![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
Edited by jawasaki, 2009 April 10 - 18:55.
Posted 2009 April 10 - 18:54
Edited by jawasaki, 2009 April 10 - 18:55.
Posted 2009 April 10 - 20:17
Posted 2009 April 11 - 09:41
taip pat matuota kompresija ~12-13, pagrindinis dirzas keistas - viskas idealiai susikaisciuja, ta prasme metkes normaliainu ka pas mani 3.0 ir ryte dirba truputi drebedamas, jauciasi per vaira permusimas toksai - taigi is pagalviu liko nekeista pvaru dezes pagalve, o laidai, babina (originali nauja) keistos, zvakes jau kelis syk, laisvu sukiu varikliukas isdiles ir pakeistas i nauja bosch. Drebejimas sakyciau isnyksta kai siltas variklis ir ryte pradedamas jausti krentant apsukom po truputi nuo patsoso... Draugas pasikeite aus. skyscio temp. davikli tai jam padejo - gyresi kad lygiai dirba, nes pas ji kazkas panasaus jautes, nu dar del tos pagalves nekeistos abejones yra, bei kai sankaba keiciau tai netarode ji labai pavargus
Posted 2009 April 11 - 12:28
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Posted 2009 April 11 - 13:44
0 members, 3 guests, 0 anonymous users