Pagrindinio dirzo keitmas
#121
Parašyta 2010 rugpjūčio 26 - 07:04
#122
Parašyta 2010 rugpjūčio 26 - 08:14
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#123
Parašyta 2010 rugpjūčio 26 - 08:55
Nu cia as nlb susigaudau. meistras rode kad ant siurblio galo, ten kur paprastai buna elektromagnetinis voztuvas, buvo metalo gabalas y kury nueina keli laidai. tas metalo gabalas buna prisuktas su varztais, kuriu galvos apvalios ir giliai yleistos, kad paprastai neatsuktum. tai su bulgarke jy nupjauste, viduj rode buvo kazkokios mikroschemos, kuriu veikimo principo nesiaiskinau, bet vietoj to gelzgalio ysuko paprasta voztuva su vienu +12V laidu ir viskas veikia. Gal tas siurblys buna priristas prie kompo ir juos tik abu kartu galima keist, nzna tai kaip suprast elektrovoztuvas. Tai kas ji tada reguliuoja? Tipo raktas ne nuo to siurblio, ir neduoda tinkamo signalo?
#124
Parašyta 2010 rugpjūčio 27 - 07:10
#125
Parašyta 2010 rugpjūčio 27 - 09:32
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#126
Parašyta 2010 rugpjūčio 27 - 10:24
Kuro kieky reguliuoja varztas (6mm berods) kuris ysuktas y siurblio gala is purkstuku vamzdeliu puses. ant to varzto buna kontra verzle (13 raktu), tai atleidi kontra verzle ir ysukdamas varzta gilyn didini kuro kieky. uztenka ten viena apsukima padaryti kad pasijaustu skirtumas (dumingume, traukoj, sanaudose, laisvuose sukiuose). Suprantama kad kuro bus vartojama daugiau, bet kam tai rupiJau ir mane biski sudominai du klausimai:
Su kokiu varzteliu didini kuro kieki?
Ir su kokiu varzteliu zadi pakelti turbinos slegi?
Lyg buvau isemes turbina, bet jokiu varzteliu su katrais butu galima pareguliuoti neradau..
Beje, kokie pozymiai butu, jei degimas ant alkuninio veleno butu per dantuka nepataikytas??
Turbos slegy galima didinti trumpinant wastegate aktuatoriaus varzta. nzn kaip pas sitas turbas, bet ant mano sabo, trys aktuatoriaus varzto apsukimai jy trumpinant atitinka ~0,1 BAR. pries tai turetam 405 1,9 td irgi buvau atsukes siurbly ir keturis kartus ysukes aktuatoriaus varzta, tai pasijuto skirtumas is karto, net galinio buferio kampas pastoviai suodinas nuo dumu buvo, bet vistiek neuzteko traukos
Šį pranešimą redagavo maiklas: 2010 rugpjūčio 27 - 10:25
#127
Parašyta 2010 rugpjūčio 31 - 09:16
#128 Svečias_Reality*_*
Parašyta 2010 rugsėjo 01 - 16:10
#129
Parašyta 2010 rugsėjo 01 - 18:28
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#130 Svečias_Reality*_*
Parašyta 2010 rugsėjo 02 - 11:18
#131
Parašyta 2010 rugsėjo 02 - 12:14
#132
Parašyta 2010 rugsėjo 02 - 13:33
pasikeisk ,jai abejoji,ir tuo labiau jai nezinai pries kiek kilometru buvo keistasLaba diena,
kaip galėčiau sužinoti, kada keistas pagrindinis diržas? Ar tiesiog žiūrėt į diržo kokybę ir pačiam spręsti, kada jau laikas keisti?
#133
Parašyta 2010 spalio 03 - 10:22
#134
Parašyta 2010 spalio 03 - 11:03
#135
Parašyta 2010 spalio 03 - 12:32
#136
Parašyta 2010 spalio 04 - 08:48
Skoda Felicia 1.3 "98 White (sold)
Volkswagen Passat 1.8 CL 66kW ''92 Mint (sold)
Peugeot 406 Break 2.0 HDI 79kW "02 Silver (sold)
Fiat Bravo 1.6 16V 76kW ''98 (sold)
Fiat Punto 1.3 16V CRDi 51kW ''05 (sold)
Peugeot 307SW 1,6 HDI 80kW "08 Al Grey
#137
Parašyta 2010 spalio 04 - 18:30
cia neteisybe.pas hdi(iki 2004m) keiciamas kas 150kkmnezinau ar yra skirtumas jog dyzelis ar benzinas, bet siaip dirzas keiciamas kas 70 000 km
po 2004 kas 160kkm.
intervalas- metai(dirzo eksplotacijos)-8m (senesniems hdi 7m)-gamintojo rekomendacijos.
jei naudojate NE rekomenduojamus dirzus-tai ziurekite TECDOC CD programeleje-ten skirtingu gamintoju-skirtingos charakteristikos.
cia net 2009 " autodata" sutampa,jei "surista" su TECDOC CD .(instaliavus abi programas jos "susirisa" automatiskai)
PSA koncerno dyzeliukai- patys ilgaamziskiausi.(net nauji,"isprievartauti")
net tepalu keitimas nuo 20kkm isaugo iki 30kkm.
#138
Parašyta 2010 spalio 04 - 18:34
rimtas servisas nustato (pagal koki "produkta" idejo) intervalus keitimo.reiskia dejo nekoki,gerai kad perspejo.Man kai pakeite servise, sake kitas keitimas po 90 tukstanciu km
tiesa-jei matomi kiti defektai(tepaliukai sunkiasi,tempejai padile(nekeite),ir t.t. -tai jie daro teisingai,net geriausius dirzus dedami- jie negarantuos.
Šį pranešimą redagavo spakenas: 2010 spalio 04 - 18:39
#139
Parašyta 2010 spalio 04 - 18:50
nu as apie jusu dyzeliukus nieko nezinau,bet pas mane benzinas ir kai pirkau continental dirzeli, man pasake 70 000 tai ir nesigincijaurimtas servisas nustato (pagal koki "produkta" idejo) intervalus keitimo.reiskia dejo nekoki,gerai kad perspejo.
tiesa-jei matomi kiti defektai(tepaliukai sunkiasi,tempejai padile(nekeite),ir t.t. -tai jie daro teisingai,net geriausius dirzus dedami- jie negarantuos.
#140
Parašyta 2010 spalio 04 - 19:07
Ir normaliai koks ten skirtumas ar HDI ar benzinas,mechaninis mazgas vienodas pas abu variklius.....max iki 100000km rekomenduojama...trukus dirzui bus daugiau bedu nei dirzo keitimas anksciau terminonu as apie jusu dyzeliukus nieko nezinau,bet pas mane benzinas ir kai pirkau continental dirzeli, man pasake 70 000 tai ir nesigincijaurimtas servisas nustato (pagal koki "produkta" idejo) intervalus keitimo.reiskia dejo nekoki,gerai kad perspejo.
tiesa-jei matomi kiti defektai(tepaliukai sunkiasi,tempejai padile(nekeite),ir t.t. -tai jie daro teisingai,net geriausius dirzus dedami- jie negarantuos.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0