i HDI IS VIS NEGALIMA JOKIU PRIEDUi savo 307 2.0hdi ip[iliau STP dyzeliiui priedo kad prasivalytu sisitem,a ir pan, 250ml ant 50-60l dyzelio . kazkijp po to man masiniukas po 2500apsuku trauka sumazejo ir juodu dumu db duoda anksciau taip nebuvo, ziuresiu bandysiu ishvazineti visa kura ir tada ziuresiu. gal kas esat susidure su tuo
ka pilti i dyzelio baka kad purkstukus pravalytu
#21
Posted 2010 June 03 - 21:51
#22 Svečias_`blink_*
Posted 2010 June 03 - 22:32
#23
Posted 2010 June 04 - 07:59
#24
Posted 2010 June 04 - 10:53
paprasciausia ir nereikia valyti,reikia tik ,ir tik svaru kura piltio kaijp pravalyti hdi sistema jai priedu negalima ...varau uzpilsiu db dyzelio kol puse bako liko
praskiesiu
#25 Svečias_Deras_*
Posted 2010 June 04 - 11:46
#26
Posted 2010 June 04 - 12:42
as manau ,kad geriausias valimas ,isardzius ,nuemus prkstukus,mehanisku buduMano vienas purkstukas,kaip sake myza.Perdejo ji i pirma cilindra.Ipyle skyscio i baka ,sake prasivalys.Kelias dienas vazinejau,o siandien jau nutempiau i sevisa,nes per dusliarke meta sodzius ir nevaziuoja.
Kitur sake,negalima tiesiai i baka pilti jokiu skysciu.Nes pirma praplauna baka ir visa nesvaruma pumpuoja i purkstukus.Reik atjungus nuo bako,po spaudimu servise,daryti praplovimus.Skamba itikinamai,o kaip kiti manot.
#27 Svečias_`blink_*
Posted 2010 June 04 - 14:01
#28
Posted 2010 June 05 - 11:34
#29 Svečias_`blink_*
Posted 2010 June 05 - 18:28
#30
Posted 2010 June 05 - 22:52
ne tik filtras tures buti purvinas...kalbejau su dizelistu,sako hdi varikliai labai riklus jautrus. db pasiule isipilti litra zibalo ishvazineti ir po to pasikeisti kuro filtra sako turetu buti purvinas
#31
Posted 2010 June 06 - 08:26
Lyg ir reikėtų daryti būtent taip; skamba logiškai. Bet čia suplaktos priežastys su pasekmėmis. Žiūrim, ką turim.Reik atjungus nuo bako,po spaudimu servise,daryti praplovimus.Skamba itikinamai,o kaip kiti manot.
Purkštukų plovėjai (yra tokių, kas verčiasi vien tuo; dar ir atvyksta į vietą su visa įranga) aiškina, kad užpylus ploviklio į baką, ištirps ant jo sienelių susikondensavę kakiai, ir visas tas šmieras užgrius kuro filtrą, kažkiek šaizo pro jį visvien prasimuš, ir purkštukams nuo tų kakių bus tik blogiau; ir beveik garantuotai numirs slėgio reguliatorius, jei tai HDInas. Nu ir tai yra absoliuti teisybė; viskas vyksta būtent taip.
Iš kitos pusės, vien purkštukų plovimas tėra laikinas dalykas; nes visi kakiai iš bako anksčiau ar vėliau tuos purkštukus visvien pasieks. Kakius aptirpdo ir kitoks nei įprastai kuras (kad ir tas su valančiomis savybėmis), ir aukšta temperatūra (vasarą, ilgai besismaukant kamščiuose, kuras bake gali įkaisti iki 60C), todėl vien purkštukų plovimas yra laikinas dalykas; po neilgo laiko juos vėl tenka plauti. Purkštukų plovėjams tas tik į naudą .
