Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Laisvos eigos voztuvas. Kaip ji isvalyti?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 26

#1 laurynaz

laurynaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 12
  • Vieta:Vilnius, 868722577
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2007 balandžio 23 - 15:12

Sveiki, Nusprendziau issivalyti laisvos eigos voztuva, nes pas mane kartais apsukos pasilaiko ~1100. Gal kas turite foto (ar pan.), kaip tas daiktas atrodo priesrestylinginiame 406'o 1.8 16V variklyje? Kaip, ka daryt suradau aprasyta forume (aciu autoriams :rolleyes: ) ----------------------------------------------------------- Jei apsukos šokinėja 100-200 aps/min, čia nedidelė problema. Aš apgydžiau sekančiai: nusipirkau iš serviso A1 aerozolinį balionėlį, skirtą detalių nuriebalinimui (ten jį naudoja pvz nuriebalint naujiems stabdžių diskams nuo konservuojančio tepalo).Tada nuimi laisvos eigos daviklį (stovi prieš oro filtrą) ir gerai tuo preparatu praplauni. Jis duoda gan stiprią srovę, todėl gerai nuvalo visas apnašas. Šluostyt nereikia, greit nugaruoja. Bent jau man padėjo. ---------------------------------------------------------- Laisvos eigos voztuvas - yra paprastas voztuvas, atidaromas ir uzdaromas zingsninio ar kito tikpo varikliuko, kuris savo ruoztu valdomas kompu. Jo paskirtis- pralesiti tam tikra kieki oro is oro filtro i variklio isiurbimo kolektoriu apeinant pagrindine gazo sklende(es) tam kad variklis galetu dirbti laisvomis apsukomis kai sklende visiskai uzdaryta (atleistas gazo pedalas). Kompas valdo si voztuva pagal ivairiu davikliu parodymus taip, kad laisvos apsukos butu nustatytame diapazone. Sis voztuvas tikrai nereguliojamas. Kartais gali buti valomas visokiais ten "wd40" ar kitais spec. valikliais arba keiciamas (buna kad pradeda strigti ar isviso mirsta). Ji lengva surasti - tai toks juodas ar aliuminio spalvos metalinis pailgas cilndras, i kuri ateina viena zarna is oro filtro dezes (ar is is filtro einancio pagrindinio vamzdzio) ir is jo iseina kita zarna ir jungiasi i variklio isiurbimo kolektoriu, o prie pacio voztuvo ateina laidai ir jungiasi per fiske.
  • 0
own 407sw 2005 2.0 diesel

#2 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2007 balandžio 23 - 20:38

Viena problema: nereikia maišyti laisvos eigos vožtuvo (kitaip- droselio) su oro srauto matuokliu (arba davikliu). Daviklis - tokia mažytė detalytė ant dviejų vielinių kojyčių. Pagal jo parodymus kompas atidaro kiek reikia laisvos eigos vožtuvą. Ore sklando automobilių išmetamųjų dujų mikro dalelės. Tai tepalo garai, dervos ir t.t. Visos šios "gėrybės" sėkmingai aplimpa aukščiau minėtą daviklį. Tuomet jis siunčia klaidingą informaciją į kompą. Rekomenduotina sykį metuose profilaktiškai pašalinti tą apnašą. Mechaniškai (šluostant rankomis) galima pažeisti daviklį, todėl aš ir rekomendavau aerozolinį balionėlį. Daviklis randasi prieš vožtuvą (droselį). Atsekti galima pagal ateinančius laidus.
  • 0
... labai piktas diedas...

#3 Svečias_Bocmanas_*

Svečias_Bocmanas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 balandžio 24 - 14:06

Pabandyk pažiūrėti čia: http://www.peugeot-c...3256B720056859C
Čia 2,0l 16V porestailingas, bet gal kas bus panašu.
  • 0

#4 Tooshas

Tooshas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 431
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ALFA ROMEO Giulietta

Parašyta 2007 birželio 12 - 10:39

Jei apsukos šokinėja 100-200 aps/min, čia nedidelė problema.

o jei šokinėja aukštyn-žemyn ir galiausiai užgęsta? Čia ta pati bėda gali būti?
  • 0
Nuotrauka

#5 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 birželio 12 - 11:23

Viena problema: nereikia maišyti laisvos eigos vožtuvo (kitaip- droselio) su oro srauto matuokliu (arba davikliu).

