Sveiki, duju dacikas kur salone yra visada ant raudono stovi, nors ir pilnas bakas, gal kas pasiulymu kaip elgtis? atsibodo i bagazine landziot ir darinet zapaskes skyriu 406 1,8 66kw 97
GALIU PAKONSULTUOT DEL LPG IRANGOS
#281
Parašyta 2015 kovo 27 - 17:34
#282
Parašyta 2015 kovo 28 - 13:53
kas do iranga. man atrodo kazkur buvo rasyta apie tai. jei nemaisau klubu
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#283
Parašyta 2015 balandžio 09 - 20:53
sveiki. gal kaune yra nusimananciu apie BRC duju kompo kalibravima?
#284
Parašyta 2015 liepos 28 - 09:27
Sveiki, gal kas galit padėt įsidėt kuro emuliatoriu. Aš turiu nusipirkes AEB393 emuliatoriu. Jungiau pagal šia schema, bet toks jausmas kad jis neveikia man. Visvien kuras važiuojant ant LPG mažėjo, o po to neatsistato.
Mėlyna laida jungiau nuo baliono vožtuvo, pliusa ir minusa jungiau nuo bako siurblio, nes arti niekur neradau degiminio pliuso, ir signalini laida perkirpau ir sujungiau su likusiais dviem laidais kaip schemoje. Gal kas žino kaip jį patikrinti ar veikia ar ne?
#285
Parašyta 2015 liepos 29 - 10:13
Tai ir neveiks, su tokia jungimo schema.
#286
Parašyta 2015 liepos 30 - 07:16
Konkrečiai kodėl? Užvedus mašina visada yra prie siurblio pliusas, tad nematau skirtumo nuo degiminio. Kitas dalykas įsijungus dujoms ant emuliatoriaus užsidega lemuptė, reiškias pasileidžia jis.
#287
Parašyta 2015 liepos 30 - 21:33
Nu o tai atkerpa ten, kur turi atkirpti?
#288
Parašyta 2015 liepos 31 - 06:56
Chebra kai montuoja pagal tas emuliatorių schemas, tai ir neveikia. Draugui prieš du metus emuliatorių į C5 dėjo, kelis kartus ten kažką perjunginėjo, o veikti taip ir nepradėjo.
Ką konkrečiai jam reiktų perkirpti? Gal aš, nei dujininkas, nei elektrikas, perjungčiau jam taip, kad pradėtų veikti... Kamščio daviklis ten yra?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#289
Parašyta 2015 liepos 31 - 08:29
Chebra kai montuoja pagal tas emuliatorių schemas, tai ir neveikia. Draugui prieš du metus emuliatorių į C5 dėjo, kelis kartus ten kažką perjunginėjo, o veikti taip ir nepradėjo.
Ką konkrečiai jam reiktų perkirpti? Gal aš, nei dujininkas, nei elektrikas, perjungčiau jam taip, kad pradėtų veikti... Kamščio daviklis ten yra?
Tadai, nežinau ar šitame peže yra kamščio daviklis. Būna kad būna, būna nebūna, būna neveikia jau iš paties BSI ir tttttttt. Apgavimo variantų yra įvairių, bet su visais reikia dirbti ir dar nebūtinai visada pavyksta.
Nu žodžiu, paprastai milijonas reikalų ir daug laiko sugaištama.
#290
Parašyta 2015 liepos 31 - 10:24
Tada nėra prasmės - paprasčiau pilt pilną, važiuot mėnesį ar kelis ir vėl pilt pilną. Lemputė nedegtų ir nepypsėtų užvedus - išvis bėdos nebūtų...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#291
Parašyta 2015 liepos 31 - 12:12
Na, visada gali žaisti ir padaryti tai. Bet niekada nesakyk, kaip tai pavyko. Nes variantas vienetinis ir paskui jau savo žinių taip ir nebepanaudosi savo darbui ir atlygiui gauti
#292
Parašyta 2015 lapkričio 09 - 13:55
#293
Parašyta 2019 lapkričio 09 - 17:47
Na as nededu jokiu apgaviku o dedu relyte 330 omu prie bako siurblio. C5 III veikia puikiai , C5 II veikia pusiau su velniu. Atnaujina kartas nuo karto.
Relytes ir varzos kaina 2 eurai.
Jei reikia konsultaciju rasykit.
#294
Parašyta 2020 kovo 18 - 00:10
Sveiki, noriu susiremontuoti tik įsigytą 406 2.0 97kw 1998cm3 automatas
Nedirba tiek ant benzino tiek ant dujų, bet ant dujų prasčiau.
Benzinas: ~3 cilindrai iki 3 K apsukų, kai įsijungia 4'tas cilindras.
dujos: ~2 cilindrai iki 4-5 K apsukų kai isijungia ~3-4 cilindrai.
100km sunaudoja 150 - 500 ml tepalų.
Ryte trumpai padirbo benzinu ant 2-3 cilindrų ir pabandžius pagazuoti užgeso ir nebeužsikūrė.
Iš patirčių su dujomis, galvočiau reikia pasikeisti žvakių laidus, tačiau šiam varikliui dar nematyta, uždegimo ritė.
Variklio nuotrauka:
https://pasteboard.co/IZzw3rf.jpg
Šį pranešimą redagavo Laurynas406_20: 2020 kovo 18 - 00:27
#295
Parašyta 2020 kovo 18 - 13:16
jei tepalas neisvarva, o per duslintuva iskeliauja, tai gal jau ir nebetaisyk.
o jei negasdina, kad sukisus 2x masinos verte i remontus vis tiek ji nevaziuos kaip priklauso, tai pradeciau nuo pigiausiu:
1. oro filtro isemimo/pakeitimo.
