dega check engine lempute
#1 Svečias_Aldona_*
Parašyta 2006 kovo 31 - 14:53
#2
Parašyta 2006 kovo 31 - 15:11
Šį pranešimą redagavo Snatch: 2006 kovo 31 - 15:12
#3 Svečias_sporttruck_*
Parašyta 2006 kovo 31 - 18:55
Jeigu niekas nepasikeite , gali buti , kad tai pranesimas , kad laikas kokiems nors profilaktiniams darbams -tepalams , skysciams , dirzams , grandinems ir t.t.Sveiki, priimkite į kompaniją naują vartotoją, ir tuo pačiu patarkite, kas galite Žodžiu, mano Peugeot 206 užsidegė ir nuobodžiai dega "check engine". Bet važiuoja, ir niekas visai nepasikeitė, dirba gražiai, traukia. Kame gali būti problema ? (tepalą patikrinau). Akumuliatorių nakčiai buvau atjungusi. Nepadeda. Patarkite į kokį servisą kreiptis, kad ten panelės labai nenuskriaustų? Veiksmas Vilniuje.
#4
Parašyta 2006 kovo 31 - 19:39
nope. ar gali buti, kad tu klysti?Jeigu niekas nepasikeite , gali buti , kad tai pranesimas , kad laikas kokiems nors profilaktiniams darbams -tepalams , skysciams , dirzams , grandinems ir t.t.
2 Aldona:
pradzioj vaziuoti ten, kur Snatch'as prirase, o veliau, priklausomai nuo diagnozes bei ligoniu kasu kompensacijos dyzdio spresti ka daryti toliau: taisyti ten kur diagnozavo ar bandyti ieskoti alternatyvu.
#5 Svečias_Aldona_*
Parašyta 2006 kovo 31 - 20:27
Ačiū atsakiusiems, taip ir padarysiunope. ar gali buti, kad tu klysti?
2 Aldona:
pradzioj vaziuoti ten, kur Snatch'as prirase, o veliau, priklausomai nuo diagnozes bei ligoniu kasu kompensacijos dyzdio spresti ka daryti toliau: taisyti ten kur diagnozavo ar bandyti ieskoti alternatyvu.
#6 Svečias_sporttruck_*
Parašyta 2006 balandžio 01 - 13:52
Galiu suklysti del pezo check engine multifunkcionalumo ....nope. ar gali buti, kad tu klysti?
2 Aldona:
pradzioj vaziuoti ten, kur Snatch'as prirase, o veliau, priklausomai nuo diagnozes bei ligoniu kasu kompensacijos dyzdio spresti ka daryti toliau: taisyti ten kur diagnozavo ar bandyti ieskoti alternatyvu.
#7
Parašyta 2006 balandžio 01 - 16:41
turbut, kad klysti.Galiu suklysti del pezo check engine multifunkcionalumo ....
check engine reiskia problemas.
kilometraza iki kito tech aptarnavimo rodo kitas "multifunkcionalus" indikatorius.
#8
Parašyta 2006 balandžio 02 - 15:11
#9 Svečias_Aldona_*
Parašyta 2006 balandžio 05 - 19:01
Tai va, buvau šiandien Žibinte. Diagnozavo lambda gedimą. Sakė vienas pusiau gyvas, kitas numiręs. Tik kad ar gali būti 2 lambda zondai automobilyje? Bendradarbiai kraipė pečiais, o man galima pasakyti ką nori. Žodžiu remontas kainuotų 600Lt. Gavau patarimų dėti rusišką gerokai pigesnį, ar taip galima? Tiktų? Kol važinėjau senu Coltu, nebuvo rūpesčių....Duok zinoti kaip sekesi
A.
#10 Svečias_Peugemotukas_*
Parašyta 2006 balandžio 05 - 19:10
#11
Parašyta 2006 balandžio 05 - 19:12
Gali. Vienas ant ismetimo kolektoriaus. Kitas uz katalizatoriaus.Tai va, buvau šiandien Žibinte. Diagnozavo lambda gedimą. Sakė vienas pusiau gyvas, kitas numiręs. Tik kad ar gali būti 2 lambda zondai automobilyje?
Bendradarbiai kraipė pečiais, o man galima pasakyti ką nori. Žodžiu remontas kainuotų 600Lt. Gavau patarimų dėti rusišką gerokai pigesnį, ar taip galima? Tiktų? Kol važinėjau senu Coltu, nebuvo rūpesčių....
A.
