Na galime gincytis iki nukritimo taip pat kaip del klausimo, kas pirmaiu atsirado vista ar kiausinis?visi taip sako po to kai juos aplauzytus gaisrininkai istraukia is automobiliu...

Kelių policija
#141
Posted 2007 September 12 - 23:09
#142
Posted 2007 September 12 - 23:23
Pilotas, tu chia duodi... Visishkai sutinku su tuo, kad ginchytis galima vienodai tiek del kiaushinio su vishta, tiek del virshijamo greichio, tik toli grazhu ne iki nukritimo, kadangi del vishtos ir kiaushinio viskas absoliuchiai aishku - PIRMAS ATSIRADO KIAUSHINIS! Taigi ir greichio virshyti, kad ir nezhymiai - NEGALIMA! Kai ka nors partrenksi ir uzhmushi nespejes sustabdyt, tavo pasiteisinimas "virshijau greiti vos penkiais km/h" negelbes, nes tie 5km/h gali prailginti tavo stabdymo kelia kad ir 10 metru, kuriu dazhnai ir pritruksta, kad zhmogu uzhmushti.Na galime gincytis iki nukritimo taip pat kaip del klausimo, kas pirmaiu atsirado vista ar kiausinis?
Nu ir parodyk man kaip tu ginchysies del kiaushinio...
#143
Posted 2007 September 12 - 23:25
Ot somozvantca slysu !greicio virsijymas - tai pirmas zingsnis i organu donoryste.....

© "Vasil Ivanovitch minejit profesiju"
© J. Erlickas
#144
Posted 2007 September 12 - 23:41
Na neziurek vien is blogosios puses visi mes veliau ar anksciau uzsilenksim, yra ir geroji puse virsydamas tarkim 5km/h per sviesofora pravavaziuos daugiau auto, vadinasi mazesni kamsciai, mazesnis gamtos uztersimas, maziau prisidedame prie "siltnamio efekto", o tai kur kas daugiau givybiu issaugos ateityje.Pilotas, tu chia duodi... Visishkai sutinku su tuo, kad ginchytis galima vienodai tiek del kiaushinio su vishta, tiek del virshijamo greichio, tik toli grazhu ne iki nukritimo, kadangi del vishtos ir kiaushinio viskas absoliuchiai aishku - PIRMAS ATSIRADO KIAUSHINIS! Taigi ir greichio virshyti, kad ir nezhymiai - NEGALIMA! Kai ka nors partrenksi ir uzhmushi nespejes sustabdyt, tavo pasiteisinimas "virshijau greiti vos penkiais km/h" negelbes, nes tie 5km/h gali prailginti tavo stabdymo kelia kad ir 10 metru, kuriu dazhnai ir pritruksta, kad zhmogu uzhmushti.
Nu ir parodyk man kaip tu ginchysies del kiaushinio...
#145
Posted 2007 September 13 - 00:19
Edited by Radradratorius, 2007 September 13 - 00:22.
#146
Posted 2007 September 13 - 00:38

