Peršokti prie turinio


Dumija


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 33

#1 Svečias_Liutas123_*

Svečias_Liutas123_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 11:32

Sveiki, Norejau nuomoneiu o gal ir tiksiu atsakymu del ko pas mane dumija labiau nei pas kitus salia esancius :) Benzinas 1.8, apdujintas. Nors perjungus neturi itakos. Dumas nei melynas, nei labai baltas. Tiesiog visi sako ir paciam taip atrodo kad kondensatas, bet jo daugoka. Tarkim uzsikurus ryte ir salia kai uzsikuria masinos, mano pastebimai daugiau dumina :( Gal zinot kodel?
  • 0

#2 Svečias_406 rubin color_*

Svečias_406 rubin color_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 12:21

gal nesandarus duslintuvas? del to kondensato susidaro daugiau. o gal ausinimo skystis po truputi dingsta (cia jau rimtesne problema) gal ji per duslintuva parina?
  • 0

#3 Svečias_Liutas123_*

Svečias_Liutas123_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 12:39

na siaip duslintuve gali buti kazkur skylute, bet ne didele. o ausinimo skystis lyg ir nedingsta pastebimai. Kai ipyliau, retsykiais zvilgteliu. Lyg ir nedingsta. Naslangu tikrai nepucia, jei kalba eina apie galva ir t.t.
  • 0

#4 Svečias_tadastu_*

Svečias_tadastu_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 12:47

tau manau kad tau vostuvu gumeles suketejo -_- bent jau man taip buvo
  • 0

#5 Svečias_Liutas123_*

Svečias_Liutas123_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 14:40

ir... ? :blush:
  • 0

#6 Svečias_406 rubin color_*

Svečias_406 rubin color_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 14:54

jei voztuvu gumeles kaltos, tai dumintu ir salta ir karsta(aisku salta daugiau), dumas melynas, ir tepala rytu variklis. Bet aisku - galimas ir sitas variantas. Niu tai ka tada? jas keisti reikia. Galvos nuimt nereikia, keiciasi per virsu, reiks nuimt velenelis. darbas paciam padaromas, bet reikia irankiu, geriau tai patiket kokiam nors meistrui.
  • 0

#7 Svečias_Liutas123_*

Svečias_Liutas123_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 15:13

na man nemeta melyno dumo tai tikrai. o tepalo tikrai nevalge. nuvazevau 7000km jau su tuo a/m ir net nedingsta tepaliukas. Tik patampsejo ir pakeiciau.
  • 0

#8 Svečias_406 rubin color_*

Svečias_406 rubin color_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 15:20

tada manau, kad duslintuvo sandarumo problema, todel ir parina. nes jei nei tepalas, nei ausinimo skystis nedingsta, nematau kur dar galetu but blogai
  • 0

#9 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 19:55

o gal ausinimo skystis po truputi dingsta (cia jau rimtesne problema) gal ji per duslintuva parina?

O kas tokiu atveju?
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#10 oSourceM

oSourceM
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 210
  • Vieta:Raseiniai - Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306 XS

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 20:45

man tyj dumyjo pries galvos tarpines keitima ir voztuvu gumeliu keitima.... po to no problemo :beer: na dabar is ryto siek tiek padumyja kol pasyla ir vsio... manau cia turi ieskot ligos
  • 0
Nėra tokio klausimo kodėl, bet yra toks klausimas KAIP?

#11 Svečias_406 rubin color_*

Svečias_406 rubin color_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 05 - 07:08

O kas tokiu atveju?

tikriausiai tarpine 95 proc, bet 5 proc lieka, kad galva. keiciant tarpine aisku reikia patikrint galva ar lygi(perkaitinimai ja sukraipo), jei ne- paslifuoti, tuo paciu pakeisti voztuvu gumas ir viskas tureti but OK.
  • 0

#12 Svečias_Liutas123_*

Svečias_Liutas123_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 05 - 09:17

o tas antifrizas zymiai turi matytis kad dingsta? na tarkim litras kas savaite ar kaip? ?
  • 0

