Apie 406 HDi "plaukiojantį" smagratį ir sankabą
#1
Parašyta 2007 vasario 06 - 13:22
Problema: Esant šaltam varikliui (pavarų dėžei) stovint sunku įjungti pirmą pavarą. Dantračių girgždėjimo nėra, tiesiog atsiremia kažkas kaip į sieną ir nors nusišauk. Atbulinis jungiasi sąlyginai neblogai. Norint įjungti pirmą, tenka jungti II/III ir tik tada neatleidžiant sankabos I. Kuo šalčiau - tuo šūdiniau. Liga progresuoja - ir net vasarą poros km nepravažiavus jaučiamas diskomfortas. Apie nulį ir žemiau - švelniai tariant užsantykiauja . Apšilus varikliui/dėžei įmanoma įjungti - bet neidealu. Ir dar - šaltas variklis duoda keistą vibraciją, bildėjimą. Stebuklingas HDi škivas buvo pakeistas prieš 1.5 metų, nuvažiuota ~25 tūkst.km. Viso pežas prabėgęs (jei tikėti odometru) beveik 200 tūkst.km.
Bandyti sprendimo būdai:
Meharis pakraipė galvą, įtarė sankabą, smagratį - bet konkretesnių veiksmų nesiėmė. Pagąsdino didelėm kainom. Kadangi dar nebuvo kritiška - atidėjau remontus geresniems laikam.
Robetas - įtarė sinchronizatorius. Tiesa, ten ne Robeto servisas - tiesiog "geri draugai", tai ir yra įrašę telefoną prie savo kontaktų. Beveik sutarėm imti dėžę vežti pas specialistus (Meharis ant tokios aferos nepasirašė). Paskambinus vakare - užmušė savo diagnoze - pakeitė vieną generatoriaus diržo įtempėją, o su pavaromis sako viskas ten pas tave OK. Susinervinau (koks OK - mane jau į neviltį varo). Bet ir apsidžiaugiau - galvoju gal bent tas bjaurus bildėjimas bus dingęs - pasirodo nifyga. Klausiu kaip čia yr - o tas meistriukas (vaiko žudiko veidu) ramiai - "tai jo - ten aptinė pagalvė visa suplyšus, tai ir bilda". " Pimpiai netašyti, ko neskambinot - būtumėt pakeitę". Gūžtelėjo - "laiko neturėjom". Po poros dienų pakeitė pagalvę - nei bildėjimas nei problema su pavaromis niekur nedingo.
Pabandžiau parodyti "Autopaslaugoj" (toks universalus servisiukas Taikos pr. už Kraft Foods, labiau vokiečius mėgsta). Negražiai kalbėjo apie prancūzą . Daug apie tai kalbėjo. Bet šiaip įtarė, kad sankaba prie galo (bet dar gyva). Gal dar perjungimo svirteles/šarnyriukus (kur trosą su pavarų dėže sujungia). Na dar patarė pabandyti pasikeisti tepalą. Nepadėjo.
Vičiūnai (Šilainiuose) po trumpos apžiūros konstatavo - sankaba ir/arba plaukiojantis smagratis (t.y. diagnozė panaši į Mehario).
Bėda: Su pastarąja diagnoze būčiau linkęs sutikti. Smagračiai/sankabos 66/80kW HDi varikliams skiriasi. Galingesniam - šustras smagratis su kažkokiom gumom (plaukiojantis) ir sankabos diskas be dempferuojančių spyruoklių. Silpnesniam - įprastas smagratis ir įprasta sankaba (su spyruoklytėmis). Naujas plaukiojantis smagratis ~3000Lt, sankabos komplektas ~700Lt . Skerdimas/surinkimas: nuo 250Lt. Naudotas plaukiojantis smagratis šrotuose 700-1500Lt. Ėjo tokie kažkur ~2000-2003m., ir sako reikia turėti pavyzdį nes galimi įvairūs variantai. Vičiūnai mestelėjo idėją (beje irgi paminėtą Mehario) - dėti smagratį kartu su sankaba nuo silpnesnio variklio. Sako ne vieną tokį jau įdėjo. Jei agresyviai nevažinėjama - laiko, lyg nei vienas dar negrįžo. Pagal skelbimus lyg radau tokį komplektuką už 200Lt nuo nedaug bėgusio 2001m. anglo.
