pritariu pilnai, labiausiai vykes varikliukas, tik noretusi isbandyti turbinini, tas pats variklis, tik su turbaJusu apkalbeta 2.0L 8v 89kw motora galima laikyt prancuzu inzinieriu sedevru. Eksplotavau 605 su minetu motoru. Variklio skyriui beda buvo ta kad uzlinko komutatorius ir eme dirbt tik 2 cilindrai. Bet ta beda isspresta gan nebrangiai. Na ir dar nupuvo ausinimo slangos einancios i peciuka. Nuplyso prie pat galvos. To pasekoje buvo savaime nuplautas motoras, apturetas didelis stresas ir nuvaziuota 2km be antifryzo.
Apie Peugeot 605
#301
Posted 2011 March 05 - 10:22
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#302
Posted 2011 March 05 - 10:40
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#304 Svečias_Miražas_*
Posted 2011 March 05 - 12:27
Manau, nujaučiat kodėl paminėjau tik 2.0l + dujos arba Dyzelinas 2.1 l, pensininko važiavimo stiliui. Nors man patinka 605, ekonomijos paleisti negaliu, mat kelionės savo malonumui, pvz 70kmx2 vien dėl grybų dzūkų miškuose, pelno deja neneša, todėl noriu tilpti į 30lt/100km (įskaitant nedidelį dujų, dyzelio pabrangimą). Štai kodėl klausiu apie kuro sąnaudas ir mažiausio litražo variklius. O traukos vargu ar man reikia. Net nemėgstu lenkti . Kai kurie automobiliai telpa į 12l dujų vidurkį ir 7l dyzelino vidurkį. Buvo įdomu ar tai gali ir 605tas.
Na o dėl tokių dalykų kaip stabilizatorių keitimas, išvertus į kilometrus kaip atrodytų? Per metus nuvažiuoju 20.000km.
Edited by Miražas, 2011 March 05 - 12:28.
#306
Posted 2011 March 05 - 17:06
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#307
Posted 2011 March 05 - 19:55
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#308
Posted 2011 March 05 - 20:05
ilendi i miesta ir keiki ta 2.0su 2,1td vidurkis gali buti apie 7 max 8 litrai. trasoj vien, tvarkingas toks dyzelis isstengtu ir i kokius 5,5 ltr dar.
bet jei nieko nelenki trauka nereikalnga lenkkiant, bus pats tas ir 2,0 su dujom. vaziuosi be bedu jei masina varilkis tvarkingi, nepamirskim ir tai, kad dujos butu "teisingai"sudetos, vaziuosi ir problemu nematysi, ir 30lt- 100km, turetum drasiai tlptti
o siaip niekad negalvojau kad 2.5td 9+ lrt valgo tai jau tada geriau visureigi dyzelini jamt
Edited by Mindaugaz, 2011 March 05 - 20:05.
#309
Posted 2011 March 05 - 20:09
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#310
Posted 2011 March 05 - 20:16
pilnai sutinkuIs patirties galiu pasakyt kad 605 su 2.0l motoru 89kw trasoj vaziuojant iki 100km/h pasitenkina 9ltr kuro sanaudom. Mieste vaziuojant ramiai uztenka 13ltr. Na o sportiskai vaziuojant mieste ima apie 15ltr. Trasoj vaziuodavau i viena puse 300km, tai kuro sanaudas gan tiksliai nustatydavau. Esu ir labai smagiai lekes trasoj tai kuro sakaudos nevirsijo 12ltr.
tik pas mane buvo plikas benzas pralekes 170kK ir be jokio tepalo lasiuko ant variklio, ir tepalu dapilinejes niekad neesu , ledinis variklis pas mane ten buvo buvau ikises kita pavaru deze, kad 100kmh, apsukos nesieke2,7rpm, tai trasoj iki 100kmh srebdavo apie 8ltr panasiai, mieste daugiausia jau kiek yra paemes tai 12ltr benzino
Edited by Eddy, 2011 March 05 - 20:20.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#311
Posted 2011 March 05 - 20:22
nu ka cia padarysi kai galvoj tik su saviskiu max 9ltr mieste paima dabar ziemailendi i miesta ir keiki ta 2.0su 2,1td vidurkis gali buti apie 7 max 8 litrai. trasoj vien, tvarkingas toks dyzelis isstengtu ir i kokius 5,5 ltr dar.
