Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Niftiemu


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2003 kovo 14 - 16:25

Indomu, kas gautųsi, jei naująjį MINI būtų kūrę ne BMW, o Peugeot? :rolleyes: Visgi FWD ne visai bavarų stichija...
  • 0

#2 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2003 kovo 14 - 16:55

Dar būtų įdomu, jei bavarai minike būtų suchimičinę galinių ratų pavarą... :rolleyes:
  • 0

#3 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2003 kovo 14 - 17:27

Kai skaičiau naujojo mini pristatyma kažkuriame lietuviškame žurnale, tipo achty ochty kaip vairuojasi, kaip krato, kaip ant kelio stovi mintyse lyginau su savo gtiške... išvesti esminiai skirtumai: cooperio geresne akseleracija, gtiškes 10x mažesnė kaina :) reikia testdraivo kad sulyginti. arba duoti snatch*i kokia gtiške patestdraivinti kad sulygintu :) :)
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#4 Svečias_ciobris_*

Svečias_ciobris_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 kovo 14 - 20:06

reikalas toks vat.Kartais tenka cia man su tuo mini cooperiu pavazinet.Mat ne lietuvoj dabar randuos.O akceleracija kaip 1,6 matarui tai tikrai labai nebloga.su 6 pav steptronicu 100 daro per 10 sec,o su mechanine per 9 lygtais.Jei idomu kam,paziuresiu i knygute ir parasysiu.Kad kietas,tai jau tikrai.ir labai,bet ant kelio laikos gerai.au automatu eina iki 200 km/h.yra visi navarotai.xenon,navigacija,oda,kaondicionierius,ESP ,antiPraslydimasIr t.t. Kuro sanaudos smagiai vaziuojant-10ltr smagiai tai cia kai mieste ant ´s´ varai.115 AG,4 cilindrai.Tai tiek vat.Kam idomu,klauskit. Siamiet jau greit,lygtais vasara turi pasirodyt su toyotos dyzeliniu motoru.irgi 1,6 bus,100 ag rodos.
  • 0

#5 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2003 kovo 14 - 20:32

Dar būtų įdomu, jei bavarai minike būtų suchimičinę galinių ratų pavarą... :rolleyes:

Na tokios trumpos bazės aftomobyliuje to tikrojo RWD smagumo nesijaustų, manau :) Drįstu spėt turėtų būt problemų su per menku pasukamumu.
  • 0

#6 Gidzia

Gidzia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 830
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 XRD

Parašyta 2003 kovo 15 - 02:37

shoodas tas mini.... fuiii :wacko: nerandu ash jame zhavesio, nors tu ka... ^_^
  • 0
I have gone in search of myself, if i get back before i return - please keep me here.

#7 Gidzia

Gidzia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 830
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 XRD

Parašyta 2003 kovo 15 - 02:41

Drįstu spėt turėtų būt problemų su per menku pasukamumu.

Kodel? Juk kaip tik galima butu vaira labiau uzhlauzhti, jei galas butu varomas....
P.S. Beja SMART'as atrodo su galu varomu yra, ania?
  • 0
I have gone in search of myself, if i get back before i return - please keep me here.

#8 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2003 kovo 15 - 14:07

reikia testdraivo kad sulyginti.arba duoti snatch*i kokia gtiške patestdraivinti kad sulygintu


Jo, nugi davaite greičiau man kokį gerai sureguliuotą gti! Aš greitai šitą reikaliuką prasuksiu ir prapostinsiu, što pačiom. :D :D :D
Bet jei pridėtume lašą objektyvumo, tai reikia pasiklausti dėdės Kursio, kuris ilgai eksploatavo savo gti ir yra atlikęs daug visokiausių testdraivų ant miniko. Manyčeu galėtų kompetetingai prakomentuoti.
Ką atsimenu iš miniko tai amazing variklio garsas ir stabilumas, kas mieste net iš tokio nesportininko kaip aš padaro žvėrį. :ph34r:
  • 0

#9 Svečias_liuka_*

Svečias_liuka_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 kovo 16 - 13:59

ka norit sakykit- bet new mini ,jo dizainas man ne prie sirdies va senuoju teko vaziuot jausmo neapsakysi -vigi tai angliska masina kaip sakoma pas juos viskas kitaip :)
  • 0

