Variklio darbas
#1 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 10:28
#2
Parašyta 2007 sausio 12 - 10:43
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#3 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 11:00
Versija bus tikrinama kita savaite pas ta meistriuka kuris keite dirzus.Greičiausiai ant vieno arba abiejų paskirstymo velenėlių blogai diržas uždėtas. Daugiau priežasačių tiesiog nematau. Jeigu variklis dirba stabiliai ir nėra jokių pašalinių efektų. Šiaip šitie 16v varikliai labai jautrūs diržui, užtenka nors per vieną dantį nors vienam velenui premest ir trauka akivaizdžiai krenta, nors variklis dirba švariai.
Beje, galiu net gan tiksliai pasakyti situacija, kada visa tai atsirado - turbut daugeliui teko is salutinio kelio isukinet i pagrindini esant dideliam kamsciui. Tada tiesiog po truputi kisi snapa bandydamas ilist - tai va taip "besismaukant" su stabdziu (gazas peprastei nereikia, nes automatas veda) ir jau isvaziavus i laisvesni kelia, buvo pastebetas "bukumas".
#4
Parašyta 2007 sausio 12 - 13:11
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#5 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:11
Nebuciau linkes abejot jo kompetencija.O tas meistrelis bent žino, kaip kaiščiuojasi velenai? Ar kaip wv "iš akies"?
Bet visko pasitaiko... todel be problemu cekins is naujo viska.
Kitas kalusimas - ar tame beda, jei ne iskart po keitimo "netrauka" atsirado, o po kurio laiko?
#6
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:22
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#7 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:33
Neduosiu xxx nukirst, kad ne iskart netrauka atsirado... bet pastebejau velaiu. anyway cekinsiu dirza.Šiaip turėjo iš karto netrauka atsirast. Kitas klausimas ar iš karto pastebėjai. Jeigu vistik diržas gerai uždėtas, tada jau galimas pasikapstymas, nes priežasčių daug.
O jei ne jame sliekai, ka siulytum pirmiausia cekint?
#8
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:45
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#9 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:50
Nu kaip...Gal pirmiau tegul diržą pažiūri. Nes jeigu su juo viskas ok ir kompas klaidų nemėto, tai tokie gedimai beveik kaip būrimas iš tirščių
2dieni vaziuoju del kitu reikalu i Autominty. Tie galetu uzmest aki i ipurskimo sistema... ir aisku visa "ukiskaja" elektros dali.
#10
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:53
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#11 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:57
Jei manysime, kad tai yvyko tada, kai pastebejau, tada tikrai ne...Aišku galima. Kitas dalykas. Gal sakau šitie bajeriai prasidėjo kai aidrėko orai?
O ka?
#12
Parašyta 2007 sausio 12 - 15:11
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#13 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 15:17
A joooo....Žinant pežinių kontaktų mokslą, visko galima tikėtis
Kaip cia as dabar uzmirsau...
Nu vienuzodziu, kita savaite jamu kastuva ir bandau ieskot slieku.
Tik gal yra papildymu/komentaru i mano pateita paieskos sarasiuka?
#14
Parašyta 2007 sausio 12 - 15:37
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 15:47
Tai vat kad ir as pradejau jau ir i stabdzius ziuret, ar neuzsikirte....Kol kas visą tą sarašą būčiau linkęs atmest. Dauguma punktų įtakotų labai cherovą variklio darbą. Dabar jisai dirba, tik traukos nėra.
o ka apie 8 punkta paskytum?
Negali turet itakos?
#16
Parašyta 2007 sausio 12 - 15:51
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#17 Svečias_Qze_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 15:57
#18 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 15:59
As irgi nelabai turiu, bet kokiu budu GD galetu itakoti netolygu apsuku kritima srovint ant parkingo?Apie automatus ir jų įtaką neturiu žalio supratimo
#19
Parašyta 2007 sausio 12 - 16:36
Sita, o tiesa, kad BMW naudoja sidabra, auksa, kad pagerinti tokiu kontaktu ilgaamziskuma ir patikimuma?Žinant pežinių kontaktų mokslą, visko galima tikėtis
Vilnius
#20 Svečias_furcux_*
Parašyta 2007 sausio 13 - 00:32
kiekvienam auto yra nedidele dalis aukso,lauzynu savininkai zino tiksliai kurios dalys turi jo daugiauisiai ;)Sita, o tiesa, kad BMW naudoja sidabra, auksa, kad pagerinti tokiu kontaktu ilgaamziskuma ir patikimuma?
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0