Bukvaliai, Jimmy. Nereikia maišyti laisvos eigos vožtuvo su droselio sklende ;)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#6 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2007 birželio 12 - 15:31

kadangi visi tingi imesti nuotrauka, imesiu as...
Dar nevaliau, bet jau reiks profilakstishkai, tai speju jis chia :
Posted Image
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#7 Svečias_nerijus82_*

Svečias_nerijus82_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 15 - 18:14

O kaip turetu reaguoti variklis kai nuo apsuku reguliatoriaus atjungi ta fiske? Turetu uzgest ar ne? Nes pas mane tai sokineja apsukos tai ne. Galvoju kad reiks irgi keis laisvu apsuku reguliatoriu.
  • 0

#8 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 15 - 18:31

jeigu sokineja apsukos, tai dar nereiskia kad vozhtuvas kaltas mazuciai.. jeigu matomobilius dujini ekologiskas :D tai dar gali buti ir cia priezastis, taciau dazniau buna vozhtuvo kalte. nereik daug parintis, isvalote taip kaip aprasyta virshuje, ir dalinates ispudziais.. as savaji isvaliau, tikrai padejo, sendiena net uzsiparinau prie sankryzhos, ar cia uzgesau? ar nevelnio. tiesiog nesijaucia jokios variklio vibracijos.. votepva. tooshai, butent, pasokineja pasokineja ir uzgesta. pasmane buvo taspats. valyk ta nesamone ir buk laimingas.
  • 0

#9 Tooshas

Tooshas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 431
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ALFA ROMEO Giulietta

Parašyta 2007 birželio 26 - 12:13

by**n! :angry: Praplovėm su mmx'u tą šūdą... Nieko gero :ph34r: Vožtuvas buvo užsinešęs šiukšlėm kaip reikiant. Labai tikėjaus, kad praplovimas padės, bet... Apsūkos šokinėja toliau, auto gęsta. Sunku pasakyti, ar visai jokio efekto nėra. Galimas daiktas, kad yra šiek tiek geriau :huh: Tik 1 dalyką pastebėjau: apsūkos ant dujų dabar šiek tiek per aukštos. Spėju, kad taip yra todėl, kad anksčiau dujininkai apsūkas buvo specialiai sukėlę, kad taip negestų... :unsure:
  • 0
Nuotrauka

#10 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2007 birželio 26 - 16:48

savo ishsivaliau tai viskas super :rolleyes: neliko tokiu shokinejimu ir uzgesimu ^_^
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#11 thunder

thunder
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 648
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota Avensis

Parašyta 2007 birželio 26 - 17:01

by**n! :angry:
Praplovėm su mmx'u tą šūdą... Nieko gero :ph34r:
Vožtuvas buvo užsinešęs šiukšlėm kaip reikiant. Labai tikėjaus, kad praplovimas padės, bet... Apsūkos šokinėja toliau, auto gęsta. Sunku pasakyti, ar visai jokio efekto nėra. Galimas daiktas, kad yra šiek tiek geriau :huh:
Tik 1 dalyką pastebėjau: apsūkos ant dujų dabar šiek tiek per aukštos. Spėju, kad taip yra todėl, kad anksčiau dujininkai apsūkas buvo specialiai sukėlę, kad taip negestų... :unsure:

na man ir buvo ta pati kad isvaliau bet jokio efekto... pasikeiciau i naudota ir viskas ok... man tas zibinto meistras pas kuri dariaus diagnostika pasake kad isvalymas gali padet arba nes nes jau kartais buna tokiu variantu kad tas vostuvas visiskai sueina ir pravalymai nepadeda... man butent nepadejo todel as pasikeiciau ir dabar lyg viskas ok
  • 0
Peugeot 406 Nuotrauka Toyota Avensis Nuotrauka

#12 Tooshas

Tooshas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 431
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ALFA ROMEO Giulietta

Parašyta 2007 birželio 27 - 16:23

pasikeiciau i naudota ir viskas ok...

