![](https://secure.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=https%3A%2F%2Fpeugeot-klubas.lt%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Ryja tepalus
#21
Posted 2007 February 27 - 15:39
#22
Posted 2007 February 27 - 15:42
![:rolleyes:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
#23
Posted 2007 February 27 - 15:52
1. skraidymai trumpina variklio ir turbinos resursa.Nu, tai skelbkit ta info kaip siurbli sukinet, nes noriu ir 20%kuro sutaupyt ir kaip raketa paskraidyt
2. jei tavo universalas neryja pastebimai daugiau kuro nei pries tai buves sedanas, tai greiciausiai nieko papildomai nesutaupysi.
Edited by Nerijusv, 2007 February 27 - 15:52.
#24
Posted 2007 February 27 - 15:58
Sitas metodas vadinamas (rus) "metod nauchnava tika" kury pats daznai naudoju gyvenimeaprasytas optimalumo radimas - suki tol kol prades dumyt, tada biski atsuki atgal...
![^_^](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/happy.png)
Ale vistiek vakare jei netingesi ymesk linka ;)
P.S. tiesa, seniem dyzeliam, tokiem kaip mano, tas kuro kiekio varztas nustato tik pikiny kuro padavima, yprastinem salygom kuro kiekis reguliojamas desine koja minant gaza.
Edited by maiklass, 2007 February 27 - 16:00.
#25
Posted 2007 February 27 - 16:21
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
#26
Posted 2007 February 27 - 18:38
![:blink:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/blink.png)
#27
Posted 2007 February 27 - 19:39
kol kas radau tik sitaLaukiam nuorodos
neissigaskit del auto markes, pezo siurblys toks pat
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
tsakant "use it at your own risk" ir jei sukinejat ka - nepamirskit atsizymet originalia padeti, kad butut galima grizt ;)
kazkur detalesni aprasyma turejau, bet neberandu...
#28
Svečias_MindaugasXp_*
Posted 2007 February 28 - 10:39
![:mellow:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mellow.png)
#29
Posted 2007 February 28 - 10:44
Hmmm...Įdomus variantas. Kokių tik liaudies abra kadabra nepasitaikogeriausias patikrinimas, jei siurblys prie tarnavimo galo,
oro slanga kur eina i kolektoriu su ranka suspaudei stipriai, ir gazo pedala staigiai uzgazavai iki 4tukst, jei neislaikai tada siurblys reiskias geras, jei nieko arba truputi atmeta tada jau amen caput?
![:unsure:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/unsure.png)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#30
Posted 2007 February 28 - 10:58
jei supratai, gal gali paaiskint, nes as tai nieko nesupratauHmmm...Įdomus variantas.
![:wacko:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/wacko.png)
#31
Posted 2007 February 28 - 11:13
Na aš irgi nieko nesupratau, todėl ir sakau, kad abra kadabra.jei supratai, gal gali paaiskint, nes as tai nieko nesupratau
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#32
Posted 2007 February 28 - 13:22
o ka daryt kai ant variklio jau koks ketvirtas siurblys ir jau visai ne nuo tokios auto ?gamyklines plombos (uzdazyti reguliavimo varztukai).
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![^_^](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/happy.png)
#33
Posted 2007 February 28 - 13:25
Nu. Aš va saviškio žiūrėjau žiūrėjau ir niekur neradau varžtelių, nebent atsuktuvu per kontaktus pareguliuotEch, tiurlinguotojai...valins geriau, maziau kuro ims...
![]()
Prie siurblio ner reikalo is vis nagu kist, jei nera akivaizdzios problemos
Optimalus variantas buna nustatytas - uzdetos gamyklines plombos (uzdazyti reguliavimo varztukai).
![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#34
Posted 2007 February 28 - 13:46
Nu bet kai kurie varzteliai kuriuos mokina sukinet neriaus duotame linke, tai manau pas tave yra ;) O siaip tai dek mazesnes varzos laidus, eis kaip vejasNu. Aš va saviškio žiūrėjau žiūrėjau ir niekur neradau varžtelių, nebent atsuktuvu per kontaktus pareguliuot
![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Edited by maiklass, 2007 February 28 - 13:46.
#35
Posted 2007 February 28 - 13:57
Nu žinok nėra ;)Nu bet kai kurie varzteliai kuriuos mokina sukinet neriaus duotame linke, tai manau pas tave yra ;) O siaip tai dek mazesnes varzos laidus, eis kaip vejas
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#36
Posted 2007 February 28 - 14:06
nu kadaba, juk negali visiem sektisNu žinok nėra ;)
![:blush:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/blush.png)
O daba rimtas klausimas: tavasis siurblio kompas reguliuoja netgi kuro padidinima priklausomai nuo turbos slegio? Degimo paankstinima esant saltam varikliui?
Tai ka ten nieko su atsuktuvu ir raktu pareguliuot neina
![:(](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/sad.png)
#37
Posted 2007 February 28 - 14:10
Jeptavasis siurblio kompas reguliuoja netgi kuro padidinima priklausomai nuo turbos slegio? Degimo paankstinima esant saltam varikliui?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#38
Posted 2007 February 28 - 14:16
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#39
Posted 2007 February 28 - 14:18
Vienas iš variantųmatau cia kazka panasaus gincijates, sakykit jei po siurblia pakeitima trauka yr sumazejus tai matyt degims per velyvas?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#40
Posted 2007 February 28 - 14:23
vis prisimenu boostcontroler'i...
![Posted Image](http://www.speedydelivery.co.uk/media/mod_chip_mk2b.jpg)
Edited by Nerijusv, 2007 February 28 - 14:24.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users