sveiki, norejau paklaust
#1 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 18 - 19:20
#2
Parašyta 2007 kovo 18 - 22:28
Šį pranešimą redagavo Barklis: 2007 kovo 18 - 22:28
#3 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 18 - 23:39
#4 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 18 - 23:42
#5
Parašyta 2007 kovo 19 - 07:22
nu gal ir normalu kad nuo 4t traukiamajonezo man atrodo biski yra, o kas ten vaiksto tai nlb suprantu zodziu siandien isvis pakaito masina,sunervino pzdc, ryt vezu taisyt, neradau pats kur ten tas antifryzas teka, kazkur po stabdziu skycio ipilimu. reik, kad visa varikli patikrintu, bo jauciu, kad kazkas negerai ten, nes pradeda traukt normliai tik nuo 4 apsuku, dar pakaba reik tvarkyt, nes tos gale pagaleles isplyso. kazkokia man trapi ta masina atrodo, bet vistiek man patinka ;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#6
Parašyta 2007 kovo 19 - 07:52
Nekreipk demesio kad citro zenklas nes xantijos irgi ejo su identiskais varikliais. Kiek ten tau uzkaito ta auto. Pas mane tai iki 100 dakyla tem o paskui jungesi ventiliatorius ir numusa iki 90 C. Jei stovi kamstyje tai sis procesas gana greitai kartojasi. Vaziuojant 90-max 95, daugiau nekyla.
O nuo 4 rpm gali pradet traukt butent del tu diafragmu. Teisingiau AVAC sistemos.
#7 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 19 - 08:37
#8 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 19 - 08:39
aaaa sitie, as vis galvoju, kas cia per filtriukai aisku, db zinosiu, dekui reik patikrintZiurek cia
Nekreipk demesio kad citro zenklas nes xantijos irgi ejo su identiskais varikliais. Kiek ten tau uzkaito ta auto. Pas mane tai iki 100 dakyla tem o paskui jungesi ventiliatorius ir numusa iki 90 C. Jei stovi kamstyje tai sis procesas gana greitai kartojasi. Vaziuojant 90-max 95, daugiau nekyla.
O nuo 4 rpm gali pradet traukt butent del tu diafragmu. Teisingiau AVAC sistemos.
#9
Parašyta 2007 kovo 19 - 09:04
Jeigu tos membranos(t.y. ju svirteles) nejuda kada nuo laisvu apsuku keli iki ~ 2000 rpm tai vadijasi tavo AVAC sistema neveikia ir gali buti kad trauka pagereja tik nuo 4000.aaaa sitie, as vis galvoju, kas cia per filtriukai aisku, db zinosiu, dekui reik patikrintZiurek cia
Nekreipk demesio kad citro zenklas nes xantijos irgi ejo su identiskais varikliais. Kiek ten tau uzkaito ta auto. Pas mane tai iki 100 dakyla tem o paskui jungesi ventiliatorius ir numusa iki 90 C. Jei stovi kamstyje tai sis procesas gana greitai kartojasi. Vaziuojant 90-max 95, daugiau nekyla.
O nuo 4 rpm gali pradet traukt butent del tu diafragmu. Teisingiau AVAC sistemos.
O Is kur esi?
#10 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 19 - 09:18
#11 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 19 - 09:20
#12 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 19 - 09:24
#13 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 19 - 18:58
#14
Parašyta 2007 kovo 19 - 19:39
#15 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 19 - 21:33
#16
Parašyta 2007 kovo 19 - 23:06
#17 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 19 - 23:18
#18 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 21 - 16:06
#19
Parašyta 2007 kovo 21 - 16:11
tas š... vadinasi škyvas...zodziu jei kam idomu:
buvo sugedes lemdo zondas ir dar kazkoks alkuninio veleno kazkas (prasideda is š,man atrodo), kuris susijes su generatorium, nu zodziu nevalit generatorius tai tas shudas naujas kainuoja 900lt, bet sake bandys restauruot tai 200 gausis kazkur, o lemdo zondas tai 180 plius 50 pakeitimas ;) va taip va, tikiuosi iseis jiems ten atrestauruot
#20 Svečias_megalius_*
Parašyta 2007 kovo 21 - 16:14
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0