GALIU PAKONSULTUOT DEL LPG IRANGOS
#1 Svečias_gintras_*
Posted 2003 March 05 - 15:13
Ką apie tai žinot. Kokių dar alternatyvų llumarui yra???
#2 Svečias_Just'is_*
Posted 2007 January 24 - 00:40
Jei kam iskilo kokiu einamu klausimu del LPG irangos,
galbut galesiu atsakyti turiu patirties.Nemokamai
Pagarbiai
Justas
#3
Posted 2007 January 24 - 10:32
Volvo 940 turboplyta MY1997
#4
Posted 2007 January 24 - 15:12
#5
Posted 2007 January 24 - 18:05
#6 Svečias_Renaldas_*
Posted 2007 January 24 - 19:28
#7
Posted 2007 January 24 - 19:58
Nu tai gal zinosi kas pas mane yra? dujos 4 kartos ir paskutiniu metu pradejo uzsidegineti "check engine" lempute ant laisvu apsuku dirbant dujomis jei pergazuoji arba perjungi bendzina ji uzgesta. Buvau diagnostikoi tai sake akimirkai "uzmiega" liamda zondas bet pakeitus ji problema isliko ir kodel jis "uzmiega" tik ant duju kodel nieks nesidaro ant bendzino jei jau tas daviklis blogas? beje iranga BRC 1 metu senumo.SVEIKI,
Jei kam iskilo kokiu einamu klausimu del LPG irangos,
galbut galesiu atsakyti turiu patirties.Nemokamai
Pagarbiai
Justas
#8 Svečias_Renaldas_*
Posted 2007 January 24 - 20:32
#9
Posted 2007 January 26 - 00:45
dekui uz issamu paaiskinima reikes nulekti dar karteli pas dujininkus ir paprasyt kad pernauja sukalibruotu duju irangaPabandyk nuvaziuoti ten kur tau state duju iranga ir paprasyk kad atidziai dar karteli patikrintu oro/duju misini kai masina laisvom ant duju dirba - gali buti, kad po metu eksplotacijos del uzsitersusio siek tiek oro bei duju filtro, patenka maziau duju ir misinys tapo per liesas (ar per riebus del kokiu nors kitu priezasciu...), todel liambda-zondo parodymai ir iseina is normalaus intervalo ir jis visai nieko nerodo - "uzmiega" kol nepergazuoji ar nepersijungi ant benzo (kai variklio darbo rezimas pasikeicia...).
Zodziu, tau reikia pakoreguoti tarp dujininku taip vadinama, "MAP TABLE" laisvu apsuku diapazone, kuri yra saugoma dujiniame kompe (tai yra lentele, kuri nusako duju kompui kiek jam pilti duju benzo atzvilgiu prie visu variklio akrovos rezimu....). Yra visai normalu, jei nepavyks sureguliuoti is pirmo karto (nera tiksliu vienareiksmisku nustatymu-viskas derinama individualiai kiekvienam varikliui...), todel dujininkai nenoredami "zaisti" su tavimi ir pasake kad "uzmiega" ten liambda-zondas ir atsikrate sau papildomo darbo.....
Tikiuosi si bei ta supratai bei viska sutvarkysi....
#10 Svečias_Just'is_*
Posted 2007 January 26 - 11:56
#11 Svečias_Just'is_*
Posted 2007 January 26 - 11:59
Acidal, parasyk kas konkreciai domina apie ta iranga, nes pavadinimu yra daug, o irangos veikimo principai tie patys ;)Nicam (artai necam) iranga irgi?
J.
