Peršokti prie turinio


plaukioja mašina po kelią


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 41

#21 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gegužės 31 - 15:13

ne, ne tai. pacios galines svirtys yra elastingos. rimtas vyras gali su koja isjudinti, o su pleciamuoju domkratu galima pamatyti akivaizdziai. Pvz., 205 tiltas turi vaixciojima net keliu cm. ratas juda numatytoje amplitudeje ir numatytu kampu, o ne kiek leidzia sailentblokas.

vuo
Darka<< juk visai nesenai (bei daug anksciau - irgi) snektelejome, tik tema vadinosi "nepriklausoma pakaba" ...o ne brezini ziuret raik, o pasikelus visa galine dali ...ir is kojos... is kojos ;]
  • 0

#22 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 gegužės 31 - 15:27

Ei ei, nereikia suplakt į krūvą visko. Paprastai galinė pakaba, nepriklausomai nuo to ar ji priklausoma ar ne, turi judėjimą tik vertikaliai, išilginis judėjimas apskritai negalimas tiek priekinei, tiek galinei pakabai, galinių ratų pasisukaliojimas yra toks dalykas, pavyzdžiui 406 tą galiu suprast, bet visokiems mažesniems pugams su torsionine pakaba tokį bajerį galiu suprast tik išsimalusių guolių kontekste.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#23 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2007 gegužės 31 - 15:34

Rusiškam saite apie tai daug rašė ir rašo. Po restailo yra pakeitimų. Kalba ėjo apie P406. Nesigilinau, bet kažkaip traukių pagalba galiniai ratai padeda lengviau įveikti posūkį. :unsure:
  • 0

#24 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2007 gegužės 31 - 15:37

Taip, sumaišiau mašinukus. :blink:
  • 0

#25 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gegužės 31 - 15:48

dargi tai matosi tiuvlitoj, kai klibina ant lexciu galini tilta. juda galines sakes. kaip toj dainoj, kur juda tavo kojos, kalba tavo plaukos, prie taves as noriu prisispaust...
  • 0

#26 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2007 gegužės 31 - 18:33

draugo merse (tie maziukai-A 170) taip buvo, dar teko paciam pavairuot. tokio dar jausmo neteko niekad pajaust, tu sau suki, o atrodo masina sau. tai tilta keite
  • 0

#27 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2007 gegužės 31 - 19:15

Pvz., 205 tiltas turi vaixciojima net keliu cm. ratas juda numatytoje amplitudeje ir numatytu kampu, o ne kiek leidzia sailentblokas.

Čia turima omeny stebulės laisvumą ašies atžvilgiu? :unsure:
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#28 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 01 - 08:26

Priėjau išvadą, kad nešioją galą, ne priekį. Idomiausia, kad stipriai nešiot pradėjo pakeitus galines padangas iš 205 į siauresnes 195. Dar turiu vilties, kad gal paduškų nebelikę visai, bet abejoju ar meharyje nebūtu pamatę. Buvo kieme kažkas įlėkęs į galinį kairį ratą, mašina stovėjo prie bardiūro, gal ir sulinko nuo to dešinė pusė, nes ilpnesnė buvo. Bl. nervuoja visokie dolbajobai. Vnž. į pežuko remontą ikišiu ~5000lt, panašiai jis ir kainuoja :lol: :lol:
  • 0

#29 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 birželio 01 - 09:07

dargi tai matosi tiuvlitoj, kai klibina ant lexciu galini tilta. juda galines sakes.

kaip toj dainoj, kur juda tavo kojos, kalba tavo plaukos, prie taves as noriu prisispaust...

Matyt kėbulas supuvęs, kad juda belekas ir belekaip. Apart vertikalaus judesio, ten neturi niekur kitur judėt. Tiesiog kai minko tuvlitoj, kėbulo maskatavimasis sukuria optinę apgaulę ir tiek. Ten elementari konstrukcija. Svirtys per guolius kabo ant pagrindinio balkio, jau tai jiems neleidžia sukaliotis į šonus arba aš apie guolius ir laisvumą nieko nebesuprantu. Beto, abi svirtys tarpusavyje sujungtos stabilizatorium ir dar kiekviena svirtis prie pagrindinio balkio tvirtinasi torsionais. Ir tai viskas, jokių guminių. spyruoklinių ir kitokių tampriąją defornmaciją turinčių elementų nėra arba aš apie tradicinę fiziką, metalų tamprumus nebesuprantu nieko.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#30 Svečias_Andrew_*

Svečias_Andrew_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 01 - 09:56

buvau ir as susidures su tokia nesamone, galinis tiltas buvo sulinkes biskuti, to uzteko kad masina plaukiotu...
  • 0

#31 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 01 - 10:17

Dariau5x5, ko gero, del to tilto ir bus. Proga pasikesiti masinele? Darka, lanxti yra pati metaline svirtis - ana yra elastinga pati is saves. Vat jeigu dabar pabandyti Darius25 atlanxtyti tilta tuo budu, kaip tokiais atvejais atlanxtomi golfu tiltai, ikisus stumiama domkrata tarp stebuliu, domkratas issitemptu iki galo, ratai issiskestu nerealiai, o ji isemus ratai vel stotu i buvusias (kreivas) vietas. Kazkada taip bandziau su savo ŽTi. -_- Po to suzinojau, kas ir kokie yra tie torsionai :) vat vengiant sito klibejimo, i 206 SW ir RC ikistos skersines reaktyvines traukes, laikancios tilta nuo sitos "vairavimo" ir vaziuojant sitas bajeris gerokai jauciasi. P.S. maniskis 706 dar nebuvo spejes suputi. Nu tikiuosi, ir dabar dar nespejes.
  • 0

#32 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 01 - 10:24

Dariau5x5, ko gero, del to tilto ir bus. Proga pasikesiti masinele?