bet jei nieko nelenki trauka nereikalnga lenkkiant, bus pats tas ir 2,0 su dujom. vaziuosi be bedu jei masina varilkis tvarkingi, nepamirskim ir tai, kad dujos butu "teisingai"sudetos, vaziuosi ir problemu nematysi, ir 30lt- 100km, turetum drasiai tlptti
o siaip niekad negalvojau kad 2.5td 9+ lrt valgo tai jau tada geriau visureigi dyzelini jamt
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#313 Svečias_Miražas_*
Posted 2011 March 05 - 21:26
#314
Posted 2011 March 05 - 22:04
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#315
Posted 2011 March 05 - 22:42
isvaizdaO po atnaujinimo kokių nors didesnių pakeitimų yra?
Nu jei skaityt kainas oficialias, tai galbut. bet jei skaityt, kad puse LT (bent taip manau) jama Dk kurkas mazesnem kainom, tai kazin ar gaunas pigiau.. Duliu pigiau lb sunku gaut, nebent as blata koki gera turi ar pan. O kai teko turet dujas, tai ir sanaudos, kaip tu nesuk - yra didesnes nei benzo..tai neidomu, galvojau reiks ale ecocar'a pasiimt P605 dyzeli, bet kuo toliau tuo labiau pradedu galvot apie 3.0 mechanika o jei dar + dujos tai ir pigiau vazinesi dar
Del pigumo vazinejimo - sunkus klausimas, nemazai itakoja si dalyka. masinos metai, variklis, variklio bukle, duju karta ........
Jei skaiciuot (kai turejau paskutine silke su tuo metu paskutines kartos dujom) antros berots kartos, tai mieste duju gaudavos vidutiniu vaziavimu ~ 15ltr, "gerai vaziuojant ~17 ltr.
Su naujom kartom gal ir mazesnes sanaudos, bet vistik manau, kad vistiek didesnes nei benzo, kokiu min 10%.
Tad r skaiciuokit.
Man pigiau su DK, kazkam gal su dujom
Edited by Pugas_605, 2011 March 05 - 23:01.
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#316 Svečias_Miražas_*
Posted 2011 March 05 - 23:46
#317
Posted 2011 March 06 - 00:00
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#318
Posted 2011 March 06 - 07:34
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#319
Posted 2011 March 06 - 08:25
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#320
Posted 2011 March 06 - 09:58
Tai as pats su 93' 3.0 automatu normaliai vaziuojant i 16 duju tilpdavau. O jei protingai važiuosi ir 15 užteks. Su mechanika idomu kas tada gautusi. O del traukos mieste tai pries perkant savaji buvo bandytas dvilitris - tai nieko gero jame nemačiau bet cia kaip kam.isvaizda
Nu jei skaityt kainas oficialias, tai galbut. bet jei skaityt, kad puse LT (bent taip manau) jama Dk kurkas mazesnem kainom, tai kazin ar gaunas pigiau.. Duliu pigiau lb sunku gaut, nebent as blata koki gera turi ar pan. O kai teko turet dujas, tai ir sanaudos, kaip tu nesuk - yra didesnes nei benzo..
Del pigumo vazinejimo - sunkus klausimas, nemazai itakoja si dalyka. masinos metai, variklis, variklio bukle, duju karta ........
Jei skaiciuot (kai turejau paskutine silke su tuo metu paskutines kartos dujom) antros berots kartos, tai mieste duju gaudavos vidutiniu vaziavimu ~ 15ltr, "gerai vaziuojant ~17 ltr.
Su naujom kartom gal ir mazesnes sanaudos, bet vistik manau, kad vistiek didesnes nei benzo, kokiu min 10%.
Tad r skaiciuokit.
Man pigiau su DK, kazkam gal su dujom
Vadinas sau 2.5td reiks atmest...
Edited by Mindaugaz, 2011 March 06 - 09:59.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users