Peršokti prie turinio


Peugeot 607 aut. pavaru deze


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 251

#201 Svečias_Daruks_*

Svečias_Daruks_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 rugsėjo 06 - 21:02

Sveiki, Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune? P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"

Šį pranešimą redagavo Daruks: 2012 rugsėjo 06 - 21:03

  • 0

#202 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 rugsėjo 06 - 21:06

Sveiki,

Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune?
P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"

Nepersijungia mechaniskai(sunkiai stumiasi svirtis) ar elektroniskai?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#203 Svečias_Daruks_*

Svečias_Daruks_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 07:11

Sveiki,

Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune?
P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"

Nepersijungia mechaniskai(sunkiai stumiasi svirtis) ar elektroniskai?

Mechaniškai. Šiap veikia puikiai, be jokių "duobių", bėgių daužymų ir t.t.
  • 0

#204 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 07:47

Sveiki,

Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune?
P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"

Nepersijungia mechaniskai(sunkiai stumiasi svirtis) ar elektroniskai?

Mechaniškai. Šiap veikia puikiai, be jokių "duobių", bėgių daužymų ir t.t.

Kokia deze? Pavadinimas?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#205 Svečias_Daruks_*

Svečias_Daruks_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 08:01

Sveiki,

Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune?
P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"

Nepersijungia mechaniskai(sunkiai stumiasi svirtis) ar elektroniskai?

Mechaniškai. Šiap veikia puikiai, be jokių "duobių", bėgių daužymų ir t.t.

Kokia deze? Pavadinimas?

Manau, kad ZF4HP20. nebent buvo kitokios 4-ių bėgių montuojamos ...

P.S. kompas jokių klaidų nemeta

Šį pranešimą redagavo Daruks: 2012 rugsėjo 07 - 08:02

  • 0

#206 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 09:57

Sveiki,

Susidūriau su tokia problema: pavarų svirtis nenori persijungti iš P į R padėtį ir atvirkščiai. Šiaip dėžė veikia be priekaištų. Su kokio didumo problema susidūriau? Pas kokius meistrus geriausiai kreiptis Kaune?
P.S. Auto 607 2.2 hdi 2005m "Porestailinis"

Nepersijungia mechaniskai(sunkiai stumiasi svirtis) ar elektroniskai?

Mechaniškai. Šiap veikia puikiai, be jokių "duobių", bėgių daužymų ir t.t.

Kokia deze? Pavadinimas?

Manau, kad ZF4HP20. nebent buvo kitokios 4-ių bėgių montuojamos ...

P.S. kompas jokių klaidų nemeta

Jei sunkiai pati svirtis vaikscioja, ziurek kelma, bus kokio brudo prokrite, jei ten svaru, lisk po kapotu, prie dezes tokia ausis yra, paklibink ja, bet butinai uzgesintam varikliui ir isidemek buvusia pozicija!
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#207 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 vasario 06 - 14:34

gal pavyktu papasakot - nupasakot kur randasi tepalo uzpylimo - lygio patikrinimo varztas naujesnei 4hp20 ta kuri be matuokles ? po masina ant diferencialo ar klystu tas varztas ? lygio pamatavimas, atsuki varzta jei nebega - dapilti ? savaitgali pabersiu tokia deze, bet senesne 4hp20, pastudijuosiu :hmm:

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 vasario 06 - 14:37

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#208 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 vasario 06 - 14:55

gal pavyktu papasakot - nupasakot kur randasi tepalo uzpylimo - lygio patikrinimo varztas naujesnei 4hp20 ta kuri be matuokles ?

po masina ant diferencialo ar klystu tas varztas ?

lygio pamatavimas, atsuki varzta jei nebega - dapilti ?

savaitgali pabersiu tokia deze, bet senesne 4hp20, pastudijuosiu :hmm:

Lygio patikrinimas - kaip ir minejai, varztas apacioj, dapilimas per alsuokli, jis yra tokios melynos spalvos virsuje dezes.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#209 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 vasario 06 - 14:58

gal pavyktu papasakot - nupasakot kur randasi tepalo uzpylimo  - lygio patikrinimo varztas naujesnei 4hp20 ta kuri be matuokles ?

po masina ant diferencialo ar klystu tas varztas ?

lygio pamatavimas, atsuki varzta jei nebega - dapilti ?

savaitgali pabersiu tokia deze, bet senesne 4hp20, pastudijuosiu  :hmm:

Lygio patikrinimas - kaip ir minejai, varztas apacioj, dapilimas per alsuokli, jis yra tokios melynos spalvos virsuje dezes.

dekui laimonai., ziuresiu, tikrinsiuos. viskas tvarkoje ir be problemu, taciau deze apsisnargliavusi.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#210 DONIUS1

DONIUS1
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 122
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607. 2006 m.