Vat ir klausimas - ar yra klubiečių su tokios transplantacijos patirtim? Nes palengva krypstu link tokio sprendimo. O gal kartais žinot kokį neužvaikytą 80kW HDi'ną ardomą? Šrotai kainas tokio daikto žino, viltis dedama į provinciją ir pavienius skerdikus...
#2
Parašyta 2007 vasario 06 - 13:48
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#4
Parašyta 2007 vasario 06 - 14:02
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#5
Parašyta 2007 vasario 06 - 14:17
Matai - kad nuo 66kW HDi deda žinau. Bandymas su 2.1TD agregatais sukergti man rizikingas atrodo. Ar tiks tvirtinimas prie alkūninio veleno? NOrs kam ten netikti - 6 šriūbai ir viskas. Net jei smagračio žiedo dantų skaičius tas pats - ar gražiai ten su starteriu kabinsis. Ar sankaba - pavarų dėžė gražiai susikabins...... Šitokių ardomų yra, pvz netgi antanuks. Škias daugiau iniciatyvos ;)
Kita vertus, 406 2.1TD tai max 1998m. Nuo kokio 806'to - gal ir naujesnio galima nurauti (ten HDi juk vėliau pradėjo montuot). Bet vėlgi - klausimai dėl suderinamumo... O juk sankaba - neamžinas agregatas. Norėtusi bent jau nuo ne sensnio nurauti.
#6
Parašyta 2007 vasario 06 - 14:26
66 kw turėjo tokį patį smagratį, kaip 80kw automatas , todėl vičiūnai dideli proto bokštai "transplantacijas" daryt. Antra vertus, tokiu atveju teks dar pakeist ir CKP daviklį (na jį keist teks bet koku atveju, tačiau nuo 2,1 šrote jis kainuos kapeikas, beje pas mane mėtosi lyšnas). Dėl pavarų dėžių, iš viso galvos sukt nereikia, kadangi tiek 2,1TD, tiek abu HDI turėjo tas pačias BVM tipo. O tai tu sankabą planuoji dėvėtą dėt? Beje galbūt pati sankaba arba kai kurios dalys yra geros.Matai - kad nuo 66kW HDi deda žinau. Bandymas su 2.1TD agregatais sukergti man rizikingas atrodo. Ar tiks tvirtinimas prie alkūninio veleno? NOrs kam ten netikti - 6 šriūbai ir viskas. Net jei smagračio žiedo dantų skaičius tas pats - ar gražiai ten su starteriu kabinsis. Ar sankaba - pavarų dėžė gražiai susikabins...
Kita vertus, 406 2.1TD tai max 1998m. Nuo kokio 806'to - gal ir naujesnio galima nurauti (ten HDi juk vėliau pradėjo montuot). Bet vėlgi - klausimai dėl suderinamumo... O juk sankaba - neamžinas agregatas. Norėtusi bent jau nuo ne sensnio nurauti.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#7 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2007 vasario 06 - 14:28
#8
Parašyta 2007 vasario 06 - 14:36
mazas pastebejimas, BVM - prancuziskas sutrumpinimas reiskiantis mechanine deze...tiek 2,1TD, tiek abu HDI turėjo tas pačias BVM tipo.
#9
Parašyta 2007 vasario 06 - 14:44
Nu taip. Jeigu jau į asmeniškumus tai detalinu, tiek 2,1TD, tiek 2,0HDI turėjo BVM ML5 tipo.mazas pastebejimas, BVM - prancuziskas sutrumpinimas reiskiantis mechanine deze...
Ir apskritai. Dėl to, kad sukišus nuo 2,1TD smagratį ir sankabą mechaniškai bus viskas ok aš įsitikinęs. Mane labiau neramina, kaip reaguos kompas į svetimkūnį CKP. Va čia yra daugiau mažiau rimtesnis kliuvinys, į kurį atsakymo kol kas neturiu.
Šį pranešimą redagavo Darka: 2007 vasario 06 - 14:46
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#10
Parašyta 2007 vasario 06 - 14:54
Kas tas yr?... tokiu atveju teks dar pakeist ir CKP daviklį ...
Jei keičiu smagratį - kaip supratau reikės keisti ir visą sankabą. Su disku, diskatoriais ir dar velnias žino kokiais velniais. Arba naują "v sbore" (visa šita krūva šūdo kainuoja 700Lt) arba dėvėtą. O jau turint dėvėtą juk galima žiūrėt - kokią sprandžiną ar diską keisti naujais (na, kad nereikėtų po 10kkm vėl skersti), o kas dar bėgios ilgiau negu pati auto.... O tai tu sankabą planuoji dėvėtą dėt? Beje galbūt pati sankaba arba kai kurios dalys yra geros.
