Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie 406 HDi "plaukiojantį" smagratį ir sankabą


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 112

#1 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 vasario 06 - 13:22

Nu va blyn, užsiknisau kariauti su savo Liūtu, tai net įdomu pasidarė - negi niekas daugiau vartojančių 406 80kW HDi'nus su mechanine pavarų dėže nėr susidūręs?
Problema: Esant šaltam varikliui (pavarų dėžei) stovint sunku įjungti pirmą pavarą. Dantračių girgždėjimo nėra, tiesiog atsiremia kažkas kaip į sieną ir nors nusišauk. Atbulinis jungiasi sąlyginai neblogai. Norint įjungti pirmą, tenka jungti II/III ir tik tada neatleidžiant sankabos I. Kuo šalčiau - tuo šūdiniau. Liga progresuoja - ir net vasarą poros km nepravažiavus jaučiamas diskomfortas. Apie nulį ir žemiau - švelniai tariant užsantykiauja :angry:. Apšilus varikliui/dėžei įmanoma įjungti - bet neidealu. Ir dar - šaltas variklis duoda keistą vibraciją, bildėjimą. Stebuklingas HDi škivas buvo pakeistas prieš 1.5 metų, nuvažiuota ~25 tūkst.km. Viso pežas prabėgęs (jei tikėti odometru) beveik 200 tūkst.km.
Bandyti sprendimo būdai:
Meharis pakraipė galvą, įtarė sankabą, smagratį - bet konkretesnių veiksmų nesiėmė. Pagąsdino didelėm kainom. Kadangi dar nebuvo kritiška - atidėjau remontus geresniems laikam.
Robetas - įtarė sinchronizatorius. Tiesa, ten ne Robeto servisas - tiesiog "geri draugai", tai ir yra įrašę telefoną prie savo kontaktų. Beveik sutarėm imti dėžę vežti pas specialistus (Meharis ant tokios aferos nepasirašė). Paskambinus vakare - užmušė savo diagnoze - pakeitė vieną generatoriaus diržo įtempėją, o su pavaromis sako viskas ten pas tave OK. Susinervinau (koks OK - mane jau į neviltį varo). Bet ir apsidžiaugiau - galvoju gal bent tas bjaurus bildėjimas bus dingęs - pasirodo nifyga. Klausiu kaip čia yr - o tas meistriukas (vaiko žudiko veidu) ramiai - "tai jo - ten aptinė pagalvė visa suplyšus, tai ir bilda". ":angry: Pimpiai netašyti, ko neskambinot - būtumėt pakeitę". Gūžtelėjo - "laiko neturėjom". Po poros dienų pakeitė pagalvę - nei bildėjimas nei problema su pavaromis niekur nedingo.
Pabandžiau parodyti "Autopaslaugoj" (toks universalus servisiukas Taikos pr. už Kraft Foods, labiau vokiečius mėgsta). Negražiai kalbėjo apie prancūzą :). Daug apie tai kalbėjo. Bet šiaip įtarė, kad sankaba prie galo (bet dar gyva). Gal dar perjungimo svirteles/šarnyriukus (kur trosą su pavarų dėže sujungia). Na dar patarė pabandyti pasikeisti tepalą. Nepadėjo.
Vičiūnai (Šilainiuose) po trumpos apžiūros konstatavo - sankaba ir/arba plaukiojantis smagratis (t.y. diagnozė panaši į Mehario).

Bėda: Su pastarąja diagnoze būčiau linkęs sutikti. Smagračiai/sankabos 66/80kW HDi varikliams skiriasi. Galingesniam - šustras smagratis su kažkokiom gumom (plaukiojantis) ir sankabos diskas be dempferuojančių spyruoklių. Silpnesniam - įprastas smagratis ir įprasta sankaba (su spyruoklytėmis). Naujas plaukiojantis smagratis ~3000Lt, sankabos komplektas ~700Lt :mellow:. Skerdimas/surinkimas: nuo 250Lt. Naudotas plaukiojantis smagratis šrotuose 700-1500Lt. Ėjo tokie kažkur ~2000-2003m., ir sako reikia turėti pavyzdį nes galimi įvairūs variantai. Vičiūnai mestelėjo idėją (beje irgi paminėtą Mehario) - dėti smagratį kartu su sankaba nuo silpnesnio variklio. Sako ne vieną tokį jau įdėjo. Jei agresyviai nevažinėjama - laiko, lyg nei vienas dar negrįžo. Pagal skelbimus lyg radau tokį komplektuką už 200Lt nuo nedaug bėgusio 2001m. anglo.
Vat ir klausimas - ar yra klubiečių su tokios transplantacijos patirtim? Nes palengva krypstu link tokio sprendimo. O gal kartais žinot kokį neužvaikytą 80kW HDi'ną ardomą? Šrotai kainas tokio daikto žino, viltis dedama į provinciją ir pavienius skerdikus... :unsure:
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#2 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 vasario 06 - 13:48

