Peršokti prie turinio


GALIU PAKONSULTUOT DEL LPG IRANGOS


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 298

#61 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 gegužės 29 - 20:11

Sveiki,

turiu klausimeli del duju irangos: perjungus sistema ant duju neina masinos uzgesint, gali istraukt rakteli ir vaziuot toliau, ant benzo viskas normaliai, uzgesta kaip ir turi but. Masina neseniai pirkau, dujos statytos italijoje. aciu uz nuomones ir pasiulymus :)

Mintys kilo tokios:
Pirma - degimo spynelei mišios.
Antra - dujų vožtuvas neužsidaro.
Žinoma, geriausiai nuvaryt pas rimtą aliektriką...
  • 0
... labai piktas diedas...

#62 Svečias_Ginmintas_*

Svečias_Ginmintas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gegužės 29 - 21:20

Mintys kilo tokios:
Pirma - degimo spynelei mišios.
Antra - dujų vožtuvas neužsidaro.
Žinoma, geriausiai nuvaryt pas rimtą aliektriką...

O kodel spynelei misios jei su benzu viskas gerai? Siandien patyrinejus nuo akumo yra atskiri laideliai pajungti, greiciausiai duju irangai (kazkas buvo pareje, tai pajunge nuo akumo tiesiai), o del voztuvo tai kyla itarimu, nes tik ijungus degima motore jauciamas sioks toks duju kvapas. Gal kas gali rekomenduoti rimtus dujininkus/elektrikus ?
  • 0

#63 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 gegužės 29 - 21:47

Jei tvarkinga spynelė, turi išjungti degimą. Nebus žiežirbos - užges ir variklis. O klausdamas specialistų koordinačių, nurodyk gyvenamąją vietą.
  • 0
... labai piktas diedas...

#64 Svečias_Ginmintas_*

Svečias_Ginmintas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gegužės 29 - 21:56

Jei tvarkinga spynelė, turi išjungti degimą. Nebus žiežirbos - užges ir variklis.
O klausdamas specialistų koordinačių, nurodyk gyvenamąją vietą.

Tai butent kad ant benzo viskas tvarkingai ir veikia. Negi dujoms ir benzui spyneles veikimo principas turi skirtis. Yra toks pastebejimas kad isjungus spynele ant duju (istraukus rakta arba tiesiog bandant uzgesint masina), uzsidega antipraslydimo sistemos ir abs'o lemputes, jokios kitos kaip akumo ir t.t neuzsidega. Man reiktu Vilniuje meistru :) aciu
  • 0

#65 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 gegužės 29 - 21:59

Tai butent kad ant benzo viskas tvarkingai ir veikia. Negi dujoms ir benzui spyneles veikimo principas turi skirtis. Yra toks pastebejimas kad isjungus spynele ant duju (istraukus rakta arba tiesiog bandant uzgesint masina), uzsidega antipraslydimo sistemos ir abs'o lemputes, jokios kitos kaip akumo ir t.t neuzsidega. Man reiktu Vilniuje meistru :) aciu

Vadinasi, be specialistų invazijos neprasisuksi. Gal vilniečiai kontaktus pasiūlys...
  • 0
... labai piktas diedas...

#66 Svečias_Tomukx2202_*

Svečias_Tomukx2202_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 24 - 18:21

Sveiki, susidūriau su tokia bėda sugedo P406 gamykline originali duju įranga ir nežinau kas yra, svarbiausiai niekas neturi tokios programos diagnostikai padaryti, arba paprasčiausiai niekas neapsijama. Gal kartais žinote kas galėtu patvarkyti?
  • 0

#67 pug605

pug605
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 213
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2008 spalio 24 - 21:45

Sveiki, susidūriau su tokia bėda sugedo P406 gamykline originali duju įranga ir nežinau kas yra, svarbiausiai niekas neturi tokios programos diagnostikai padaryti, arba paprasčiausiai niekas neapsijama. Gal kartais žinote kas galėtu patvarkyti?

jej gamykline, tai gal zibintas? :rolleyes:
  • 0

#68 Svečias_Tomukx2202_*

Svečias_Tomukx2202_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 25 - 15:02

koks zibintas? :)
  • 0

#69 pug605

pug605
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 213
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2008 spalio 25 - 16:13

zibintas - oficialus peugeot atstovas lietuvoje ;) :P
  • 0

#70 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2008 spalio 25 - 19:22

nu dujininkai, pakonsultuokit - siek tiek dingsta ausinimo skystis (po 10kkm 1 litra dapyliau). slangu nepucia. pries kelias dienas pastebejau, kad vaziuojant dujomis gara pro duslintuva vercia kaip garvezys, ypac geriau uzspaudus (perjungus ant benzino zymiai sumazeja). reduktoriaus nesu ardes - ar jame galetu susisiekti ausinimo skystis su dujom ir kazkiek ausinimo skyscio suvaryti i varikli? iranga 4 kartos.
  • 0