T.y. Pas Partnerį traukės eina nuo perjungimo svirties iki pat dėžės? Pas 406 - trosai. Tik jų pabaigoj trumpos traukutės (ar šiaip antgaliukai) su "obuoliukais". Gal reiks pabandyti juos sutepti?... Bet priėjimas ten tai nu ir nafig. Ta prasme - po darbo nesusitepęs drabužių nesusitvarkyčiau O garantijos kaip ir nėr - iš visų aplankytų šūdservisių tik germanofilai Autopaslauga įvardino kaip galimą priežastį...Aš tai tokią kliuvinių problemą buvau išsprendęs sutepdamas perjungimo traukes . ...
Bijau, kad nelabai... Čia apie tuos plaukiojančius. O paprastiems - nelabai įsivaizduoju, kas tam špižiaus gabalui su amžiumi gali blogo nutikti?... aš vengčiau naudotų smagračių. ar jų neoriginalių nebūna?
#11
Parašyta 2007 vasario 06 - 14:57
#12
Parašyta 2007 vasario 06 - 15:01
#13
Parašyta 2007 vasario 06 - 15:13
Bijau, kad pakeitus smagratį, sankabos keisti nereiks (aišku jeigu nesiskiria diskatoriaus tvirtinimas prie smagračio). Netgi pasitikslinau, kad sankabos nuspaudimo mechanizmas yra identiški abiems dyzeliams. Skirtumas, tik tas, kad 2,1TD trosinė pavara, o HDI hidraulinė, bet tas sankabos magymui giliai pofig. Aš kaip jau minėjau matau problemą kitur. Beje pasivartaliojau autodatą, tai oscilogramos vienodos, bet 2,1 TD matarui daviklis pulsiuoja 5V/5ms, o va HDI 2V/1ms. Šiaip jeigu žiūrėt su testeriu, tai rašo, kad abu duoda po maždaug 1,7 AC. Tai va. Idealus variantas, kad dantukų skaičius būtų vienodas, tada gimtąjį CKP galima būtų priderint.Jei keičiu smagratį - kaip supratau reikės keisti ir visą sankabą. Su disku, diskatoriais ir dar velnias žino kokiais velniais. Arba naują "v sbore" (visa šita krūva šūdo kainuoja 700Lt) arba dėvėtą. O jau turint dėvėtą juk galima žiūrėt - kokią sprandžiną ar diską keisti naujais (na, kad nereikėtų po 10kkm vėl skersti), o kas dar bėgios ilgiau negu pati auto.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#14
Parašyta 2007 vasario 06 - 15:38
#15
Parašyta 2007 vasario 06 - 16:01
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#16
Parašyta 2007 vasario 06 - 18:45
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#17 Svečias_Augustinas_*
Parašyta 2007 vasario 06 - 21:22
Nu zinok su kaimieciais sudetinga jie lauzia kainas tai patikek - as radau siluteje kalpokus originalus tai uz visus paprase 200lt - pradzioje galvojau i snuki duosiu bet ai nieko nesakaiu ir nuejau!Nu va blyn, užsiknisau kariauti su savo Liūtu, tai net įdomu pasidarė - negi niekas daugiau vartojančių 406 80kW HDi'nus su mechanine pavarų dėže nėr susidūręs?
Problema: Esant šaltam varikliui (pavarų dėžei) stovint sunku įjungti pirmą pavarą. Dantračių girgždėjimo nėra, tiesiog atsiremia kažkas kaip į sieną ir nors nusišauk. Atbulinis jungiasi sąlyginai neblogai. Norint įjungti pirmą, tenka jungti II/III ir tik tada neatleidžiant sankabos I. Kuo šalčiau - tuo šūdiniau. Liga progresuoja - ir net vasarą poros km nepravažiavus jaučiamas diskomfortas. Apie nulį ir žemiau - švelniai tariant užsantykiauja . Apšilus varikliui/dėžei įmanoma įjungti - bet neidealu. Ir dar - šaltas variklis duoda keistą vibraciją, bildėjimą. Stebuklingas HDi škivas buvo pakeistas prieš 1.5 metų, nuvažiuota ~25 tūkst.km. Viso pežas prabėgęs (jei tikėti odometru) beveik 200 tūkst.km.