Hmmm... Tie HDi smagračiai turi berods kelias eiles dantų. Būtų įdomu pasitikslint, ką jie ten skaičiuoja. Pabandžiau pasibrousint po elcats. Toks jausmas, kad gal būt ir nuo paprasto 2,1TD galima būtų viską pripirdolint, bent jau sankabos diskai vienodi, diskatoriai daugmaž. Va tik klausimas smagračių konstrukcija ir kaip davikliai reaguoja. Labai dar nesigilinau. Nu dar autodatoj pažiūrėsiu.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#3 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 vasario 06 - 13:54

To plaukiojančio smagračio nei gyvo nei mirusio nesu matęs. Paskerdus Juodulį lakstyti po šrotus ir dantukus skaičiuoti - nelabai yra kaip...
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 vasario 06 - 14:02

Juodulio smagratis turi 134 dantis (ryklys, ple :D ). O va niekur nerandu kiek turi 2,1TD smagratis dantų. Va jam reiktu suskaičiuot. Šitokių ardomų yra, pvz netgi antanuks. Škias daugiau iniciatyvos ;)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 vasario 06 - 14:17

... Šitokių ardomų yra, pvz netgi antanuks. Škias daugiau iniciatyvos  ;)

Matai - kad nuo 66kW HDi deda žinau. Bandymas su 2.1TD agregatais sukergti man rizikingas atrodo. Ar tiks tvirtinimas prie alkūninio veleno? NOrs kam ten netikti - 6 šriūbai ir viskas. Net jei smagračio žiedo dantų skaičius tas pats - ar gražiai ten su starteriu kabinsis. Ar sankaba - pavarų dėžė gražiai susikabins...
Kita vertus, 406 2.1TD tai max 1998m. Nuo kokio 806'to - gal ir naujesnio galima nurauti (ten HDi juk vėliau pradėjo montuot). Bet vėlgi - klausimai dėl suderinamumo... O juk sankaba - neamžinas agregatas. Norėtusi bent jau nuo ne sensnio nurauti.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#6 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 vasario 06 - 14:26

Matai - kad nuo 66kW HDi deda žinau. Bandymas su 2.1TD agregatais sukergti man rizikingas atrodo. Ar tiks tvirtinimas prie alkūninio veleno? NOrs kam ten netikti - 6 šriūbai ir viskas. Net jei smagračio žiedo dantų skaičius tas pats - ar gražiai ten su starteriu kabinsis. Ar sankaba - pavarų dėžė gražiai susikabins...
Kita vertus, 406 2.1TD tai max 1998m. Nuo kokio 806'to - gal ir naujesnio galima nurauti (ten HDi juk vėliau pradėjo montuot). Bet vėlgi - klausimai dėl suderinamumo... O juk sankaba - neamžinas agregatas. Norėtusi bent jau nuo ne sensnio nurauti.

66 kw turėjo tokį patį smagratį, kaip 80kw automatas :P , todėl vičiūnai dideli proto bokštai "transplantacijas" daryt. Antra vertus, tokiu atveju teks dar pakeist ir CKP daviklį (na jį keist teks bet koku atveju, tačiau nuo 2,1 šrote jis kainuos kapeikas, beje pas mane mėtosi lyšnas). Dėl pavarų dėžių, iš viso galvos sukt nereikia, kadangi tiek 2,1TD, tiek abu HDI turėjo tas pačias BVM tipo. O tai tu sankabą planuoji dėvėtą dėt? :blink: Beje galbūt pati sankaba arba kai kurios dalys yra geros.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#7 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 vasario 06 - 14:28

Aš tai tokią kliuvinių problemą buvau išsprendęs sutepdamas perjungimo traukes ^_^ . nors tavo atveju (110 AG ir 200 k km) smagračio tikimybė artodo nemaža. aš vengčiau naudotų smagračių. ar jų neoriginalių nebūna?
  • 0

#8 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 vasario 06 - 14:36

tiek 2,1TD, tiek abu HDI turėjo tas pačias BVM tipo.

mazas pastebejimas, BVM - prancuziskas sutrumpinimas reiskiantis mechanine deze...
  • 0

#9 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 vasario 06 - 14:44

mazas pastebejimas, BVM - prancuziskas sutrumpinimas reiskiantis mechanine deze...

