Niftiemu
#1
Parašyta 2003 kovo 14 - 16:25
#2
Parašyta 2003 kovo 14 - 16:55
#3
Parašyta 2003 kovo 14 - 17:27
Volvo 940 turboplyta MY1997
#4 Svečias_ciobris_*
Parašyta 2003 kovo 14 - 20:06
#5
Parašyta 2003 kovo 14 - 20:32
Na tokios trumpos bazės aftomobyliuje to tikrojo RWD smagumo nesijaustų, manau Drįstu spėt turėtų būt problemų su per menku pasukamumu.Dar būtų įdomu, jei bavarai minike būtų suchimičinę galinių ratų pavarą...
#6
Parašyta 2003 kovo 15 - 02:37
#7
Parašyta 2003 kovo 15 - 02:41
Kodel? Juk kaip tik galima butu vaira labiau uzhlauzhti, jei galas butu varomas....Drįstu spėt turėtų būt problemų su per menku pasukamumu.
P.S. Beja SMART'as atrodo su galu varomu yra, ania?
#8
Parašyta 2003 kovo 15 - 14:07
reikia testdraivo kad sulyginti.arba duoti snatch*i kokia gtiške patestdraivinti kad sulygintu
Jo, nugi davaite greičiau man kokį gerai sureguliuotą gti! Aš greitai šitą reikaliuką prasuksiu ir prapostinsiu, što pačiom.
Bet jei pridėtume lašą objektyvumo, tai reikia pasiklausti dėdės Kursio, kuris ilgai eksploatavo savo gti ir yra atlikęs daug visokiausių testdraivų ant miniko. Manyčeu galėtų kompetetingai prakomentuoti.
Ką atsimenu iš miniko tai amazing variklio garsas ir stabilumas, kas mieste net iš tokio nesportininko kaip aš padaro žvėrį.
#9 Svečias_liuka_*
Parašyta 2003 kovo 16 - 13:59
#10 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2003 kovo 17 - 14:14
Kai skaičiau naujojo mini pristatyma kažkuriame lietuviškame žurnale, tipo achty ochty kaip vairuojasi, kaip krato, kaip ant kelio stovi mintyse lyginau su savo gtiške...
išvesti esminiai skirtumai: cooperio geresne akseleracija, gtiškes 10x mažesnė kaina
kai pirmasyk igriuvau i mini, buvo viena asociacija: 205 GTi. Miniko vairo mechanizmas greitesnis, begiai geriau metosi, GTi, astresnis mataras, pakaba dirba panasiai, bet minikas maziau slidineja. o su 205 greit vaziuoti reikia tiktai biski slystant. cia, manau, del galinio tilto elastikokinematikos.
Axeleracija teoriskai panasi, praktiskai irgi. Kaifas irgi panasus.
O CooperS valyja dieviskai, bet variklis inertiskas. Kompresorius visgi. Manding, jeigu paimti panasaus galingumo alternatyva - 205 Mi16, jo dinamika butu daug smagesne. Be to, 205 gerokai lengvesnis.
Del Mini mataro - jis yra paimtas is kazkokio brazilisko Chrysler ir jo apacios nera tokios, kaip GTi. Virsunes neblogos ir garsas skanus labai.
Artimiausiais metais BMW su PSA pasistatys gamyklele, kur PSA gamins BMW konstrukcijos matariukus. Atrodo, nuo 1.6 iki 1.8 kubaturos. jeigu neklystu. Galingumas bus iki 180 AG (atmosferiniai) ir bus naudojami Mini ir PSA modeliams. vat tox mini tai, manau, bus jega . o ir PSA tada tures normaliu benzininiu varikliu, kuriu, man atrodo, daba truxta...
#11 Svečias_Trugdis_*
Parašyta 2003 kovo 17 - 17:23
#12
Parašyta 2003 kovo 19 - 08:56
NU ple sukos kad jie geriau tuos pinigus skirtu R&D alternatyvai benzinui/dyzeliui..... Manau jau seniai mes galetume vazhineti su elektro ar whatever - mobiliais, jeigu ne gamintoju koncervatyvumas :mad:Artimiausiais metais BMW su PSA pasistatys gamyklele, kur PSA gamins BMW konstrukcijos matariukus. Atrodo, nuo 1.6 iki 1.8 kubaturos. jeigu neklystu. Galingumas bus iki 180 AG (atmosferiniai) ir bus naudojami Mini ir PSA modeliams. vat tox mini tai, manau, bus jega . o ir PSA tada tures normaliu benzininiu varikliu, kuriu, man atrodo, daba truxta...
#13
Parašyta 2003 kovo 19 - 10:21
Volvo 940 turboplyta MY1997
#14
Parašyta 2003 kovo 19 - 11:10
#15
Parašyta 2003 kovo 19 - 12:08
Volvo 940 turboplyta MY1997
#16 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2003 kovo 20 - 15:13
NU ple sukos kad jie geriau tuos pinigus skirtu R&D alternatyvai benzinui/dyzeliui..... Manau jau seniai mes galetume vazhineti su elektro ar whatever - mobiliais, jeigu ne gamintoju koncervatyvumas
cia ne tik gamintoju, o ir pirkeju konservatyvumas. jau gatavi vandeniliniai varikliai, bet jeigu net niujorke jie tures (supraske- dar neturi) 6 degalines ir kainuos kosmines saskaitas tai niex ir nepirx. Tu irgi galetum vandenilini bolida daba isigyti, bet neturesi kur prispildyti ir nenoresi tiek moketi.
cia laiko klausimas, bet susidaro ispudis, kad fuel cell ar vandenilis padarys savo. bo amerikieciai labai nori aciriboti nuo naftos. tipo tik del jos ir taip vaduoja iraka...
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0