Parašyta 2014 vasario 27 - 12:35

Ar pas jus jauciasi tokis truputi bumtelejimas, kaip perjunget pavara is P i R ir atbulai is R i P ar D. toks nedidelis. Ir dar kaip musa is pirmo i antra begi atsiranda kazkoks kaip pavadint ''pusbegis'' kaip pasieki 2000 apsuku, tai apsukos nukrenta iki 1850 kazkur. Begius musa svelniai.
  • 0

Peugeot 607  2,2  2006


#211 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 vasario 27 - 13:28

Ar pas jus jauciasi tokis truputi bumtelejimas, kaip perjunget pavara is P i R ir atbulai is R i P ar D. toks nedidelis.
Ir dar kaip musa is pirmo i antra begi atsiranda kazkoks kaip pavadint ''pusbegis'' kaip pasieki 2000 apsuku, tai apsukos nukrenta iki 1850 kazkur. Begius musa svelniai.

Sveikas,

pirma klausimo dalis: Nedidelis "dunk" jauciasi beveik visiems, visgi ne naujos dezes. Didesnis "dunk" jauciasi kai masina stovi ikelneje ar ant kokio nelygaus pavirsiaus kai isitempia blookatorius (ant "P"). Tas dungtelejimas buna net naujuose masinose, katik is salono, kai masina pastatoma ne lygioje vietoje, tiesiog grubiai fiksatorius persoka nes buna isitempes. Todel Gamintojai VISADA kad ir automatui LIEPIA visu PIRMA UZTRAUKTI RANKINI, tada ijungti "P". Tokiu atveju ir nuokalneje ar ikalneje perjungus is "P" i D ar R nebus skaudaus "DUNK". Zodziu supratot ka norejau pasakyt. Visada naudokit rankini.

antra klausimo dalis: taip, tai kitur ir vadina tarpiniais begiais. Jei issistudijuotum automatines dezes veikimo principa, suprastum, jog pavaras kai perjungia pvz is 1 i 2 tada dirba abu solenoidai, 1-as 80 % 2-as 20% ir taip nuoseliai uzdaromas pirmasis solenoidas. Nera taip kad iskart PYPT ir atjungia solenoidus, viskas vyksta palengva, svelniai. Kai jau pradeda strigti solenoidai, tada vienas uzsidaro sukyla slegis, tada pastriges antrasis solenoidas nuo spaudimo perdidelio staigiai atsidaro ir turim dideli "DUNK" perjungiant pavaras. Tada jau remontas. Sitai vyksta LETAI begejantis, jei duodame gazo kaip reikiant, "pusiniu" nebelieka, perjungiamos iskart. Zodziu viskas taip ir turi but.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#212 DONIUS1

DONIUS1
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 122
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607. 2006 m.

Parašyta 2014 vasario 27 - 14:17

aciu, puikiai isaiskinai, dekoju Tau.
  • 0

Peugeot 607  2,2  2006


#213 valdas1983

valdas1983
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 607/206

Parašyta 2014 vasario 27 - 18:59

meta kazkur iki 3000,panasiai apie 2700-2800.ant sporto meta pasiekus raudona linija

man meta begi kazkur prie 2000apsuku ramiu vaziavimu.jei vaziuoji i kalna ar spaudi daugiau meta virs 2000 gerokai
  • 0

#214 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 vasario 28 - 11:16

ta deze gali metyti ivairiai ir prie 1,5 ir prie 2 ir prie 3 .. anksciau ji mete ties 2 , kadangi ilga laika vazineju ramiai su lengvu pedalu, musa ties 1,5 iki 2 rpm .. viskas taip kaip aprase laimonas. kol variklis buna saltas ramiu vaziavimu puikiai jauciasi ta pusantrine pavara, kai eina is pirmos. siltam varikliui esant, nepajuntu :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#215 DONIUS1

DONIUS1
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 122
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607. 2006 m.

Parašyta 2014 balandžio 09 - 09:50

Ar pas jus jauciasi tokis truputi bumtelejimas, kaip perjunget pavara is P i R  ir atbulai is R i P ar D. toks nedidelis.
Ir dar kaip musa is pirmo i antra begi atsiranda kazkoks kaip pavadint ''pusbegis'' kaip pasieki 2000 apsuku, tai apsukos nukrenta iki 1850 kazkur. Begius musa svelniai.

