Ar normali pakabos tvarkymo kaina :)
#41
Posted 2007 January 12 - 09:58
#42
Posted 2007 January 12 - 10:26
Edited by sandman^kfmf, 2007 January 12 - 10:29.
#43
Posted 2007 January 12 - 19:38
#44
Posted 2007 February 22 - 14:44
#45
Posted 2007 February 22 - 16:20
kur cia taip pigei keicia??Nzn kaip darbai su guoliais bei vairo trauke, bet salinbloko bei sarnyro pakeitimai kainuoja 15-35 lt
pas mus klp tai normalem servise, ne garaze, kainuoja nuo 40-50lt
uz 1sailentbloka, 1sarnyra,
#46
Posted 2007 February 22 - 22:21
Edited by Virgis961, 2007 February 22 - 22:30.
#47
Posted 2007 February 26 - 09:00
#48
Posted 2007 February 28 - 13:12
Dar neardes+saltoka+slapia+garazo neturiu . Gal gali papasakoti kokio reikia rakto ir etc. ;)Na va - viskas pakeista, apart sarnyro. Rakto neturime jam, tai kai isigysime ir pasikeisime. Zodziu, buvo sutaupyta 500 Lt. Tam sugaista ~16 valandu. peugeot isrinkinetas pirma karta.
#49
Posted 2007 March 02 - 18:25
Siaip tai, trumpai galiu nupasakoti. Reikai raktu pradedant kokiu 16 ir baigiant 24 - kas zingsni. (16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ir be jokiu probelu). Nesakau, kad is ju visus panaudosite (nes ir as jau nebepamenu kuriuos naudojau, o kuriu nereikejo), bet gali nutikti taip, kad pvz. prireikia kokio 18 ir nera. Geriau tureti po kai kuriu po 2. Nes reikia viena gala sukti, o kita prilaikyti. Be to, keiciant traukutes reikia tureti sesiakampius tokius (nezinau kaip jie vadinasi - kaip metalo strypeliai tokie raktai, kur isikisa ir suka - kaip ir atsuktuvai gal) jais prilaikoma besisukanti dalis.
Priekine sake nusiima (piesinys): nuemus rata, atsukus sarnyro verzle Nr. 75 ir sakes salientblokus (priekine dalis varztas Nr. 70, galine dalis varztai Nr. 71 ir Nr. 72). Tik atsargiai su sarnyru, kad neismautumete granatos (toki malonuma apturejome su draugu ir tevuku - knisomes valanda kol sudejome tas "adateles". Ir tai gerai, kad tik vienas is triju ziedu issimove ). Nors tai labiau aktualu, jei keiciate pati sarnyra.
Zodziu kai numauname sake, tai ja galime ramiai pasideti i spaustuvus ir ipresiuotis abu sailenblokus. Tiesa galinio kuris tvirtinasi dviem varztais (72 ir 71 numeriais) neteko keisti, bet jis toks specifinis. Turekite omenyje.
Kas del galo, tai galiu pasakyti paprastai (piesinys). Trauke Nr. 6 keiciasi manau suprantate kaip. Tiesiog paprastai, be jokiu problemu. Tik pastebejimas. Jos varztas yra specifinis (Nr. 10). Juo reguliuoja jei neklystu suvedima (o gal isvirtima) galo. Tai nepjaukite kaip, kad mes su tevu padareme. Kitu atveju iseis uz varzta ir verzle moketi 16 lt zibinte (pjoveme nes neissukome).
Sitos traukes keiciasi simetriskai - desineje ir kaireje.
Sailentblokas Nr. 7 buvo pakeistas servise (uz tai sumokejau 120 lt - bet ta pati jauciu buciau ir garaze padares). Bet niekas nieko nepresavo ir nezaide (nearde visos stebules ar kaip vadinasi tas daiktas i kuri kisasi sailenblokas) kaip as maniau. Tiesiog atsuko varzta Nr. 73, pakele stebule, zemyn nuleido ta dalyka Nr. 2 (i ji remiasi amortizatorius) ikiso tarp stebules ir to Nr. 2 vamzdzio gabala, kad nesueitu vel, ir graziai ismuse/imuse sailenbloka.
Paskutine dalis tai stabilizatoriaus traukes (piesinys) Nr. 5. Keiciasi be problemu. Issukai ir vel isukai.
Kaip ir viskas.
Sarnyras issisuka paprastai. Iskalamas. Nors jam reikia specialaus rakto (kaip matote cia jo krastai tokie su ipjovom ), bet Tik dar karta kartoju, atsargiai, prilaikant ta daryti, kad neislupti granatos.
P.S. Labai atsiprasau uz stiliaus ir gramatines klaidas. Labai skubejau, del to tekstas gal nelabai rislus gavosi. Jei ka - klauskite.
Edited by sandman^kfmf, 2007 March 02 - 18:33.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users