Šį pranešimą redagavo Daruks: 2012 rugsėjo 06 - 21:03
Peugeot 607 aut. pavaru deze
#201 Svečias_Daruks_*
Parašyta 2012 rugsėjo 06 - 21:02
#202
Parašyta 2012 rugsėjo 06 - 21:06
Nepersijungia mechaniskai(sunkiai stumiasi svirtis) ar elektroniskai?Sveiki,
Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune?
P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#203 Svečias_Daruks_*
Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 07:11
Mechaniškai. Šiap veikia puikiai, be jokių "duobių", bėgių daužymų ir t.t.Nepersijungia mechaniskai(sunkiai stumiasi svirtis) ar elektroniskai?Sveiki,
Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune?
P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"
#204
Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 07:47
Kokia deze? Pavadinimas?Mechaniškai. Šiap veikia puikiai, be jokių "duobių", bėgių daužymų ir t.t.
Nepersijungia mechaniskai(sunkiai stumiasi svirtis) ar elektroniskai?Sveiki,
Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune?
P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#205 Svečias_Daruks_*
Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 08:01
Manau, kad ZF4HP20. nebent buvo kitokios 4-ių bėgių montuojamos ...Kokia deze? Pavadinimas?
Mechaniškai. Šiap veikia puikiai, be jokių "duobių", bėgių daužymų ir t.t.
Nepersijungia mechaniskai(sunkiai stumiasi svirtis) ar elektroniskai?Sveiki,
Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune?
P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"
P.S. kompas jokių klaidų nemeta
Šį pranešimą redagavo Daruks: 2012 rugsėjo 07 - 08:02
#206
Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 09:57
Jei sunkiai pati svirtis vaikscioja, ziurek kelma, bus kokio brudo prokrite, jei ten svaru, lisk po kapotu, prie dezes tokia ausis yra, paklibink ja, bet butinai uzgesintam varikliui ir isidemek buvusia pozicija!Manau, kad ZF4HP20. nebent buvo kitokios 4-ių bėgių montuojamos ...
Kokia deze? Pavadinimas?
Mechaniškai. Šiap veikia puikiai, be jokių "duobių", bėgių daužymų ir t.t.
Nepersijungia mechaniskai(sunkiai stumiasi svirtis) ar elektroniskai?Sveiki,
Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune?
P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"
P.S. kompas jokių klaidų nemeta
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#207
Parašyta 2014 vasario 06 - 14:34
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 vasario 06 - 14:37
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#208
Parašyta 2014 vasario 06 - 14:55
Lygio patikrinimas - kaip ir minejai, varztas apacioj, dapilimas per alsuokli, jis yra tokios melynos spalvos virsuje dezes.gal pavyktu papasakot - nupasakot kur randasi tepalo uzpylimo - lygio patikrinimo varztas naujesnei 4hp20 ta kuri be matuokles ?
po masina ant diferencialo ar klystu tas varztas ?
lygio pamatavimas, atsuki varzta jei nebega - dapilti ?
savaitgali pabersiu tokia deze, bet senesne 4hp20, pastudijuosiu
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#209
Parašyta 2014 vasario 06 - 14:58
dekui laimonai., ziuresiu, tikrinsiuos. viskas tvarkoje ir be problemu, taciau deze apsisnargliavusi.Lygio patikrinimas - kaip ir minejai, varztas apacioj, dapilimas per alsuokli, jis yra tokios melynos spalvos virsuje dezes.gal pavyktu papasakot - nupasakot kur randasi tepalo uzpylimo - lygio patikrinimo varztas naujesnei 4hp20 ta kuri be matuokles ?
po masina ant diferencialo ar klystu tas varztas ?
lygio pamatavimas, atsuki varzta jei nebega - dapilti ?
savaitgali pabersiu tokia deze, bet senesne 4hp20, pastudijuosiu
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#210
Parašyta 2014 vasario 27 - 12:35
Peugeot 607 2,2 2006
#211
Parašyta 2014 vasario 27 - 13:28
Sveikas,Ar pas jus jauciasi tokis truputi bumtelejimas, kaip perjunget pavara is P i R ir atbulai is R i P ar D. toks nedidelis.
Ir dar kaip musa is pirmo i antra begi atsiranda kazkoks kaip pavadint ''pusbegis'' kaip pasieki 2000 apsuku, tai apsukos nukrenta iki 1850 kazkur. Begius musa svelniai.
pirma klausimo dalis: Nedidelis "dunk" jauciasi beveik visiems, visgi ne naujos dezes. Didesnis "dunk" jauciasi kai masina stovi ikelneje ar ant kokio nelygaus pavirsiaus kai isitempia blookatorius (ant "P"). Tas dungtelejimas buna net naujuose masinose, katik is salono, kai masina pastatoma ne lygioje vietoje, tiesiog grubiai fiksatorius persoka nes buna isitempes. Todel Gamintojai VISADA kad ir automatui LIEPIA visu PIRMA UZTRAUKTI RANKINI, tada ijungti "P". Tokiu atveju ir nuokalneje ar ikalneje perjungus is "P" i D ar R nebus skaudaus "DUNK". Zodziu supratot ka norejau pasakyt. Visada naudokit rankini.