Sveikas,

pirma klausimo dalis: Nedidelis "dunk" jauciasi beveik visiems, visgi ne naujos dezes. Didesnis "dunk" jauciasi kai masina stovi ikelneje ar ant kokio nelygaus pavirsiaus kai isitempia blookatorius (ant "P"). Tas dungtelejimas buna net naujuose masinose, katik is salono, kai masina pastatoma ne lygioje vietoje, tiesiog grubiai fiksatorius persoka nes buna isitempes. Todel Gamintojai VISADA kad ir automatui LIEPIA visu PIRMA UZTRAUKTI RANKINI, tada ijungti "P". Tokiu atveju ir nuokalneje ar ikalneje perjungus is "P" i D ar R nebus skaudaus "DUNK". Zodziu supratot ka norejau pasakyt. Visada naudokit rankini.

antra klausimo dalis: taip, tai kitur ir vadina tarpiniais begiais. Jei issistudijuotum automatines dezes veikimo principa, suprastum, jog pavaras kai perjungia pvz is 1 i 2 tada dirba abu solenoidai, 1-as 80 % 2-as 20% ir taip nuoseliai uzdaromas pirmasis solenoidas. Nera taip kad iskart PYPT ir atjungia solenoidus, viskas vyksta palengva, svelniai. Kai jau pradeda strigti solenoidai, tada vienas uzsidaro sukyla slegis, tada pastriges antrasis solenoidas nuo spaudimo perdidelio staigiai atsidaro ir turim dideli "DUNK" perjungiant pavaras. Tada jau remontas. Sitai vyksta LETAI begejantis, jei duodame gazo kaip reikiant, "pusiniu" nebelieka, perjungiamos iskart. Zodziu viskas taip ir turi but.

VEL GRIZTU PRIE TO PACIO
Tas ''DUNK'' jauciasi ir kaip rankini naudoju, ir neikalnej masina kaip stov jis jauciasi, o buna kita karta , kad ir nesijaucia, sako gal dezes satelitai pareina, o gal tokis dunk turi but.
  • 0

Peugeot 607  2,2  2006


#216 DONIUS1

DONIUS1
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 122
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607. 2006 m.

Parašyta 2014 balandžio 09 - 19:25

Ir kiek kainuoja tepalo pakeitimas greiciu dezes. 350 lt. Cia normalu? Ar pigiau ar brangiau, veiksmas Kaune.

Šį pranešimą redagavo DONIUS1: 2014 balandžio 09 - 19:26

  • 0

Peugeot 607  2,2  2006


#217 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 balandžio 09 - 19:44

Ir kiek kainuoja tepalo pakeitimas greiciu dezes. 350 lt. Cia normalu? Ar pigiau ar brangiau, veiksmas Kaune.

Panasiai.... manau normali kaina.. vien tepalo litras 35lt pigiausias nebetkoks o lt71141 Zymejimas berods.. pilnasi siaip 5lirai. O jei keiciamas pilnai tai visi 8ltr. O ten ji isleidus vel uzpilti zaidimo yra.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#218 Wiedrius

Wiedrius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:Peugeot 406 SW

Parašyta 2014 balandžio 15 - 22:57

sveiki, kiek suprantu cia rimciausia tema apie APD, klausimas: ar imanoma i, peugeot 607 3.0 benzinas, ideti 6begiu deze (dabar stovi 4 begiu automatas). Teoriskai procedura imanoma, bet gal kasnors esate susidure su praktine sito reikalo puse.? Is anksto dekui uz atsakymus.
  • 0

#219 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 balandžio 16 - 07:05

sveiki, kiek suprantu cia rimciausia tema apie APD, klausimas: ar imanoma i, peugeot 607 3.0 benzinas, ideti 6begiu deze (dabar stovi 4 begiu automatas). Teoriskai procedura imanoma, bet gal kasnors esate susidure su praktine sito reikalo puse.? Is anksto dekui uz atsakymus.

Imanoma, reikes pusasiu, dezes (su smagraciu, laidynais ir t.t.), visu ryciagu trosu ir pan. Tada su kompu pakeist i manuala. Bet is kart pasakau, pusasiu 3.0 mechanui nerasi. + Kam tau i normalia masina kist ryciaga? Nu gi paskui niekam neparduosi, nesniekas 607 3.0 nenori pirkt su mechanu, vadalosis skelbimas autopliuse paskui 2 metus.

+ Uz deze su visais pribumbasais ir pusasius suplosi kaip minimum 2000lt (pusasiai brangi retenybe mechanui), o kur dar darbas. Tai galvok, jei jau smugiuoja automatas arba kita perki (galima ir uz 1200 nupirkt, tik neaisku jo bukle) arba remontuoji pilna kapitalini ir sumoki ~2200-2500lt jau su darbu ir viskuom + gauni garantija.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 balandžio 16 - 07:06

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#220 DONIUS1

DONIUS1
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 122
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607. 2006 m.

Parašyta 2014 gegužės 22 - 21:26

jaigu viskas tvarkinga, begius meto gerai, rekomenduojama tepalus keis at nelabai, nes peugeot servise sake keist NEREIKIA.
  • 0

Peugeot 607  2,2  2006





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0