#71 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2008 spalio 27 - 08:15

jei is dusles vanduo bega ,tai manau tau ne i dujininku skiuriu o i variklio :) .
jei rimtai ,tai ant duju ismetamuosiose dujose buna siek tiek daugiau dregmes.Bet jei pas tave vanduo lasha tai tikrai ne dujos kaltos bus.



Tomukx2202
Duju ipurskimas ar papasta iranga(II kartos )?
pasuk,kad kuo padet galesiu.
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#72 Svečias_Tomukx_*

Svečias_Tomukx_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 27 - 21:39

chibre pas manes su tiesioginiu ipurskimu, zodziu pas manes stovi gamykline taskine duju iranga
  • 0

#73 Svečias_Tomukx_*

Svečias_Tomukx_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 28 - 14:54

sweikas chibre gal pats kartais tvarkai tokias irangas?
  • 0

#74 Svečias_Dainix_*

Svečias_Dainix_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 23 - 10:40

Tai va noriu paklausti ar :pug: 806 2,0l 89kw.( be turbos) galima deti ne ipurskimines dujas,o paprastas? Siauliuose "Bingo" firmoj man pasake,kad gali ideti tik ipurskimines,nes neva variklis tinkamas ir paprastoms,bet kazkokios ten neaiskios bedos su elektrom buna. Tik as tada nesuprantu kaip kiti is seniau isideja paprastas duju irangas vazineja,jei jos tipo netinkamos.
  • 0

#75 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2010 gruodžio 23 - 22:09

Jei klientas labai pageidauja neipurksimines,tai beabejo galima.bet pries tai turi ispeti apie visas gresencias problemas ,galincias nutikti nauduojant "klasikines" duju sistemas.Tikimybe ,kad neturesite problemu yra,bet tikai nedidele. O objektiviai ,lyginant duju irangas ipurskima ir paprasta as abiem rankom uz ipurskima.Jis aisku irgi toli grazu ne idealas,bet tai tikrai daug geresnis variantas ,negu klasika. tuolab kainu skirtumas nera toks jau didelis.Aisku suprantu ,kad krize ir skaiciuojam litus visi,bet viena kart sumokejus uz normalia iranga daugiau sutaupysi ir ne tik pinigus ,bet ir nervus ir laika vazinejant per servisus,susiduriant su meisru bejegiskumu.
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#76 Svečias_Bondas_007_*

Svečias_Bondas_007_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 25 - 21:54

Jei klientas labai pageidauja neipurksimines,tai beabejo galima.bet pries tai turi ispeti apie visas gresencias problemas ,galincias nutikti nauduojant "klasikines" duju sistemas.Tikimybe ,kad neturesite problemu yra,bet tikai nedidele.
O objektiviai ,lyginant duju irangas ipurskima ir paprasta as abiem rankom uz ipurskima.Jis aisku irgi toli grazu ne idealas,bet tai tikrai daug geresnis variantas ,negu klasika.
tuolab kainu skirtumas nera toks jau didelis.Aisku suprantu ,kad krize ir skaiciuojam litus visi,bet viena kart sumokejus uz normalia iranga daugiau sutaupysi ir ne tik pinigus ,bet ir nervus ir laika vazinejant per servisus,susiduriant su meisru bejegiskumu.

pasakyta daug bet kartu ir nieko, pamastymai :)

Realiai, kai kurios masinos tikrai puikiai dirba su paprasciausiomis dujinemis irangomis ir ipurskimo montuoti, nors jis ir butu geresnis dinamikos, variklio ilgaamziskumo, sanaudu ir kitu niuansu prasme - tiesiog nelabai verta.