#12 Svečias_Just'is_*
Posted 2007 January 27 - 00:59
noreciau pasitikslinti pries formuluodamas atsakyma taigi : variklis dirba dujomis uzsyla iki 89celsijaus ir tada ivyksta persijungimas i benzina?kas per liga butu pas manes su duju iranga:
variklis uzsyla mazdaug iki 89 laipsniu ir tada persijungia benzinas, kol nebuna tokia temperatura (89) viskas veikia puikiai.
iranga tiesiogino ipurskimo
P.s. siaip toks persijungimas turetu ivykti priesingai, LPG kompas turetu leisti varikliui pasilti iki darbines temperaturos dirbant benzinu ir tada atlikti perjungima i LPG......tad jei as teisingai supratau tavo parasyma.....siuo atveju bus kazkas sumaisyta ar reles koks pajungimas, ar tiesiog kazkas sumaisyta LPG kompe,sunku ir pasakyt beto nezinau ar tau iranga tik sudejus taip atsitiko, ar tai jau po kurio laiko atsitiko....
Gali buti tokia LPG kompo reakcija ir del davikliu klaidingu parodymu.....nes persijungimas i benza gali ivykti ir kaip avarine reakcija.
Na zodziu dabar cia prirasiau visko apsnudusia galva vistiek galu gale viskas baigsis vaziavimu pas dujininkus....nes be kompo diagnostikos cia galima tik numanyti i kuria puse eiti.....o isiaiskinimui prireiks diagnostikos
Good luck!
J. ;)
#13 Svečias_polaz_*
Posted 2007 February 02 - 20:19
#14
Posted 2007 May 20 - 21:15
#15 Svečias_mmx_*
Posted 2007 May 21 - 19:26
#16 Svečias_mmx_*
Posted 2007 May 21 - 19:31
tavo varikliuj peilis yra nepurkstukine iranga.. koliega. cia ir yra priezastis kodel tie dujininkai nenoriai sneka su tavim.Pas mane pries du metus idejo III kartos iranga, paskutiniu metu kai dujos isbrango, o pas mane kazkodel issiderino dujos ir pradejo valgyt 16l trasoje, mieste jauciu koki 20 maziausia (pries tai budavo 11l vidurkis), tai paskaiciavau kad visai neapsimokejo vazinet su dujom, tai kokius 3 men nevazinejau, dbr kai kainos susinormalizavo nutariau susitvarkyt, tai nuvariau pas dujininkus kur dejo iranga, tai pirma karta liepe susitvarkyt oro filtra (buvo nesandariai pritvirtintas, pas mane tas kuginis plaunamas,dejau, nes reikejo taupyt vieta montuojant iranga), tai siandien atvariau susitvarkes, tai pasake kad tip filtras neduoda jokio pasipriesinimo ir 'nepakelia' duju nors kai idejo pris 2m ir veliau viskas buvo ok, tada galiausiai pasake kad liamda zondas paskutines dienas gyvena, gel to ir neina sureguliuot duju, nors ant benzo dar biski veikia ( letai tas indikatorius kompe laksto, nors turetu greit reaguoti). Tai noriu paklaust ar dujinikai manes nemulkina, noredami kad as pirkciau pas ju nauja liamda zonda uz 200lt?
Kitas klausimas kek dar butu galima gauti uz sena iranga ir kiek dbr kainuoja ipurskimas mano varikliui es9j4?
as montavau uz 3700.. bet manau protingai paieskojus ko as nedariau, rastum ir uz 3000.. o sena iranga mesk siuklynan. naujas reduktorius 100Lt tai ka daugiau sneket..
#17
Posted 2007 May 22 - 13:01
Laba diena,Pabandyk nuvaziuoti ten kur tau state duju iranga ir paprasyk kad atidziai dar karteli patikrintu oro/duju misini kai masina laisvom ant duju dirba - gali buti, kad po metu eksplotacijos del uzsitersusio siek tiek oro bei duju filtro, patenka maziau duju ir misinys tapo per liesas (ar per riebus del kokiu nors kitu priezasciu...), todel liambda-zondo parodymai ir iseina is normalaus intervalo ir jis visai nieko nerodo - "uzmiega" kol nepergazuoji ar nepersijungi ant benzo (kai variklio darbo rezimas pasikeicia...).