Nu taip. Jeigu jau į asmeniškumus tai detalinu, tiek 2,1TD, tiek 2,0HDI turėjo BVM ML5 tipo.
Ir apskritai. Dėl to, kad sukišus nuo 2,1TD smagratį ir sankabą mechaniškai bus viskas ok aš įsitikinęs. Mane labiau neramina, kaip reaguos kompas į svetimkūnį CKP. Va čia yra daugiau mažiau rimtesnis kliuvinys, į kurį atsakymo kol kas neturiu.

Šį pranešimą redagavo Darka: 2007 vasario 06 - 14:46

  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#10 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 vasario 06 - 14:54

... tokiu atveju teks dar pakeist ir CKP daviklį ...

Kas tas yr? :blink: :blush:

... O tai tu sankabą planuoji dėvėtą dėt?  :blink: Beje galbūt pati sankaba arba kai kurios dalys yra geros.

Jei keičiu smagratį - kaip supratau reikės keisti ir visą sankabą. Su disku, diskatoriais ir dar velnias žino kokiais velniais. Arba naują "v sbore" (visa šita krūva šūdo kainuoja 700Lt) arba dėvėtą. O jau turint dėvėtą juk galima žiūrėt - kokią sprandžiną ar diską keisti naujais (na, kad nereikėtų po 10kkm vėl skersti), o kas dar bėgios ilgiau negu pati auto.

Aš tai tokią kliuvinių problemą buvau išsprendęs sutepdamas perjungimo traukes ^_^ . ...

T.y. Pas Partnerį traukės eina nuo perjungimo svirties iki pat dėžės? Pas 406 - trosai. Tik jų pabaigoj trumpos traukutės (ar šiaip antgaliukai) su "obuoliukais". Gal reiks pabandyti juos sutepti?... Bet priėjimas ten tai nu ir nafig. Ta prasme - po darbo nesusitepęs drabužių nesusitvarkyčiau :D O garantijos kaip ir nėr - iš visų aplankytų šūdservisių tik germanofilai Autopaslauga įvardino kaip galimą priežastį...

... aš vengčiau naudotų smagračių. ar jų neoriginalių nebūna?

Bijau, kad nelabai... Čia apie tuos plaukiojančius. O paprastiems - nelabai įsivaizduoju, kas tam špižiaus gabalui su amžiumi gali blogo nutikti?
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#11 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 vasario 06 - 14:57

A, jo dėl CKP - musėnt radau: CKP CranKshaft Position - Положение коленвала
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#12 mexx99

mexx99
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 478
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 hdi 2002 m.

Parašyta 2007 vasario 06 - 15:01

pasisakysiu kaip man buvo su ankstesniu auto (MB 190D) - per salcius apskritai neimanoma buvo nei 1, nei 2 pavaros ijungti (is visu jegu lupdavau svirti (net bijodavau - luzti galejo)), kai auto normaliai apsildavo, problema lyg ir dingdavo. aplankiau ne viena servisa ir niekas konkrecios problemos nenurode. buvo pakeistas tik tepalas greiciu dezej, bet tai visiskai nepagerino padeties. draugas patare nuimti guma, dengiancia, traukes (manau, tas pacias apie kurias kursis kalbejo) ir jas sutepti. taip ir padariau - nuemiau ta guma ir tiesiog is salono apipurskiau viska WD40. REZULTATAS: problemos nebeliko - begiai junginejosi super lengvai.
  • 0
Rūkyti rūkysiu, bet gerti nemesiu :)

#13 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 vasario 06 - 15:13

Jei keičiu smagratį - kaip supratau reikės keisti ir visą sankabą. Su disku, diskatoriais ir dar velnias žino kokiais velniais. Arba naują "v sbore" (visa šita krūva šūdo kainuoja 700Lt) arba dėvėtą. O jau turint dėvėtą juk galima žiūrėt - kokią sprandžiną ar diską keisti naujais (na, kad nereikėtų po 10kkm vėl skersti), o kas dar bėgios ilgiau negu pati auto.