Zinoma - tiesioginis ipurskimas yra modernu, siuolaikiska. Idomu kodel nei vienas pirkdamas telefona, rubus, paslaugas renkasi kokybiskas ir siuolaikiskas madas ir technologijas, o vat renkantis dujine iranga nusprendzia rinktis 90u metu sprendimus. Kodel? Kodel tuomet nepirkti nokia 3210 ar 3310 telefono, ericsson ga628, o gal apglinkuotui lietuvos policija vietoje turimu glock 17u kokiais nors revolveriais - juk norite technologiju tad rinkites ir modernia dujine iranga kuri finale sutaupys tiek Jusu pinigu tiek laiko, tiek automobilio eksplotavimo laika padidins bei net prides vertes ji parduodant.
  • 0

#77 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2010 gruodžio 25 - 22:23

Jei klientas labai pageidauja neipurksimines,tai beabejo galima.bet pries tai turi ispeti apie visas gresencias problemas ,galincias nutikti nauduojant "klasikines" duju sistemas.Tikimybe ,kad neturesite problemu yra,bet tikai nedidele.
O objektiviai ,lyginant duju irangas ipurskima ir paprasta as abiem rankom uz ipurskima.Jis aisku irgi toli grazu ne idealas,bet tai tikrai daug geresnis variantas ,negu klasika.
tuolab kainu skirtumas nera toks jau didelis.Aisku suprantu ,kad krize ir skaiciuojam litus visi,bet viena kart sumokejus uz normalia iranga daugiau sutaupysi ir ne tik pinigus ,bet ir nervus ir laika vazinejant per servisus,susiduriant su meisru bejegiskumu.

Galit gal patart del tiesioginiu duju irangos?
Problema tame kad skaudziai jungiasi i dujas. jei oras apie nuli tada tik truktelna, jei temperatura zemiau - 10 tada net uzdusta ir isleto "atsigauna". atleidinejant gaza kartais pradeda tampytis. Jeigu jungiasi masinai stovint tada uzgesta (esant saltam varikliui). persijungus dujom ir varikliui dar nersusilus apsukos pulsuoja. Nors kartais pulsuoja ir esant siltam varikliui, bet gerokai reciau. Buvau nuvaziaves pas dujininkus tai vieni kaltino purkstukus ir juos isplove bei sukalibravo, bet tai problemos neissprende. Kiti dujininkai "isplove" laisvos eigos varikliuka ir sake neva per liesas misinys, bet jie negali prisijungt prie kompo. Aisku dujininkai "plaudami" lev ji sulauze ir teko keist i nauja.
Taigi laukiu patarimu, nes nebesinori aklai investuot pinigu.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#78 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2010 gruodžio 26 - 21:30

pasakyta daug bet kartu ir nieko, pamastymai :)

Realiai, kai kurios masinos tikrai puikiai dirba su paprasciausiomis dujinemis irangomis ir ipurskimo montuoti, nors jis ir butu geresnis dinamikos, variklio ilgaamziskumo, sanaudu ir kitu niuansu prasme - tiesiog nelabai verta.

Zinoma - tiesioginis ipurskimas yra modernu, siuolaikiska. Idomu kodel nei vienas pirkdamas telefona, rubus, paslaugas renkasi kokybiskas ir siuolaikiskas madas ir technologijas, o vat renkantis dujine iranga nusprendzia rinktis 90u metu sprendimus. Kodel? Kodel tuomet nepirkti nokia 3210 ar 3310 telefono, ericsson ga628, o gal apglinkuotui lietuvos policija vietoje turimu glock 17u kokiais nors revolveriais - juk norite technologiju tad rinkites ir modernia dujine iranga kuri finale sutaupys tiek Jusu pinigu tiek laiko, tiek automobilio eksplotavimo laika padidins bei net prides vertes ji parduodant.

daug pasakyta ar ne,bet sitos informacijos turi uztekti ,kad pasirinkti normaliai veikiancia dujine iranga.
O kalbos ,kad daug automobiliu dirba normaliai su paprasta iranga-taip sneka tik vartotojai ,kurie neturejo problemu,arba dujininkai pradinukai,kurie dirba du tris metus .O as sitam reikale jau 15 metu ir kai ka zinau.gal net bishki daugiau...
Paprasta duju sistema gali veikti gerai (su nedidele tikimybe atbuliniu smugiu) tik senose automobiliose su klasikine uzdegimo sistema,ir su nedideliu ,simmetrishku kollektoriumi.O varikliose su "DIS" uzdegimo sistema(aisku ,jei zinai kuom ji skiriasi nuo klasikines)-tai tik loterija!Pvz pats turiu auto su dviguba usdegimo rite i kuri buvo sumontuota Belgojoje I kartos iranga.Tai tik speju laidus ir zvakes keisti.
Aiksu,jei patinka tureti papildomu rupesciu -galima rinktis I ar II kartos.Normalus zmones ,kuriems automobils rekalingas ne tam ,kad ji remontuoti, tikrai tokios nepasirinks.Ir IV kartos irangos pasirinkimas tikrai ne mados reikalas,ir lyginti dujine iranga su telefonais tai visishka nesamone .Apmaudu,kad taip galvoja zmones ,kurie dirba automobilio remonto srityje!Kaip bebutu,jei jus sugebate uztikrinti klienta ,kad bedu su paparasta iranga nebus-as lenkiuosi pries jus zemai ir nusiimu kepure!


