Pagrindinio dirzo keitmas
#121
Posted 2010 August 26 - 07:04
#122
Posted 2010 August 26 - 08:14
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#123
Posted 2010 August 26 - 08:55
Nu cia as nlb susigaudau. meistras rode kad ant siurblio galo, ten kur paprastai buna elektromagnetinis voztuvas, buvo metalo gabalas y kury nueina keli laidai. tas metalo gabalas buna prisuktas su varztais, kuriu galvos apvalios ir giliai yleistos, kad paprastai neatsuktum. tai su bulgarke jy nupjauste, viduj rode buvo kazkokios mikroschemos, kuriu veikimo principo nesiaiskinau, bet vietoj to gelzgalio ysuko paprasta voztuva su vienu +12V laidu ir viskas veikia. Gal tas siurblys buna priristas prie kompo ir juos tik abu kartu galima keist, nzna tai kaip suprast elektrovoztuvas. Tai kas ji tada reguliuoja? Tipo raktas ne nuo to siurblio, ir neduoda tinkamo signalo?
#124
Posted 2010 August 27 - 07:10
#125
Posted 2010 August 27 - 09:32
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#126
Posted 2010 August 27 - 10:24
Kuro kieky reguliuoja varztas (6mm berods) kuris ysuktas y siurblio gala is purkstuku vamzdeliu puses. ant to varzto buna kontra verzle (13 raktu), tai atleidi kontra verzle ir ysukdamas varzta gilyn didini kuro kieky. uztenka ten viena apsukima padaryti kad pasijaustu skirtumas (dumingume, traukoj, sanaudose, laisvuose sukiuose). Suprantama kad kuro bus vartojama daugiau, bet kam tai rupiJau ir mane biski sudominai du klausimai:
Su kokiu varzteliu didini kuro kieki?
Ir su kokiu varzteliu zadi pakelti turbinos slegi?
Lyg buvau isemes turbina, bet jokiu varzteliu su katrais butu galima pareguliuoti neradau..
Beje, kokie pozymiai butu, jei degimas ant alkuninio veleno butu per dantuka nepataikytas??
Turbos slegy galima didinti trumpinant wastegate aktuatoriaus varzta. nzn kaip pas sitas turbas, bet ant mano sabo, trys aktuatoriaus varzto apsukimai jy trumpinant atitinka ~0,1 BAR. pries tai turetam 405 1,9 td irgi buvau atsukes siurbly ir keturis kartus ysukes aktuatoriaus varzta, tai pasijuto skirtumas is karto, net galinio buferio kampas pastoviai suodinas nuo dumu buvo, bet vistiek neuzteko traukos
Edited by maiklas, 2010 August 27 - 10:25.
#127
Posted 2010 August 31 - 09:16
#128 Svečias_Reality*_*
Posted 2010 September 01 - 16:10
#129
Posted 2010 September 01 - 18:28
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#130 Svečias_Reality*_*
Posted 2010 September 02 - 11:18
#131
Posted 2010 September 02 - 12:14
#132
Posted 2010 September 02 - 13:33
pasikeisk ,jai abejoji,ir tuo labiau jai nezinai pries kiek kilometru buvo keistasLaba diena,
kaip galėčiau sužinoti, kada keistas pagrindinis diržas? Ar tiesiog žiūrėt į diržo kokybę ir pačiam spręsti, kada jau laikas keisti?
#133
Posted 2010 October 03 - 10:22
#134
Posted 2010 October 03 - 11:03
#135
Posted 2010 October 03 - 12:32
#136
Posted 2010 October 04 - 08:48
Skoda Felicia 1.3 "98 White (sold)
Volkswagen Passat 1.8 CL 66kW ''92 Mint (sold)
Peugeot 406 Break 2.0 HDI 79kW "02 Silver (sold)
Fiat Bravo 1.6 16V 76kW ''98 (sold)
Fiat Punto 1.3 16V CRDi 51kW ''05 (sold)
Peugeot 307SW 1,6 HDI 80kW "08 Al Grey
#137
Posted 2010 October 04 - 18:30
cia neteisybe.pas hdi(iki 2004m) keiciamas kas 150kkmnezinau ar yra skirtumas jog dyzelis ar benzinas, bet siaip dirzas keiciamas kas 70 000 km
po 2004 kas 160kkm.
intervalas- metai(dirzo eksplotacijos)-8m (senesniems hdi 7m)-gamintojo rekomendacijos.
jei naudojate NE rekomenduojamus dirzus-tai ziurekite TECDOC CD programeleje-ten skirtingu gamintoju-skirtingos charakteristikos.
cia net 2009 " autodata" sutampa,jei "surista" su TECDOC CD .(instaliavus abi programas jos "susirisa" automatiskai)
PSA koncerno dyzeliukai- patys ilgaamziskiausi.(net nauji,"isprievartauti")
net tepalu keitimas nuo 20kkm isaugo iki 30kkm.
#138
Posted 2010 October 04 - 18:34
rimtas servisas nustato (pagal koki "produkta" idejo) intervalus keitimo.reiskia dejo nekoki,gerai kad perspejo.Man kai pakeite servise, sake kitas keitimas po 90 tukstanciu km
tiesa-jei matomi kiti defektai(tepaliukai sunkiasi,tempejai padile(nekeite),ir t.t. -tai jie daro teisingai,net geriausius dirzus dedami- jie negarantuos.
Edited by spakenas, 2010 October 04 - 18:39.
#139
Posted 2010 October 04 - 18:50
nu as apie jusu dyzeliukus nieko nezinau,bet pas mane benzinas ir kai pirkau continental dirzeli, man pasake 70 000 tai ir nesigincijaurimtas servisas nustato (pagal koki "produkta" idejo) intervalus keitimo.reiskia dejo nekoki,gerai kad perspejo.
tiesa-jei matomi kiti defektai(tepaliukai sunkiasi,tempejai padile(nekeite),ir t.t. -tai jie daro teisingai,net geriausius dirzus dedami- jie negarantuos.
#140
Posted 2010 October 04 - 19:07
Ir normaliai koks ten skirtumas ar HDI ar benzinas,mechaninis mazgas vienodas pas abu variklius.....max iki 100000km rekomenduojama...trukus dirzui bus daugiau bedu nei dirzo keitimas anksciau terminonu as apie jusu dyzeliukus nieko nezinau,bet pas mane benzinas ir kai pirkau continental dirzeli, man pasake 70 000 tai ir nesigincijaurimtas servisas nustato (pagal koki "produkta" idejo) intervalus keitimo.reiskia dejo nekoki,gerai kad perspejo.
tiesa-jei matomi kiti defektai(tepaliukai sunkiasi,tempejai padile(nekeite),ir t.t. -tai jie daro teisingai,net geriausius dirzus dedami- jie negarantuos.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users