Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 605


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 374

#281 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 vasario 20 - 16:32

Siaip tikrai galvoju, manau kazkas tikrai keistusi i gera puse , jei deti maziuka universalu sportini ic po buferio apacia esanciom mazom grotelem, tik reiktu mastyt slangas pravesti kaip. Kazka tokio mastysiu jei esamas inyerkuleris prakiurs.. Kiti kiek skaiciau, ji isimdavo ir sujungdavo arpusavyje slangas abi.. Bet taip jau prarandama galios..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#282 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 vasario 21 - 11:18

uzlopiau ta 4cm iplysima interkulerio zarnoje. paemiau sliaupo lopineli ir su moment klijais suklijavau gerai. tai siandien as savo masinos nebeatpazystu, galvoju, nu buvo buvo ta trauka ir taip., bet dabar jau vos ne kaip trilitris lipa uzmizinus :clap: :)~
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#283 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2011 vasario 21 - 11:58

antifrizu ausinami interkuleriai efektyvesni nei oru ausinami, todel galima det mazesni, o pas 2.5 td tos vietos po kapotu patys zinot kiek, ;] todel matyt jis toks antifrizinis ir stovi. http://www.vienaturi...8/topic496.html

Šį pranešimą redagavo linelis: 2011 vasario 21 - 11:59

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#284 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 vasario 21 - 13:09

supratau. na ir paziurejau termostatu kainas pas save, tai kaina 126 litai jo :(
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#285 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2011 vasario 21 - 18:49

VLN emiau G.Vilko prie tunelio - mokejau 80 Gali dar pas Sumis (klubietis) pasiteiraut Galetume tuo paciu 1 siunta padaryt :ax:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#286 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 vasario 21 - 18:57

pasiteirausiu to sumis kiek termostatas pas ji ;)., pirmiau poryt pasistengiu issiardyt ir paziureti savaji kokios jis ten bukles... gryztant sian is darbo namo, uzmyzinau, kiek spaudziau tiek ir tavo :blink: wot dyzelatis nustebino. net nespejau suskaiciuot kai jau 140 spaudziau. paziurejau per veidrodeli, juodas debesis vienoj atkarpoj :clap: :clap: sakau vot atsigavo varikliukas kai sulopiau zarna, o jau nuo pirkimo taip vazinejau, ir maniau, kad traukos normaliai turi.. o cia pasirodo kad trauka is tikro oho ho kokia :clap: paziurejau i temperaturos rodykle, tai nuo 68 iki 80 mygom pakilo , b et kai gaza nuleidau iki 100, nukrito temperatura velei ant 68
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#287 Svečias_paraza69_*

Svečias_paraza69_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 vasario 22 - 01:32

Gal ir kvailokas klausimas bus, bet žiūrėjau vieną review ir ten išsireiškė kad mašina keturvietė, o kaip yra iš tikrųjų? Dokumentuose rašo 4 ar 5 vietas? Gal ten tam review nusišnekėjo kažką ;)
  • 0

#288 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 vasario 22 - 08:22

tikrai, kad nusisnekejo :D
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#289 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 vasario 22 - 09:51

na va, pasiteiravau pas klubieti sumi, pas ji kaina 80lt :good: rytoj greiciausiai issiimsiu savaji termostata ir paziuresiu kas jo ten tam kause, dedas :ax: ir jei ka kaip pugas_605 sakai paimsiu per tave, bus vienas siuntimas :beer:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#290 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2011 vasario 22 - 14:25

NU va, ir VLN kartais daliu pigiau buna :D OK, lauksiu ziniu.
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#291 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 vasario 22 - 17:28

as visad maniau jog pas mane ten viskas pigiausiai eina, nu bet klydau :doh: :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#292 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 vasario 24 - 08:48

vakar visa diena neejau i darba, issiprasiau, kad galeciau nuo pat ryto patunot garaze ir viska susitvarkyti, galvojau termostata pasitikrinsiu, varikli apsiplausiu nuo interkulerio tepalu ispurkstu ir panasiai.. je, se tau kad nori, draugas atvare is pat ryto safrane 2,5TD 83kw., paprase, kad sankaba apsiimciau pakeisti, tai nuo pat 9ryto iki 17h knisausi , kol nuemiau pavarinke ir istraukiau sankabos diska visiskai susvilinta iki metalo :wacko: ., ir kaip paaiskejo, sankabos diskas netinka kuri jis turejo nupirkes.. tai ir neisejo man prie savosios prieiti pasitvarkyti :( nors lauke - 17 ryte buvo, o diena -12 salcio bet garaze nesildomam darbuojantis visai nebuvo salta, su dviem megstiniais, kelnem storom, pirstinem ir saliku :D.. tik draugas pastoviai pasonej stovejo ir ziurejo kaip dirbu ir dejavo, nafik kaip salta :doh:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#293 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2011 vasario 24 - 08:56