#10 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 kovo 17 - 14:14

Kai skaičiau naujojo mini pristatyma kažkuriame lietuviškame žurnale, tipo achty ochty kaip vairuojasi, kaip krato, kaip ant kelio stovi mintyse lyginau su savo gtiške...
išvesti esminiai skirtumai: cooperio geresne akseleracija, gtiškes 10x mažesnė kaina 


kai pirmasyk igriuvau i mini, buvo viena asociacija: 205 GTi. Miniko vairo mechanizmas greitesnis, begiai geriau metosi, GTi, astresnis mataras, pakaba dirba panasiai, bet minikas maziau slidineja. o su 205 greit vaziuoti reikia tiktai biski slystant. cia, manau, del galinio tilto elastikokinematikos.
Axeleracija teoriskai panasi, praktiskai irgi. Kaifas irgi panasus.
O CooperS valyja dieviskai, bet variklis inertiskas. Kompresorius visgi. Manding, jeigu paimti panasaus galingumo alternatyva - 205 Mi16, jo dinamika butu daug smagesne. Be to, 205 gerokai lengvesnis.
Del Mini mataro - jis yra paimtas is kazkokio brazilisko Chrysler ir jo apacios nera tokios, kaip GTi. Virsunes neblogos ir garsas skanus labai. :wub:

Artimiausiais metais BMW su PSA pasistatys gamyklele, kur PSA gamins BMW konstrukcijos matariukus. Atrodo, nuo 1.6 iki 1.8 kubaturos. jeigu neklystu. Galingumas bus iki 180 AG (atmosferiniai) ir bus naudojami Mini ir PSA modeliams. vat tox mini tai, manau, bus jega :ph34r: . o ir PSA tada tures normaliu benzininiu varikliu, kuriu, man atrodo, daba truxta...
  • 0

#11 Svečias_Trugdis_*

Svečias_Trugdis_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 kovo 17 - 17:23

Tikras pavasaris ,jei visi kalba tik apie jungimasi ir dauginimasį. :wub: :P
  • 0

#12 Gidzia

Gidzia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 830
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 XRD

Parašyta 2003 kovo 19 - 08:56

Artimiausiais metais BMW su PSA pasistatys gamyklele, kur PSA gamins BMW konstrukcijos matariukus. Atrodo, nuo 1.6 iki 1.8 kubaturos. jeigu neklystu. Galingumas bus iki 180 AG (atmosferiniai) ir bus naudojami Mini ir PSA modeliams. vat tox mini tai, manau, bus jega :ph34r: . o ir PSA tada tures normaliu benzininiu varikliu, kuriu, man atrodo, daba truxta...

NU ple sukos kad jie geriau tuos pinigus skirtu R&D alternatyvai benzinui/dyzeliui..... Manau jau seniai mes galetume vazhineti su elektro ar whatever - mobiliais, jeigu ne gamintoju koncervatyvumas :mad:
  • 0
I have gone in search of myself, if i get back before i return - please keep me here.

#13 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2003 kovo 19 - 10:21

Ekologus ant muilo!! :D :D
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#14 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2003 kovo 19 - 11:10

Teršėjus an kuolo!
  • 0

#15 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2003 kovo 19 - 12:08

Turiu vieną kandidatą. Vairuojanti superautomobilį su neekologišku pasenusios konstrukcijos belambdiniu/bekatalyziniu resursą išnaudojusiu varikliu.. :rolleyes:
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#16 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 kovo 20 - 15:13

NU ple sukos kad jie geriau tuos pinigus skirtu R&D alternatyvai benzinui/dyzeliui..... Manau jau seniai mes galetume vazhineti su elektro ar whatever - mobiliais, jeigu ne gamintoju koncervatyvumas


cia ne tik gamintoju, o ir pirkeju konservatyvumas. jau gatavi vandeniliniai varikliai, bet jeigu net niujorke jie tures (supraske- dar neturi) 6 degalines ir kainuos kosmines saskaitas tai niex ir nepirx. Tu irgi galetum vandenilini bolida daba isigyti, bet neturesi kur prispildyti :beer: ir nenoresi tiek moketi.
cia laiko klausimas, bet susidaro ispudis, kad fuel cell ar vandenilis padarys savo. bo amerikieciai labai nori aciriboti nuo naftos. tipo tik del jos ir taip vaduoja iraka...
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0