Edited by jawasaki, 2009 April 10 - 18:55.
P 406 2.2 16 V variklis
#21
Posted 2009 April 10 - 18:54
#22
Posted 2009 April 10 - 20:17
#23
Posted 2009 April 11 - 09:41
taip pat matuota kompresija ~12-13, pagrindinis dirzas keistas - viskas idealiai susikaisciuja, ta prasme metkes normaliainu ka pas mani 3.0 ir ryte dirba truputi drebedamas, jauciasi per vaira permusimas toksai - taigi is pagalviu liko nekeista pvaru dezes pagalve, o laidai, babina (originali nauja) keistos, zvakes jau kelis syk, laisvu sukiu varikliukas isdiles ir pakeistas i nauja bosch. Drebejimas sakyciau isnyksta kai siltas variklis ir ryte pradedamas jausti krentant apsukom po truputi nuo patsoso... Draugas pasikeite aus. skyscio temp. davikli tai jam padejo - gyresi kad lygiai dirba, nes pas ji kazkas panasaus jautes, nu dar del tos pagalves nekeistos abejones yra, bei kai sankaba keiciau tai netarode ji labai pavargus
#24
Posted 2009 April 11 - 12:28
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#25
Posted 2009 April 11 - 13:44
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users