21 - 23:54

O del to alyvos keitimo uz 20 Eur, tai pasakysiu taip: duok man 6000 Euru per menesi ir as mokesiu du kartus i metus uz ta darba kad ir po 50 Euru, lengva ir netepaluota ranka.
Tokia mano nuomone, manau pagrista.

geneali mintis! :beer: LT ir yra ta problema, kad kainos arteja prie europiniu, o atlyginimai kaip buvo taip ir liko vargani.... :unsure:
  • 0
Roots to roots

#31 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2006 gruodžio 22 - 07:01

o man rodos jog kainoms itaka dar daro emigracija, t.y. pakelti atlyginimai, jog neissilakstytu meistrai...
pries kelias dienas ziurejau kazkokia laida apie airijoje servisa atidariusius lietuvius. uzkliuvo ant sienos kabantis uzrasas, jog tepalu ketimo kaina 20 euru, be tepalu kainos...

..... bet kai uzdirbi i diena 100-120 EUR i rankas, o dirbi sesias dienas per savaite, tai ..... :D . Bet idomu ar ilgai?
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#32 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2006 gruodžio 22 - 08:27

o man rodos jog kainoms itaka dar daro emigracija, t.y. pakelti atlyginimai, jog neissilakstytu meistrai...
pries kelias dienas ziurejau kazkokia laida apie airijoje servisa atidariusius lietuvius. uzkliuvo ant sienos kabantis uzrasas, jog tepalu ketimo kaina 20 euru, be tepalu kainos...

Pofig tos emigracijos. Mechanikos servisai dar ne statybos sektorius. Kolkas nedakilo atlyginimai iki tokio lygio. Nesvarbu kiek gauna mechanikas, ar serviso meistras, esme, kad reikia issipirkti sefukams Bentlius; Hammerius... Gi ne uz aciu jos ateina i firma. O meistrelis gauna dabar ne daugiau 1200Lt, bent Kaune. Sita zinau puikiausiai. jei dar naujas, tipo del to blogiau turetu dirbti, tai numeta vos 800Lt ir laimingas. jei su juoda buhalterija kontorele sukasi, i rankas visi vargdieniai tepaluoti gauna max 1500Lt. Ir viskas. Visa kita ADMINISTRACIJAI. Paprastai vadovaujancio personalo pas mus buna panasiai arba lyyygiai tiek, kiek tiesiogiai dirbanciu darba! Tokia realybe.
O del to alyvos keitimo uz 20 Eur, tai pasakysiu taip: duok man 6000 Euru per menesi ir as mokesiu du kartus i metus uz ta darba kad ir po 50 Euru, lengva ir netepaluota ranka.
Tokia mano nuomone, manau pagrista.

Tai man pats serviso meistras pasake - uz visa sita darba as gausiu 40%. Tai taip iseina, kad jam tik kokie 200 lt. nukris i rankas.
Beja, vakar pasikeite planai - tvarkysiu ne pakaba, bet varikli. :D Keisiu dirzus ir guolius (kaina iseina ~500 lt). Iseis siai dienai pigiau (nes pinigai nepleso kisenes), o pakaba su laiku, su laiku. :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2006 gruodžio 22 - 08:28

  • 0

#33 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2006 gruodžio 23 - 15:12

Pazystamas meistras uz siek tiek daugiau nei 200 lt sudes tas visas detales. :) Va cia jau man priimtina kaina. :D
  • 0

#34 Panasius

Panasius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 405,406

Parašyta 2006 gruodžio 24 - 12:45

kainas gali suzinoti pasiskambines i daliu parda,dar duoda klubieciam nuolaida.o pasikeisti galima ir garaziuke,jei pazysti koki meistriuka.bus zymiai pigiau.
  • 0

#35 Pincius

Pincius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 182
  • Vieta:Kaunas/Vilkaviskis
  • Automobilis:Peugeot, 406

Parašyta 2006 gruodžio 27 - 23:59

Tai jau tevo garaziuke manau atrasiu ir raktu ir visko. Be to gal su vienu draugu krapstysiuosi, tai pas ji ten visko rasiu. :D
Zodziu dabar tik detales reikia susipirkti.