linas.finelife
reikia pabandyti uskelti persijungimo i dujas temperatura.Ziemai tiktu ~40laipsniu.Kai kuriose duju kompiuteriose yra galimybe ijungti purkstuku pasildyma (jie dirba pora minuciu tusciai kol variklis saltas )
Taipat padeda papildomas purkstuku pasildymas ,pritvirtinant prie ju ausinymo skiscio zarna (pvz praildginus ta,kuri eina i reduktoriu).
Yra ir specialiu devaisu su elektriniu pasildymu,bel Lietuvoje jie kazkodel nepolupiarus,taigi uzsakyti galima tik internetu pvz is kaimynu Lenku.
beje,koks duju kompiuterio pavadinimas ir koks duju purkstuku pavadinimas?
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#79 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2010 gruodžio 29 - 20:07

Jei klientas labai pageidauja neipurksimines,tai beabejo galima.bet pries tai turi ispeti apie visas gresencias problemas ,galincias nutikti nauduojant "klasikines" duju sistemas.Tikimybe ,kad neturesite problemu yra,bet tikai nedidele.
O objektiviai ,lyginant duju irangas ipurskima ir paprasta as abiem rankom uz ipurskima.Jis aisku irgi toli grazu ne idealas,bet tai tikrai daug geresnis variantas ,negu klasika.
tuolab kainu skirtumas nera toks jau didelis.Aisku suprantu ,kad krize ir skaiciuojam litus visi,bet viena kart sumokejus uz normalia iranga  daugiau sutaupysi ir  ne tik pinigus ,bet ir nervus ir laika vazinejant per servisus,susiduriant su meisru bejegiskumu.

Galit gal patart del tiesioginiu duju irangos?
Problema tame kad skaudziai jungiasi i dujas. jei oras apie nuli tada tik truktelna, jei temperatura zemiau - 10 tada net uzdusta ir isleto "atsigauna". atleidinejant gaza kartais pradeda tampytis. Jeigu jungiasi masinai stovint tada uzgesta (esant saltam varikliui). persijungus dujom ir varikliui dar nersusilus apsukos pulsuoja. Nors kartais pulsuoja ir esant siltam varikliui, bet gerokai reciau. Buvau nuvaziaves pas dujininkus tai vieni kaltino purkstukus ir juos isplove bei sukalibravo, bet tai problemos neissprende. Kiti dujininkai "isplove" laisvos eigos varikliuka ir sake neva per liesas misinys, bet jie negali prisijungt prie kompo. Aisku dujininkai "plaudami" lev ji sulauze ir teko keist i nauja.
Taigi laukiu patarimu, nes nebesinori aklai investuot pinigu.

:( Pas mane ir tas pats - yranga BRC sequent24 - parkštukai Rail K IN 03 . Buvo plug & drive - buvo tos bėdos tai meistras padarė senesne programos versija - tai daba persijungia nuo tam tikro dydžio apsuku - buvau prašes , kad ir temperatura pakeltu - tai tipo pakėlė iki 50C , bet vistiek važiuojant jungiasi prie 20C . Kažkaip keistai buna kai mašina stovi užvesta - temperaturai pasiekus 20C pradeda pypsėti bet nesijungia nes laukia apsuku sukėlimo - bet kai pasiekia 50C jungiasi i dujas ir be apsuku sukėlimo. :dntknw: - tai tenka važiuot ant benzo kol pasiekia 50C ir tik tada jungiu dujas :(
  • 0

#80 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2011 sausio 04 - 22:47

hmmm,nesu brc specas.Kazkada ziurejau ju programa,tai kiek pamenu ten nemazai variantu del persijungimo-kai variklis saltas ir kai siltas.
manau sita nuoroda pades isspresti tavo problema: ziurek punkta 5.3 CHANGEOVER . BRC nustatymai
Sekmes.
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0