GALIU PAKONSULTUOT DEL LPG IRANGOS
#21
Posted 2007 May 23 - 11:12
#22
Posted 2007 May 23 - 15:43
Jeigu nesunku, kelis žodžius apie LPG įrangą su tiesioginiu įpurškimu. Nes prišnekėjo man, kad tokios niekas Lietuvoje netvarko, jei sugriūva... Kaip ten yra iš tiesų? Nusipirkau automobilį iš Belgijos, jau buvo su įranga.SVEIKI,
Jei kam iskilo kokiu einamu klausimu del LPG irangos,
galbut galesiu atsakyti turiu patirties.Nemokamai
Pagarbiai
Justas
Kiek supratau, pas mane nėra reduktoriaus, bet balionas turi siurblį; purkštukai benzui ir dujoms atskiri (jei teisingai supratau).
Gal yra kokie specialūs tokios įrangos naudojimo ypatumai ar šiaip kas, ką reikėtų žinoti apie tiesioginį įpurškimą? Iš anksto ačiū už info ;)
#23
Posted 2007 May 23 - 20:17
#24 Svečias_golfietis_*
Posted 2007 May 24 - 10:49
#25
Posted 2007 May 24 - 12:03
#26
Posted 2007 June 16 - 15:02
#27 Svečias_Just'is_*
Posted 2007 July 04 - 17:39
sveikassveiki as taip pat turiu klausimeli del lpg. auto - passatas '91 duju iranga net nezinau kokia. zinau kad olandiska ir turbut ne is nauju kaip ir auto. problema atsirado neseniai. pavazinejus ant duju bent puse val ir uzgesinus, ant duju nebesikuria. praejus bent keliom val vel galima bandyt kurt. taip pat kazkoks lyg svilpimas pries kuriant. lyg ne dirzelio. zodziu susiruosiau vezt pas dujininkus, nes pats nieko nenusimanau, bet noretusi isgirst kokiu galimu gedimu pasitaiko, kad nuvaziavus man jie makaronu neprikabintu. dekui
pirmiausia reikia isiaiskint kokia iranga
reiktu surasti reduktoriu ji atpazinsi is i ji einanciu storu slangu jis pats na mazdaug pirmo ziguliuko priekines faros skersmens , viena slanga kuri eina link variklio isiurbimo kolektoriaus tures arba varzta arba plastmasini varikliuka juoda per viduri pajungta ant tos slangos,
jei varztas tai pati papr.iranga 1kartos, jei yra varikliukas tada 2kartos, o jei purskalas ko netikiu kad ten bus tai stovi atskiri purkstukai ir mazas reduktoriukas
pirmiausia reiktu patikrint sandarumus ijungus degima ir duju padetyje turetu klaktelti el.voztuvas po kapotu, tada reiktu ziureti ar neikur neleidzia duju, ta pati ir uzkurus padaryti, is reduktoriaus neturetu slisti joks garsas, jei reduktoriuje girdisi snypstimas reiskia gali buti kiaura nesandari tarpine tada reiks perrinkt reduktoriu idomu kaip ta temperaturini faktoriu cia prikirpti???hmm
na parasyk pirma kokia iranga sekmes
#28 Svečias_Just'is_*
Posted 2007 July 04 - 17:47
sveikas,Peugeot 806 2.0 turbo.
Iranga - tiesioginis ipurskimas - ideta Propane.
Problema - liutas "valgo" duju irangos kompiuterius. Prasidejo viskas pries metus, praejus ~6 men. po sumontavimo. Simptomai - vaziuojant variklis uzgesta, sukasi tik tiek, kiek suka ratai. Pavaziavus taip kelias sekundes, variklis uzsikuria ir dirba toliau. Tu gesinejimu jokio desningumo nera. Taip pat uzgesta persijungimo metu is benzino i dujas. Perjungus i benzina, visi sposai baigiasi.
Po ilgu ieskojimu propanas pakeite dujinu kompa. Problemos baigesi... lygiai pusei metu. Po puses metu viskas karotjasi. Simptomai 100% kartojasi. Spendimas 100% analogiskas - pakeistas kompiuteris. Praejo ~6 men (nepilni).... Istorija kartojasi - pries pora dienu pradejo vel uzgesineti prie sankryzu (dirbant laisvomis apsukomis). Siandien vaziuojant jau uzgeso ir spaudziant akseleratoriu...
Vienintele beda, kuri yra su varikliu - (nors nesu 100% isitikines) - uzstriges turbinos blow off voztuvas. Bet uzstriges atidarytoje padetyje. Todel per didelio slegio turbina nepucia - bet ir neisvysto normalaus galingumo.
