Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kas per bajeriai?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 06 - 22:05

Zodziu taip.
Vakar lekiau miestu ir eme gesti masina. Tuo paciu, pries gestant eme sviesti sitas piesinys ant paneles.
http://www.biteplius...241-=(292440422
Po to pradejo dusti masina ir gesti. Ant laisvo riedant. O kai pagazuodavau, viskas lyg ir dingdavo. bet jei tik atleidziu akseleratoriaus pedala - vel gesta. Anksciau irgi budavo, sitas uzsiziebia ir ima kristi apsukos tam tikru metu, labai trumapam stovint pvz. su uzvesstu varikliu. Po to vel normalizuojasi viskas. Kai vaziuoji, viskas buna OK.
Maniau gal vandens kur pateko ant elektros. Nes po to viskas susitvarke savaime ir jau veikia gerai. Bet buvo taip pridususi masina, kad net nebeuzsivede. :D
  • 0

#2 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.795
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2007 sausio 06 - 22:23

Variklio autodiagnostikos lemputė Ji užsidega kiekvieną kartą įjungus uždegimo kontaktą. Jei lemputė dega varikliui veikiant, rodo taršos mažinimos sistemos sutrikimą. Jei ji mirksi varikliui veikiant, rodo, jog sutriko įpurškimo arba uždegimo sistema. Kyla pavojus sugadinti katalizatorių (tik benzininių variklių). parodo klaida, bet kuri įpurškimo arba uždegimo sistema uzgesina varikli nezinau, nors ir man pasitaike taip tai palauki keles sekundes ir vel uzsiveda.

Šį pranešimą redagavo antanukas: 2007 sausio 06 - 22:25

  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#3 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 06 - 22:29

Na, ji pradeda dfegti veikiant. Ir po to uzgesta po kiek laiko. Tai cia gal reiketu kuro filtra pakeisti? kad ta tarsa sumazinti? :D
  • 0

#4 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.795
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2007 sausio 06 - 22:48

Na, ji pradeda dfegti veikiant. Ir po to uzgesta po kiek laiko. Tai cia gal reiketu kuro filtra pakeisti? kad ta tarsa sumazinti? :D

mano manymu cia kuro filtras ne prie ko, nors kuro filtra pries ziema reiktu pasikeist, nors gal siemet ziemos ir ne bus :lol:
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#5 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 06 - 23:02

Vieni zmones sake, kad pakeitus kuro filtra, pradingo tas karts nuo karto sito sinmbolio uzsidegimas. Tiesa ant citronu.
http://www.biteplius.....-=(1719707583
  • 0

#6 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.795
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2007 sausio 06 - 23:27

Vieni zmones sake, kad pakeitus kuro filtra, pradingo tas karts nuo karto sito sinmbolio uzsidegimas. Tiesa ant citronu.
http://www.biteplius.....-=(1719707583

Nepabandes nesuzinosi, tas gal aktualiau benzininiams varikliams.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#7 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 06 - 23:41

Pas mane butent bendzinas :) Tik kazi kurioje vietoje pas 406 kuro filtras yra? :D Gal kas padskazke duosite? :D
  • 0

#8 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.795
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2007 sausio 07 - 00:02

Pas mane butent bendzinas :)
Tik kazi kurioje vietoje pas 406 kuro filtras yra? :D Gal kas padskazke duosite? :D

reiktu koks tiksliau variklis cia vieno is ju:cia
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#9 pehzas

pehzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 541
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 benzo

Parašyta 2007 sausio 07 - 00:45

greiciausia lemda zondas knisa prota
  • 0

#10 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 07 - 15:39

Aha, jau radome kur jis yra. Prie bako, is apacios. Kaip ir pavaizduota sitam piesinyje. :) Beje, kodel wikipedia raso stai ka apie peugeot 406 pakaba: It used the same platform as the Citroën Xantia, though without that car's sophisticated hydropneumatic suspension system.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 sausio 07 - 15:57

  • 0

#11 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.795
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2007 sausio 07 - 15:51

Aha, jau radome kur jis yra. Prie bako, is apacios. Kaip ir pavaizduota sitam piesinyje. :)
Beje, kodel wikipedia raso stai ka apie peugeot 406 pakaba: It used the same platform as the Citroën Xantia, though without that car's sophisticated hydropneumatic suspension system.

