Ačiū labainu jau cia kaip ir SV komplektacijos zymejimas turetu buti
Apie Peugeot 605
#241
Parašyta 2010 gruodžio 16 - 09:59
#242
Parašyta 2010 gruodžio 16 - 13:05
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#244
Parašyta 2010 gruodžio 16 - 14:04
Pricindalu nemazai, bet iki sv jam dar truksta klimos.1. vairuotojo sildoma sedyne
2. avarinis
3. galinio lango apsildymas
4. priekines priesrukines
5. galines priesrukines
6. Galiniu langu atidarymo uzblokavimas
7. Sport padetis (reguliuojamo kietumo amortizatoriiai) nuspaudus turetu sukieteti.
8. Kondicionierius
9. Keleivio puses sildoma sedyne..
nu jau cia kaip ir SV komplektacijos zymejimas turetu buti
O ta sport funkcija veikia labai retam 605'tam
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#245
Parašyta 2010 gruodžio 16 - 14:18
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#246
Parašyta 2010 gruodžio 16 - 19:38
8man rodos ir yra autopilotas ( gal ir klystu blizga ) koza 605-tam pries tvarkinga toki veliura koks toj foto tai net trukumas butu, zinant kad ta koza nelabai kokia tenklimos, kozos, autopiloto
#247
Parašyta 2010 gruodžio 17 - 09:37
ir deja tai tik ikirestailas o tai reiskia,kad vidus nebus grazus.klimos, kozos, autopiloto
Šį pranešimą redagavo linelis: 2010 gruodžio 17 - 09:38
#248
Parašyta 2010 gruodžio 17 - 17:38
Jeigu ledinis ikirestailas tai geriau nei toks pat ledinis porestailas. Ikirstailas man siek tiek solidesnis.ir deja tai tik ikirestailas o tai reiskia,kad vidus nebus grazus.
Tik kad tu lediniu ikirestailu jau sunkiai berasi. O jei dar ieskant ledinio su pilna originalia komplektacija tada isvis gali prazilt.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#250
Parašyta 2011 sausio 30 - 09:03
#252 Svečias_2.5td_*
Parašyta 2011 vasario 13 - 10:59
Noreciau konsultacijos apie apziureto automobilio variklio bukle:
1. Kuriasi saltas/karstas neblogai. ( prie -10 sunkiai, pakaitinimo zvakes matyt).
2. Uzkurus, atsukus pletimosi bakelio dangteli bei stipriai gazuojant , (salto antyfryzo lygis kokiu centimetru zemiau vertikalaus indikatoriaus virsaus - max ribos), antyfryzas sukasi bakelyje sukuriu. Tai normalu 2.5 varikliui?[/B]
3. Trauka gera. Temperaturara kyla normaliu rezimu. Trasoje laikosi apie 90-92 laispniai vaziuojant iki 120 km/h. Mieste panasiai, 90-93. laipsniai. Iki ventiliatoriaus suveikimo uzkaitines nebuvau, daugiau 93 temperatura lyg ir nekyla. Mieste paraizius, arba is po ilgo vaziavimo, ir atsukus pletimosi bakeli, iseina vidutinio stiprumo slegis Pffff, antyfryzas laukan nebega.
4. Antyfryzo zarna, kuri palei radiatoriu virsuje, uzkaitus varikliui tampa kietesne, nei kad lyginant su saltu varikiu. Gazuojant ant minetos zarnos jauciamos slegio pulsacijos.
Pataisykite, jei kur klystu...
Ar variklis minetas, dar gyvas..?
#253
Parašyta 2011 vasario 13 - 11:18
#254
Parašyta 2011 vasario 13 - 11:21
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#255
Parašyta 2011 vasario 13 - 11:44
Nebijok 2.5 variklio. Nera ten taip baisu, kaip daugelis stengiasi pavaizduoti. 2.1 tikrai yra patikimesnis, bet ne geresnis tai tikrai. Jei tvarkingai eksploatuosi, tarnaus ne blogiau už 2.1. Pagal aprašymą kaip ir viskas OK, dar pasižiūrėk ar nesimato antifrizo nutekėjimo žymių prie variklio.su aušinimu viskas tvarkoj.o kur dumingumas aprašytas?
palyginant 2,1 ir 2,5 variklius patikimesni ir geresni yra 2,1 varikliai.
Šį pranešimą redagavo Pauliens: 2011 vasario 13 - 11:47
#256 Svečias_2.5td_*
Parašyta 2011 vasario 13 - 11:50
Vat as labiau ir norejau akcentuoti temperaturini mano apziureto variklio rezima ir antyfryzo elgsena bakelyje.
Del dumingumo:
Kol saltas, dumas gal kiek per tirstai sviesus, bet tai turbut del to, kad saltas variklis. Pakaitinus dumo beveik jokio nera. Juodo truputi ismeta, nebent kaip gaza iki dugno maktelni.
Antyfryzo, sake, nemazeja. As su ja per stuka km pasivazinejau, antyfryzo lygis arba nepakito, arba gal keliais mm lyg zemesnis, bet tai netikslu, nes atsakitos taska paemiau pries tai ne visai atvesusio antyfryzo lygi.
Antyzryzo nutekejimu nera, bent jau akivaizdziu. Radiatorius, kaip sake meistras, lyg ir jau buvo keistas, nes gana graziai atrodo. Nors tai irgi netikslu.
Del patikimumo sutinku, del traukos ne. 2.5, bent man, pasirode, eina kaip zveris, palyginti su 2.1...
Ir dar:
Kokie turi buti antyfryzo temperaturos bei slegio simptomai, jei galva turi kad ir mikroitrukima?
Šį pranešimą redagavo 2.5td: 2011 vasario 13 - 11:52
#257
Parašyta 2011 vasario 13 - 11:59
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 vasario 13 - 12:00
#258 Svečias_paraza69_*
Parašyta 2011 vasario 13 - 13:20
Dar domintu kur nuotraukoj pažymėjau skaičiukais, kai kuriuose mačiau kad prie 1 yra irgi yra svirtelė tai ką ji reguliuoja? Prie 2 kiek suprantu tai greičiai, 3 kur pūs vėjelis, ir 4 temperatūra taip? Ir išvis ar tuose senesniuose modeliuose buvo kondicionierius?
#259
Parašyta 2011 vasario 13 - 13:30
Šį pranešimą redagavo linelis: 2011 vasario 13 - 13:33
#260 Svečias_paraza69_*
Parašyta 2011 vasario 13 - 13:49
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0