Ar gali tai buti problemu priezastis? Kodel kompiuteris numirsta? kas ji gali sugadinti?
pirmas ir paprastas bandymas patarti :
reiketu isitikinti ar variklis turi gera mase i korpusa, taipogi reiktu isiaiskinti ar brc kompas turi buti izemintas i masinos korpusa.....reiktu susitvarkyt su tomis masemis.....cia daugiau tau elektrikas paaiskintu, nes gali buti kad uzkurimo metu neesant gerai masei ivyksta sroves tekejimas ne per tas el.grandines vietas per kurias ji turetu teketi....bandyk persiziuret
good luck
#29 Svečias_Just'is_*
Posted 2007 July 04 - 17:50
laba, galiu tik pritarti kolegai kuris pakomentavoJeigu nesunku, kelis žodžius apie LPG įrangą su tiesioginiu įpurškimu. Nes prišnekėjo man, kad tokios niekas Lietuvoje netvarko, jei sugriūva... Kaip ten yra iš tiesų? Nusipirkau automobilį iš Belgijos, jau buvo su įranga.SVEIKI,
Jei kam iskilo kokiu einamu klausimu del LPG irangos,
galbut galesiu atsakyti turiu patirties.Nemokamai
Pagarbiai
Justas
Kiek supratau, pas mane nėra reduktoriaus, bet balionas turi siurblį; purkštukai benzui ir dujoms atskiri (jei teisingai supratau).
Gal yra kokie specialūs tokios įrangos naudojimo ypatumai ar šiaip kas, ką reikėtų žinoti apie tiesioginį įpurškimą? Iš anksto ačiū už info ;)
#30 Svečias_Just'is_*
Posted 2007 July 04 - 17:54
laba, siaip taip pigiai to softo tu negausi , net nevark, nes kiek teko dometis, tai nelabai lauzto softo yra, nebent is lietuvos dileriu pavyktu nukniaukt kazka.....imanoma, reikia RS interfeiso.. per COM jungti softa manau turetum rast gamintojo www..
Laba diena,Pabandyk nuvaziuoti ten kur tau state duju iranga ir paprasyk kad atidziai dar karteli patikrintu oro/duju misini kai masina laisvom ant duju dirba - gali buti, kad po metu eksplotacijos del uzsitersusio siek tiek oro bei duju filtro, patenka maziau duju ir misinys tapo per liesas (ar per riebus del kokiu nors kitu priezasciu...), todel liambda-zondo parodymai ir iseina is normalaus intervalo ir jis visai nieko nerodo - "uzmiega" kol nepergazuoji ar nepersijungi ant benzo (kai variklio darbo rezimas pasikeicia...).
Zodziu, tau reikia pakoreguoti tarp dujininku taip vadinama, "MAP TABLE" laisvu apsuku diapazone, kuri yra saugoma dujiniame kompe (tai yra lentele, kuri nusako duju kompui kiek jam pilti duju benzo atzvilgiu prie visu variklio akrovos rezimu....). Yra visai normalu, jei nepavyks sureguliuoti is pirmo karto (nera tiksliu vienareiksmisku nustatymu-viskas derinama individualiai kiekvienam varikliui...), todel dujininkai nenoredami "zaisti" su tavimi ir pasake kad "uzmiega" ten liambda-zondas ir atsikrate sau papildomo darbo.....
Tikiuosi si bei ta supratai bei viska sutvarkysi....
Ar pačiam galima pasikoreguoti tą "MAP TABLE" ? Aišku, proto ribose , nes mašina su oru nevažiuos.
Atsibodo važinėt pas dujininkus reguliuoti sąnaudas ir trauką.
Prie dujų kompiuterio išvesta jungtis su 4 laidukais. Ar įmanoma prie kompiuterio pajungti per šią jungtį?
Koks softas reikalingas? Dujos IV karta. Įranga "EMMEGAS"
Dėkui už atsakymus.
#31 Svečias_Just'is_*
Posted 2007 July 04 - 18:01
hikompo parodymai kai idetos dujos realus ar ne? ten tie 4 duju indikatoriai ale po 1/4 spaudimo? turio rodo ?
ba kaskaip keistai likes degt paskutinis ir dar tik nepilni 300km nuvaziuoti nors kompas rodo kad sanaudos 8.3l 100km, bakas 53 (jamam 80% ir gaunam ~42) iranga BRC. dejo alte kaune statybiniku g, neturit tikiuos niekas ant ju blogos akies?
o i kuri kompa tu ziuri , siaip masinos kompas tas kuriame tu zuredavai benzo sanaudas, neturetu rodyt duju sanaudu....tu turetum matyti tik likuti -- duju turio balione ar tai salone indikatoriuje, arba ant pacio baliono bagazineje.
#32
Posted 2007 July 04 - 22:44
sakykit kokio softo reikia ir kokio kabeliuko-duosiu.[laba, siaip taip pigiai to softo tu negausi , net nevark, nes kiek teko dometis, tai nelabai lauzto softo yra, nebent is lietuvos dileriu pavyktu nukniaukt kazka.....
#33
Posted 2007 July 05 - 09:34
Edited by wanux, 2007 July 05 - 09:35.
#34
Posted 2007 July 05 - 10:09
Laba diena,pati turbina aisku nekalta.
