Ne, nejuda, tik paspaudus gaza juda.
Hidrokonverteriui ragai...
Imi deze lauk., vezi restauruot konverteri . patarciau tuo paciu ir su hidrobloku susitvarkyt.
Parašyta 2015 lapkričio 10 - 14:23
Ne, nejuda, tik paspaudus gaza juda.
Hidrokonverteriui ragai...
Imi deze lauk., vezi restauruot konverteri . patarciau tuo paciu ir su hidrobloku susitvarkyt.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2015 lapkričio 16 - 18:34
Auto sutvarkytas Plungej, meistras perrase greiciu dezes kompa ir sutvarke kazkoki itrukusi laida. Sumokejau 40eu, o tikejausi uz remonta sumoketi 600eu super!
Parašyta 2015 lapkričio 17 - 14:08
idomu
Auto sutvarkytas Plungej, meistras perrase greiciu dezes kompa ir sutvarke kazkoki itrukusi laida. Sumokejau 40eu, o tikejausi uz remonta sumoketi 600eu super!
gal gali meistro kontaktus parasyt cia. tel nr adresiuka servisiuko
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2015 lapkričio 18 - 08:07
863542176, vardo nepamenu
Parašyta 2015 lapkričio 18 - 08:24
Auto sutvarkytas Plungej, meistras perrase greiciu dezes kompa ir sutvarke kazkoki itrukusi laida. Sumokejau 40eu, o tikejausi uz remonta sumoketi 600eu super!
Tikrai perrase softa? Gedimas tavo buvo matomas per diagnostika, info laidas kuriuo gaunama apsukos ir kita buvo greiciausiai tik paluzhes/apsioksidaves, o tas perrashymas, tai tiesiog klaidu nutrynimas ir gamykliniu parametru atstatymas nebent jis turi bosch failus is kazkur gaves ir arde pati kompa, dejo ant prorgamatoriaus ARBA turi mokama licenzija Peugeot issipirkes (vargu). As pats kai man reikia update daryt, uzsisakau savaites diagbox palaikyme is Peugeot, bet tai man kainuoja 36e vienam VIN kodui, t.y. vienai masinai...
Anyway, tikrai reikia papsausti ranka tam zmogeliui
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 lapkričio 18 - 08:31
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2015 lapkričio 18 - 08:37
Tikrai perrase softa? Gedimas tavo buvo matomas per diagnostika, info laidas kuriuo gaunama apsukos ir kita buvo greiciausiai tik paluzhes/apsioksidaves, o tas perrashymas, tai tiesiog klaidu nutrynimas ir gamykliniu parametru atstatymas nebent jis turi bosch failus is kazkur gaves ir arde pati kompa, dejo ant prorgamatoriaus ARBA turi mokama licenzija Peugeot issipirkes (vargu). As pats kai man reikia update daryt, uzsisakau savaites diagbox palaikyme is Peugeot, bet tai man kainuoja 36e vienam VIN kodui, t.y. vienai masinai...
Anyway, tikrai reikia papsausti ranka tam zmogeliui
tas ir man uzkliuvo..
perasyt kazin ar galejo.. paprasciausiai nutryne klaidas ir atstate parametrus., bet jei tas laidas ne prie ko, simtomai pasikartos
bet meistriuko sito kontaktai pravers., jeigu koks automatu meuistras, vis arciau Silales
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 lapkričio 18 - 08:38
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2015 lapkričio 18 - 08:41
Pas mane irgi buvo atvaziaves vienas zmogelis, buvo beda kad ant drive nebevaziavo tik vrucnuju tiap sakant, tai beda buvo paciame perjungimo bloke salone, is sroto kita paemem, nutrynem klaidas, atstatem parametrus ir dar vazinejo metus laiko be bedu. Taigi gedimas gedimui nelygu...
P.S. sitam zmogeliui tikiuosi tai ir buvo, issiaiskins tik kai daugiau pavazines ar tas 40e nebuvo tik siaip. Tikekimes kad ten ir buvo beda.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2015 lapkričio 18 - 09:56
Pas mane irgi buvo atvaziaves vienas zmogelis, buvo beda kad ant drive nebevaziavo tik vrucnuju tiap sakant, tai beda buvo paciame perjungimo bloke salone, is sroto kita paemem, nutrynem klaidas, atstatem parametrus ir dar vazinejo metus laiko be bedu. Taigi gedimas gedimui nelygu...
