GALIU PAKONSULTUOT DEL LPG IRANGOS
#121
Posted 2012 March 04 - 21:17
#122
Posted 2012 March 05 - 10:27
#123
Posted 2012 March 05 - 17:53
#124
Posted 2012 March 05 - 18:59
O kaip praeina jau turintys balionus isorej? Kiek zinau visi sekmingai preina be jokiu papildomu piniginiu injekciju.Su išorėje esančiu balionu nepraeisi TA...
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#125
Posted 2012 March 05 - 19:37
Tingiu gūglint. Prieš 1,5 metų prieš mane važiavusią Xantiją per TA dėl šito parūrino. Kažką primygtinai "juodu ant balto parašytą" anam rodė. Labai nesigilinau, bet atminty užsifiksavo.O kaip praeina jau turintys balionus isorej? Kiek zinau visi sekmingai preina be jokiu papildomu piniginiu injekciju.
Rasit TA reikalavimus - įkelkit...
#126
Posted 2012 March 06 - 07:36
Gal balionas su pasibaigusia patikra buvo, gal jau smagrkiau korozijos pažeistas, ar netinkamas montuoti išorėje įdėtas, nesimatė galiojimo ir duomenų lentelės, ar matuoklės parodymų, ten galima sugalvoti daug gal.Tingiu gūglint. Prieš 1,5 metų prieš mane važiavusią Xantiją per TA dėl šito parūrino. Kažką primygtinai "juodu ant balto parašytą" anam rodė. Labai nesigilinau, bet atminty užsifiksavo.
Rasit TA reikalavimus - įkelkit...
Pats eksplotuoju du auto su balionais vietoj atsarginio rato kurie tvirtinasi iš lauko, o ir įdėjęs jau ne vieną esu, ir problemų jokių. Su tokiais balionai dar paprasčiau, niekas neprisikabins dėl netinkamai įrengtos ventiliacijos, ar vamzdelių išvedimo per kėbulą...
#127
Posted 2012 March 06 - 08:41
Gal buvo aprūdyjęs tas balionas nemenkai, todėl ir nepraleido. Su ex 306 man taip buvo prieš kokius 4metus, tai tik paburbėjo, bet praleido..Teko trint rūdis ir peckeliot..Tingiu gūglint. Prieš 1,5 metų prieš mane važiavusią Xantiją per TA dėl šito parūrino. Kažką primygtinai "juodu ant balto parašytą" anam rodė. Labai nesigilinau, bet atminty užsifiksavo.
Rasit TA reikalavimus - įkelkit...
#128
Posted 2012 March 06 - 18:01
#129
Posted 2012 March 06 - 21:03
kada tai buvo? Mano auto jau apie 9 metus dujofikuotas, jokių problemų su tech apžiūra nebuvoKai įvedė papildomą patikrą dujofikuotoms auto, tikrai ėjo šneka apie negalimą dujų baliono montavimą išorėje. Pamenu puikiai. Tik gal su laiku pakoregavo tą punktą? Reiks pas pažįstamą ten dirbantį kada paklaust...
#130
Posted 2012 March 07 - 11:12
Siandien specialiai nuvaziavau pas dujininkus ir paklausiau ar leidziami balionai isorej, tai anie atgal paklause o kodel turetu but negalimi? Ir kaip tik tuo metu montavo isorini baliona ir ka?Kai įvedė papildomą patikrą dujofikuotoms auto, tikrai ėjo šneka apie negalimą dujų baliono montavimą išorėje. Pamenu puikiai. Tik gal su laiku pakoregavo tą punktą? Reiks pas pažįstamą ten dirbantį kada paklaust...
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#131
Posted 2012 March 07 - 16:59
#132
Posted 2012 March 17 - 12:35
dar viena nesamonė, balionas originaliam auto zapaskės laikiklyje, plius vienas originalus tvirtinimas pačio baliono vienu M12 varžtu per centrą. Ar reikia prisigalvoti kažko daugiau nei gamintojas numatė, jei jis gavo sertifikatą tokiam daigtui, su būtent tokia konstrukcija tai niekas negali reikalauti kažko daugiauisorej montuojami balionai turi buti suversti per 3 vietas o bagazinej per dvi. del to gali ir nepraleisti tech. apziuros
#133
Posted 2012 March 19 - 11:23
#134
Posted 2012 March 28 - 23:35
#135
Posted 2012 March 29 - 01:37
#136
Posted 2012 April 05 - 10:53
#137
Posted 2012 April 07 - 22:01
Aleksoto turgui, nevienas dujininkas yra, pas juos tikrai rasiZodziu uzteko zonda pakeisti nes tiek ant benzo tiek ant duju nekazka dirbo. Esme, kad buvo veikiantis idetas 4 kontaktu, taciau pasirodos tie universalus ne visiems tinka, siuo atveju pedzui mano irgi netiko. Elektroncikai netgi sake, kad geriau ziurek naudotos pagal fiske, kad nereiketu nieko perdarinet, nes nors ir keturiu kontaktu liambdos, taciau jos tarpusavy skiriasi parodymais ir t.t., kuriu kompas nesupranta. Tai va pagaliau nesmirda benzu ir dujom, irgi netgi juodo dumo nemeta (nesudeges kuras) kur butu galima taskinems dujoms filtrus nusipirkti BRC (voztuvo kur po kapoto, ir tokio pailgo cilindro formos) Kaune.
#138
Posted 2012 April 07 - 22:02
Nieko atjunginėti nereikia, ten elementarios "relės" kurios vienu metu sujungia tiesiai purkštukus (dirband benzinu) kitu atveju atitinkamas "varžas" (dirbant dujomis)sveikas jai pas tave daugiataskes dujos,,tai gal stovi bosh benzino purkstuku kistukai,jai nera perpjauti benzo purkstuku laidai,,ir jai yranga kokia stag pas ja yra bosh tipo kistukai kurie susikisa i benzo purkstuko kistuka, galima atjungt dujas visiskai istarukus kistukus duju kurie yra sukisti i benzino pukrstuku fiskes,tada orginalias benzino fiskes pajunk prie benzino purkstuku, tada atjunk balione laida nuo multivoztuvo kad duju nepaleistu,ir ziurek ar auto vaziuos ant benzo gerai,jai su benzo nieko nevyksta,tada jau pas dujininkus maut reikes,o jai vien ant benzo kazkas vyks tada jau pacioj masinoi ligas susitvarkyt reikes,pradeciau nuo to ziuret, siap daugeliui masinu tie purkstukai gerai matosi ir prieit lengva
#139
Posted 2012 April 11 - 19:05
#140
Posted 2012 April 12 - 10:06
dujininkai sako kad neina,gal kas labiau ismano?Norejau paklaust, imete man dujas Stag 4 i 607 peza 2.2 ir vaziuojant ant duju, komas skaiciuoja nu kiek nuvaziavau ir po kiek laiko rodo kad benzas eina i pabaiga nes pagal toki nuvaziuota atstuma jis paskaiciuoja kad benzas i pabaiga ir meta fuel level ar eina cia ka apgauti pakeisti?
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users