Reguliojant turbininius variklius reikia zinuoti,kad kai apsukos dideja ,turbo pradeda pusti vis didesni slegi(kadangi reduktorius pajuntas prie isiurbimo kolektoriaus ir keicia duju slegi priklausomai nuo slegio ar isretejimo kolektoriuje)duju slegis irgi labai isauga.Paprastas reguliavimas nera efektivus ,nes reguliojant kai automobilis stovi vietoje meistrai nemato realaus spaudimo.Realiai reikia misini liesinti mazdaug prei 4000 -5000 RPM.Kitaip jis bus perriebus-del to ir sanaudos didokos...
Paprasyk kad meistrai pajungtu laptop'a ir pravaziuotu prie didesniu apkrovu ir RPM.Tada reguliavimas tikrai pasikeis
Nuvažiavau į servisą, kur dėjausi dujas.
Laptop'o meistrai aišku, neturėjo.
tad reguliavimas susivedė tik į reduktoriaus pareguliavimą.
Pareguliavus padidėjo variklio temperatūra - malantis mieste, kai lauke +25 pakyla iki 100
Anksčiau 100 laipsnių temperatūrą matydavau tik "kopiant" į kalnus Kroatijoje prie +35 laipsnių.
Užmiestyje prie 90-100 km/h anksčiau temperatūra būdavo 70-80 Dabar ir iki 90 datraukia.
Po reduktoriaus reguliavimo variklio galia lygtai nesumažėjo, apie sąnaudas nieko dar negaliu pasakyti - dar pilną dujų baką neišvažinėjau...
Esu girdėjęs, kad esant per liesam dujų mišiniui, gali pradegti vožtuvai, tad norėčiau pariebinti mišinį.
Mano reduktorius emegas emmegas
Kaip suprantu, man reguliavo tą centrinį varžtą prie vakuminio vamzdelio. į kurią pusę ir kiek reikėtų sukti tą varžtą?
iš anksto dėkoju
#35
Posted 2007 July 05 - 21:47
taip ,turiu,o jei reikia kabeliko tai gali ir pats sulituoti.Nera sunku jei lituokli moki laikyti. interfeiso shemiteir as noreciau paklausti:
ar tu turi kokia galimybe prisijungus prie kompo reguliuot dujas, mano atveju statyta ADS'e OMVL Bingo sistema (atrodo teisingai pasakiau)
P.S. softa lyg ir turiu kazkoki is lenku atsisiuntes, tik neturiu kabelio
#36
Posted 2007 July 05 - 21:49
atsuki -riebini,uzsuki-liesiniį kurią pusę ir kiek reikėtų sukti tą varžtą?
iš anksto dėkoju
#37 Svečias_liova_*
Posted 2008 January 16 - 20:15
#38
Posted 2008 February 02 - 00:13
#39
Posted 2008 February 06 - 00:19
jau pariebino-matai kad variklis kaista. ;) ir riebiai-misinys turi sprogti,o ne degti-tam reikia tikslios proporcijos.Laba diena,pati turbina aisku nekalta.
Reguliojant turbininius variklius reikia zinuoti,kad kai apsukos dideja ,turbo pradeda pusti vis didesni slegi(kadangi reduktorius pajuntas prie isiurbimo kolektoriaus ir keicia duju slegi priklausomai nuo slegio ar isretejimo kolektoriuje)duju slegis irgi labai isauga.Paprastas reguliavimas nera efektivus ,nes reguliojant kai automobilis stovi vietoje meistrai nemato realaus spaudimo.Realiai reikia misini liesinti mazdaug prei 4000 -5000 RPM.Kitaip jis bus perriebus-del to ir sanaudos didokos...
Paprasyk kad meistrai pajungtu laptop'a ir pravaziuotu prie didesniu apkrovu ir RPM.Tada reguliavimas tikrai pasikeis
Nuvažiavau į servisą, kur dėjausi dujas.
Laptop'o meistrai aišku, neturėjo.
tad reguliavimas susivedė tik į reduktoriaus pareguliavimą.
Pareguliavus padidėjo variklio temperatūra - malantis mieste, kai lauke +25 pakyla iki 100
Anksčiau 100 laipsnių temperatūrą matydavau tik "kopiant" į kalnus Kroatijoje prie +35 laipsnių.
Užmiestyje prie 90-100 km/h anksčiau temperatūra būdavo 70-80 Dabar ir iki 90 datraukia.
Po reduktoriaus reguliavimo variklio galia lygtai nesumažėjo, apie sąnaudas nieko dar negaliu pasakyti - dar pilną dujų baką neišvažinėjau...
Esu girdėjęs, kad esant per liesam dujų mišiniui, gali pradegti vožtuvai, tad norėčiau pariebinti mišinį.
Mano reduktorius emegas emmegas
Kaip suprantu, man reguliavo tą centrinį varžtą prie vakuminio vamzdelio. į kurią pusę ir kiek reikėtų sukti tą varžtą?
iš anksto dėkoju
cia rimtai-su dujininkais jau virs 10 metu dirbu.
#40 Svečias_pauliuspr_*
Posted 2008 February 06 - 00:26
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users