
Labai dumija
#1
Svečias_vidasx_*
Posted 2007 January 25 - 23:14
#2
Posted 2007 January 26 - 00:55
#3
Svečias_Augustinas_*
Posted 2007 January 26 - 09:34
nesuk tu sau galvos mano 307 irgi naujas apsidumijo o stovejo garaze!Sveiki gyvi. Siandien isvaziavus is kiemo kazkas atsitiko mano liutui, gal jau paskutinioji jam atejo, labai baisiai pradejo duminti. Uzkurus varikli susidaro vaizdas, kad kad po masina dega dumine saske, o aplink nieko nesimato. Galvojau, kad kas nors gali iskviesti gaisrine. Nezinau kas galjo pasidaryti nes tepelo matuokle normaliu tepelu apsinesusi (tepelas nepabales), tepalo slegio lempute pasukus rakteli uzgesta normaliai. Kazkokia anomalija. Gal kam yra taip buve ir gal turit geru minciu kaip tai panaikinti ar i koki geresni servisa nuvaryti? Ryt bandysiu skambintis su Pezu servisu Baltijos gatveje. :mad:
Cia gi fizika: lauke salta o dumai siltesni gi eina is masinos! lauke papusk is burnos - garuoja... (nu ne po pachmelo)
#5
Posted 2007 January 26 - 11:19

#6
Posted 2007 January 26 - 11:30
Notacijos klausimas. Gal garus dumais ir vadina. Pas mane irgi pro galini langa nieko nesimate shiandien vazhiuojant, bet tikrai nepuoliau slieku ieshkoti, ten kur ju nera ;)Manau yra skirtumas tarp garų ir dūmų ;)
© J. Erlickas
#7
Posted 2007 January 26 - 11:46

#8
Svečias_vidasx_*
Posted 2007 January 26 - 12:10




#9
Posted 2007 January 26 - 20:13
#10
Svečias_vidasx_*
Posted 2007 January 26 - 23:05



#11
Posted 2007 January 27 - 14:47
Tepalas išmetime- ne pasaulio pabaiga. Yra kelios priežastys. Pagrindinės :Siandien diena paziurejau mano liutas per duslerke pradejo tepaliuka pusti
Kol variklis visiskai saltas dar buna pakenciamai, o pasiles pradeda duminti tirsta duma ir labai dvokia sudegintu tepalu
Taip kad liutui turbut chana
1) Vožtuvų manžetukai. Ne pats brangiausias remontas.
2) Stūmoklių žiedų prikepimas. Dėl prastesnio kuro, ar nepilno sudegimo susidaro dervos, užpildančios žiedų tarpelius. Tuomet jie nebespyruokliuoja ir nepilnai priglunda prie cilindro sienelių. Yra vienas būdas be ardymo pašalint šią problemą - išsukus žvakes į cilindrus įpilti tirpdančio dervas skysčio (mačiau prekyboje). Tik po to teks keisti tepalą. Tiesa, yra ir tepalo priedai su valančiosiom savybėm.
3) Tarpinė po galvute. Turint galvoje, kad dūmijimas prasidėjo staiga, tai labiausiai tikėtinas variantas. Gedimo šalinimas ardant, nepigu, bet ir nėra ypač brangu. Normalus motoristas per kelias valandas susisuktų.
Yra dar vienas variantas - galvutės trūkimas, bet mažiau tikėtina, nes paprastai tai pasireiškia kompresijos pūtimu į aušinimo sistemą, arba tepalo parekimu į aušinimą. Vienas brangesnių remontų.
Tiesa, neatmestinas ir kurio nors stūmoklio tepalinio žiedo trūkimas.
Na, bet tikrąją priežastį galės rasti tik patyręs meistras. Gal ji bus pigesnė, nei viso variklio keitimas.
#12
Posted 2007 January 29 - 09:13



Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#13
Posted 2007 January 29 - 11:43
Siaip labai daznas atvejis kai turbina tepaluos skendiKažkaip dar per n+k krapštymosi su matarais metų tokio bajerio neturėjau. Nu ple nusiurbinėt gal niekas nenusiurbia
![]()

Kaz cia nuostabaus

Gal kur alsuoklis uzsales, bet tada tepalas pasirodytu ant variklio pro matuokle ar kur nors per slangas

#14
Svečias_vidasx_*
Posted 2007 March 02 - 15:37



![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)


#15
Svečias_vidasx_*
Posted 2007 March 02 - 15:38
Alsuoklio slangos visos isplautos.Siaip labai daznas atvejis kai turbina tepaluos skendi
![]()
Kaz cia nuostabaus![]()
Gal kur alsuoklis uzsales, bet tada tepalas pasirodytu ant variklio pro matuokle ar kur nors per slangas
#16
Svečias_pavel5_*
Posted 2010 May 23 - 17:49
#17
Posted 2010 May 23 - 20:22
Isvaro tepala per visur kur imanoma.Isauna matuokle su tepalais ir t.t.gal kas gali pasakyti, kokios buna problemos del uzsikimsusio alsuoklio?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users