#147
Posted 2007 September 13 - 00:39

#148
Svečias_Kursis_*
Posted 2007 September 13 - 08:25

#149
Posted 2007 September 13 - 09:42
Noriu pakoreguti klubioka. Problema ne karviu gaminamas CO2, bet is virskinimo trakto isskiriamas metanas. Jis 21 karta kenksmingesnis nei CO2. Pries pora savaiciu per rusakalbi BBC tuo klausimu teko pasisakyti, nes kolega ant kompo paskaiciavo briedzio aktyvuma ir parase toki smaisktu straipsni, kad nusauk briedi ir jo metines CO2 kvotos tau uzteks suskraidyti i Malaga is Norvegijos ir atgal.Del shiltnamio efekto - kas chia dar per akmens amzhiaus istorija? Taigi nustatyta ir irodyta, kad vien viso pasaulio karves pagamina daugiau anglies dvideginio (medzhiagos ir sukelianchios shiltnamio efekta), nei visi zhmonijos fabrikai bei transportas. O apskritai didzhiaja dali (bene apie 60%) jo pagamina vandenynai. Ir ne anglies dvideginis kelia planetos temperatura, o planetos temperatura, pakylanti del saules aktyvumo pokychiu didina anglies dvideginio ishsiskyrima planetoje - juk karshchiau, tai ir kvepuoji daugiau, kaip ir visi gyvi zhemes organizmai. ir tokiu atshilimu, bei atshalimu zhmonijos istorijoje buta ir ne vienas ir ne du. Didzhiosios Britanijojos metrashchiuose buvo uzhfiksuotastoks metas, kuris vadinamas mazhuoju ledynmechiu, kai per metus temperatura pakildavo gal tik iki 10laipsniu pliuso maximum (bene 18-ame amzhiuje ar kazhkas tokio). Priesh tai buvo panashiai kaip ir dabar. O ir pats garsusis pasaulinis ledynmetis buvo ne vienas. Temperatura nuolat sviruoja. Chia tik zhmones neturi ka veikti, uzhtat ir prigalvoja - kad butu del ko gerkles papleshyt ir uzh ka pakovot didvyrishkai. O dazhniausiai didzhiosios pasaulio vyriausybes tokiu budu tik kontroliuoja pasaulio naftos rinka: islamo pasaulis sukilo, naftos nebegaunam padishofkei - pataupykim, pakol rasim priezhasti juos pabombinti, pabombine atsiimsim nafta ir vel visi i trasa amerikietishkos svajones gaudyt. Tik vat beda - ushtruko bombinimai bishki - kol oficialiai paskelbs, kad shiltnamio efektas zhmogaus itakojamas nera dar tures prabegt kiek laiko... Kad ir ozono skyle kai atsivere - vajetau panika! Auto skaichius ir toliau auga, ir dar sparchiau nei priesh tai, pramone klesti (kinai ir tie jau atsigauna), o apie ozono skyle visi jau ir pamirsho - pati uzhsitrauke, kaip ir atsiverusi buvo.
Taip kad ir gyvybiu ateityje nepasaugosi. Laikykis keliu eismo taisykliu, ir viskas bus gerai.
P.S., ar zhinojai, kad vien londone gyvena daugiau zhmoniu nei visoj Lietuvoj, o per metus visoje anglijoje avarijose zhuvusiu zhmoniu tiek pat kiek ir lietuvoj? Zhinai kodel? Todel, kad chia zhmones taisykliu LAIKOSI.
Isvada- nesvarbu kiek tu kvepuoji, didziausia problema ka tu valgai ir kiek gadini ora

#150
Posted 2007 September 13 - 10:42
#151
Posted 2007 September 13 - 10:57
Skamba neblogai... nusauk briedi ir jo metines CO2 kvotos tau uzteks suskraidyti i Malaga is Norvegijos ir atgal. ...

Beje, 15min.lt (09.13):
Kauno miesto policijos Eismo priežiūros tarnybos pareigūnai pranešė užfiksavę naują greičio viršijimo rekordą. Užvakar vidurdienį kelio Panevėžys-Aristava-Sitkūnai 78-ajame kilometre budėję Kauno policininkai užfiksavo, kad pro juos pralėkęs automobilis "Mercedes Benz" skrido 211 km/val. greičiu. Šioje kelio atkarpoje leistinas greitis yra 90 km/val., pažeidėjas jį viršijo 121 km/val. Pasak Kauno miesto policijos Eismo priežiūros tarnybos vyr. specialistės Gražinos Jasiūnienės, pareigūnai nustatė, kad "Mercedes Benz" vairavo 22 metų Pakruojo rajono gyventojas. Pareigūnės teigimu, šis pažeidėjas - naujas "rekordininkas". Anksčiau miesto policijos pareigūnų akiratin patekęs reičiausias vairuotojas lėkė 204 km/val. greičiu.
#152
Posted 2007 September 13 - 11:40
#154
Posted 2007 September 13 - 11:59
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#155
Posted 2007 September 13 - 18:34
#156
Posted 2007 September 13 - 18:36

#157
Posted 2007 September 13 - 20:19
Geriau sau pasilik arba su zenklu S turetu buti. As nuotraukas gelbetoju esu mates, nieko ten ziauraus galunes nutrukusios, smegenys voliojasi ir tt vienu zodziu kai kam tai darbas, o kai kam tai ziauru.norit pridesiu filmuotos medziagos is avariju.... patikekite - vaizdai ziaurus....
Kas bijote laikykites taisykliu, o kas is prigimties extremalas tai .....

#158
Posted 2007 September 13 - 20:47
o kas tupas ir kam visai patylet, pasivadinkit pilotu ir skieskit apie bele ka.Geriau sau pasilik arba su zenklu S turetu buti. As nuotraukas gelbetoju esu mates, nieko ten ziauraus galunes nutrukusios, smegenys voliojasi ir tt vienu zodziu kai kam tai darbas, o kai kam tai ziauru.
Kas bijote laikykites taisykliu, o kas is prigimties extremalas tai .....
#159
Posted 2007 September 13 - 20:53
atsakyk i klausima: is kur atsiranda subinlaiziai?o kas tupas ir kam visai patylet, pasivadinkit pilotu ir skieskit apie bele ka.
#160
Posted 2007 September 13 - 21:09
Pilotas, speju kita tavo masina bus BNVatsakyk i klausima: is kur atsiranda subinlaiziai?

4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users