vakar visa diena neejau i darba, issiprasiau, kad galeciau nuo pat ryto patunot garaze ir viska susitvarkyti, galvojau termostata pasitikrinsiu, varikli apsiplausiu nuo interkulerio tepalu ispurkstu ir panasiai.. je, se tau kad nori, draugas atvare is pat ryto safrane 2,5TD 83kw., paprase, kad sankaba apsiimciau pakeisti, tai nuo pat 9ryto iki 17h knisausi , kol nuemiau pavarinke ir istraukiau sankabos diska visiskai susvilinta iki metalo :wacko: ., ir kaip paaiskejo, sankabos diskas netinka kuri jis turejo nupirkes.. tai ir neisejo man prie savosios prieiti pasitvarkyti :(
nors lauke - 17 ryte buvo, o diena -12 salcio bet garaze nesildomam darbuojantis visai nebuvo salta, su dviem megstiniais, kelnem storom, pirstinem ir saliku :D.. tik draugas pastoviai pasonej stovejo ir ziurejo kaip dirbu ir dejavo, nafik kaip salta :doh:

nuklydot nuo temos, kuri vadinas "apie peugeot 605"
  • 0

#294 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 vasario 24 - 09:30

vakar visa diena neejau i darba, issiprasiau, kad galeciau nuo pat ryto patunot garaze ir viska susitvarkyti, galvojau termostata pasitikrinsiu, varikli apsiplausiu nuo interkulerio tepalu ispurkstu ir panasiai.. je, se tau kad nori, draugas atvare is pat ryto safrane 2,5TD 83kw., paprase, kad sankaba apsiimciau pakeisti, tai nuo pat 9ryto iki 17h knisausi , kol nuemiau pavarinke ir istraukiau sankabos diska visiskai susvilinta iki metalo  :wacko: ., ir kaip paaiskejo, sankabos diskas netinka kuri jis turejo nupirkes.. tai ir neisejo man prie savosios prieiti pasitvarkyti  :(
nors lauke - 17 ryte buvo, o diena -12 salcio bet garaze nesildomam darbuojantis visai nebuvo salta, su dviem megstiniais, kelnem storom, pirstinem ir saliku :D.. tik draugas pastoviai pasonej stovejo ir ziurejo kaip dirbu ir dejavo, nafik kaip salta  :doh:

nuklydot nuo temos, kuri vadinas "apie peugeot 605"

reikejo pereit prie dyzeliniu varikliu 2,5TD, kur bedos su termostatu buvo .. sorry, moderatorius EVX gal perkelsit ., zinau tokia buvo tema :blush: ;] :beer:

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2011 vasario 24 - 09:30

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#295 Svečias_Miražas_*

Svečias_Miražas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 kovo 04 - 13:14

Sveiki, norėčiau šio pasiteirauti žinovų apie 605 Tai vienas iš mano dėmesį patraukusių automobilių. (žemiau 306, 405 ir visai kiti gamintojai). Pagal finansus ir dizainą 1990-1995 metų. Jei teisingai suprantu, tai būtu prieš restylingą. Tik 2.0l + dujos arba Dyzelinas 2.1 l, pensininko važiavimo stiliui. Klausimėliai tokie. 1. Ar yra nevykusių variklių versijų? 2. Kokios orientacinės sąnaudos tvarkingo automobilio. 3. Silpniausios ir brangiausios remonto vietos. Tokios kaip priekiniai stabilizatoriai, kas nors dar iš pakabos. 4. Nepilnos komplektacijos praplėtimo galimybės mėgstantiems krapštytis po savo automobilį. 5. Draugavimas su dujomis. Jūsų suteikta informacija šiek tiek padėtu, jei netyčia ieškodamas automobilio sutikčiau seną, bet pakenčiamai išlaikytą, tvarkingą kėbulą turintį 605. O jei dar ir vairuoti jį patiktu, neabejotinai kelčiau iki pilnai tvarkingo automobilio lygio. Po italo, elektronikos problemų smarkiai nebijau. Įpratau ieškotis ir tvarkyti kontaktus, kartais dar prieš jiems sukeliant problemas. Gedimų ir problemų gausa daugiausiai priklauso nuo važinėjimo intensyvumo, vairuotojo charakterio, meistro rankų tiesumo. Nors neturiu padoresnės patirties su automobiliais, jau teko pastebėti jog neretai meistrų darbas yra - „ai, bus gerai šitaip“, kažką prijungė prie pirmo pasitaikiusio laido. Labai daug automobilių yra nutarkuoti iki galo, bet kartas nuo karto pasitaiko ir visai pakenčiamai prižiūrėtų, arba net visai gerai besilaikančių ant ratų. Tik nepasiduoti loterijai. Nors nežinia ar pardavėjo veidas, bei detali tech. apžiūra ir apsilankymas servisą, viską atskleidžia. 20-30k per metus nelakstant, tad viliuosi nepatirti didelių byrėjimų.
  • 0