Bijau, kad pakeitus smagratį, sankabos keisti nereiks (aišku jeigu nesiskiria diskatoriaus tvirtinimas prie smagračio). Netgi pasitikslinau, kad sankabos nuspaudimo mechanizmas yra identiški abiems dyzeliams. Skirtumas, tik tas, kad 2,1TD trosinė pavara, o HDI hidraulinė, bet tas sankabos magymui giliai pofig. Aš kaip jau minėjau matau problemą kitur. Beje pasivartaliojau autodatą, tai oscilogramos vienodos, bet 2,1 TD matarui daviklis pulsiuoja 5V/5ms, o va HDI 2V/1ms. Šiaip jeigu žiūrėt su testeriu, tai rašo, kad abu duoda po maždaug 1,7 AC. Tai va. Idealus variantas, kad dantukų skaičius būtų vienodas, tada gimtąjį CKP galima būtų priderint.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#14 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 vasario 06 - 15:38

Šitą, Darka - reziumuojant. Ką siūlai? Nes kažkaip pasimečiau tarp tavo osciliografinių minties gijų :wacko: Neimti smagračio nuo 66kW HDi, bet imti nuo 2.1TD? Kodėl? Kad pigiau, pasiūla didesnė? Šiaip su tais 66kW HDi nebūtų didelės bėdos. Kaip sakiau - galima už 200Lt su visa sankaba nusimauti. Toliau - sankabą tą pačią persirinkti, tik sankabos diską pakeisti (nes anas tai ko gero sudilęs)? Čia jei dabartinis diskatorius lips prie "naujo" smagračio. Jei ne - kaip minėjau, paėmus smagratį su sankabą vis tiek kažką sukurpti galima, ar ne?
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#15 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 vasario 06 - 16:01

Atvirai kalbant nežinau ką patart. Jeigu pavyktų paprastai pridėt nuo 2,1, tai tiesiog galimybė turėt sunkesnę tapkę, o kadangi pas tave grabovežis, kuris manau realiai kraunamas, tai... pats supranti, nereikia nuo sankryžų, užtenka į kalniuką. Antras dalykas, toks kaip 66 smagratis statėsi į daugumą benzininių matarų (berods), tai nežinau. Kai sakoma, turėt Nm ir bijot juos naudot ir dar nežinant kur ta baimės riba... na nežinau. Atvirai kalbant pradžiai reiktų ištraukt 2,1 smagračio dantų skaičių. Tada būtų aiškiau ar verta žagintis. Beje 66k turi vienu dančiu mažiau nei 80k
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#16 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2007 vasario 06 - 18:45

Jei idomu ryt galesiu pakaiciuoti kiek yra dantuku ant 2,1 smakracio. prie topacio ar ijunkta pavara galima nuimti greiciu deze, nes kazko yr uzstrigusi, pabandziau numaut pajudejo kokius 3 cm ir toliau nekrust.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#17 Svečias_Augustinas_*

Svečias_Augustinas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 vasario 06 - 21:22

Nu va blyn, užsiknisau kariauti su savo Liūtu, tai net įdomu pasidarė - negi niekas daugiau vartojančių 406 80kW HDi'nus su mechanine pavarų dėže nėr susidūręs?
Problema: Esant šaltam varikliui (pavarų dėžei) stovint sunku įjungti pirmą pavarą. Dantračių girgždėjimo nėra, tiesiog atsiremia kažkas kaip į sieną ir nors nusišauk. Atbulinis jungiasi sąlyginai neblogai. Norint įjungti pirmą, tenka jungti II/III ir tik tada neatleidžiant sankabos I. Kuo šalčiau - tuo šūdiniau. Liga progresuoja - ir net vasarą poros km nepravažiavus jaučiamas diskomfortas. Apie nulį ir žemiau - švelniai tariant užsantykiauja :angry:. Apšilus varikliui/dėžei įmanoma įjungti - bet neidealu. Ir dar - šaltas variklis duoda keistą vibraciją, bildėjimą. Stebuklingas HDi škivas buvo pakeistas prieš 1.5 metų, nuvažiuota ~25 tūkst.km. Viso pežas prabėgęs (jei tikėti odometru) beveik 200 tūkst.km.
Bandyti sprendimo būdai:
Meharis pakraipė galvą, įtarė sankabą, smagratį - bet konkretesnių veiksmų nesiėmė. Pagąsdino didelėm kainom. Kadangi dar nebuvo kritiška - atidėjau remontus geresniems laikam.
Robetas - įtarė sinchronizatorius. Tiesa, ten ne Robeto servisas - tiesiog "geri draugai", tai ir yra įrašę telefoną prie savo kontaktų. Beveik sutarėm imti dėžę vežti pas specialistus (Meharis ant tokios aferos nepasirašė). Paskambinus vakare - užmušė savo diagnoze - pakeitė vieną generatoriaus diržo įtempėją, o su pavaromis sako viskas ten pas tave OK. Susinervinau (koks OK - mane jau į neviltį varo). Bet ir apsidžiaugiau - galvoju gal bent tas bjaurus bildėjimas bus dingęs - pasirodo nifyga. Klausiu kaip čia yr - o tas meistriukas (vaiko žudiko veidu) ramiai - "tai jo - ten aptinė pagalvė visa suplyšus, tai ir bilda". ":angry: Pimpiai netašyti, ko neskambinot - būtumėt pakeitę". Gūžtelėjo - "laiko neturėjom". Po poros dienų pakeitė pagalvę - nei bildėjimas nei problema su pavaromis niekur nedingo.
Pabandžiau parodyti "Autopaslaugoj" (toks universalus servisiukas Taikos pr. už Kraft Foods, labiau vokiečius mėgsta). Negražiai kalbėjo apie prancūzą :). Daug apie tai kalbėjo. Bet šiaip įtarė, kad sankaba prie galo (bet dar gyva). Gal dar perjungimo svirteles/šarnyriukus (kur trosą su pavarų dėže sujungia). Na dar patarė pabandyti pasikeisti tepalą. Nepadėjo.
Vičiūnai (Šilainiuose) po trumpos apžiūros konstatavo - sankaba ir/arba plaukiojantis smagratis (t.y. diagnozė panaši į Mehario).