Jei jau norima kapitaliai ir ilgam išvalyti visą kuro tiekimo sistemą, pradėti reikia nuo bako lupimo ir plovimo. Kaip minimum- aukštaslėgiu siurbliu (kercheriu) ir po to mechaniškai (kad ir skudurėliu; po to būtinai išskalaujant). Sunkesniu atveju, jei bako konfigūracija neleidžia net ir kercheriu su spec. antgaliais pasiekti visų jo užkaborių, tenka panaudoti šlakus tirpdančią chemiją, ir vėl skalauti, skalauti, skalauti... Paskui bakas išdžiovinamas (pradžiai suspaustu oru išpučiamas vanduo, paskui mažyčiai lašeliai baigiami išgarinti kad ir ant saulytės), ir statomas atgal, nepamirštant išvalyti ir daugumoje bakų esančio paėmimo sietelio. O paskui jau galima rinktis; ar tik išplauti purkštukus ir nebekreipti dėmesio į vamzdelių sieneles aplipusius kakius (bet jei jau jų buvo bake- jų garantuotai yra ir ant vamzdelių), pasikeisti kuro filtrą ir kokius metus nebeturėti problemų dėl purkštukų plovimo. Arba keisti filtrą, pilti bakan ~50ltr saliaros, pilti 2x labiau koncentruotą nei rekomendavęs gamintojas ploviklį, išvažinėjus tą šmieru pagardintą saliarą darsyk keisti kuro filtrą, ir problemas pamiršti gerokai ilgesniam laikui nei metai. Jei po to laikytis taisyklių: nepalikti ilgam bake nenaudojamas saliaros, t.y. neleisti jai užsistovėti; kurą ne iš kolonėlės (net jei tai kanistras, užpildytas kolonėlėje) pilti griežtai tik per smulkų sietelį (koks dažnai būna įmontuotas kuro piltuvėliuose), nevažinėti be kuro bako kamščio ir nedaleisti kuro sistemos nesandarumų bei laiks nuo laiko duoti mašinai pavažinėti palei 4000rpm., tai į baką nebereiks lįsti dešimtmetį, o ir purkštukai numirs tik nuo natūralaus adatų sudilimo, o ne nuo užsiteršimo, ir nebus tokių "netraukia" ar "dūmyja". Matant reikalą, po poros metų vėl bus galima supilti bakan to paties ploviklio, bet jau nebereiks pergyventi, kad sukils kakiai, ir kažką sugadins . Kakių ten nebus.
Pačiam tas užimtų visą dieną ir kainuotų (chemija su filtrais; dar plius vanduo ir skudurėliai) 60-80lt, servise kainuotų >300lt, bet jei mašinai jau 10m, ir su ja ruošiamasi dar bent kelis metus pavažinėti, tokią procedūrą kartą jos gyvenime visai verta atlikti. Tai patikimiau ir ilgiau groja, nei vien purkštukų plovimas, o kaina (ar laiko sąnaudos) irgi nėra užribinės. Tai kur kas pigiau, nei kasmet plauti tuos purkštukus išėmus, ar, tuo labiau, pirkti naujus. Ypač turint omenyje, kad kai kuriuose varikliuose norint išimti purkštukus, tenka iškelti variklį .
Edited by proffanas, 2010 June 06 - 08:40.
#32 Svečias_`blink_*
Posted 2010 June 06 - 10:23
#33
Posted 2010 June 06 - 19:25
Tokie pasiulymai "dyzelistu" galutinai uzmus visa kuro sistema 100%kalbejau su dizelistu,sako hdi varikliai labai riklus jautrus. db pasiule isipilti litra zibalo ishvazineti ir po to pasikeisti kuro filtra sako turetu buti purvinas
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#34
Posted 2010 June 06 - 20:23
#35
Posted 2010 June 07 - 08:02
'89 205 CJ 1.4TU
#36
Posted 2010 June 07 - 15:02
vot kad dvitakcio variklio tepalo ipilti i kura ,tai tiesa,kad paiilgins siurblio gyvenima,pats pilu,o kad zibalas ,jis juk dar sausesnis nei saliarkeNu man vienas ir patare zibalo isipilt 100gramu ant 20l dyzelio sako ir siurblys ilgiau tarnaus nezinau kiek tame tiesos nebandziau ir manau nebandysiu
#37 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 June 07 - 20:12
#38 Svečias_`blink_*
Posted 2010 June 08 - 00:34
#39
Posted 2010 June 08 - 05:50
Jei užkurtas variklis susipurto lyg nedirbtų cilindras, vadinasi, nedirba cilindras .uzkurus varikli jis kelis kartus susipurto kaip kad nedirbtu cilindras?
Jei taip darosi tik šaltam varikliui, žiūrėk pirma žvakes. Jei ir šiltam- žiūrėk purkštukus. Žiūrint kaip tas variklis susipurto, gali būti ir mechaninės problemos (škyvai diržai įtempėjai pagalvės), bet inetu niekas to neatspės. Žiūrėti visvien teks vietoje.
Edited by proffanas, 2010 June 08 - 05:51.
#40 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 June 08 - 17:02
o gal zinai kiek zvakes kainuoja nes man saltam tamposi!Jei užkurtas variklis susipurto lyg nedirbtų cilindras, vadinasi, nedirba cilindras .
Jei taip darosi tik šaltam varikliui, žiūrėk pirma žvakes. Jei ir šiltam- žiūrėk purkštukus. Žiūrint kaip tas variklis susipurto, gali būti ir mechaninės problemos (škyvai diržai įtempėjai pagalvės), bet inetu niekas to neatspės. Žiūrėti visvien teks vietoje.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users