

Laisvos eigos voztuvas. Kaip ji isvalyti?
#1
Parašyta 2007 balandžio 23 - 15:12

#2
Parašyta 2007 balandžio 23 - 20:38
#3
Svečias_Bocmanas_*
Parašyta 2007 balandžio 24 - 14:06
Čia 2,0l 16V porestailingas, bet gal kas bus panašu.
#4
Parašyta 2007 birželio 12 - 10:39
o jei šokinėja aukštyn-žemyn ir galiausiai užgęsta? Čia ta pati bėda gali būti?Jei apsukos šokinėja 100-200 aps/min, čia nedidelė problema.

#5
Parašyta 2007 birželio 12 - 11:23
Bukvaliai, Jimmy. Nereikia maišyti laisvos eigos vožtuvo su droselio sklende ;)Viena problema: nereikia maišyti laisvos eigos vožtuvo (kitaip- droselio) su oro srauto matuokliu (arba davikliu).
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#6
Parašyta 2007 birželio 12 - 15:31
Dar nevaliau, bet jau reiks profilakstishkai, tai speju jis chia :

#7
Svečias_nerijus82_*
Parašyta 2007 birželio 15 - 18:14
#8
Svečias_mmx_*
Parašyta 2007 birželio 15 - 18:31

#9
Parašyta 2007 birželio 26 - 12:13





#10
Parašyta 2007 birželio 26 - 16:48


#11
Parašyta 2007 birželio 26 - 17:01
na man ir buvo ta pati kad isvaliau bet jokio efekto... pasikeiciau i naudota ir viskas ok... man tas zibinto meistras pas kuri dariaus diagnostika pasake kad isvalymas gali padet arba nes nes jau kartais buna tokiu variantu kad tas vostuvas visiskai sueina ir pravalymai nepadeda... man butent nepadejo todel as pasikeiciau ir dabar lyg viskas okby**n!
Praplovėm su mmx'u tą šūdą... Nieko gero
Vožtuvas buvo užsinešęs šiukšlėm kaip reikiant. Labai tikėjaus, kad praplovimas padės, bet... Apsūkos šokinėja toliau, auto gęsta. Sunku pasakyti, ar visai jokio efekto nėra. Galimas daiktas, kad yra šiek tiek geriau![]()
Tik 1 dalyką pastebėjau: apsūkos ant dujų dabar šiek tiek per aukštos. Spėju, kad taip yra todėl, kad anksčiau dujininkai apsūkas buvo specialiai sukėlę, kad taip negestų...
#12
Parašyta 2007 birželio 27 - 16:23
O koks pas tave motoras ir kiek sumokėjai už nenaują tą vožtuvą?pasikeiciau i naudota ir viskas ok...

#13
Parašyta 2007 birželio 27 - 16:35
#14
Parašyta 2007 birželio 27 - 16:39

#15
Svečias_Almiukas_*
Parašyta 2007 birželio 28 - 16:44



#16
Parašyta 2007 birželio 28 - 19:20
matai tada kai as pirkau gruodzio menesi kainavo jis 100 lt bet paskui pabrango tie nauji tai automatiskai ir naudoti pabrango ir pasidare 150 ltbrangesnis dėl to, kad praėjo laiko gal ir nebus, bet tai, kad pas mane 3 l motoras, gali turėti įtakos...
#17
Parašyta 2007 birželio 28 - 19:24
atsalus varikliui man ir grynai taip budavo o pakeitus ta vostuva dingo sita beda. tai manau pravalymas turetu padeti...Keista, visas susiparines po siandieniniu nuotykiu mieste ateinu i kluba - kazkokia panasi problema svarstoma
. Mano situacija tokia: automobilis kuriasi labai gerai ir tol, kol nepagazuoji jis dirba tolygiai (ta prasme ant tusciu apsuku), bet vos tik pagazavus kad ir iki 2 tukst. apsuku ir pedala atleidus - masina purpt ir uzgesta..
Kogero tas pats voztuvas arba oro srauto matuokle grybauja? Kas dar jei ne sitie du..?
![]()
P.S einu bandyt valyti
#18
Svečias_Almiukas_*
Parašyta 2007 birželio 28 - 20:14

#19
Svečias_Almiukas_*
Parašyta 2007 birželio 28 - 20:42



Bandau pats samprotauti ir prasau Jusu pagalbos mane pataisyti, jei netycia suskiesiu:
1. Laisvos eigos daviklis aka Oro srauto matuokle
2. Gazo sklende (voztuvas, atsidarantis spaudziant akseleratoriaus pedala)
3. Laisvos eigos voztuvo skyle (1 centimetro diametro, per kuria siurbiamas oras), jis randasi apie 3 centimetrus pries "2"
4. Pats laisvos eigos voztuvas
Kuris is ju yra "droselis" ?
#20
Svečias_Almiukas_*
Parašyta 2007 birželio 28 - 20:45

Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0