tik nereikia bla bla ...>
bla bla bla
1) jau seniai delninukai net 900 tuvisku nesiekia;
Ir siekia, ir nesiekia, ir nepasisiekia
Apie ka tu cia? Na gerai jau gerai, galima surasti turbut ir uz 100Lt ir uz 299Lt
Esmes tai juk nekeicia, nes delninukui, ji norint panaudoti kaip navi irengini dar reikia nupirkti ir "prikurkes" laida, sakotuva, delninuko laikili, GPS imtuveli, galu gale - programine iranga su zemelapiais. Ar tai kainuos 1001Lt ar 899Lt nei tavo nei mano sprendimas nepasikeis pries irenginy, kainuojanti 4Klt ar daugiau.
2) nakties kelyje tik is navigacijos delninuko supratau kad po manim ne sliekai ropuoja, o virs manes dar du aukstai ...
Kol vaziuoji tiesiai - jokiu problemu. Kai prasideda migravimas is vieno auksto i kita tuomet ir prasideda zemes ir dangaus maisymasis. Kodel? Del matematiniu "subtilybiu", kurios atsiranda bandant kompensuoti papildomu jutiminiu organu trukuma.
3) nereikia tu 5 min paruosti veikimui ...prie stiklo montuojamiems laikikliams uztenka keliu sekundziu "isprausti"/istraukti ...+ dar keleta sek. - suigaudyti ...
Velgi, turbut reiktu sneketi apie konkrecius irenginius. Mano naudotas HP iPaq su atskiru GPS imtuveliu: prijunk maitinima delninukui, prijunk maitinima GPS imtuveliui, uztvirtink delninuka i laikikli, paleisk programine iranga, suvesk adresa. O jei GPS imtuvelis buvo isjungtas igleliau - tai dar ir palauk, kol jis susigaudys visa reikalinga informacija is palydovu. O kur dar valakita su kruva kabanciu laidu....
Be abejo, delninukas ar PNA su integruotu GPS imtuveliu patogiau nei mano aprasytas komplektukas, taciau gamykline navi paruosti darbui yra kur kas greiciau.
4) 5 km tunelyje netik kad nepasimete, bet ir teisingai visus posukius nurode ...
Taip....bet tik normaliomis salygomis...ziu tunelyje 20% sumazejo greitis (lyginant su pries tai buvusiu vidutiniu ar ivaziavimo i tuneli momentui) ir nesiojamas navi, be papildomo nepriklausomo greicio signalo is automobilio, jau grybauja....Nesiojamas navi pasauli suvokia tik per palydovu signalus....dingo signalas - belieka pasikliauti prielaidomis: greitis nekinta, vairuotojas nenukrypo nuo uzduoto marsruto.
Ir dar karteli, jokiu budu neteigiu, jog gamykline navi yra totalus geris, o PNA sprendimai visiskas sh. Kaip ir visur, taip ir su sitais padarais, galioja lazdos principas. Jei navi reikalinga tik automobilyje, ir gali moketi 4 kart (ar daugiau) didesne kaina tuomet gamykline navi yra puikus pagalbininkas, padesiantis isvengti tu 5-15% (skaicius paimtas is lubu - red. past.) klaidu, kurias padarytu nesiojamas sprendimas del savo trukstamu papildomu moduliu (posukio daviklio, nepriklausomo greicio signalo, TMC modulio)
Autobusų parkas. Paliuosintas.