pasikeiciau savo 607 2,2 HDI ,NIEKO NESUGADINAU,nu ten tipo jis aiskino kad metkes daro kompas, o jei keiti be kompo tai gali sugadint varikli.man pasirode keista kad su kompu metkes nustatinetu tai galvoju paklausiu protingu zmoniu ka jie galvoja apie toki dirzo keitima
Pagrindinio dirzo keitmas
#101
Parašyta 2010 kovo 29 - 20:18
#102
Parašyta 2010 kovo 29 - 20:22
ir dar noreciau siek tiek info. pas mano peza ( 307 2002m. 2.0 hdi ) kai uzkuri dirba graziai, bet pasilus atsiranda papildomas uzesys kazkur is paskirstymo dirzo puses virsaus toks lyg guolis butu subirejes ( dirzas ir guoliai keisti praeita men. dirzas continental, guoliai ruville ) ir tas uzesys buna tik dirbant varikliui nuo 1,5 iki 2,0 tukst. aps.siap yra nebloga programele-autodata-vadinasi.ten labai gerai mechanikui(ir ne tik pradedamciam)-viskas aprasyta,kas tikrinama,kas kiek keiciama,ir t.t(ir gana teisingai).net paveiksliukai yra.nebutinai iskokite naujausios-tiks ir senesne.o kas liecia 2,0 16v ir 2,2 16v,tai jie "vienodi" remonto atzvilgiu.net variklio blokas tas pats.Gal kas neseniai keitet? zinot kokios kainos?
ir kas dar prie to paties keiciasi?
ir dar yra keistas cirpimas variklyje lyg koks ziogas butu isokes.
nes as tai nelabai tuose dalykuose kas susije su varikliu.
is anksto labai dekingas uz nuomone ir patarimus
#103 Svečias_User_*
Parašyta 2010 gegužės 05 - 17:30
#104
Parašyta 2010 gegužės 05 - 18:04
#105
Parašyta 2010 gegužės 05 - 20:53
#106 Svečias_User_*
Parašyta 2010 gegužės 06 - 11:11
#107
Parašyta 2010 rugpjūčio 16 - 07:29
#108
Parašyta 2010 rugpjūčio 16 - 07:39
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#109
Parašyta 2010 rugpjūčio 16 - 07:41
AhaSory uz OT
bet cia is Tureckij nusipirkai?
#110
Parašyta 2010 rugpjūčio 16 - 08:36
nusiimk starteri ir rasi ta skyle nesunkiai. 3 varztai ji laiko...Situacija tokia - nusipirkau 406 1.9 td be kuro siurblio. Siurbly jau radau, taigi belieka jy uzdeti, sustatyti mietkes ir uzdejus dirza vaziuoti... bet siurbly nueme meistrai nesuzymejo mietkiu. Paskirtymo velenelio skyva ir siurblio skyva y vieta pastatyt paprasta, bet uzkaisciuoti alkuniny pagal manuala reikia po starteriu kisant 8mm strypely, per pavaru dezes korpusa tiesiai y smagraty kur turi buti skyle. Atsimenu esu seniau kelis kartus bandes ta skyle surasti bet nesekmningai. gal yra paprastesnis budas, kaip alkuniny y vieta pastatyt, pvz kaip pas benzininius, kisi 8mm per alkuninio skyve esancia skyle ir kazkur ties 12 valanda bloke yra vieta kur tas varztas ysistato ir alkuninis buna vietoje?
paprastesnio budo bent jau as nezinau.
galima dar bandyti burti pagal ispjova ant smagracio, kazkurioj vietoj virsuj yra skyle per kuria smagracio dantys matosi ir alkunini "pastacius i vieta" ta ispjova atsistoja kaip tik ties ta skyle.
#111
Parašyta 2010 rugpjūčio 16 - 10:19
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#112 Svečias_deivuzas_*
Parašyta 2010 rugpjūčio 16 - 15:37
taip keiciau pats nieko sudetingo ten nera. o ka tu noretum suzinoti?sveiki
gal kas nors keite paskirstymo dirza savo jegom.ir noretu pasidalint kaip tas vyksta variklis 2.2 hdi 2001
#114
Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 06:59
Šį pranešimą redagavo maiklas: 2010 rugpjūčio 18 - 07:01
#115
Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 07:30
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#116
Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 08:03
ar tikrai?<...> Numoviau gryztamos salerkos slanga ir suktelejau su starteriu, salerka bega, vadinasi siurblio voztuva atidaro. <...>
be imobilaizerio siurblys?
#117
Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 08:25
Tiesa sakant is kokios auto isimtas siurblys, tai nezinau, bet pas manajy imobilaizerio nera, o siurblio visos fyskes atitiko mano pravodke. Kiek suprantu, sitame machaniniame siurblyje, jei atsidaro paduodamo kuro voztuvas, tai jau jo niekas ir nesustabdo, siurblys sukasi, spaudzia kura, purskia per vamzdukus y pukstukus. Juk nera kokio kito voztuvo, kuris dar uzdarinetu auksto slegio kura paduodama pukstukams. Ir jei per gryztama bega dyzelis, tai vadinasi siurblys kuro gauna. Ar as kazka ne taip suprantu? Ir pratempus masina 500m ant pavaros ir neuzkurus, turetu is duslintuvo smirdeti salerka, bet nosy y vamzdy ykises, jokio kvapo nepajutauar tikrai?
be imobilaizerio siurblys?
#118
Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 09:54
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#119
Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 10:16
Ale vistiek keista, gal tas siurblys jau ir nuduses, gal ten 150 Bar nepurscia, bet nors myztelt per atsukta forsunkiu vamzdely galetu nieko, sutariau del kito siurblio, bandysiu kita uzsidet, jei ir su tuo taip bus, tada ieskosiu bedu kiturkaip ir pats sakai, siurblys nebesudaro spaudimo., saliara per gryztama visada beks., ar spaudima sudarys ir purks per purkstukus ar nebus spaudimo, saliara vistiek varys per gryztamaja... as karta ex astroj, siurbli buvau isimta taip pripildes saliara, kad per gryztama varvedavo paputus su burna per paemima
#120
Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 11:18
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0