Peršokti prie turinio


GALIU PAKONSULTUOT DEL LPG IRANGOS


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 298

#1 Svečias_gintras_*

Svečias_gintras_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 kovo 05 - 15:13

Žadu visus langus apklijuot šilumą sulaikančia celka. Viena alternatyva yra http://www.llumar.lt. Visi langai apie 300Lt. Plėvelė bus permatoma, nebent gale žaliai patamsinta B). Tikuosi kad viduje nebus taip karšta, kaip kad praitą vasarą buvo.

Ką apie tai žinot. Kokių dar alternatyvų llumarui yra???
  • 0

#2 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 24 - 00:40

SVEIKI,

Jei kam iskilo kokiu einamu klausimu del LPG irangos,
galbut galesiu atsakyti :) turiu patirties.Nemokamai :D

Pagarbiai
Justas

  • 0

#3 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2007 sausio 24 - 10:32

Nicam (artai necam) iranga irgi?
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#4 Tooshas

Tooshas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 431
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ALFA ROMEO Giulietta

Parašyta 2007 sausio 24 - 15:12

neblogai B)
  • 0
Posted Image

#5 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2007 sausio 24 - 18:05

kas per liga butu pas manes su duju iranga: variklis uzsyla mazdaug iki 89 laipsniu ir tada persijungia benzinas, kol nebuna tokia temperatura (89) viskas veikia puikiai. iranga tiesiogino ipurskimo
  • 0

#6 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 24 - 19:28

Manau tau geriausia butu nuvaziuoti i kokia firma ir prisijungti prie kompo kad patikrinti visus duju sistemos nustatymus bei parametrus gyvai.... Gali buti kad aptiksit kaz ka blogao sukonfiguruota ar blogai veikiant....
  • 0

#7 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2007 sausio 24 - 19:58

SVEIKI,

Jei kam iskilo kokiu einamu klausimu del LPG irangos,
galbut galesiu atsakyti :) turiu patirties.Nemokamai :D

Pagarbiai
Justas

Nu tai gal zinosi kas pas mane yra? dujos 4 kartos ir paskutiniu metu pradejo uzsidegineti "check engine" lempute ant laisvu apsuku dirbant dujomis jei pergazuoji arba perjungi bendzina ji uzgesta. Buvau diagnostikoi tai sake akimirkai "uzmiega" liamda zondas bet pakeitus ji problema isliko ir kodel jis "uzmiega" tik ant duju kodel nieks nesidaro ant bendzino jei jau tas daviklis blogas? beje iranga BRC 1 metu senumo. :beer: :beer:
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#8 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 24 - 20:32

Pabandyk nuvaziuoti ten kur tau state duju iranga ir paprasyk kad atidziai dar karteli patikrintu oro/duju misini kai masina laisvom ant duju dirba - gali buti, kad po metu eksplotacijos del uzsitersusio siek tiek oro bei duju filtro, patenka maziau duju ir misinys tapo per liesas (ar per riebus del kokiu nors kitu priezasciu...), todel liambda-zondo parodymai ir iseina is normalaus intervalo ir jis visai nieko nerodo - "uzmiega" kol nepergazuoji ar nepersijungi ant benzo (kai variklio darbo rezimas pasikeicia...). Zodziu, tau reikia pakoreguoti tarp dujininku taip vadinama, "MAP TABLE" laisvu apsuku diapazone, kuri yra saugoma dujiniame kompe (tai yra lentele, kuri nusako duju kompui kiek jam pilti duju benzo atzvilgiu prie visu variklio akrovos rezimu....). Yra visai normalu, jei nepavyks sureguliuoti is pirmo karto (nera tiksliu vienareiksmisku nustatymu-viskas derinama individualiai kiekvienam varikliui...), todel dujininkai nenoredami "zaisti" su tavimi ir pasake kad "uzmiega" ten liambda-zondas ir atsikrate sau papildomo darbo..... :blush: Tikiuosi si bei ta supratai bei viska sutvarkysi....
  • 0

