pasakyta daug bet kartu ir nieko, pamastymai
Realiai, kai kurios masinos tikrai puikiai dirba su paprasciausiomis dujinemis irangomis ir ipurskimo montuoti, nors jis ir butu geresnis dinamikos, variklio ilgaamziskumo, sanaudu ir kitu niuansu prasme - tiesiog nelabai verta.
Zinoma - tiesioginis ipurskimas yra modernu, siuolaikiska. Idomu kodel nei vienas pirkdamas telefona, rubus, paslaugas renkasi kokybiskas ir siuolaikiskas madas ir technologijas, o vat renkantis dujine iranga nusprendzia rinktis 90u metu sprendimus. Kodel? Kodel tuomet nepirkti nokia 3210 ar 3310 telefono, ericsson ga628, o gal apglinkuotui lietuvos policija vietoje turimu glock 17u kokiais nors revolveriais - juk norite technologiju tad rinkites ir modernia dujine iranga kuri finale sutaupys tiek Jusu pinigu tiek laiko, tiek automobilio eksplotavimo laika padidins bei net prides vertes ji parduodant.
daug pasakyta ar ne,bet sitos informacijos turi uztekti ,kad pasirinkti normaliai veikiancia dujine iranga.
O kalbos ,kad daug automobiliu dirba normaliai su paprasta iranga-taip sneka tik vartotojai ,kurie neturejo problemu,arba dujininkai pradinukai,kurie dirba du tris metus .O as sitam reikale jau 15 metu ir kai ka zinau.gal net bishki daugiau...
Paprasta duju sistema gali veikti gerai (su nedidele tikimybe atbuliniu smugiu) tik senose automobiliose su klasikine uzdegimo sistema,ir su nedideliu ,simmetrishku kollektoriumi.O varikliose su "DIS" uzdegimo sistema(aisku ,jei zinai kuom ji skiriasi nuo klasikines)-tai tik loterija!Pvz pats turiu auto su dviguba usdegimo rite i kuri buvo sumontuota Belgojoje I kartos iranga.Tai tik speju laidus ir zvakes keisti.
Aiksu,jei patinka tureti papildomu rupesciu -galima rinktis I ar II kartos.Normalus zmones ,kuriems automobils rekalingas ne tam ,kad ji remontuoti, tikrai tokios nepasirinks.Ir IV kartos irangos pasirinkimas tikrai ne mados reikalas,ir lyginti dujine iranga su telefonais tai visishka nesamone .Apmaudu,kad taip galvoja zmones ,kurie dirba automobilio remonto srityje!Kaip bebutu,jei jus sugebate uztikrinti klienta ,kad bedu su paparasta iranga nebus-as lenkiuosi pries jus zemai ir nusiimu kepure!
linas.finelife
reikia pabandyti uskelti persijungimo i dujas temperatura.Ziemai tiktu ~40laipsniu.Kai kuriose duju kompiuteriose yra galimybe ijungti purkstuku pasildyma (jie dirba pora minuciu tusciai kol variklis saltas )
Taipat padeda papildomas purkstuku pasildymas ,pritvirtinant prie ju ausinymo skiscio zarna (pvz praildginus ta,kuri eina i reduktoriu).
Yra ir specialiu devaisu su elektriniu pasildymu,bel Lietuvoje jie kazkodel nepolupiarus,taigi uzsakyti galima tik internetu pvz is kaimynu Lenku.
beje,koks duju kompiuterio pavadinimas ir koks duju purkstuku pavadinimas?