antra klausimo dalis: taip, tai kitur ir vadina tarpiniais begiais. Jei issistudijuotum automatines dezes veikimo principa, suprastum, jog pavaras kai perjungia pvz is 1 i 2 tada dirba abu solenoidai, 1-as 80 % 2-as 20% ir taip nuoseliai uzdaromas pirmasis solenoidas. Nera taip kad iskart PYPT ir atjungia solenoidus, viskas vyksta palengva, svelniai. Kai jau pradeda strigti solenoidai, tada vienas uzsidaro sukyla slegis, tada pastriges antrasis solenoidas nuo spaudimo perdidelio staigiai atsidaro ir turim dideli "DUNK" perjungiant pavaras. Tada jau remontas. Sitai vyksta LETAI begejantis, jei duodame gazo kaip reikiant, "pusiniu" nebelieka, perjungiamos iskart. Zodziu viskas taip ir turi but.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#212
Parašyta 2014 vasario 27 - 14:17
Peugeot 607 2,2 2006
#213
Parašyta 2014 vasario 27 - 18:59
man meta begi kazkur prie 2000apsuku ramiu vaziavimu.jei vaziuoji i kalna ar spaudi daugiau meta virs 2000 gerokaimeta kazkur iki 3000,panasiai apie 2700-2800.ant sporto meta pasiekus raudona linija
#214
Parašyta 2014 vasario 28 - 11:16
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#215
Parašyta 2014 balandžio 09 - 09:50
VEL GRIZTU PRIE TO PACIOSveikas,Ar pas jus jauciasi tokis truputi bumtelejimas, kaip perjunget pavara is P i R ir atbulai is R i P ar D. toks nedidelis.
Ir dar kaip musa is pirmo i antra begi atsiranda kazkoks kaip pavadint ''pusbegis'' kaip pasieki 2000 apsuku, tai apsukos nukrenta iki 1850 kazkur. Begius musa svelniai.
pirma klausimo dalis: Nedidelis "dunk" jauciasi beveik visiems, visgi ne naujos dezes. Didesnis "dunk" jauciasi kai masina stovi ikelneje ar ant kokio nelygaus pavirsiaus kai isitempia blookatorius (ant "P"). Tas dungtelejimas buna net naujuose masinose, katik is salono, kai masina pastatoma ne lygioje vietoje, tiesiog grubiai fiksatorius persoka nes buna isitempes. Todel Gamintojai VISADA kad ir automatui LIEPIA visu PIRMA UZTRAUKTI RANKINI, tada ijungti "P". Tokiu atveju ir nuokalneje ar ikalneje perjungus is "P" i D ar R nebus skaudaus "DUNK". Zodziu supratot ka norejau pasakyt. Visada naudokit rankini.
antra klausimo dalis: taip, tai kitur ir vadina tarpiniais begiais. Jei issistudijuotum automatines dezes veikimo principa, suprastum, jog pavaras kai perjungia pvz is 1 i 2 tada dirba abu solenoidai, 1-as 80 % 2-as 20% ir taip nuoseliai uzdaromas pirmasis solenoidas. Nera taip kad iskart PYPT ir atjungia solenoidus, viskas vyksta palengva, svelniai. Kai jau pradeda strigti solenoidai, tada vienas uzsidaro sukyla slegis, tada pastriges antrasis solenoidas nuo spaudimo perdidelio staigiai atsidaro ir turim dideli "DUNK" perjungiant pavaras. Tada jau remontas. Sitai vyksta LETAI begejantis, jei duodame gazo kaip reikiant, "pusiniu" nebelieka, perjungiamos iskart. Zodziu viskas taip ir turi but.
Tas ''DUNK'' jauciasi ir kaip rankini naudoju, ir neikalnej masina kaip stov jis jauciasi, o buna kita karta , kad ir nesijaucia, sako gal dezes satelitai pareina, o gal tokis dunk turi but.
Peugeot 607 2,2 2006
#216
Parašyta 2014 balandžio 09 - 19:25
Šį pranešimą redagavo DONIUS1: 2014 balandžio 09 - 19:26
Peugeot 607 2,2 2006
#217
Parašyta 2014 balandžio 09 - 19:44
Panasiai.... manau normali kaina.. vien tepalo litras 35lt pigiausias nebetkoks o lt71141 Zymejimas berods.. pilnasi siaip 5lirai. O jei keiciamas pilnai tai visi 8ltr. O ten ji isleidus vel uzpilti zaidimo yra.Ir kiek kainuoja tepalo pakeitimas greiciu dezes. 350 lt. Cia normalu? Ar pigiau ar brangiau, veiksmas Kaune.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#218
Parašyta 2014 balandžio 15 - 22:57
#219
Parašyta 2014 balandžio 16 - 07:05
Imanoma, reikes pusasiu, dezes (su smagraciu, laidynais ir t.t.), visu ryciagu trosu ir pan. Tada su kompu pakeist i manuala. Bet is kart pasakau, pusasiu 3.0 mechanui nerasi. + Kam tau i normalia masina kist ryciaga? Nu gi paskui niekam neparduosi, nesniekas 607 3.0 nenori pirkt su mechanu, vadalosis skelbimas autopliuse paskui 2 metus.sveiki, kiek suprantu cia rimciausia tema apie APD, klausimas: ar imanoma i, peugeot 607 3.0 benzinas, ideti 6begiu deze (dabar stovi 4 begiu automatas). Teoriskai procedura imanoma, bet gal kasnors esate susidure su praktine sito reikalo puse.? Is anksto dekui uz atsakymus.
+ Uz deze su visais pribumbasais ir pusasius suplosi kaip minimum 2000lt (pusasiai brangi retenybe mechanui), o kur dar darbas. Tai galvok, jei jau smugiuoja automatas arba kita perki (galima ir uz 1200 nupirkt, tik neaisku jo bukle) arba remontuoji pilna kapitalini ir sumoki ~2200-2500lt jau su darbu ir viskuom + gauni garantija.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 balandžio 16 - 07:06
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#220
Parašyta 2014 gegužės 22 - 21:26
Peugeot 607 2,2 2006
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0