Jeigu turi vietos kur gali pasibert masiniuka, manau visuomet yra geriau susipazinti "artimiau" su savo liutuku.
Aisku jei yra noro... :beer:
  • 0

#36 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2006 gruodžio 28 - 20:56

Tai jau tevo garaziuke manau atrasiu ir raktu ir visko. Be to gal su vienu draugu krapstysiuosi, tai pas ji ten visko rasiu. :D
Zodziu dabar tik detales reikia susipirkti.

Jeigu turi vietos kur gali pasibert masiniuka, manau visuomet yra geriau susipazinti "artimiau" su savo liutuku.
Aisku jei yra noro... :beer:

.... kantrybes& :beer:
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#37 Mindaugaz

Mindaugaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 484
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:ex Peugeot 605 sv3.0 , Volvo S60 D5 05',KIA SORENTO 3.5 4x4 naujas pirkinukas

Parašyta 2006 gruodžio 29 - 19:05

kaip ji dar isvis vaziuoja... vaziuoklej amba, dar + variklio remontas uch.... :ph34r:
  • 0
auto :
ex: Peugeot 605 sv3.0
Dabar:
Volvo S60 D5 05',
Kia Sorento EX 3.5 4x4
Nuotrauka

#38 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 04 - 18:40

kaip ji dar isvis vaziuoja... vaziuoklej amba, dar + variklio remontas uch.... :ph34r:

Nu vaziuoja. :D Laiko nera tvarkyti tai ir vaziuoja. :D Barska tik garsiai, kai vaziuoju per dideles duobes. :D Sekmadieni su tevu vaziuosiu i garaza ir ziuresiu. :D
Manau dar aprasysiu kas ir kaip baigesi. :D
  • 0

#39 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 11 - 23:11

Taigi - tokia istorija. JAU keiciamos tos dalys, apart atraminiu guoliu. :) Zodziu visko buvo - pjoveme varztus kurie velniai zino kada buvo susukti, nusukinejome bet po truputi viskas pajudejo. :) Bet tokia bedele. Pakeitem gale stabilizatoriaus traukes tris (kur dvi tokios su vaiksciojanciais sarnyrais ir dvi su kilpa ir "pirstu"), taciau, bekeiciant paskutine trauke (kilpa-pirstas) pasirode, kad senosios "pirstas" su stambaus sriegio varztu uzsuktas. Ir ta varzta atsukus jis netinka naujai traukei (sasic - 85 Lt). :D Keista ar ne? Kitos dvi traukes perkant naujas JAU buvo su varztais (2 vnt) o sitos "kilpa-pirstas" BE vieno, vienintelio varzto. Tai gal kas zinote kur galeciau isigyti varzta 12 - smulkiu sriegiu (veiksmo vieta - Vilnius)? :D Pazystamas sake, kad senukuose tiktai stambaus sriegio varztai, o tokiu smulkiu, masinose naudojamu sriegiu varztu tai tik kokioje stambesneje autodaliu parduotuveje imanoma rasti. :) Visa garaza isverteme su tevu ir tik dideliu sriegiu varztu turime. :( Uztrigo dabar darbai del to kvailo varzto - negalime sarnyro, sailentbloko ir vairo traukes antgalio uzmauti. :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 sausio 11 - 23:16

  • 0

#40 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 sausio 12 - 09:23

Gal kokios specializuotos tvirtinimo detalių krautuvės padėtų? Kaip antai "Varžtų Pasaulis" ir pan?
Nors kita vertus, tai kad ta traukė be varžto - gal čia brokas? Ta prasme prekė ne pilnai sukomplektuota? Gal grąžinti/pakeistį į traukę su varžtu galima?
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0