O koks pas tave motoras ir kiek sumokėjai už nenaują tą vožtuvą?
  • 0
Nuotrauka

#13 thunder

thunder
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 648
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota Avensis

Parašyta 2007 birželio 27 - 16:35

pas mane 1,8 tai kai pirkau sumokejau 150 lt. na cia man surado tas meistras is pezo serviso kad geras butu... tai manau jei pats ieskosi gali rast ir pigiau... siaip dar gali but pabranges nes praejo laiko nuo tada kai pirkau, o pirkau tai sausio menesi
  • 0
Peugeot 406 Nuotrauka Toyota Avensis Nuotrauka

#14 Tooshas

Tooshas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 431
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ALFA ROMEO Giulietta

Parašyta 2007 birželio 27 - 16:39

brangesnis dėl to, kad praėjo laiko gal ir nebus, bet tai, kad pas mane 3 l motoras, gali turėti įtakos...
  • 0
Nuotrauka

#15 Svečias_Almiukas_*

Svečias_Almiukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 28 - 16:44

Keista, visas susiparines po siandieniniu nuotykiu mieste ateinu i kluba - kazkokia panasi problema svarstoma :ph34r: . Mano situacija tokia: automobilis kuriasi labai gerai ir tol, kol nepagazuoji jis dirba tolygiai (ta prasme ant tusciu apsuku), bet vos tik pagazavus kad ir iki 2 tukst. apsuku ir pedala atleidus - masina purpt ir uzgesta.. Kogero tas pats voztuvas arba oro srauto matuokle grybauja? Kas dar jei ne sitie du..? :beer: P.S einu bandyt valyti :wacko:
  • 0

#16 thunder

thunder
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 648
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota Avensis

Parašyta 2007 birželio 28 - 19:20

brangesnis dėl to, kad praėjo laiko gal ir nebus, bet tai, kad pas mane 3 l motoras, gali turėti įtakos...

matai tada kai as pirkau gruodzio menesi kainavo jis 100 lt bet paskui pabrango tie nauji tai automatiskai ir naudoti pabrango ir pasidare 150 lt
  • 0
Peugeot 406 Nuotrauka Toyota Avensis Nuotrauka

#17 thunder

thunder
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 648
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota Avensis

Parašyta 2007 birželio 28 - 19:24

Keista, visas susiparines po siandieniniu nuotykiu mieste ateinu i kluba - kazkokia panasi problema svarstoma :ph34r: . Mano situacija tokia: automobilis kuriasi labai gerai ir tol, kol nepagazuoji jis dirba tolygiai (ta prasme ant tusciu apsuku), bet vos tik pagazavus kad ir iki 2 tukst. apsuku ir pedala atleidus - masina purpt ir uzgesta..

Kogero tas pats voztuvas arba oro srauto matuokle grybauja? Kas dar jei ne sitie du..?

:beer:

P.S einu bandyt valyti :wacko:

atsalus varikliui man ir grynai taip budavo o pakeitus ta vostuva dingo sita beda. tai manau pravalymas turetu padeti...
  • 0
Peugeot 406 Nuotrauka Toyota Avensis Nuotrauka

#18 Svečias_Almiukas_*

Svečias_Almiukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 28 - 20:14

Taigi, isvaliau viska pagal aprasymus - dar blogiau pasidare: be akseleravimo net nebeuzkuriau masinos. Tada atjungiau ir isvaliau visus kontaktus, esancius panasiai toje vietoje ir viska vel sujungus - VALIT, viskas lyg ir veikia. Kosmosas tame, kad netgi atjungus tas fyskes variklis vistiek dirba tolygiai :ph34r: . Susinervines del situ nepaaiskinamu dalyku nusprendziau giliau panagrineti visa situ oro srautu principa ir nepatingejau prigriebti fotiko ir viska pafotkinti ir uzduoti kruva klausimu, kad veliau visiems butu viskas aisku sia tema. Viska sukelsiu sulig sekancia zinute.
  • 0

#19 Svečias_Almiukas_*

Svečias_Almiukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 28 - 20:42

Peugeot 306 su 1.8 benzininiu varikliuku oro srauto sistema:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Bandau pats samprotauti ir prasau Jusu pagalbos mane pataisyti, jei netycia suskiesiu:

1. Laisvos eigos daviklis aka Oro srauto matuokle
2. Gazo sklende (voztuvas, atsidarantis spaudziant akseleratoriaus pedala)
3. Laisvos eigos voztuvo skyle (1 centimetro diametro, per kuria siurbiamas oras), jis randasi apie 3 centimetrus pries "2"
4. Pats laisvos eigos voztuvas

Kuris is ju yra "droselis" ?
  • 0

#20 Svečias_Almiukas_*

Svečias_Almiukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 28 - 20:45

Gal kas protingas, naudodamas tuos skaiciukus galetu papasakoti visa veikimo principa. Butu baisiai idomu :beer:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0