#9 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2007 sausio 26 - 00:45

Pabandyk nuvaziuoti ten kur tau state duju iranga ir paprasyk kad atidziai dar karteli patikrintu oro/duju misini kai masina laisvom ant duju dirba - gali buti, kad po metu eksplotacijos del uzsitersusio siek tiek oro bei duju filtro, patenka maziau duju ir misinys tapo per liesas (ar per riebus del kokiu nors kitu priezasciu...), todel liambda-zondo parodymai ir iseina is normalaus intervalo ir jis visai nieko nerodo - "uzmiega" kol nepergazuoji ar nepersijungi ant benzo (kai variklio darbo rezimas pasikeicia...).
Zodziu, tau reikia pakoreguoti tarp dujininku taip vadinama, "MAP TABLE" laisvu apsuku diapazone, kuri yra saugoma dujiniame kompe (tai yra lentele, kuri nusako duju kompui kiek jam pilti duju benzo atzvilgiu prie visu variklio akrovos rezimu....). Yra visai normalu, jei nepavyks sureguliuoti is pirmo karto (nera tiksliu vienareiksmisku nustatymu-viskas derinama individualiai kiekvienam varikliui...), todel dujininkai nenoredami "zaisti" su tavimi ir pasake kad "uzmiega" ten liambda-zondas ir atsikrate sau papildomo darbo..... :blush:

Tikiuosi si bei ta supratai bei viska sutvarkysi....

dekui uz issamu paaiskinima reikes nulekti dar karteli pas dujininkus ir paprasyt kad pernauja sukalibruotu duju iranga :beer: :beer: :beer:
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#10 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 26 - 11:56

Visiskai pritariu Renaldui,nes sudegusio duju ir oro misinio struktura skiriasi nuo analogiso misinio su benzinu......o Lzondai yra pritaikyti pagal nutylejima benziniam misiniui......koreguojama LPG kompo reakcija i L zondo parodymus. P.S. teko dometis, uzsienyje montuotojai daznai kad pilnai adaptuotu benzinine kuro sistema prie LPG sistemos, deda papildomai specialius L zondus kurie pritaikyti ''uostyti'' butent sudegusio LPG misinio sudeti, tokiu budu gaunami tikslesni rezultatai ivairiuose variklio darbo diapazonuose. Sekmes ;) J.
  • 0

#11 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 26 - 11:59

Nicam (artai necam) iranga irgi?

Acidal, parasyk kas konkreciai domina apie ta iranga, nes pavadinimu yra daug, o irangos veikimo principai tie patys :wacko: ;)

J.
  • 0

#12 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 27 - 00:59

kas per liga butu pas manes su duju iranga:
variklis uzsyla mazdaug iki 89 laipsniu ir tada persijungia benzinas, kol nebuna tokia temperatura (89) viskas veikia puikiai.
iranga tiesiogino ipurskimo

noreciau pasitikslinti pries formuluodamas atsakyma :) taigi : variklis dirba dujomis uzsyla iki 89celsijaus ir tada ivyksta persijungimas i benzina?


P.s. siaip toks persijungimas turetu ivykti priesingai, LPG kompas turetu leisti varikliui pasilti iki darbines temperaturos dirbant benzinu ir tada atlikti perjungima i LPG......tad jei as teisingai supratau tavo parasyma.....siuo atveju bus kazkas sumaisyta ar reles koks pajungimas, ar tiesiog kazkas sumaisyta LPG kompe,sunku ir pasakyt beto nezinau ar tau iranga tik sudejus taip atsitiko, ar tai jau po kurio laiko atsitiko....
Gali buti tokia LPG kompo reakcija ir del davikliu klaidingu parodymu.....nes persijungimas i benza gali ivykti ir kaip avarine reakcija.
Na zodziu dabar cia prirasiau visko apsnudusia galva :D :blink: vistiek galu gale viskas baigsis vaziavimu pas dujininkus....nes be kompo diagnostikos cia galima tik numanyti i kuria puse eiti.....o isiaiskinimui prireiks diagnostikos
Good luck!

J. ;)
  • 0

#13 Svečias_polaz_*

Svečias_polaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 vasario 02 - 20:19