2. zvakiu apziuros ir esant abejonems - pakeitimo. Blogos zvakes greitai nuzudo uzdegimo rite.
3. uzdegimo rites apziura - jei epoksidine danga suskilinejus, tai jau stipriai tiketina, kad bloga.
#296
Parašyta 2020 kovo 18 - 22:36
Pažiūrėjau nuotrauką, net nupurtė. Dar jų gyvų yra...
Pradėčiau nuo kompresijos matavimo. Jei nors po 10 rasit visuose cilindruose, galima dar neišmesti mašinos. Nusiimkit diržo viršutinį dangtelį (labai lengva) ir pažiūrėkit, ar bent velenėlių mietkės tvarkoj. Apačios nepažiūrėsit, nes 99proc., kad prasisukęs škyvo išorinis žiedas ir mietkė bet kur, tik be savo vietoj. Tada žvakės ir babina pradžioj kaip minimum profilaktiškai. Jei vistiek blogai, tada jau galima pradėti ieškoti sliekų laiduose, purkštukuose ir kitose nesąmonėse. Beje, jei babiną įdėsit naudotą ir vistiek neveiks, tai nereiškia, kad problema ne babinoj. Jei norit pigiau, tai žmonės būna persidaro į senesnio modelio babiną nuo 8V variklio. Ten viena babina ir keturi laidai, tik reikia sugalvot, kaip pritvirtint ir laidų nesumaišyt. Fiškė tinka ir veikia viskas be perdarymų. Tos babinos rečiau genda ir nauja kokius 4kart pigiau kainuoja. Laidai irgi nelabai brangūs.
O šiaip, šitie varikliai kantrūs ir nuvažiuoja pakankamai daug. Bet čia yra kaip ir kiekvienas senas benzinas. Kai ateina tam tikras amžius, paprasčiau jau pasidaro su karbiuratorium, nes remontuot seną įpurškimo sistemą, kur dalių jau nebėra ir diagnostikos galimybės senovinės ir minimalios, negali būti smagu.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 kovo 18 - 22:38
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#297
Parašyta 2020 kovo 19 - 07:09
Pažiūrėjau nuotrauką, net nupurtė. Dar jų gyvų yra...
Pradėčiau nuo kompresijos matavimo. Jei nors po 10 rasit visuose cilindruose, galima dar neišmesti mašinos. Nusiimkit diržo viršutinį dangtelį (labai lengva) ir pažiūrėkit, ar bent velenėlių mietkės tvarkoj. Apačios nepažiūrėsit, nes 99proc., kad prasisukęs škyvo išorinis žiedas ir mietkė bet kur, tik be savo vietoj. Tada žvakės ir babina pradžioj kaip minimum profilaktiškai. Jei vistiek blogai, tada jau galima pradėti ieškoti sliekų laiduose, purkštukuose ir kitose nesąmonėse. Beje, jei babiną įdėsit naudotą ir vistiek neveiks, tai nereiškia, kad problema ne babinoj. Jei norit pigiau, tai žmonės būna persidaro į senesnio modelio babiną nuo 8V variklio. Ten viena babina ir keturi laidai, tik reikia sugalvot, kaip pritvirtint ir laidų nesumaišyt. Fiškė tinka ir veikia viskas be perdarymų. Tos babinos rečiau genda ir nauja kokius 4kart pigiau kainuoja. Laidai irgi nelabai brangūs.
O šiaip, šitie varikliai kantrūs ir nuvažiuoja pakankamai daug. Bet čia yra kaip ir kiekvienas senas benzinas. Kai ateina tam tikras amžius, paprasčiau jau pasidaro su karbiuratorium, nes remontuot seną įpurškimo sistemą, kur dalių jau nebėra ir diagnostikos galimybės senovinės ir minimalios, negali būti smagu.
Kantrūs tikrai, pas mane šią savaitę 440 000 persivertė, tik aišku šitą faktą žinau tik aš pats, nes Sagem skydelis rodo 140, kiti pagalvotų, kad atsuktas.. 😀 O šiaip tai irgi į pabaigą, nes yra įtarimų, kad barška vienas ar keli stūmokliai, kol nepašyla iki kokių 70 laipsnių, bet jau nebesuku galvos.
Babiną vieną kartą keičiau į naudotą, senoji važiuojant pradėjo duoti staigius trūkčiojimus. Žvakes patarė keisti kas 20-30 tūkstančių.
#298
Parašyta 2020 kovo 19 - 08:19
#299
Parašyta 2020 kovo 20 - 12:47
Ačių už patarimus. Variklio vaizdai nedžiugina. Tikrai vienas labiausiai apleistų automobilių kurį teko vairuoti.
Tepalas, kiek supratau per vieną (400km) dieną, dapilynėdamas į pustuštį variklį, suėjo į sąnaudas, bent jau ant žemės neradau nei lašo.
Pasirenkant automobilį nebuvo ilgai svarstyta, tiesiog reikėjo biudžetinės transporto priemonės, kad nebesinaudoti viešuoju transportu esan coronos situacijai.
Ši dar su technikiniu, tai norėtusi padėti jai įveikt tuos likusius 12 mėnesių, kadangi kėbulas sekančios nebepraeis.
Kiek spėjau su turimų atsuktuvu apsižiųrėti, oro filtras vietoj ir sklendė įtaisyta viduje. Iki žvakių ir ritės dar nepriėjau. Pasitikrinsiu, pabandysiu užsikurti.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0