Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kazkokia mistika su posukio veikimu?!


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 42

#21 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2003 spalio 15 - 09:25

Visgi problema neissisprende pravalius kontaktus :angry: , is pradziu buvo viskas gerai su posukio veikimu, taciau po dienos ir vel, pradejo neveikt posukis nuspaudus stabdi. Kazkaip kai uzmini ant stabdzio posukio veikimas suleteja, reciau mirksi arba isvis neveikia :wacko: .

Man padėdavo kokiai savaitei pravalymas... :rolleyes: Nuo to laiko kai pasikeičiau kištuką - praėjo gal 2-3 savaitės... Viskas veikia... Siūlau ir tamstai pabandyt pasikeist - pora litų juk kainuos kištux... :blush: O jau buvau pasiruošęs visą tą buterbrodą su lempečkėm keist... :ph34r:

Ten du kistukai ir abu tvirtai laikosi, kazkaip nesitiki :unsure:

Paklibink laidus - pas mane tvirtai atrodė, kad laikosi - paklibinau - du nutrūko - nusilanxtę buvo... :ph34r:

Na jei ne tai arba pratinkis šveist kas pora dienų, arba vieną kartą nušveisk taip, kad blizgėtų, arba nusiperki kitą buterbrodą... Tik atkreipk dėmesį jų yra berods ar ne 3 rūšių (iki 90m; 90-92m; virš 93m)... :ph34r:

O prie ko cia tas naujas buterbrodas jei laidai i kistuka uzluze> :)
  • 0
406 2.1 TD

#22 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2003 spalio 15 - 09:31


Paklibink laidus - pas mane tvirtai atrodė, kad laikosi - paklibinau - du nutrūko - nusilanxtę buvo...  :ph34r:

Na jei ne tai arba pratinkis šveist kas pora dienų, arba vieną kartą nušveisk taip, kad blizgėtų, arba nusiperki kitą buterbrodą... Tik atkreipk dėmesį jų yra berods ar ne 3 rūšių (iki 90m; 90-92m; virš 93m)...  :ph34r:

O prie ko cia tas naujas buterbrodas jei laidai i kistuka uzluze> :)

Tigi sakau - jei laidai tikrai tvarkoj, tadu ieškok kito buterbrodo... B) Ar tu ne buterbrodo kontaktus šveiti? :huh:
  • 0

#23 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2003 spalio 15 - 09:39


Paklibink laidus - pas mane tvirtai atrodė, kad laikosi - paklibinau - du nutrūko - nusilanxtę buvo...  :ph34r:

Na jei ne tai arba pratinkis šveist kas pora dienų, arba vieną kartą nušveisk taip, kad blizgėtų, arba nusiperki kitą buterbrodą... Tik atkreipk dėmesį jų yra berods ar ne 3 rūšių (iki 90m; 90-92m; virš 93m)...  :ph34r:

O prie ko cia tas naujas buterbrodas jei laidai i kistuka uzluze> :)

Tigi sakau - jei laidai tikrai tvarkoj, tadu ieškok kito buterbrodo... B) Ar tu ne buterbrodo kontaktus šveiti? :huh:

Gali but laidas luzes, teisybe sakai, nes buterbrodas bent jau is isores atrodo nepriekaistingai. Reiks paeksperimentuot - pajungsiu desnes puses buterbroda ir ziuresiu ar problema islieka

:beer:
  • 0
406 2.1 TD

#24 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2003 spalio 15 - 09:56

Kontaktų pravalymas nieko neduos. Reikia surasti VIENĄ laidą, kuris yra prisuktas prie kėbulo, masė vadinasi, ir jį sutvarkyt, tada bėdos baigsis. O tai kad kontaktus pravalot, tai šiek tiek padeda, bet dėl prasto kontakto su mase, jie greitai apsioksiduoja ir vėl pradeda dūrą stumdyt

Haynes'as berods kalba apie kažkokį stebuklingą tepalą, kuriuo patepus kontaktus stabdoma jų oksidacija ir pagerinamas srovės pralaidumas.
Jei toks išties egzistuoja, kur jo ieškoti? Užkniso kovot su apaugusiais kontaktais...
  • 0

