Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Stabdzhiai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2003 kovo 14 - 16:51

Blyn uzhsisantykiavau. Visa diena nuo ryto iki dabar prakabejau servise. Traukes antgalio keitimas ir suvedimas, tai varpa su juo ilgai neuzhtruko, bet su stabdzhiais tai pravalas. Vienas ratas per mazhai stabde su rankiniu. Tai po ilgu krapshtymusi, kaladeliu, beigi cilindriuku (pasirode, kad jau pavarge), stabzhiu skystchio (prie progos) keitimu rankinis pradejo veikti. Bet dabar kitur beda. Jau su stabdzhiais. Vienas ratas gale 0.9, kitas 0.4. Kas galetu buti? Servisistai aishkina, kad pasivazhinesi prisitrins ir bus OK. Tipo rytoj vazhiuosiu pasirodyti kiek prisitrine, bet man kazhkaip perdaug itartina. Palikau virsh 400Lt ir gera pusdieni. Kazhkaip nuotaika visai subjurusi. :( P.S. Beje vartchiau katalogus, tai vazhiukles dalis 205 taip vardinamos vienoj eilutej (ir aishku vienodi kodai) 1.0, 1.1, 1.4, 1.6GTi, 1.6CTi ir kitoj eilutej (dazhnu atveju jau kiti kodai, nei prie 1.0, 1.1 ir t.t.) 1.9GTi, 1.9CTi
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#2 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2003 kovo 14 - 17:32

Keitei kalades tik vienoje pusėje? Dėl pakabos - vėl karščiuojiesi :D Visų pirma praleidai kai kuriuos modelius, visų antra pažiūrėjai pagal viena detalę ir darai globalias išvadas apie važiuokle? :)
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#3 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2003 kovo 14 - 17:37

Aishku, kad keitchiau abejes. Ir cilindriukus abu pakeitchiau. Nuorino lyg ir gerai, nes po stendo dar syki bande orinti, bet konstatavo, kad ir ish pradzhiu gerai nuorino. Del pakabos nesikarshtchiuoju. Tiesiog leido pavartyti kataloga, tai ir demesi atkreitpiau. Modeliai buvo butent tokie kokius parashiau. Pati stebino, kad pvz nera 1.3.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#4 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2003 kovo 14 - 17:42

GTIškėje nestabdė vienas galinis ratas, problema buvo atrasta kad blogai cirkuliuoja skystis i vieną ratą dėl kažinkokio vožtuvo. Vėl važiuoklių: jei paimsi pvz priekines kalades, jos daug kur unifikuosis, bet jei paimsi pvz priekinę šakę gausi krūvą modelinių skirtumu..
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#5 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2003 kovo 14 - 17:50

Kaizhkaip sunkiai jiems sekesi ieshkoti. Svarbiausia priesh keitchiant kalades ir cilindriukus abu stabde normaliai, tik rankinis gryba pjove. Gal cilindriuka lieva ikysho? Na rytoj jie dar pashokines. Neishvazhiuosiu kol nesutvarkys. Tarkim, kad kaladeles jau apsitrine, tegul tik rytoj nestabdo. Nors ir ishvis toks ispudis, kad mashina lievai stabdyti pradejo. Gal jie kokio antifrizo vietoj stabziu skystchio ikale? Del priekines shakes sutinku. Tikrai stipriai skiriasi. Shiaip tai 1.9 GTi ir priekines kaladeles skyriasi (ventiliuojamos) ir suportai kitokie ir t.t. O 1.6 GTi viens prie vieno. Tiek to uzhteks del tu GTi mushtis. Uzhkasam ta karo kirvi. Nors linkus del vienodos galines pakabos idesiu, kai rasiu.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#6 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2003 kovo 14 - 20:25

Pabandyk šiek tiek pavažiuot truputį užtraukęs rankinį, kartais padeda. O dėl dalių kodų - šiaip keista, įdomu, kokios ten dalys, nes bendrai paėmus 1,6GTi pakaba ~= 1.9GTi pakabai. CTi - taip, kaip ir visų paprastų. Vienžo pažiūrėk jei turėsi galimybę detaliau - gal iš tiesų kažkas sutampa.
  • 0

#7 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 kovo 14 - 21:14

maestro> 205gti 1,9 ar 205gti 1,9 ar 205cti 1,9 pakabos variaciju .... :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: pas mane pagal dokumentus 205gti1,9 bet variklis, keletas pakabos elementu eina kaip 205 cti 1,9 galinis tiltas kaip 205gti 1,6 bet tik dalinai netinka kap 1.9 Diesel, alkune identiska o va vidus torsiono ne: ilgis toks pat, storis skiriasi, karpeliu skaicius ... 100% nepasitikekite katalogais, jie buna klaidingi kai pradedi lyginti senas detales su naujomis :blink: nemazai as jau prakaito isledavau kol surasdavau :blush: dabar jau mano konspektuose nemazai kodu kurie nesutampa su siulomais kataluogose :beer:
  • 0

#8 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2003 kovo 14 - 21:45

Gal pades i visus tuos klausimus atsakyti tie 7CD ish shlektu. Nesu meistras ir tuos teiginius varau ish gana grozhines literaturos. Visai imanomas daiktas, kad ten koks danteliu skaitchius skyriasi ir pan. Net nereikia skirtingu modeliu. Tuose patchiuose nuo metu daug kas priklauso. Shiaip kiek matchiau aprashymu, tai apie galini tilta rasho kad visi vienodi ir tik priekini ishskiria GTi (tchia priesh metus tyrinejau pezhiu sandaras, kai svarstchiau ar man pirkti kita tilta ar restauruoti esama. Del to gana daug ir gilinausi ar tiks, tai atitinkamai pasiskaitinejau ir shiaip apie pakabas). Kiek supratau ish apipisku, tai CTi visi agregatai atitinka GTi. O tam kataloge zhiurejau tokius daiktus kaip vairo traukes, granatos, guoliai, stabdzhiu sistema ir pan. Perdaug ir nesigilinau, tik kaip sakiau uzhkliuvo tai, kad 1.6GTi kartu grupuojami su kibiriukais.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#9 Svečias_Trugdis_*

Svečias_Trugdis_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 kovo 15 - 12:45

O tai kur taip jau remontavaisi ir taip brangiai ... :P
  • 0

#10 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2003 kovo 16 - 22:43

Blyn, kai mano 205 pakeite priekines kalades ir diskus (nes vienas buvo labai jau nelygiai sudiles, tad keiciau abu), tai zinai stabdziai irgi kazkokie netokie pasidare. Laukiu kol prisitrins, bet nesulaukiu.... O gal blyn su vakumu kas nors negerai? Nes mirtinu stabdziu nebeliko - reikia daugiau koja padirbeti. Bet viskas po servizo prasidejo...
  • 0
Roots to roots

#11 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2003 kovo 17 - 12:28

O tai kur taip jau remontavaisi ir taip brangiai ... :P

AutoGA. Zhiurint su kuo lyginti. Kaip Peugeot nemanau, kad labai brangiai.
Keitchiau vairo trauke, galines kaladeles, galinius cilindriukus, stabdzhiu skysti ir dariau ratu suvedima. Itogo 420Lt.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#12 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2003 kovo 17 - 12:39

Na pravariau ta suknista TA. Stabzhiai: Priekis 1.7 , 1.5 Galas 0.9 , 0.7 Rankinis kazhkur irgi 0.9 , 0.7 Ka manot. Norma (pagal TA tai norma), ar vistik bandyt ieshkoti kodel viena visa puse silpniau stabdo?
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#13 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 kovo 17 - 12:43

Siūlau neieškot sliekų
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0