kilovatu padidinimas
#21 Svečias_Deimantas_*
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:10
#22 Svečias_Deimantas_*
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:13
#23 Svečias_ULUMULU_*
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:32
#24 Svečias_Deimantas_*
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:40
#25 Svečias_Deimantas_*
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:43
beje nieko nesupratau ka tu cia pasakeiNu sakykit ka norit. Bet as manau kad vien tik idejus geroj vietoj intercooleri jis savo duos. Nu nes lyginant masina dabar ~1-3C ir vasara tai skiriasi kaip diena ir naktis. Masina traukt pradejo tikrai geriau o yra be intercoolerio.
#26 Svečias_ULUMULU_*
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:48
#27 Svečias_Deimantas_*
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:53
#28
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:55
Teoriskai taip-salto oro tankis dideslis...O bet praktikoj-stato pasildyma filtro dezes(P 307 hdi,rhs)....Taip kad saltu metu masina geriau vaziuoja nes neisyla (kompresija didesne saltame variklyje,tepalas tirstesnis...) ;)pasakaiu tai. jog vasara gi per oro filtra karsta ora traukia o dabar ties 0 temperatura anas saltas. gauani intercoolerio efektas. nu tai masina tiesiog skrend
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#29 Svečias_Deimantas_*
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:57
Šį pranešimą redagavo Deimantas: 2008 lapkričio 20 - 21:59
#30
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:58
Turbas galima det beveik ant visu varikliu, yra tik keletas niuansu, pirma suspaudimo laipsnis, turbininiuose varikliuose jis zymiai mazesnis, tai tenka det storesne tarpine po galva, antra turbininiam varikliam reikia tepalo purkstuku , kad purkstu is apacios tepala ant stumuokliu.atsiprasau uz kvaila klausima, o ar galima i 605 2.1 dizeli kurio galia 60 kW idet turbina nes pas mane be turbinos eina, kiek zinau 2.1 td 80 kW yra, nes jau labai bukai eina 60 kW, nesijuokit labai
Aisku galima ir be to padaryt, bet variklio resursas labai menkas tampa.
Jei kada gyvenime pritruks galios, tai tokiam modeliui kaip 605 paprasciau idet viska is karto. Nuperki koki sudauzyta ar su nusprogusia hidrauluka XM, ir viska komplekte permeti i 605, viskas gan paprasta, duslintuva , pusasius slangas ir keleta laidu atjungt tereikia. Ir aisku su kuo iskelt varikli ir ikelt. Be to pardavus savo varikli, deze siurbli dar galima grazaus pinigelio susizert. Paprastas dyzelis daug retesnis, dalys labiau paklausesnes.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#31
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 21:59
tankai sverentys 60-80tonu apturbinti,ir ne viena turbina kogero ;) Tokia mase vilkti ir 120km/h greiciu viksrais paprastas variklis nesugebestai pas mane ji visai netraukia :mad: pats pagalvok, 60 kW 1,5 t., nejaugi negalima turbinos isidet?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#33
Parašyta 2008 lapkričio 21 - 20:03
taip,isbandyta praktiskai.rezultatai-daugiau nei tiketasi.aciu visiem uz patarimus ir pamastymus
o gal kas bande tai padaryti naturoje? ar ten nereiks pvz kolektoriaus kokio papildomai keisti? Ar viskas po to veikia?
Be to o kas tas Chipsas? (nesijuokit jei klausimas kvailas - nu tiesiog nezinau
kas nepamirso fizikos(vidurines mokyklos) ir turi supratima apie turbinos veikimo principus-klausimu nekils.
dar yra rezervas (mechaniskai)padidinti turbinos slegi ;) be jokio "cipavimo"
cia galioja tik 66kw 2.0 hdi motorams iki 2003m.
taip kad verta deti "interculeri".
Šį pranešimą redagavo spakenas: 2008 lapkričio 21 - 20:05
#34
Parašyta 2008 lapkričio 21 - 21:11
+dar galima ir Rhz 80kw sukelti slegi "rakto metodu" isbandyta ;)taip,isbandyta praktiskai.rezultatai-daugiau nei tiketasi.aciu visiem uz patarimus ir pamastymus
o gal kas bande tai padaryti naturoje? ar ten nereiks pvz kolektoriaus kokio papildomai keisti? Ar viskas po to veikia?
Be to o kas tas Chipsas? (nesijuokit jei klausimas kvailas - nu tiesiog nezinau
kas nepamirso fizikos(vidurines mokyklos) ir turi supratima apie turbinos veikimo principus-klausimu nekils.
dar yra rezervas (mechaniskai)padidinti turbinos slegi ;) be jokio "cipavimo"
cia galioja tik 66kw 2.0 hdi motorams iki 2003m.
taip kad verta deti "interculeri".
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#35
Parašyta 2008 lapkričio 21 - 22:59
#36
Parašyta 2008 lapkričio 22 - 22:00
Is esmes varikliai yra visiskai vienodi 66kw ir 80,79kw.Tik garantuoju-kad "imetus"interculeri nepataps 66kw i 80kw. ;) Esme yra programoje variklio(ECU).jau sita dalyka pats "gvildenau" Citroen pikasui ;) O kas liecia turbinos "patobulinimo" be ciptiuningo tai galima "dasimesti" siek tiek slegio ir RHZ varikliuose. ;)79(80)kw-jau su interculeriu.(apie juos nekalbejom) ;)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#37
Parašyta 2008 lapkričio 23 - 00:49
#38
Parašyta 2008 lapkričio 23 - 01:02
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0