#25 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2003 spalio 15 - 10:02

Kontaktų pravalymas nieko neduos. Reikia surasti VIENĄ laidą, kuris yra prisuktas prie kėbulo, masė vadinasi, ir jį sutvarkyt, tada bėdos baigsis. O tai kad kontaktus pravalot, tai šiek tiek padeda, bet dėl prasto kontakto su mase, jie greitai apsioksiduoja ir vėl pradeda dūrą stumdyt

Jei ką - masės laidas kraštinis - taigi buterbrodo kraštinį štyką reikia nenuvalyt - o nublizgint... :D

O kurioj vietoj jis prie kėbulo prisuktas - tu Hayneso paklausk, tau Haynesas atsakys... :rolleyes:
  • 0

#26 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2003 spalio 15 - 10:06

Haynes'as berods kalba apie kažkokį stebuklingą tepalą, kuriuo patepus kontaktus stabdoma jų oksidacija ir pagerinamas srovės pralaidumas.
Jei toks išties egzistuoja, kur jo ieškoti? Užkniso kovot su apaugusiais kontaktais...


Pats geriausias tepalas kontaktams - lydmetalis :P
Lituoklį į rankas ir pasidžiauni nuo faros tiesiai į korpusą laidą kokių 4 kvadratų ;) - problemas su mase kaip ranka nuims ^_^
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#27 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2003 spalio 15 - 10:07

Jei toks išties egzistuoja, kur jo ieškoti? Užkniso kovot su apaugusiais kontaktais...

Parašiau ir tada pagalvojau :)
Gal paprasčiausias grafitinis tepalas turėtų tikt? Jis juk laidus elektrai?
  • 0

#28 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2003 spalio 15 - 10:09

Elektronikos prekese buna spec skystis-tepalas kontaktams. Grafitinio patarciau nebandyt :lol:
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#29 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2003 spalio 15 - 10:13

Kontaktų pravalymas nieko neduos. Reikia surasti VIENĄ laidą, kuris yra prisuktas prie kėbulo, masė vadinasi, ir jį sutvarkyt, tada bėdos baigsis. O tai kad kontaktus pravalot, tai šiek tiek padeda, bet dėl prasto kontakto su mase, jie greitai apsioksiduoja ir vėl pradeda dūrą stumdyt

Jei ką - masės laidas kraštinis - taigi buterbrodo kraštinį štyką reikia nenuvalyt - o nublizgint... :D

O kurioj vietoj jis prie kėbulo prisuktas - tu Hayneso paklausk, tau Haynesas atsakys... :rolleyes:

Krastinis tai kuris tiksliau, didziojo kistuko ar mazojo, is apacios ar virsaus?
O izeminimo laido prisukto prie kebulo niekur neradau :unsure:
  • 0
406 2.1 TD

#30 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2003 spalio 15 - 10:17

Krastinis tai kuris tiksliau, didziojo kistuko ar mazojo, is apacios ar virsaus?

Atsidaryk farą ir pamatysi - jis yra bendras visoms lemputėms -_-
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#31 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2003 spalio 15 - 10:23

Krastinis tai kuris tiksliau, didziojo kistuko ar mazojo, is apacios ar virsaus?

Toliausiai nuo mažo kištuko... Geltonai žalias laidas... :mellow:
  • 0

#32 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2003 spalio 15 - 10:25

O izeminimo laido prisukto prie kebulo niekur neradau :unsure:

Po kapotu ieškojai? ;)
  • 0

#33 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 spalio 15 - 10:32

Kontaktų pravalymas nieko neduos. Reikia surasti VIENĄ laidą, kuris yra prisuktas prie kėbulo, masė vadinasi, ir jį sutvarkyt, tada bėdos baigsis. O tai kad kontaktus pravalot, tai šiek tiek padeda, bet dėl prasto kontakto su mase, jie greitai apsioksiduoja ir vėl pradeda dūrą stumdyt

Haynes'as berods kalba apie kažkokį stebuklingą tepalą, kuriuo patepus kontaktus stabdoma jų oksidacija ir pagerinamas srovės pralaidumas.
Jei toks išties egzistuoja, kur jo ieškoti? Užkniso kovot su apaugusiais kontaktais...