Prancuzai draugiski ir dalinasi savo pasiekimais tik peugeot neapkrove, "hidrauliu", kas manau senesniu "citramonu" savininku tampa galvos skausmu.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#12 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2007 sausio 07 - 18:29

maziausiai laiko sugaisi ir tiek nervu nekainuos jei nuvaziuosi i diagnostika ir tau pasakys kas per bedos tau darosi,siaip ta lempute signalizuoja variklio elektrines dalies gedima o ju gali buti begale ...... pas mane ji uzsidega kai liamda zondas "uzpjauna gryba" :blink: :mad:
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#13 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 07 - 19:31

Bet juk nieko neprarasiu jei ir kuro filtra pakeisiu. :D Nieko baisaus nenutiks. :) O prie progos prachekinsiu ir su diagnostika. :P Aciu visiems uz info. :) P.S. Tiesa kaip ten del tu daliu ir milimetru? :D Ar tikrai ten tos detales (pakabai) skiriasi milimetrais?
  • 0

#14 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Parašyta 2007 spalio 30 - 19:14

Sveiki, kolektyvas, Nekuriau naujos temos, nes tas pats apie ta pati. Susimeciau siandien bezdala i 406 su 2,0 16V - gazuojant viskas OK, kai vaziuojant vienoda greiti laikai, masina trukcioja - belekas, sustojus vel graziai 700 apsuku stovi. Naudota iranga, galvoju gal balione kokios dujos lievos uzsilike - pribaigsiu, uzpilsiu nauju ir bus ledas. Pravaziavus koki 15 km ant duju mieste ir uzsilipus ant trasos ir pavarius iki 90-100 kmh staiga uzsidege sita autodiagnostikos lempele. Persigandes isijungiau benza - masinyte kaip aukselis vel vaziuoti pradejo, bet lempele nebeuzgeso iki pat garazo :( Ryt nuo ryto vaziuosiu i Propana snukiu dauzyt, bet visgi - gal kas panasioj situacijoj buvot ir itariat kas man gresia? :ph34r:
  • 0

#15 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 spalio 30 - 23:41

Variklio autodiagnostikos lemputė
Ji užsidega kiekvieną kartą įjungus uždegimo kontaktą.
Jei lemputė dega varikliui veikiant, rodo taršos mažinimos sistemos
sutrikimą.
Jei ji mirksi varikliui veikiant, rodo, jog sutriko įpurškimo arba uždegimo sistema.
Kyla pavojus sugadinti katalizatorių (tik benzininių variklių).

parodo klaida, bet kuri įpurškimo arba uždegimo sistema uzgesina varikli nezinau, nors ir man pasitaike taip tai palauki keles sekundes ir vel uzsiveda.

jokios tarsos ta lempute nerodo!!!! tai kompo "diagnostika",kad "nemato " kokio daviklio,programa nesugeba "suristi" visu parametru,gedimas "aktuatoriu" grandinese(purkstukai,babinos,tuscios eigos motoriukai,EGR vakumo rites,ir t.t)
aiskiau -tik prie alaus ;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#16 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Parašyta 2007 spalio 31 - 10:35

Sveiki, kolektyvas,
Nekuriau naujos temos, nes tas pats apie ta pati. Susimeciau siandien bezdala i 406 su 2,0 16V - gazuojant viskas OK, kai vaziuojant vienoda greiti laikai, masina trukcioja - belekas, sustojus vel graziai 700 apsuku stovi. Naudota iranga, galvoju gal balione kokios dujos lievos uzsilike - pribaigsiu, uzpilsiu nauju ir bus ledas. Pravaziavus koki 15 km ant duju mieste ir uzsilipus ant trasos ir pavarius iki 90-100 kmh staiga uzsidege sita autodiagnostikos lempele. Persigandes isijungiau benza - masinyte kaip aukselis vel vaziuoti pradejo, bet lempele nebeuzgeso iki pat garazo :(
Ryt nuo ryto vaziuosiu i Propana snukiu dauzyt, bet visgi - gal kas panasioj situacijoj buvot ir itariat kas man gresia? :ph34r:

Idomumas tame, kad ant laisvu apsuku ir gazuojant pajungtas laptopas normaliai bendravo su duju kompu, atleidus gaza, kad islygint greiti - duju kompas pametinejo rysy su viskuo. "Propane" pajunge duju kompo maitenima nuo kitos vietos ir ledas dabar :)
O lempecka buvo uzsidegus del dvieju klaidu - voztuvelis kazkoks gryba supjove ir kitas pranesimas stilium "pas tave labai blogas kuras ir tu labai tersi aplinka" :-) Nugesino ir viskas :-)
(tfu tfu tfu kaip cia viskas gerai pasibaige :))
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0