#13 Svečias_406 rubin color_*

Svečias_406 rubin color_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 05 - 10:07

na pas mane pasate tai uzpildavau norma, o po poros triju saviciu jau uzsidegdavo lempute, kad truksta skyscio. Litrais sunku pasakyt, bet tas trukumas zymus, jauciasi. be to, jei dingsta antifryzas, o variklis sausas, niekur neleidzia, vadinasi jis dingsta pro tarpine. Zodziu jei nepastebejai, kad to antifryzo pradeda vis trukti, tai beda ne cia.
  • 0

#14 Svečias_tadastu_*

Svečias_tadastu_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 05 - 13:24

gali buti mikros galvutes trukimas nes jei dingsta 1l per savaite tai tas arba tarpine pratrukus nedaug ko tuoliau tuo daugiau ji isdegs :ph34r: bet tada turetu sunkiau vewstis ir traukos geros nebuti . jei nera antifryzas apibeges ant variklio. o jei apibeges tai po truputi stumia tau ta antifryza :blush:
  • 0

#15 Svečias_tadastu_*

Svečias_tadastu_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 05 - 13:26

o del dumingumo tai as laikausi tos nuostatos kad jos vostuvu gumeles paketejusios
  • 0

#16 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2007 spalio 02 - 18:33

Nagi pastebėjau, kad rytais (ypač drėgnesniais) gana smarkiai dūmina, dūmas baltokas. Paskui apšilus varikliui persijungiu į dujas, pravažiuoju ir artodo tampa beveik nematomas, jei diena sausa. Tačiau šiandien, kai pylė kaip iš kibiro (vos įmanoma važiuot), per veidrodį užmačiau, kad dūmina gana smarkiai ir gana baltai. Aušinimo sistema patikrinta, antifrizas nedingsta, teplao lygis variklyje laikosi pastovus. Kame šaknys? Nuojauta ir nuogirdos kužda, kad galbūt liabda zondas pavargęs. Kokios jūsų nuomonės?
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#17 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2007 spalio 05 - 12:58

Dūmina štai šitaip:
Posted Image

Nesvarbu šaltas ar karštas (90 laipsnių) variklis, nesvarbu benzinas ar dujos.

Netoli variklio aptikau skysčio pėdsakus, bet čia gali būti ir dėl labai lietingo oro paskutinėm dienom:
Posted Image

Per beveik mėnesį po antifrizo pakeitimo, jo sumažėjo beveik nepastebimai - gal kokiais 2-5 ml. Tepalo neryja.

Padėkit :(
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#18 Avdrius

Avdrius
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 67
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406c 3.0

Parašyta 2007 spalio 05 - 16:04

pas mane irgi pastebimai daugiau dumija nei pas kitus ir ypac per dregna ir salta ora... dumas ne melyna ne juodas... tepalas nedingsta, antifryzas irgi... Tai gal baisios problemos ir nera cia, tiesiog to kondensato daugiau ir vsio :ph34r:
  • 0

#19 Svečias_Liutas123_*

Svečias_Liutas123_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 22 - 07:18

kam dar kokiu minciu yra? nes jau darosi geda truputi :blush: rytais kamstyje pastebejau dar viena dalyka. Tik uzkurus net nedumija. pradeda duminti po kokios minutes. Po dvieju pradedu vaziuoti ir pasiziurejus i galinio vaizdo veidrodeli pasiurpstu. Tepalas ir toliau nedingsta. Del antifrizo neesu tikras, trupucio gal ir truksta. Bet paskutini karta pyliau vasara. O cia gal truputi pasireguliuot kazka reiketu? Jei jokiu daugiau gedimu didesniu neprognozuojama.
  • 0

#20 Svečias_Bazukaz_*

Svečias_Bazukaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 22 - 15:32

Reikia nepamiršti , kad pagrindiniai degimo produktai yra CO2 + H2O. Dėl to drėgną dieną dūmija stipriau. Jei nedingsta tepalas ir tosolas, manyčiau , nėr ko labai parintis :).
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0