#296 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 kovo 04 - 15:48

Nuo 90 iki 95 metu ejo sie varikliai 2.0 8v., 2.0 8v turbo., 2,1d., 2,1TD., 3.0 12v ir 3.0 24v. visi sie varikliai yra vyke isskyrus 3,0 24v sie varikliai turi igimta paskirstymo veleneliu beda ( iki 93 metu berods). bet kiek suprantu, taves 3.0 varikliai nedomina.. Su dujom varikliai sudraugauja, problemu nera, ir vaziuosi nematydamas bedu, tik su salyga, kad jos tinkamai sureguliuotos ir teisingai sudetos.. bene pigiausias variklio islaikymas tai yra 2.0 8v (89kw)., daliu ir remonto atzvilgiu.. taciau trauka ir sanaudos nesiderina., i greiti reaguoja vangiai., o kuro sanaudos priklausomai nuo 8,5 iki 12ltr (su salyga kad variklis tvarkingas (( zvakes, zvaklaidziai ir t.t...)).).. Jei dyzelio nebijai, patarciau tada rinktis 2,1TD jis dinamiskesnis, pasizymi ir ekonomija ir variklio sureagavimu i gazo pedalo paspaudima.. su abiem siais varikliais 2.0 ir 2,1 td problemu nera. su salyga kad pilamas tvarkingas dyzelinas neuzterstas kuom, nebus kam gesti.. Is vaziuokles silpnesnes vietos tai butu, stabilizatoriai ir biski reciau vairo traukes, kitos dalys laiko ilgiau.. tarkim su mano turetais 605 dazniausiai tekdavo pakeisti stabilizatorius ir traukes vairo, bet ir tai jau stabilizatoriai man islaiko puse metu :ax: .. asmeniskai kiek turejau 605 modeliu, jais esu patenkintas varikliu ir vaziuokles atzvilgiu. o kebulas problemu nekelia, jis nerudija, nieko ^_^ Dalys nera brangios, stabilizatoriai apie 40lt, sarnyrai- 35lt., galines stabdziu kaladeles diskines - 27lt., rankinio stabdzio kaladeles - 62lt.. islaikymas pigus. o peza patobulinti iseitu kazkiek tokiu metu., taciau i 2,1td ar tai 2.0 8v 89kw kokio tai borto kompo nesuinstalinsi. taciau koki autopilota pavyktu. tokiu metu masinos borto kompus palaiko tai trilitriai ir turbininis variklis.. kaip zinia savo masina jau turiu patobulines, sudejau borto kompa, elektronini kuro kiekio tablo, sukasi galvoje dabar autopilotas.. pas mane zinoma jau 95 porestailas 2,5 dyzelis. zodziu vykes modelis variklio vaziuokles atzvilgiu o ir kainos nesikandzioja. tik va kaip sakai sveika ir gerai islaikyta reikia paieskoti gerai.. vos nepamirsau, jei pasitaikys 2,5 td porestailas 605 papigiaja, patarciau neimti, garantuoju bus bedu su varikliu.. sie 2,5td varikliai lepiausi ir reikalauja daugiausia prieziuros.

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2011 kovo 04 - 15:52

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#297 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2011 kovo 04 - 19:10

2.0l variklis gali buti ir karbiuratorius (kaip kad mano) arba su ipurskimu. Is mano puses tai su karbiuratorium neturejau jokiu problemu 3m kaip turiu sita auto. Traukos pakankamai ir su dujom dirba puikiai. Bet vargu ar rasi siais laikais varianta su karbiuratorium. O ir detaliu nelabai jam yra kur rasti.
  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#298 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 kovo 04 - 19:50

sis varikliukas ir man paliko teigiama ispudi savo paprastumu, pigumu.. net trukus pagr. dirzeliui voztuvai liko sveiki, o ten itempejas tik vienas , tai labai nedaug isleidau. tik man truko traukos 5 saiba lenkiant. ir sanaudos nuo 8,5 iki 12 kartais siekdavo.. su dabartiniu 2,5td 90 lekiant penkta saiba lenkiu kad tolka tak
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#299 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2011 kovo 04 - 22:16

Na taip traukos truksta nuo 90-100 km/h greitejant. Bet man kaip daugiau mieste vazinejanciam tai nera didelis trukumas.
  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#300 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 kovo 05 - 08:36

Jusu apkalbeta 2.0L 8v 89kw motora galima laikyt prancuzu inzinieriu sedevru. Eksplotavau 605 su minetu motoru. Variklio skyriui beda buvo ta kad uzlinko komutatorius ir eme dirbt tik 2 cilindrai. Bet ta beda isspresta gan nebrangiai. Na ir dar nupuvo ausinimo slangos einancios i peciuka. Nuplyso prie pat galvos. To pasekoje buvo savaime nuplautas motoras, apturetas didelis stresas ir nuvaziuota 2km be antifryzo.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0