Pas mane pries du metus idejo III kartos iranga, paskutiniu metu kai dujos isbrango, o pas mane kazkodel issiderino dujos ir pradejo valgyt 16l trasoje, mieste jauciu koki 20 maziausia (pries tai budavo 11l vidurkis), tai paskaiciavau kad visai neapsimokejo vazinet su dujom, tai kokius 3 men nevazinejau, dbr kai kainos susinormalizavo nutariau susitvarkyt, tai nuvariau pas dujininkus kur dejo iranga, tai pirma karta liepe susitvarkyt oro filtra (buvo nesandariai pritvirtintas, pas mane tas kuginis plaunamas,dejau, nes reikejo taupyt vieta montuojant iranga), tai siandien atvariau susitvarkes, tai pasake kad tip filtras neduoda jokio pasipriesinimo ir 'nepakelia' duju nors kai idejo pris 2m ir veliau viskas buvo ok, tada galiausiai pasake kad liamda zondas paskutines dienas gyvena, gel to ir neina sureguliuot duju, nors ant benzo dar biski veikia ( letai tas indikatorius kompe laksto, nors turetu greit reaguoti). Tai noriu paklaust ar dujinikai manes nemulkina, noredami kad as pirkciau pas ju nauja liamda zonda uz 200lt? Kitas klausimas kek dar butu galima gauti uz sena iranga ir kiek dbr kainuoja ipurskimas mano varikliui es9j4?
  • 0

#14 vakaris

vakaris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:5008 2.0HDI 2010 / 208 1.5HDI 2019

Parašyta 2007 gegužės 20 - 21:15

kompo parodymai kai idetos dujos realus ar ne? ten tie 4 duju indikatoriai ale po 1/4 spaudimo? turio rodo ? ba kaskaip keistai likes degt paskutinis ir dar tik nepilni 300km nuvaziuoti nors kompas rodo kad sanaudos 8.3l 100km, bakas 53 (jamam 80% ir gaunam ~42) iranga BRC. dejo alte kaune statybiniku g, neturit tikiuos niekas ant ju blogos akies?
  • 0

#15 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gegužės 21 - 19:26

parasiau PM ot <_<
  • 0

#16 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gegužės 21 - 19:31

Pas mane pries du metus idejo III kartos iranga, paskutiniu metu kai dujos isbrango, o pas mane kazkodel issiderino dujos ir pradejo valgyt 16l trasoje, mieste jauciu koki 20 maziausia (pries tai budavo 11l vidurkis), tai paskaiciavau kad visai neapsimokejo vazinet su dujom, tai kokius 3 men nevazinejau, dbr kai kainos susinormalizavo nutariau susitvarkyt, tai nuvariau pas dujininkus kur dejo iranga, tai pirma karta liepe susitvarkyt oro filtra (buvo nesandariai pritvirtintas, pas mane tas kuginis plaunamas,dejau, nes reikejo taupyt vieta montuojant iranga), tai siandien atvariau susitvarkes, tai pasake kad tip filtras neduoda jokio pasipriesinimo ir 'nepakelia' duju nors kai idejo pris 2m ir veliau viskas buvo ok, tada galiausiai pasake kad liamda zondas paskutines dienas gyvena, gel to ir neina sureguliuot duju, nors ant benzo dar biski veikia ( letai tas indikatorius kompe laksto, nors turetu greit reaguoti). Tai noriu paklaust ar dujinikai manes nemulkina, noredami kad as pirkciau pas ju nauja liamda zonda uz 200lt?

Kitas klausimas kek dar butu galima gauti uz sena iranga ir kiek dbr kainuoja ipurskimas mano varikliui es9j4?

tavo varikliuj peilis yra nepurkstukine iranga.. koliega. cia ir yra priezastis kodel tie dujininkai nenoriai sneka su tavim.

as montavau uz 3700.. bet manau protingai paieskojus ko as nedariau, rastum ir uz 3000.. o sena iranga mesk siuklynan. naujas reduktorius 100Lt tai ka daugiau sneket..
  • 0

#17 linasdz

linasdz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Lancia Zeta 2,0T, Citroen Xsara

Parašyta 2007 gegužės 22 - 13:01

Pabandyk nuvaziuoti ten kur tau state duju iranga ir paprasyk kad atidziai dar karteli patikrintu oro/duju misini kai masina laisvom ant duju dirba - gali buti, kad po metu eksplotacijos del uzsitersusio siek tiek oro bei duju filtro, patenka maziau duju ir misinys tapo per liesas (ar per riebus del kokiu nors kitu priezasciu...), todel liambda-zondo parodymai ir iseina is normalaus intervalo ir jis visai nieko nerodo - "uzmiega" kol nepergazuoji ar nepersijungi ant benzo (kai variklio darbo rezimas pasikeicia...).
Zodziu, tau reikia pakoreguoti tarp dujininku taip vadinama, "MAP TABLE" laisvu apsuku diapazone, kuri yra saugoma dujiniame kompe (tai yra lentele, kuri nusako duju kompui kiek jam pilti duju benzo atzvilgiu prie visu variklio akrovos rezimu....). Yra visai normalu, jei nepavyks sureguliuoti is pirmo karto (nera tiksliu vienareiksmisku nustatymu-viskas derinama individualiai kiekvienam varikliui...), todel dujininkai nenoredami "zaisti" su tavimi ir pasake kad "uzmiega" ten liambda-zondas ir atsikrate sau papildomo darbo..... :blush:

Tikiuosi si bei ta supratai bei viska sutvarkysi....