Padeda paprasčiausias solidolas. Jis laidumo nepagerina, bet apželt kontaktam neleidžia, o to ir pakanka. Su grafitiniu nejuokauk, nes užtrumpinsi viską. Čia ne mano mintys, o brolio (elektrikas-elektronikas) :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#34 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2003 spalio 15 - 12:12

As tai siulyciau pradziai panaudot kazka is situ:
http://www.lemona.lt...rvlet?id=211182
http://www.lemona.lt...rvlet?id=211183
http://www.lemona.lt...rvlet?id=211190

http://www.lemona.lt

o tik po to uzvarvolint solidolo kad stabdytu oksidacija...
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#35 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2003 spalio 20 - 10:30


Krastinis tai kuris tiksliau, didziojo kistuko ar mazojo, is apacios ar virsaus?

Toliausiai nuo mažo kištuko... Geltonai žalias laidas... :mellow:

geltonai zalias laidas izemintas po kapotu prie desnes faros. Bet pas mane ten viskas tvarkoj, oksidavimosi ne pedsaku nera. Vistiek pravaliau, bet nepadejo.
Bandziau ir lempute pakeist, bet tai neturi itakos, vistiek neveikia posukis nuspaudus stabdi.
Dar lieka patikrint ar kur neuzluzes laidelis, vizualiai tai lyg ir tvarkoj, o testerio neturiu.

Beje, be sviesu, posukis veikia kuo puikiausiai, nepriklausomai nuo stabdzio nuspaudimo. Ijungus sviesas pradeda grybauti. Kuo tai paaiskinti? :unsure:
  • 0
406 2.1 TD

#36 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 spalio 20 - 10:49

Beje, be sviesu, posukis veikia kuo puikiausiai, nepriklausomai nuo stabdzio nuspaudimo. Ijungus sviesas pradeda grybauti. Kuo tai paaiskinti? :unsure:

Paaiškinti paprasta. Kol nedega šviesų lempos, jam masės dar užtenka, bet kai įsijungia daugiau šviesų, pradeda grybą pjaut. Ir nesakyk, kad viskas gerai ir masės užtenka. Tikrink dar kartą.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#37 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2003 spalio 20 - 10:50

Beje, be sviesu, posukis veikia kuo puikiausiai, nepriklausomai nuo stabdzio nuspaudimo. Ijungus sviesas pradeda grybauti. Kuo tai paaiskinti? :unsure:

O bandei įžemint kur nors čia pat ? :rolleyes:
  • 0

#38 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2003 spalio 20 - 11:00


Beje, be sviesu, posukis veikia kuo puikiausiai, nepriklausomai nuo stabdzio nuspaudimo. Ijungus sviesas pradeda grybauti. Kuo tai paaiskinti? :unsure:

O bandei įžemint kur nors čia pat ? :rolleyes:

Nebandziau...
ta elektra man tamsus miskas :unsure:
Reiks kam nors labiau suprantanciui duot pasikrapstyt.
Izeminimo varztas su specialia saiba prisuktas, ner sansu kad atsipalaiduos, kontakta su svitriniu pavaliau.
  • 0
406 2.1 TD

#39 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2003 spalio 20 - 11:03

O bandei įžemint kur nors čia pat ?

Patogiausia čia pat užmest laidą ant faros tvirtinimo varžto.
Beje savaitgalį žiūrėjau ir pas save - manau ten be lytuoklio normaliai bus sunku - kaladėj kur į farą kišaas, laidų fiksavimas labai lievas
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#40 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2003 lapkričio 06 - 11:21

Visgi susitvarkiau posukio veikima. Pasirodo Mamuto teisybe buvo - problema kistuke. Kistuko keisti neprireike, paprasciausiai is jo buvo laidai kazkaip truputi issitrauke ir del to blogas kontaktas buvo. Uzteko sugrust giliau ir uzfiksuot, dabar gerai veikia B) .
  • 0
406 2.1 TD




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0