Bėda: Su pastarąja diagnoze būčiau linkęs sutikti. Smagračiai/sankabos 66/80kW HDi varikliams skiriasi. Galingesniam - šustras smagratis su kažkokiom gumom (plaukiojantis) ir sankabos diskas be dempferuojančių spyruoklių. Silpnesniam - įprastas smagratis ir įprasta sankaba (su spyruoklytėmis). Naujas plaukiojantis smagratis ~3000Lt, sankabos komplektas ~700Lt :mellow:. Skerdimas/surinkimas: nuo 250Lt. Naudotas plaukiojantis smagratis šrotuose 700-1500Lt. Ėjo tokie kažkur ~2000-2003m., ir sako reikia turėti pavyzdį nes galimi įvairūs variantai. Vičiūnai mestelėjo idėją (beje irgi paminėtą Mehario) - dėti smagratį kartu su sankaba nuo silpnesnio variklio. Sako ne vieną tokį jau įdėjo. Jei agresyviai nevažinėjama - laiko, lyg nei vienas dar negrįžo. Pagal skelbimus lyg radau tokį komplektuką už 200Lt nuo nedaug bėgusio 2001m. anglo.
Vat ir klausimas - ar yra klubiečių su tokios transplantacijos patirtim? Nes palengva krypstu link tokio sprendimo. O gal kartais žinot kokį neužvaikytą 80kW HDi'ną ardomą? Šrotai kainas tokio daikto žino, viltis dedama į provinciją ir pavienius skerdikus... :unsure:

Nu zinok su kaimieciais sudetinga jie lauzia kainas tai patikek - as radau siluteje kalpokus originalus tai uz visus paprase 200lt - pradzioje galvojau i snuki duosiu bet ai nieko nesakaiu ir nuejau!
Na ziurek galima deti smagrati be spyruoliu o sankaba kruta uz 1200 ir viskas bus ok!
  • 0

#18 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 vasario 07 - 08:42

Jei idomu ryt galesiu pakaiciuoti kiek yra dantuku ant 2,1 smakracio.

prie topacio ar ijunkta pavara galima nuimti greiciu deze, nes kazko yr uzstrigusi, pabandziau numaut pajudejo kokius 3 cm ir toliau nekrust.

Paskaičiuok jeigu netingi.

O dėl dėžės tai pofig ar su pavara ar be. Tik galibūti, kad kažkur remiasi. Iš pavarų dėžės išlupai visus pusašius?
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#19 sukceno

sukceno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 651
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:C4 Grand Picasso 1,6HDi robot 2009

Parašyta 2007 vasario 07 - 09:16

nu kazkur jau rasiau, kad sankaba+smagratis+jauneatmenukasbetdaugsmulkmenu+darbas atsiejo apie 3500Lt Zibinte. Viskas naujom originaliom dalim.
  • 0

#20 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 vasario 07 - 09:19

Einu nusipirksiu TeleLoto... <_<
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0