P.S. sitam zmogeliui tikiuosi tai ir buvo, issiaiskins tik kai daugiau pavazines ar tas 40e nebuvo tik siaip. Tikekimes kad ten ir buvo beda.
ar jis cia kazkoks kitoks tas riciagas., juk, tai trosas nuo ryciago iki dezes svirties ir viskas ? kas ten galejo sugest, kad drive neimust ?
pas mane dabar klaustukas su sita deze - siurbly pradejau atmetinet - sukant ranka pusle siurblys sukasi atrodo graziai.
dzerzgimas kazkur giliau dezej jauciu ( gal koks guolis pabires ), tas dzerzgimas pastoviai keiciasi - kartais net dingsta..
Masina vaziuoja primyn atgal , pati savo chodu., begius kai isbandziau meto gerai, svelniai labai. tik ji savaime intarpais nustoja vaziuot. pastovi kazkiek laiko atsigauna ir vel vaziuoja. Arba uztenka uzgesint - uzkurt masina ir ji vel vaziuoja. Ilgiau paburzginus ismeta klaida vienintele. jei gerai pamenu. can engine torque information. no signal berods.
pirma kart kai jungiau buvo ir 2 ir 3 ir 4 pavaru klaidos, nutrynus atsirado sita.
juk dzerzgimas negaletu sklisti is pusles ? arba hidro bloko ?
jei pusle, tai simtomai butu, ji arba vaziuotu arba ne. arba nevalyt. jei hidroblokas irgi elgtis taip negaletu
zodziu, neissiaiskinsiu kas ten dzerzgia, kol neisrinksiu dezes., arba nesurinksiu naujos su situ hidrobloku ir pusle
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 lapkričio 18 - 09:57
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2015 lapkričio 18 - 10:02
Taip dzerzgimas galimas tik is dezes. O del salono bloko, jis buvo ismaltas (neklausk kaip), netaip itempdavo trosa net nesiaiskinau kas ir kaip, jei ant dezes aktuatoriu judinant rodydavo kad drive su ryciagu ne
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2015 lapkričio 18 - 10:08
Taip dzerzgimas galimas tik is dezes. O del salono bloko, jis buvo ismaltas (neklausk kaip), netaip itempdavo trosa net nesiaiskinau kas ir kaip, jei ant dezes aktuatoriu judinant rodydavo kad drive su ryciagu ne
supratau
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2015 lapkričio 19 - 12:50
Taip dzerzgimas galimas tik is dezes. O del salono bloko, jis buvo ismaltas (neklausk kaip), netaip itempdavo trosa net nesiaiskinau kas ir kaip, jei ant dezes aktuatoriu judinant rodydavo kad drive su ryciagu ne
apardziau deze., vaizdas ne koks. isleidziant tepalus - smarve svilesiu is tepalu per visa garaza pasmirdo.
pusle nuimt buvo nelengva - prikepusi prie siurblio ivores, per jega ispresavau - issipresavo pusle su visom ivorem ir salniku ir siurblio. ivore nuemus siaip ne taip nuo pusles, vaizdas ne koks buvo. pamelynavusi nuo karscio , . zodziu vaizas ne koks..
hidro bloka, pusle surinkau ant kitos dezes.. bet pasitikejimo man jau nebekelia ji - butent apie pusle... nemaza kanta keli mikromilimetrai., bijau kad gali leisti tepalus.. o tada per naujo ardyt ir vezt restauruot...
planuoju apsidraust.. susiskambinau - su tuo servisiuku ir plunges - liepe atvezt deze gera surinkta, jie ja isrinks patikrins dar., pusle ryt isvestu restauruot o kita savaite parveztu.. tai darbai kaip ir nusitestu.. bet jau butu kaip ir garantija...
del senos dezes - meistras iskarto pasake, kad uzimas viskas buvo ne is siurblio o is guolio., sako kad gali buti deze sena netvarkoma - kadangi lizdai isesti gali buti..
ir speju kad jis teisus - velenas kaip tabalaika gali klibinti...
restauravimas siurblio 150-200e .,
dar galbut patemps hidro bloko spyruokles, perziures. bet siaip sakiau vaziavo normaliai kai vaziavo...
pusle priduota restauruot.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2018 liepos 22 - 00:04
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0