koks 406 variklis geresnis?
#1 Svečias_mariukaz_*
Parašyta 2007 balandžio 09 - 19:43
#2 Svečias_mariukaz_*
Parašyta 2007 balandžio 09 - 21:57
#3
Parašyta 2007 balandžio 10 - 07:29
#4 Svečias_mariukaz_*
Parašyta 2007 balandžio 10 - 16:59
#5
Parašyta 2007 balandžio 10 - 17:03
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#6 Svečias_artola_*
Parašyta 2007 balandžio 10 - 17:38
#7 Svečias_Hellguard_*
Parašyta 2007 balandžio 10 - 20:38
#8
Parašyta 2007 balandžio 11 - 07:50
#9 Svečias_mariukaz_*
Parašyta 2007 balandžio 11 - 10:25
#10 Svečias_mariukaz_*
Parašyta 2007 balandžio 11 - 10:28
#11
Parašyta 2007 balandžio 11 - 10:40
paprastai jos reiskia komplektacija...o ka raides GLX, LX, LS reiskia?
#12
Parašyta 2007 balandžio 11 - 15:20
Mano ziniom 406-tiems yra tik SR, ST ir SV. SR- baze, ST - veliuras, pribambasai, SV - oda, cruise, etc.o ka raides GLX, LX, LS reiskia?
#13
Parašyta 2007 balandžio 11 - 15:37
Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2007 balandžio 11 - 15:39
#14 Svečias_mariukaz_*
Parašyta 2007 balandžio 12 - 00:37
#15 Svečias_ginceee_*
Parašyta 2007 balandžio 24 - 22:00
http://www.detali.ru...38BRHZE80714998
Šį pranešimą redagavo ginceee: 2007 balandžio 24 - 22:00
#16
Parašyta 2007 balandžio 24 - 23:44
Berods tylesnis nei 2.1TD (pamiršk tą TDI - čia VW brandas ). Tie patys 80kW ir 250Nm pasiekiami prie mažesnių apsukų. Gerokai "ilgesnė" pavarų dėžė, ir lyg saikingiau saliarką turėtų srėbti.
Aptarnavimas, remontai? Na apie HDi jau žinai - kad škivas (skriemulys) kas ~80tūks. km pavargsta (nežinau kiek ten dabar kaštuoja, bet turbūt ~400-500Lt).
Dar sako būtent su šituo motoru 406'to kondicionieriaus radiatorius mėgsta nupūti (ties ventiliatoriumi). Mol, labai jau ten meiliai viskas sukišta. Ko gero ~500-600Lt (+ darbas, pildymas). Ką dar aš ten per 1.5 metų (~30tūks km) sukišau po kapotu ... 2 pakaitinimo žvakės (~45Lt/vnt.) - smulkmena. Kažkoks generatoriaus diržo įtempimo guolis (~250Lt su darbais), variklio pagalvė (~150Lt). Savo eilės laukia greičių dėžės lupimas ir sankabos ir/ar smagračio keitimas. Sklando gandai apie HDi 80kW "plaukiojantį" smagratį. Kainos tikiuosi tūkstančių eilės Panašu, kad PSA inžinieriams buvo iškeltas nelengvas uždavinys bet kokia kaina susidoroti su tiesioginio įpurškimo atneštomis vibracijomis ir triukšmu. Gal ir nuslopino, bet priemonės kurios padėjo tai pasiekti nelabai gyvybingos. Jau paminėti įmantrūs mazgai: gumuotas skriemulys ir "plaukiojantis" smagratis, mano atveju kažkodėl prie mažų apsukų beiskalatojantis (ir skleidžiantis bjaurų bildėjimą) generatoriaus įtempėjas...
Gąsdina išlaidos? Man jos atrodo proto ribose Kol kas skirtis dėl to neketinu. Daugiau apie išlaidas ir kuro sąnaudas - spragtelėk ant skaičiukų mano signatūroje ;)
Subjektyvūs pojūčiai... Tolygi rami trauka ~1500-3000rpm. Mieste nepašustravosi, užmiesty - palaima. Atitinkamai išsidėsto ir kuro sąnaudos. Mieste kelia nerimą, užmiesty atpalaiduoja.
Jei renkiesi apie 2000m. FAP'o problema neaktuali - naujesnių HDi'šnikų savininkams kartais tenka prisėsti sužinojus jo eksploatavimo įpatumus ir išlaidas
Na o ikirestailinginis... Nėra blogas tas 2.1TD, deja - bet kuriuo atveju, juk bus senesnis nei HDi - manau didėja tikimybė, kad bus užjotas. Na, dar man jis subjektyviai senstelėjęs (nors vistiek dailus). Jei yra pinigučių - aš už naujesnį.
Nors kita vertus - manau labiau verta paimti užlaikytą šiek tiek senesnį su geresne įranga (ir gal dar pinigėlių šiek tiek sutaupyti), negu už paskutinius pinigus pliką, bet meteliais-kitais naujesnį 'porestailą'. Nors kaina gali būti panaši. Ir aplamai - būklė, o ne metai svarus argumentas.
P.S. Beje - turbūt žinai, kad HDi jau buvo montuojami ir į paskutinius priešrestailinginius 406'tus (nuo 1998m.). Šiek tiek beletristikos - jei skaitai rusiškai.
#17 Svečias_ginceee_*
Parašyta 2007 balandžio 25 - 12:08
#18
Parašyta 2007 balandžio 25 - 12:55
Sako, nevaikiškai bildėti pradeda. Ir bildesys progresuoja. Kuršis berods kažkur bylojo, kad porą km iki serviso nuklibinkščiavo.... P.S.Pagal ka girdisi-matosi pas HDi kad jau laikas keisti skyva,skriemuli ar ne?
Arba, apardžius variklį - motoristai sugeba vizualiai įvertinti būklę. Aš po auto pirkimo taip ir pasikeičiau. Mol būtų dar kažkiek bėgiojęs, bet pakeitė tuo pačiu ardymu (su pagr. diržo keitimu).
#19
Parašyta 2007 balandžio 25 - 19:29
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#20 Svečias_ginceee_*
Parašyta 2007 balandžio 25 - 21:57
Maskoli,o jei sugalvociau netycia HDI imt ar negaleciau kreiptis pagalbos kad pravaziuotum ir ivertintum esama bukle?Sako, nevaikiškai bildėti pradeda. Ir bildesys progresuoja. Kuršis berods kažkur bylojo, kad porą km iki serviso nuklibinkščiavo.
Arba, apardžius variklį - motoristai sugeba vizualiai įvertinti būklę. Aš po auto pirkimo taip ir pasikeičiau. Mol būtų dar kažkiek bėgiojęs, bet pakeitė tuo pačiu ardymu (su pagr. diržo keitimu).
Veiksmas zinoma vyktu Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0