Laba diena,
Ar pačiam galima pasikoreguoti tą "MAP TABLE" ? Aišku, proto ribose :P , nes mašina su oru nevažiuos.
Atsibodo važinėt pas dujininkus reguliuoti sąnaudas ir trauką.
Prie dujų kompiuterio išvesta jungtis su 4 laidukais. Ar įmanoma prie kompiuterio pajungti per šią jungtį?
Koks softas reikalingas? Dujos IV karta. Įranga "EMMEGAS"

Dėkui už atsakymus.
  • 0

#18 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gegužės 22 - 16:10

Pabandyk nuvaziuoti ten kur tau state duju iranga ir paprasyk kad atidziai dar karteli patikrintu oro/duju misini kai masina laisvom ant duju dirba - gali buti, kad po metu eksplotacijos del uzsitersusio siek tiek oro bei duju filtro, patenka maziau duju ir misinys tapo per liesas (ar per riebus del kokiu nors kitu priezasciu...), todel liambda-zondo parodymai ir iseina is normalaus intervalo ir jis visai nieko nerodo - "uzmiega" kol nepergazuoji ar nepersijungi ant benzo (kai variklio darbo rezimas pasikeicia...).
Zodziu, tau reikia pakoreguoti tarp dujininku taip vadinama, "MAP TABLE" laisvu apsuku diapazone, kuri yra saugoma dujiniame kompe (tai yra lentele, kuri nusako duju kompui kiek jam pilti duju benzo atzvilgiu prie visu variklio akrovos rezimu....). Yra visai normalu, jei nepavyks sureguliuoti is pirmo karto (nera tiksliu vienareiksmisku nustatymu-viskas derinama individualiai kiekvienam varikliui...), todel dujininkai nenoredami "zaisti" su tavimi ir pasake kad "uzmiega" ten liambda-zondas ir atsikrate sau papildomo darbo..... :blush:

Tikiuosi si bei ta supratai bei viska sutvarkysi....

Laba diena,
Ar pačiam galima pasikoreguoti tą "MAP TABLE" ? Aišku, proto ribose :P , nes mašina su oru nevažiuos.
Atsibodo važinėt pas dujininkus reguliuoti sąnaudas ir trauką.
Prie dujų kompiuterio išvesta jungtis su 4 laidukais. Ar įmanoma prie kompiuterio pajungti per šią jungtį?
Koks softas reikalingas? Dujos IV karta. Įranga "EMMEGAS"

Dėkui už atsakymus.

imanoma, reikia RS interfeiso.. per COM jungti softa manau turetum rast gamintojo www..
  • 0

#19 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2007 gegužės 22 - 18:36

emmegas tai AEB produktas.Programa tokia pat kaip OMVL ar Tartarini,tik tam kad suregulioti "MAP" reikes specialaus rakto.Jis brangokas ~80 eur atrodo. Be jo galesi tik paprasta korekcija padaryti bet labai lievai.Ir aplamai nemanau ,kad sanaudos del tavo reguliavimo sumazes.Nemanau ,kad dujinnkai tokie balvonai ,kad nesuregulioja .Yra ir kitu priezasciu ,del kuriu sanaudos buna dideles.
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#20 linasdz

linasdz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Lancia Zeta 2,0T, Citroen Xsara

Parašyta 2007 gegužės 23 - 07:51

emmegas tai AEB produktas.Programa tokia pat kaip OMVL ar Tartarini,tik tam kad suregulioti "MAP" reikes specialaus rakto.Jis brangokas ~80 eur atrodo.
Be jo galesi tik paprasta korekcija padaryti bet labai lievai.Ir aplamai nemanau ,kad sanaudos del tavo reguliavimo sumazes.Nemanau ,kad dujinnkai tokie balvonai ,kad nesuregulioja .Yra ir kitu priezasciu ,del kuriu sanaudos buna dideles.

Galbūt turbina?
Sąnaudų skirtumas tarp benzino ir dujų apie 3 litrus(su IV karta)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0