Peršokti prie turinio


Variklio darbas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 38

#1 Svečias_Aidas_*

Svečias_Aidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 12 - 10:28

Taigi... : PROBLEMA (jei galima taip pasakyti) Variklis (2.0, 16v, XU10J4R ) “bukas” zemu apsuku diapozone (1000 – 3000). Apsukos i pedalo spustelejima reaguoja neveluodamos – tik kad jos kyla, o traukos mazai. Kyla tolygiai, BE TRUKCIOJIMU/PURTYMUSI, bet “neveza”, kas erzina vazinejant mieste. Trasoje dideliu problemu nera (arba ne taip jauciasi). “Kick-downas” veikia, bet tai nelabai ka keicia. Atleidus akseleratoriu, krentant apsukoms jauciamas timptelejimas, kuri pasirodo salygoja apsukos – stovint “P” rezime uzkelus apsukas iki tarkim 7k, ir stagiai metant zemyn, ties +/- 2,5 k yra aiskus stuktelejmas/kritimo stabtelejimas. Siaip jei buciau isedes iskart i tokia masina, gal net nieko nepastebeciau ir vazineciau laimingas, bet kadangi anksciau varikliukas tokiuose diapozonuose buvo gyvas, tai tiesiog l. erzina, juolab tai labai nesmagu vazinejant su autmatu. Beje, yra lengvas pastebejimas, kad esant saltam varikliui, zemos apsukos lyg ir gyvesnes. Kuro sanaudu pakitimu velgi nepastebeta. O taip pat: Zvakes naujos Kuro filtras/oro filtras nauji Komp diagnostika daryta 2 kartus: Zibinto ir “universaliu” kompu – jokiu klaidu nera. (taigi tiketina, kad liambda ir oro srauto matuokle ne prie ko) Kompresija matuota Zibinte – normos ribose. Naujas rezonatotrius. (taigi ismetimo sistema kvepuoja neblogai) Nauji dirzai/itempimo guoliai Pasistudijaves musu, bei kitus forumus, daryciau prielaidas (kai kurios gal ir kvailokos :blush: )... 1. “Netrauka” atsirado neuzilogo po dirzu keitimo. Kokia tikimbe, kad persoko per koki dantuka ar atsileido? 2. Kuro siurblys pavargo? 3. Purkstukai (kuro padavimo sistema) uzsikimse? 4. Laisvos eigos voztuvas? 5. Kazkur siurbia ora? 6. Akseleratoriaus troselis? 7. Elektrine dalis? (uzdegimo rite ir tt (laidu nera) 8. Automatine GD? (ar yra galimybe kazkokiu jos priedu/troseliu atsilaisvinimui ir tt) Taigi kolegos, kokiu minciu turit... Papilstom, kur sliekai gyvena... :beer:
  • 0

#2 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 sausio 12 - 10:43

Greičiausiai ant vieno arba abiejų paskirstymo velenėlių blogai diržas uždėtas. Daugiau priežasačių tiesiog nematau. Jeigu variklis dirba stabiliai ir nėra jokių pašalinių efektų. Šiaip šitie 16v varikliai labai jautrūs diržui, užtenka nors per vieną dantį nors vienam velenui premest ir trauka akivaizdžiai krenta, nors variklis dirba švariai.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#3 Svečias_Aidas_*

Svečias_Aidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 12 - 11:00

Greičiausiai ant vieno arba abiejų paskirstymo velenėlių blogai diržas uždėtas. Daugiau priežasačių tiesiog nematau. Jeigu variklis dirba stabiliai ir nėra jokių pašalinių efektų. Šiaip šitie 16v varikliai labai jautrūs diržui, užtenka nors per vieną dantį nors vienam velenui premest ir trauka akivaizdžiai krenta, nors variklis dirba švariai.

Versija bus tikrinama kita savaite pas ta meistriuka kuris keite dirzus.
Beje, galiu net gan tiksliai pasakyti situacija, kada visa tai atsirado - turbut daugeliui teko is salutinio kelio isukinet i pagrindini esant dideliam kamsciui. Tada tiesiog po truputi kisi snapa bandydamas ilist - tai va taip "besismaukant" su stabdziu (gazas peprastei nereikia, nes automatas veda) ir jau isvaziavus i laisvesni kelia, buvo pastebetas "bukumas".
  • 0

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 sausio 12 - 13:11

O tas meistrelis bent žino, kaip kaiščiuojasi velenai? Ar kaip wv "iš akies"?
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 Svečias_Aidas_*

Svečias_Aidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 12 - 14:11

O tas meistrelis bent žino, kaip kaiščiuojasi velenai? Ar kaip wv "iš akies"?