Bandyti sprendimo būdai:
Meharis pakraipė galvą, įtarė sankabą, smagratį - bet konkretesnių veiksmų nesiėmė. Pagąsdino didelėm kainom. Kadangi dar nebuvo kritiška - atidėjau remontus geresniems laikam.
Robetas - įtarė sinchronizatorius. Tiesa, ten ne Robeto servisas - tiesiog "geri draugai", tai ir yra įrašę telefoną prie savo kontaktų. Beveik sutarėm imti dėžę vežti pas specialistus (Meharis ant tokios aferos nepasirašė). Paskambinus vakare - užmušė savo diagnoze - pakeitė vieną generatoriaus diržo įtempėją, o su pavaromis sako viskas ten pas tave OK. Susinervinau (koks OK - mane jau į neviltį varo). Bet ir apsidžiaugiau - galvoju gal bent tas bjaurus bildėjimas bus dingęs - pasirodo nifyga. Klausiu kaip čia yr - o tas meistriukas (vaiko žudiko veidu) ramiai - "tai jo - ten aptinė pagalvė visa suplyšus, tai ir bilda". " Pimpiai netašyti, ko neskambinot - būtumėt pakeitę". Gūžtelėjo - "laiko neturėjom". Po poros dienų pakeitė pagalvę - nei bildėjimas nei problema su pavaromis niekur nedingo.
Pabandžiau parodyti "Autopaslaugoj" (toks universalus servisiukas Taikos pr. už Kraft Foods, labiau vokiečius mėgsta). Negražiai kalbėjo apie prancūzą . Daug apie tai kalbėjo. Bet šiaip įtarė, kad sankaba prie galo (bet dar gyva). Gal dar perjungimo svirteles/šarnyriukus (kur trosą su pavarų dėže sujungia). Na dar patarė pabandyti pasikeisti tepalą. Nepadėjo.
Vičiūnai (Šilainiuose) po trumpos apžiūros konstatavo - sankaba ir/arba plaukiojantis smagratis (t.y. diagnozė panaši į Mehario).
Bėda: Su pastarąja diagnoze būčiau linkęs sutikti. Smagračiai/sankabos 66/80kW HDi varikliams skiriasi. Galingesniam - šustras smagratis su kažkokiom gumom (plaukiojantis) ir sankabos diskas be dempferuojančių spyruoklių. Silpnesniam - įprastas smagratis ir įprasta sankaba (su spyruoklytėmis). Naujas plaukiojantis smagratis ~3000Lt, sankabos komplektas ~700Lt . Skerdimas/surinkimas: nuo 250Lt. Naudotas plaukiojantis smagratis šrotuose 700-1500Lt. Ėjo tokie kažkur ~2000-2003m., ir sako reikia turėti pavyzdį nes galimi įvairūs variantai. Vičiūnai mestelėjo idėją (beje irgi paminėtą Mehario) - dėti smagratį kartu su sankaba nuo silpnesnio variklio. Sako ne vieną tokį jau įdėjo. Jei agresyviai nevažinėjama - laiko, lyg nei vienas dar negrįžo. Pagal skelbimus lyg radau tokį komplektuką už 200Lt nuo nedaug bėgusio 2001m. anglo.
Vat ir klausimas - ar yra klubiečių su tokios transplantacijos patirtim? Nes palengva krypstu link tokio sprendimo. O gal kartais žinot kokį neužvaikytą 80kW HDi'ną ardomą? Šrotai kainas tokio daikto žino, viltis dedama į provinciją ir pavienius skerdikus...
Na ziurek galima deti smagrati be spyruoliu o sankaba kruta uz 1200 ir viskas bus ok!
#18
Parašyta 2007 vasario 07 - 08:42
Paskaičiuok jeigu netingi.Jei idomu ryt galesiu pakaiciuoti kiek yra dantuku ant 2,1 smakracio.
prie topacio ar ijunkta pavara galima nuimti greiciu deze, nes kazko yr uzstrigusi, pabandziau numaut pajudejo kokius 3 cm ir toliau nekrust.
O dėl dėžės tai pofig ar su pavara ar be. Tik galibūti, kad kažkur remiasi. Iš pavarų dėžės išlupai visus pusašius?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19
Parašyta 2007 vasario 07 - 09:16
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0