Zodziu, tau reikia pakoreguoti tarp dujininku taip vadinama, "MAP TABLE" laisvu apsuku diapazone, kuri yra saugoma dujiniame kompe (tai yra lentele, kuri nusako duju kompui kiek jam pilti duju benzo atzvilgiu prie visu variklio akrovos rezimu....). Yra visai normalu, jei nepavyks sureguliuoti is pirmo karto (nera tiksliu vienareiksmisku nustatymu-viskas derinama individualiai kiekvienam varikliui...), todel dujininkai nenoredami "zaisti" su tavimi ir pasake kad "uzmiega" ten liambda-zondas ir atsikrate sau papildomo darbo.....
Tikiuosi si bei ta supratai bei viska sutvarkysi....
Ar pačiam galima pasikoreguoti tą "MAP TABLE" ? Aišku, proto ribose , nes mašina su oru nevažiuos.
Atsibodo važinėt pas dujininkus reguliuoti sąnaudas ir trauką.
Prie dujų kompiuterio išvesta jungtis su 4 laidukais. Ar įmanoma prie kompiuterio pajungti per šią jungtį?
Koks softas reikalingas? Dujos IV karta. Įranga "EMMEGAS"
Dėkui už atsakymus.
#18 Svečias_mmx_*
Posted 2007 May 22 - 16:10
imanoma, reikia RS interfeiso.. per COM jungti softa manau turetum rast gamintojo www..Laba diena,Pabandyk nuvaziuoti ten kur tau state duju iranga ir paprasyk kad atidziai dar karteli patikrintu oro/duju misini kai masina laisvom ant duju dirba - gali buti, kad po metu eksplotacijos del uzsitersusio siek tiek oro bei duju filtro, patenka maziau duju ir misinys tapo per liesas (ar per riebus del kokiu nors kitu priezasciu...), todel liambda-zondo parodymai ir iseina is normalaus intervalo ir jis visai nieko nerodo - "uzmiega" kol nepergazuoji ar nepersijungi ant benzo (kai variklio darbo rezimas pasikeicia...).
Zodziu, tau reikia pakoreguoti tarp dujininku taip vadinama, "MAP TABLE" laisvu apsuku diapazone, kuri yra saugoma dujiniame kompe (tai yra lentele, kuri nusako duju kompui kiek jam pilti duju benzo atzvilgiu prie visu variklio akrovos rezimu....). Yra visai normalu, jei nepavyks sureguliuoti is pirmo karto (nera tiksliu vienareiksmisku nustatymu-viskas derinama individualiai kiekvienam varikliui...), todel dujininkai nenoredami "zaisti" su tavimi ir pasake kad "uzmiega" ten liambda-zondas ir atsikrate sau papildomo darbo.....
Tikiuosi si bei ta supratai bei viska sutvarkysi....
Ar pačiam galima pasikoreguoti tą "MAP TABLE" ? Aišku, proto ribose , nes mašina su oru nevažiuos.
Atsibodo važinėt pas dujininkus reguliuoti sąnaudas ir trauką.
Prie dujų kompiuterio išvesta jungtis su 4 laidukais. Ar įmanoma prie kompiuterio pajungti per šią jungtį?
Koks softas reikalingas? Dujos IV karta. Įranga "EMMEGAS"
Dėkui už atsakymus.
#19
Posted 2007 May 22 - 18:36
#20
Posted 2007 May 23 - 07:51
Galbūt turbina?emmegas tai AEB produktas.Programa tokia pat kaip OMVL ar Tartarini,tik tam kad suregulioti "MAP" reikes specialaus rakto.Jis brangokas ~80 eur atrodo.
Be jo galesi tik paprasta korekcija padaryti bet labai lievai.Ir aplamai nemanau ,kad sanaudos del tavo reguliavimo sumazes.Nemanau ,kad dujinnkai tokie balvonai ,kad nesuregulioja .Yra ir kitu priezasciu ,del kuriu sanaudos buna dideles.
Sąnaudų skirtumas tarp benzino ir dujų apie 3 litrus(su IV karta)
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users