Kai į remontą idėjau jau ~4000lt, kažkaip nelabai norisi ją parduoti :) teks ieškoti kito tilto papigiai. Mieste tas plaukiojimas nelabai ir trukdo, aišku staigiau manevruot jau malonumo nebelieka :( bus proga truputi pasikelt, nes labai jau pas mane nuleistas torsionas žemyn.
  • 0

#33 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:&quot;Skateboard&quot;

Parašyta 2007 birželio 01 - 10:32

ir ka taip darei, kad tiek paklojai?
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#34 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 01 - 10:52

ir ka taip darei, kad tiek paklojai?

nu. metams naujo bolido lizingui uztektu...
  • 0

#35 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 01 - 10:59

Priėjau išvadą, kad nešioją galą, ne priekį. Idomiausia, kad stipriai nešiot pradėjo pakeitus galines padangas iš 205 į siauresnes 195. Dar turiu vilties, kad gal paduškų nebelikę visai, bet abejoju ar meharyje nebūtu pamatę. Buvo kieme kažkas įlėkęs į galinį kairį ratą, mašina stovėjo prie bardiūro, gal ir sulinko nuo to dešinė pusė, nes ilpnesnė buvo. Bl. nervuoja visokie dolbajobai. Vnž. į pežuko remontą ikišiu ~5000lt, panašiai jis ir kainuoja :lol: :lol:

a ka tu jam uz tiek pinigu tvarkysi? nu pusantros shtukes i visa pakaba... suprantu.. kur dar 3500k sukist? :ph34r:
  • 0

#36 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 01 - 11:06

tvarkiau: naujas priekinis buferis 250lt(iš laužyno, buvo palūžęs nebenorėjau lituot), nauji kapotas priekinis stiklas (kapotas buvo atsidaręs) 530lt, dažiau galinį sparną; priekinį galinį buferius, kapotą 1000lt +greičių dėžės remontas ~550lt, važiuoklė (stabdžiai, gazo rankinio trosai, salenblokai, dar kažkas, tepalai) ~1000lt, dar gal kažko neprisimenu ir dar reiks tiltą keisti :) :)
  • 0

#37 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 01 - 11:13

aaa nu cia jau nesveikai tada..
  • 0

#38 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 birželio 01 - 11:58

Dariau5x5, ko gero, del to tilto ir bus. Proga pasikesiti masinele?

Darka, lanxti yra pati metaline svirtis - ana yra elastinga pati is saves. Vat jeigu dabar pabandyti Darius25 atlanxtyti tilta tuo budu, kaip tokiais atvejais atlanxtomi golfu tiltai, ikisus stumiama domkrata tarp stebuliu, domkratas issitemptu iki galo, ratai issiskestu nerealiai, o ji isemus ratai vel stotu i buvusias (kreivas) vietas. Kazkada taip bandziau su savo ŽTi. -_- Po to suzinojau, kas ir kokie yra tie torsionai :)
vat vengiant sito klibejimo, i 206 SW ir RC ikistos skersines reaktyvines traukes, laikancios tilta nuo sitos "vairavimo" ir vaziuojant sitas bajeris gerokai jauciasi.

P.S. maniskis 706 dar nebuvo spejes suputi. Nu tikiuosi, ir dabar dar nespejes.

Įdedu 206RC galionio tilto peckelionę

Nu paaiškink kas lankstosi ten. Pagrindinis balkis nr.1 tikrai negali, nes prie kėbulo prisabačintas kampuose keturiais varžtais. Tos dvi stabilizatoriaus traukės nr. 16 reikalingos tam, kad sumažintų kebulo posvyrius posūkiuose. Daugiau čia kam lankstytis nebėra. Jeigu kalbama apie svirtis, kurios kabalioja ant balkio nr. 1 galų (prie kurių sukasi stebulės ir ratai) tai jos greičiau suluš, nei tampysis (lydinys toks). Kas dar?
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#39 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2007 birželio 01 - 12:48

Darka, o kaip paaiškintum tų nr. 16 traukių veikimą, kaip stabilizatorių? Juk jos atskirai kiekvienos pusės svirtį su kėbulu suriša, o ne vieną pusę su kita, kaip ir priklauso stabilizatoriui? Imho jos tikrai skirtos skersiniam išilginių pakabos svirčių judėjimui sumažint. Tai matyt juda kažkiek, antraip tos traukės visiškai beprasmės būtų. Nors ir skamba neįtikėtinai, kad svirtys deformuojasi po apkrova :) Matyt nemažos jėgos jas veikia, ką ir problemos su vidiniais guoliais parodo.
  • 0

#40 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 01 - 14:40

Jeigu kalbama apie svirtis, kurios kabalioja ant balkio nr. 1 galų (prie kurių sukasi stebulės ir ratai) tai jos greičiau suluš, nei tampysis (lydinys toks).

nu vat. jos ir klaiposi. ir stebetinai dideleje amplitudeje. savo akimis maciau.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0