Ar sugyvena 406, 1.8l varikliai su dujomis?
#1
Svečias_France_*
Parašyta 2007 gegužės 15 - 13:13
#2
Parašyta 2007 gegužės 15 - 18:17
#3
Parašyta 2007 gegužės 16 - 08:57
Kaip ten "Ramūnas" per M1 reklamas sako - "Nu nieko sau, originalai, bl..."Lietuvoje montuoja tiesioginį įpurškimą? Mane prigąsdino, kad niekas nei montuoja, nei remontuoja tokių...
...
Montuoja, jau turbūt kokie 5 metai kaip montuoja. Pagal skonį ir kišenę - Itališka, lenkiška... Ir sėkmingai važinėja žmonės. Nebent iš anapus atvažiavusių su jau sumontuota nepažįstama įranga dujininkai privengia.
O kokiam kosmose tau sumontavo?
#4
Parašyta 2007 gegužės 16 - 09:01
Šovė, pasikeitė kolektorių
Ir dar čia truputį.
Šį pranešimą redagavo Maskolis: 2007 gegužės 16 - 09:04
#5
Svečias_polaz_*
Parašyta 2007 gegužės 16 - 09:21
#6
Svečias_France_*
Parašyta 2007 gegužės 16 - 10:53
#7
Parašyta 2007 gegužės 16 - 11:33
Į http://www.autodujos.lt užsuk. Kairėje žemiau paieškok nuorodų "Informacija", I Kartos įranga, II Kartos, ...... Tik nelabai suprantu kas cai tom kartom dujas suskirste ... tai irgi nzn kelintos cia kartos skaitosi, o kokie dar kiti variantai?...
#8
Svečias_France_*
Parašyta 2007 gegužės 16 - 14:36
#10
Parašyta 2007 gegužės 16 - 15:07
drisciau pasigincyti.Tiesioginės = IV kartos ;)
IV karta = duju ipurskimas, bet netiesioginis...
kazkada girdejau apie V kartos duju iranga, kad tai lygtais jau tiesioginis ipurskimas, bet patvirtinimo neradau...
#11
Parašyta 2007 gegužės 18 - 17:01
Tai matyt dėlto...Nebent iš anapus atvažiavusių su jau sumontuota nepažįstama įranga dujininkai privengia.
O kokiam kosmose tau sumontavo?
Belgijoje
#12
Svečias_toredo_*
Parašyta 2007 gegužės 18 - 17:37
#13
Parašyta 2007 gegužės 18 - 20:33
... ir neuzilgo pasirodys irangos kurios ipurskines skystas dujas, be reduktoriaus, tiesiai is baliono ir dar per siurbliuka, tik va nesuprantu kam siurbliukas skystom dujom....drisciau pasigincyti.
IV karta = duju ipurskimas, bet netiesioginis...
kazkada girdejau apie V kartos duju iranga, kad tai lygtais jau tiesioginis ipurskimas, bet patvirtinimo neradau...
#14
Svečias_mmx_*
Parašyta 2007 gegužės 21 - 19:36
ka tu cia mali?drisciau pasigincyti.
IV karta = duju ipurskimas, bet netiesioginis...
kazkada girdejau apie V kartos duju iranga, kad tai lygtais jau tiesioginis ipurskimas, bet patvirtinimo neradau...
III jau yra tiesiogines.
IV karta patobulinta kad pritaptu prie naujesniu mataru.
V kartos dar nera. nebent breziniuose.
nezinau kaip dar tiesioginiskiau galima ibezdet tas dujas. tipo purkstukas ziuri i pacia degimo kamera? noway..
Šį pranešimą redagavo mmx: 2007 gegužės 21 - 19:37
#15
Parašyta 2007 gegužės 21 - 22:10
#16
Parašyta 2007 gegužės 21 - 22:32
Tiksliau brangioji dabar eksploatuojaBeje, autoriui - berods būtent tokį komplektą Tomaskas eksploatuoja (18 16v, II kartos LPG).
Šovė, pasikeitė kolektorių
Ir dar čia truputį.
Bullshit ;) Vazinejau pora metu normaliai. Tik filtra laiku plauk.tai pas tave tas tipo sportinis oro filtras? o deze oro filtro yra?
man tai meistras sake, kad su tokiu filtru be dezes masina teoriskai turetu dujom nevaziuot, arba problemu reguliuojant misini ir t.t. butu daug, nes gaudytu per daug oro.
#17
Parašyta 2007 gegužės 22 - 18:38
jei nori uz 1950 idesiu ipirskimaSw visiems, nusipirkau 406 97m su 1,8l varikliuku, na aisku is po eclipses silpnokas vis del to ne 110kw bet 81 bet ka jau padarysi, zadu deti dujas, bet bijau kad nebutu pykst pykst idejus... gal kas vazinejat su paprastom dujom ( ta prasme ne tiesioginio ipurskimo) kaip sugyvena variliukai su jom? maciau akd ipurskimo kolektorius plastmasinis tai is po suviu gali suskaldyti.... bet detis tiesiogines irgi brangu.... tai laukiu pasisakymu, is anksto dekui ;)
#18
Svečias_Artis_*
Parašyta 2007 gegužės 28 - 12:32
#19
Parašyta 2007 gegužės 29 - 08:11
Šį pranešimą redagavo chibre: 2007 gegužės 29 - 08:20
#20
Svečias_Artis_*
Parašyta 2007 gegužės 29 - 10:10
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0








