kaip galima suzinot kokia duju yranga po tikrovei? tarkim ant baliono BRC lipdukas (daugiataskes). kaip galima suzinot ar kokie purkstukai ar kompas nelenkiski ar kokie kitokie fuflo? kokios tarkim firmos kompo ir purkstuku geriausios ir nereikia bijoti? stag, brc?
ant purkstuku raso gamintojus ar juos kaip atskirti eina?
607 3.0 v6
kaip galima suzinot kokia duju yranga po tikrovei? tarkim ant baliono BRC lipdukas (daugiataskes). kaip galima suzinot ar kokie purkstukai ar kompas nelenkiski ar kokie kitokie fuflo? kokios tarkim firmos kompo ir purkstuku geriausios ir nereikia bijoti? stag, brc?
ant purkstuku raso gamintojus ar juos kaip atskirti eina?
607 3.0 v6
Seip ant purkstuku bloko bun lipdukas su pavadinimu, ant kompo taip pat. Zinau kad geras santykis yra Stag su Valtex. Nors pas mane OMVL konpas su Rail purkstukais.
Bet jeigu rasi gera modeli, bet su nepatinkamu kompu, tai kazi ar atsisakysi pirkt.
0
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
kaip galima suzinot kokia duju yranga po tikrovei? tarkim ant baliono BRC lipdukas (daugiataskes). kaip galima suzinot ar kokie purkstukai ar kompas nelenkiski ar kokie kitokie fuflo? kokios tarkim firmos kompo ir purkstuku geriausios ir nereikia bijoti? stag, brc?
ant purkstuku raso gamintojus ar juos kaip atskirti eina?
607 3.0 v6
Seip ant purkstuku bloko bun lipdukas su pavadinimu, ant kompo taip pat. Zinau kad geras santykis yra Stag su Valtex. Nors pas mane OMVL konpas su Rail purkstukais.
Bet jeigu rasi gera modeli, bet su nepatinkamu kompu, tai kazi ar atsisakysi pirkt.
kad nebutu sukistos dujos kokios tai pigiausios, kad greiciau prakist kaip cia jau buvo diskutuota 607 temoje
Turejau ant 93m. 306 su 1.6 motoru...Be jokiu dideliu problemu, duju yranga paprasta, BRC, pravaziavau ~100kkm. Pries pusmeti kolege dejo i Astra 99m. tokias, tai ~950lt mokejo, tikrai stukes nereikejo...
Turejau ant 93m. 306 su 1.6 motoru...Be jokiu dideliu problemu, dujos taskines, BRC, pravaziavau ~100kkm. Pries pusmeti kolege dejo i Astra 99m. taskines dujas, tai ~950lt mokejo, tikrai stukes nereikejo...
Na nezinau kas ten per yranga uz 950 lt., arba deveta arba kazkoks sudas. Vien tik normali yranga be jokiu darbu kainuoja virs 1000 lt.
Pries pusmeti kolege dejo i Astra 99m. taskines dujas, tai ~950lt mokejo, tikrai stukes nereikejo...
Nu jau nu toki kainu nebuna!!!! tiek su akcijom parastos pirmos kartos(maisyklines) duju irangos kainuoja. IV karta(lenkiska) be 1600 su akcijom atrakcijom manau neisidesi.
Ps. nu gal nuosavam garaziuki koks svogeris uz darba neskaiciuodamas ir koki deveta baliona dedamas is savo senos masinaos ir ikistu uz tokius pinigus ;)
Klausimelis ar kam buvo tokiu bajeriu, uzvedus varykli kartais masina vaziuoja tik ant benzo (nedega duju jungimo migtukas), neimanoma ijungti rankiniu budu duju... Ant benzo vaziuoja t.p. nenoriai "apsunkintai", kai nuemi klema nuo +, uzsiveda ir vel viskas gerai tiek ant benzo tiek ant duju, kol vel koks .... neuzeina
Klausimelis ar kam buvo tokiu bajeriu, uzvedus varykli kartais masina vaziuoja tik ant benzo (nedega duju jungimo migtukas), neimanoma ijungti rankiniu budu duju... Ant benzo vaziuoja t.p. nenoriai "apsunkintai", kai nuemi klema nuo +, uzsiveda ir vel viskas gerai tiek ant benzo tiek ant duju, kol vel koks .... neuzeina
Gerai klausimas kitu kampu Kas galetu buti? P. s. dujos tiesioginis purskalas. Dar vienas pastbejimas ant ausinimo skyscio zarneles padaryta rankiniu budu reguliojama sklende... Kam?
na su stagu jau 6 metai ,ir purkstukai ganetinai leti 6omu,bet ne karto nepavede, ,ir paciu pirmu stagu kompu stag 300,ne stag 300plus,arba stag 300plus isa2,esu angluos,pirma karta keiciau duju filtra po 3metu,ne laso nebuvo uzsikises,matyt svarios dujos angluos,o geriausios lenkijoj iskart traukia labai gerai ir ant 1litro sumazeja sanaudos.
