Ramūnai, yra truputį niunsai. Iš vienos pusės tu teisus, bet... Sakykim važinėjant santykinai ramiai ir prižiūrnt, visi varikliai tarnauja daugmaž vienodai (tiesa dar faktorius kokios būklės jis pateko į tavo rankas). Tačiau, jeigu mėgstama pažaist su variklio ribinėm galimybėm va čia ir lenda niuansai. 2,1 mataras čia turi didelių pliusų prieš 2,5. Štai ir viskas.
Nu va kai paturejau toki tai kad 100% obejektyvus esu tikrai neteigiu. Paprasciausiai turejau visus, sis matoras 605 labiausiai patiko(ypac darbo tolygymas, nes yra balansinis dirzas). Taip va vis rezgu minty kada nusipirkt dviase priekaba ir kabint butent ant 2.5, ir evropon kur tada. 2.1 kaip pats variklis ir is bedos butu tinkamas, bet visas perdavimas i ratus palyginus su 2.5 nerimtai padarytas. Tiesa nezinau ar mano ausys trumpos, bet neteko girdet kad kas remontuotusi butent 2.5 pavaru dezes, pusasius. Net granatos negirdejau(musu ir citrinoj) kad kam reiketu.
Nes visgi Koks tikslas pirkti dizeli kuris miste valgo 11 ir daugiau? Dizelio kiek suprantu tame ir esme kad na daugelis dizeliuku valgo tarp 5~8, tai ju privalumas (ekonomija). Jai jos nera tai kam tada povelniu isvis jis reikalingas?
Nu tikslas labai paprastas bent jau man. Pilu zalia saliarka. Ansciau apie 1.9Lt, daba kartais po 1.5lt ir taupyt ta viena litra tikrai nesiruosiu. Normaliai vazinejant tau panevezy turetu mieste kokiu 7.5 uztekt, o jei skaiciuosi vilniu bus kitaip. Daug sudaro kamsciai. beje, citrinoj kaip tik geras straipsniukas yra sia tema. vertetu pasiskaityt visiems.
http://www.citrina.l...opic.php?t=9407
Ramunas
Edited by Ramunas25, 2007 January 31 - 11:31.
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes