Ryja tepalus
#1 Svečias_skaitliukas_*
Parašyta 2007 vasario 26 - 16:04
#2
Parašyta 2007 vasario 26 - 16:24
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#3 Svečias_skaitliukas_*
Parašyta 2007 vasario 26 - 18:02
#4
Parašyta 2007 vasario 26 - 18:32
#5 Svečias_MindaugasXp_*
Parašyta 2007 vasario 27 - 10:39
#6
Parašyta 2007 vasario 27 - 11:28
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#7
Parašyta 2007 vasario 27 - 12:23
O nebus paskui niuansu su disbalansais ir pan?Na aš pradžiai jaučiu nusiimsiu turbą, išardysiu ir išplausiu. Poto žiūrėsiu kas toliau. www.turboservisas.lt puslapyje skyrelyje diagnostika yra truputis info dėl galimų sprendimo būdų. Bandysiu žiūrėt.
#8
Parašyta 2007 vasario 27 - 12:57
Tai, kad dabar yra disbalansasO nebus paskui niuansu su disbalansais ir pan?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#9
Parašyta 2007 vasario 27 - 13:20
O kaip jis pasireiškia?Tai, kad dabar yra disbalansas
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.
MO pinhole camera
#10 Svečias_MindaugasXp_*
Parašyta 2007 vasario 27 - 13:20
#11
Parašyta 2007 vasario 27 - 13:22
C aštuntas 2.2 HDI
Vakar mečiau gerti, šiandien supratau, kad netoli numečiau....
www.metalocentras.lt[COLOR=blue]
#12 Svečias_MindaugasXp_*
Parašyta 2007 vasario 27 - 13:24
kaip lasedavo tau teplas stipriai>? ar tiesiog dingdavo?O pas mane tepala vare pro tu keturiu kolektoriaus slangiu tarpines pasikeiciau ir viskas OK. Tarpines originalios berods po 24 Lt/vnt kainavo
#13
Parašyta 2007 vasario 27 - 13:26
#14
Parašyta 2007 vasario 27 - 13:27
nu budavo nubege per varikli ir jis kaupdavosi apatineje apsaugojekaip lasedavo tau teplas stipriai>? ar tiesiog dingdavo?
C aštuntas 2.2 HDI
Vakar mečiau gerti, šiandien supratau, kad netoli numečiau....
www.metalocentras.lt[COLOR=blue]
#15 Svečias_skaitliukas_*
Parašyta 2007 vasario 27 - 13:37
#16
Parašyta 2007 vasario 27 - 13:43
Šaltas variklis prie maždaug 800 apsukų vibruoja. Sankabos, pagalvės ir kitas briedas atkrenta, man to aiškinti kiek suprantat nereikia. Antras dalykas, nesvarbu kokia pavara, bet maždaug prie 1500 apskukų atsiranda toks specifinis mūkimas, kuris dingsta prie maždaug 1800. Na žodžiu variklis perskerstas, peržiūrėtas iki negaliu. Beliko turba, arba kažkur oro padavimo šlangos, kadangi anos pas mane yra "pasidaryk pats" stiliaus. Beto turba buvo užstrigus, teko švelniai plaktuku pagelbėt, kad pradėtų judėti ir sutept tepalais, beto ašis pašalinių judesių neturi, bet matyt kažkas gal viduj likę pridžiūvę ar panašiai.O kaip jis pasireiškia?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#17
Parašyta 2007 vasario 27 - 13:50
#18
Parašyta 2007 vasario 27 - 14:13
nuoroda v studiju, plyzzstyra> galiu atsiust nuoroda kaip reguliuojasi td siurblys...
#19
Parašyta 2007 vasario 27 - 14:21
nuoroda v studiju, plyzz
Pas dauguma reguliuojasi siurblio sukinejimu. Taip keiciamas kuro ipurskimo momentas.
Ramunas
#20
Parašyta 2007 vasario 27 - 14:44
Nu cia pats ukiskiausias budas pavelint ar paankstint degima. Man reik kazko subtilesnio. Nes kaip paankstint ir padidint kuro kieky ar laisvus sukius tai as zinau, tik kaip nustatyti ribas kad jau optimaliausias variantas? Nu zodziu duokit teorijos. Turiu pora straipsneliu bet gal sakau kas nors ka nors naujo parodys? Nu del bendro isprusimo
nuoroda v studiju, plyzz
Pas dauguma reguliuojasi siurblio sukinejimu. Taip keiciamas kuro ipurskimo momentas.
Ramunas
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0