Toks biškį ne į temą klausimas, nes nebuvau susidūręs su duja:
ar į monoįpurškiminį variklį galima ir verta dėt III/IV kartos dujas? ta parsme jau ne šlangines? ar senas motoras geriau sudraugautų su sena technologija?
0
Jei Vilniuj pamatysit raudoną 309ą, yra 95% tikimybė, kad tai aš. Jei pamatysit 309ą Graffic, tai tikrai būsiu aš.
Toks biškį ne į temą klausimas, nes nebuvau susidūręs su duja:
ar į monoįpurškiminį variklį galima ir verta dėt III/IV kartos dujas? ta parsme jau ne šlangines? ar senas motoras geriau sudraugautų su sena technologija?
Man atrodo, kad pas tave esantis mašinos kompas nesusikalbės su dujų kompu. Ne ta "išsilavinimo" kategorija. Bent jau neteko matyt šitaip išprievartauto mašiniuko su monopurškalu...
Vaizdžiai tariant - senai bobai stringai netinka...
Sveiki, pasidomėjau dėl tų dujų, tai pataisykit jei netiesa - monoįpurškimui logiškiausia dėt paprasčiausias pirmos kartos dujas, nes su monoįpurškimų šaudymų nebūna. Tų "eko" ar 2/3 kartos neverta, kur turi kompą, nes per sudėtinga senam motorui, ekonomija keli %, o galvos skausmo daugiau.
Klausimai tokie kyla - ar verta pirkt dėvėtą įrangą? Jei taip, kokios firmos geriausia? Dažnai matau, kad komponentai skirtingų firmų būna (balionas, reduktorius, maišytuvas) - ar čia nieko blogo? Nes nauja I kartos apie 700 (lt balionas, it reduktorius) be įdėjimo, o skelbimuose 100-200. Ar galima kažkaip patikrint kad viskas tvarkoj būtų?
0
Jei Vilniuj pamatysit raudoną 309ą, yra 95% tikimybė, kad tai aš. Jei pamatysit 309ą Graffic, tai tikrai būsiu aš.
Na kaip tau pasakyti .... tavo atveju detusi paprastos I kartos dujos tai ten tu komlektuojanciu detaliu kaip ir nelabai daug yra .... reduktoriu tik nauja (jie vidutiniskai tarnauja 4-5 metus) nes nusipirksi neaisku ka... balionas kad ir nenaujas tik kad butu nesupuves... bakas siaip tik talpa laikyti dujas ir firma nelabai svarbu. aisku koks STAKO firmos bakas gal ir geresnis uz ATRAMOS (geresne antikorozine danga) bet ar verta moketi brangiau (naujam bakui 10metu garantija duodama). duju voztuvas su filtru nera brangus kad jieskoti naudoto. Maisytuva jei nezinau kokio reikia gali nusipirktui neaisku ka ir pinigai bus i bala, aisku jungtukas su laidais tik nauju nes nesinoretu tureti duju el. instaliacija sudurstyta is galiuku laidu, vamzdelis tik naujas nes sena graziai neisims o ir bus uznestas suodziais jis visas.....
Tai apibendrinant dedi nauja iranga, gauni is firmos kokiem 2 metam garantija (bakui 10) ir vaziuoji laimingas...... norint sutaupyti jieskai nenaujo bako, bet kad tiktu i tavo masina (jei cilindras kad tilptu i masina jei toroidinis- ziurek kur tavo atsarginis ratas, jei kabo po masina reiks isorinio jei salone reiks vidinio bako) bet sussiduri su problema jei bakas negaliojantis jau , tada moki pinigus uz patikra(girdejau kad jau sunku su tom patikrom).
Ir dar pasiulyciau deti Eko sistema tipo IIkarta, kainuoja brangiau o ir ekonomijos kuro atzvilgiu nedaug, bet tausoji reduktoriu (isijungia dujos tik kai pasyla reduktorius) ,salone ant jungtuko matai duju kieki bake(jei bakas turi daviklius) nereikia po kapotu papildomu dezuciu tokiu kaip purkstuko emuliatorius ,liamda zondo emuliatorius), duju misini reguliuos kompiuteris bus maziau vargo.