Zibintas pasake, ka mano masinos smegenine apie ja supancius daviklius. O 600Lt Zibinte nera daug , jei cia kaina uz 2 liambdas ir pakeitima. Realiai, issiaiskinus kokiu ten liambdu reikia, i kokius 400-500Lt, manyc, galima sutilpt. Paciu liambdu bandyk ieskoti kokioj Tanagroj, Kemi, Martone, Autominti...Gal kolegos klubieciai ka patars, kir tu bliambu ieskoti?
#12
Parašyta 2006 balandžio 05 - 19:15
#13 Svečias_Peugemotukas_*
Parašyta 2006 balandžio 05 - 19:25
Tinka rusiska? Nebuciau niekada pagalvojes. O kaip kokybe,gal neilgaamzis uz mazesne kaina?(daznas atvejis )Beje, del "rusiskos" liamdbos, tai patikrinus ar atitinka charakteristikos, keisti galima, tik kad teks truputi palituoti. Berods kolega acidal'as buvo toki insidejes.
#14
Parašyta 2006 balandžio 05 - 19:59
Ten tik zmones vadina "rusiska", kadangi ji perkama pas LADA atstovus. Pati liambda dazniausiai buna elementarus BOSCH....Tinka rusiska? Nebuciau niekada pagalvojes. O kaip kokybe,gal neilgaamzis uz mazesne kaina?(daznas atvejis )
#15
Parašyta 2006 balandžio 06 - 07:36
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#16 Svečias_Aldona_*
Parašyta 2006 balandžio 06 - 11:29
#17
Parašyta 2006 balandžio 06 - 22:49
#18 Svečias_yessuz_*
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 18:52
#19 Svečias_iparado_*
Parašyta 2007 rugpjūčio 28 - 20:08
#20
Parašyta 2007 rugpjūčio 28 - 21:17
Mano pugis irgi iš BelgijosSveiki,
Na, pirmas prancuzas mano gyvenime, ka tik nuvaziaves nuo tralo, is belgijos....istorija tokia (nuo pradziu, gals kas patyres aceks kame reikalas): nusiziurejau turguje, uzsikuriau suvedes koda, akumas silpnas, bet seip uzsikure sunkiai...sekancia diena atejau pirkt ja, visaks ok, kuriu, ogi puse apsukimo padare ir nudvese akumas...ok, nupirkau nauja akuma...apie klemu nuemima nieko nezinojau, ir daba tik kazka probreksmiais zinau kad atrodo ju kazkaip paprastai negalima nuimti del imobilo....na ok, idejau as nauja akuma, suvedziau koda, viskas ok, masina uzsikure, pavaziavau kokius 3 km, paeme ir uzgeso, liko degti lemputes kaip kad degimo stadijoje + check engine lempute (pagal belgiska instrukcija supratau kad tai kazkokia self diagnoze variklio). bandau kurti is naujo, suka starteris, pagriebia ir po kokios sekundes iskarto uzgesta. daugiau nieko neiseina padaryti, tempiu ja namo...sutariau del variklio diagnostikos, taciau betampant ir besukant varikli pasedo akumas, nes ten skyscio nedaug ipilta buvo kad ir naujas, o diagnostikoje liepe su gyvu akumu atvaryt masina...ok, kraunu ta akuma, sian nunesu ji ideti i masina...ir kagi, ant klaviaturos kodo dega raudona ir zalia lemputes, suvedus koda, uzsidega zalia lempute, taciau lieka dengti ta pati diagnozes lempute + nesuka starterio isvis....ir pasukus rakta ant kurimo ant klaviaturos zalia lempute uzgesta...perejau visas temas elektros forume...radau pabiras senkas apie kodo pakeitima, apie istrauktas fiskes, apie tas dvi lemputes, taciau nieko tinkamo man....idomu ar ce isvis uzsiblokavo degimas, ar dar kazkas padvese, ar kompas pradejo kvailioti po akumo isemimo?ir tas mygtukas kur yra ant rakto - jis tik centrini valdo, nebutina jo spaust norint kurt masina, jei acirakini duris su raktu?
prirasiau daug, nepykit, bet tikiuosi kazkas netinges paskaityti ir gal koki patarima pasakys, nes iki diagnostikos variklio dar tooooliii laukt....
Akumuliatoriaus išėmimas neturi įtakos imobilaizeriui. Bent jau pas mane. Jeigu mašina užsikūrė, reiškia imobilaizeris atrakintas. Jei būtų užrakintas, vedant pyptų. Jeigu pavažiavai 3 km, abejoju, ar jis bus kaltas - tikriausiai kitos priežastys. Gal generatorius nekrauna? Pugis reiklus elektrai.
Jei ant rakto vienas mygtukas, standartiškai jis neturi nieko bendro su immo. Bet labai norint, galima jį naudoti vietoje "klaviatūros" (kažkur rašyta apie tai).
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0