Nebuciau linkes abejot jo kompetencija.
Bet visko pasitaiko... todel be problemu cekins is naujo viska.
Kitas kalusimas - ar tame beda, jei ne iskart po keitimo "netrauka" atsirado, o po kurio laiko?
  • 0

#6 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 sausio 12 - 14:22

Šiaip turėjo iš karto netrauka atsirast. Kitas klausimas ar iš karto pastebėjai. Jeigu vistik diržas gerai uždėtas, tada jau galimas pasikapstymas, nes priežasčių daug.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#7 Svečias_Aidas_*

Svečias_Aidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 12 - 14:33

Šiaip turėjo iš karto netrauka atsirast. Kitas klausimas ar iš karto pastebėjai. Jeigu vistik diržas gerai uždėtas, tada jau galimas pasikapstymas, nes priežasčių daug.

Neduosiu xxx nukirst, kad ne iskart netrauka atsirado... bet pastebejau velaiu. anyway cekinsiu dirza.
O jei ne jame sliekai, ka siulytum pirmiausia cekint?
  • 0

#8 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 sausio 12 - 14:45

Gal pirmiau tegul diržą pažiūri. Nes jeigu su juo viskas ok ir kompas klaidų nemėto, tai tokie gedimai beveik kaip būrimas iš tirščių :wacko:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#9 Svečias_Aidas_*

Svečias_Aidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 12 - 14:50

Gal pirmiau tegul diržą pažiūri. Nes jeigu su juo viskas ok ir kompas klaidų nemėto, tai tokie gedimai beveik kaip būrimas iš tirščių :wacko:

Nu kaip...
2dieni vaziuoju del kitu reikalu i Autominty. Tie galetu uzmest aki i ipurskimo sistema... ir aisku visa "ukiskaja" elektros dali.
  • 0

#10 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 sausio 12 - 14:53

Aišku galima. Kitas dalykas. Gal sakau šitie bajeriai prasidėjo kai aidrėko orai?
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#11 Svečias_Aidas_*

Svečias_Aidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 12 - 14:57

Aišku galima. Kitas dalykas. Gal sakau šitie bajeriai prasidėjo kai aidrėko orai?

Jei manysime, kad tai yvyko tada, kai pastebejau, tada tikrai ne...
O ka? :)
  • 0

#12 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 sausio 12 - 15:11

Žinant pežinių kontaktų mokslą, visko galima tikėtis :lol:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#13 Svečias_Aidas_*

Svečias_Aidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 12 - 15:17

Žinant pežinių kontaktų mokslą, visko galima tikėtis :lol:

A joooo....
Kaip cia as dabar uzmirsau... :blush:
Nu vienuzodziu, kita savaite jamu kastuva ir bandau ieskot slieku.

Tik gal yra papildymu/komentaru i mano pateita paieskos sarasiuka?
  • 0

#14 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 sausio 12 - 15:37

Kol kas visą tą sarašą būčiau linkęs atmest. Dauguma punktų įtakotų labai cherovą variklio darbą. Dabar jisai dirba, tik traukos nėra.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#15 Svečias_Aidas_*

Svečias_Aidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 12 - 15:47

Kol kas visą tą sarašą būčiau linkęs atmest. Dauguma punktų įtakotų labai cherovą variklio darbą. Dabar jisai dirba, tik traukos nėra.

Tai vat kad ir as pradejau jau ir i stabdzius ziuret, ar neuzsikirte....

o ka apie 8 punkta paskytum?
Negali turet itakos?
  • 0

#16 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 sausio 12 - 15:51

Apie automatus ir jų įtaką neturiu žalio supratimo
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#17 Svečias_Qze_*

Svečias_Qze_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 12 - 15:57

mano nekvalifikuota nuomone dalykai priklausantys nuo apsuku tikrai nelabai gali but susije su greiciu deze...
  • 0

#18 Svečias_Aidas_*

Svečias_Aidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 12 - 15:59

Apie automatus ir jų įtaką neturiu žalio supratimo

As irgi nelabai turiu, bet kokiu budu GD galetu itakoti netolygu apsuku kritima srovint ant parkingo?
:huh:
  • 0

#19 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2007 sausio 12 - 16:36

Žinant pežinių kontaktų mokslą, visko galima tikėtis :lol:

Sita, o tiesa, kad BMW naudoja sidabra, auksa, kad pagerinti tokiu kontaktu ilgaamziskuma ir patikimuma? :huh:
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#20 Svečias_furcux_*

Svečias_furcux_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 13 - 00:32

Sita, o tiesa, kad BMW naudoja sidabra, auksa, kad pagerinti tokiu kontaktu ilgaamziskuma ir patikimuma? :huh:

kiekvienam auto yra nedidele dalis aukso,lauzynu savininkai zino tiksliai kurios dalys turi jo daugiauisiai ;)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0